Filters

10

Een hele fijne zaak.

Gewoon geweldig heel snel , leuke mensen, Niet eens een afspraak gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
7

Over het algemeen ben Ik tevreden over de dienstverlening.

Ik ben nu al diverse keren bij de Gebittenmaker geweest voor reparatie van mijn Gebit (bovengebit) Tot de voor laatste keer zeer naar tevredenheid. Echter de laatste keer liep alles even anders. Ik vond namelijk de deskundigheid en vakmanschap van de persoon die de reparatie heeft uitgevoerd niet goed. Ik heb daar wel voorzichtig een opmerking over gemaakt. Maar verder is daar niet meer over gesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Professionele aanpak en vakmanschap. Alles wordt netjes passend gemaakt. Wat mijn vorige tandtechnische lab niet kan - hier hebben ze geen moeite. Ze werken met de nieuwste technieken bjv. 3D printer . De praktijkruimte voldoen aan hygiënische eisen wat is zeer belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed en heel snel reparatie prothese uitgevoerd

Heel goed en heel snel reparatie prothese uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
9

Correct en snel geholpen. Aandacht voor het product.

En voor de klant. Sympathieke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service.

Kon direct langskomen met een gebroken protese.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed, snel en vertrouwd

Met een uur gebroken gebit weer gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service.

Dat ik in het weekend snel terecht kon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig geholpen

Afspraak gemaakt en prothese werd gemaakt. Vlot gegaan

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne ervaring

Voor de eerste keer bezocht. Werd meteen goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed , werk ,snel.

Ik zeer te vrede , snel klaar , en goede resultaten .

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en keurig geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen op zaterdag

Snel geholpen zeker op zaterdag.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig en met big smile naar buiten.

Prima een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik bel op kan gelijk komen wordt direct geholpen Super tevreden over jullie

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en super goed

De zelfdedag geholpen dat is voor mij het belangrijkste

  • Aanbevelen? Ja
10

Rustige en betrouwbare service en dienstverlening

Mijn aanvankelijke angst om te moeten happen voor een nieuwe prothese is door een prima advies en rustige uitleg weggenomen. Het aanmeten van de prothese is me heel erg meegevallen. Ik voel me gehoord en gesteund. Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
8

7

Prima, vriendelijk. Informeel, wel wat lange wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle reactie en goede service!

Ben zeer tevreden over de dienstverlening. Reparatie is snel en kundig uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk

Top service vriendelijk betrokken vakmensen. Zeker 10+

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goede services

In het weekend mijn prothese gevallen in 2 delen op zondag gebeld kon meteen langs komen en klaar terwijl ik wacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen

Zondag kon ik geen contact krijgen ondanks het open zijn volgens de site. Maar de maandag daarna was alles snel en goed geregeld. Vriendelijke ontvangst. Ik was al eerder geweest.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Berg en Dalseweg 52

6522BM Nijmegen

024-3226901

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.