Snel en goed

Netjes geholpen

Super geholpen op zaterdag

Snel geholpen zeker op zaterdag.

Geweldig en met big smile naar buiten.

Prima een aanrader

Ik bel op kan gelijk komen wordt direct geholpen Super tevreden over jullie

Snel en super goed

De zelfdedag geholpen dat is voor mij het belangrijkste

Rustige en betrouwbare service en dienstverlening

Mijn aanvankelijke angst om te moeten happen voor een nieuwe prothese is door een prima advies en rustige uitleg weggenomen. Het aanmeten van de prothese is me heel erg meegevallen. Ik voel me gehoord en gesteund. Dank hiervoor.

Prima, vriendelijk. Informeel, wel wat lange wachttijd.

Snelle reactie en goede service!

Ben zeer tevreden over de dienstverlening. Reparatie is snel en kundig uitgevoerd.

Zeer vriendelijk

Top service vriendelijk betrokken vakmensen. Zeker 10+

Gewoon goede services

In het weekend mijn prothese gevallen in 2 delen op zondag gebeld kon meteen langs komen en klaar terwijl ik wacht

Snel en goed geholpen

Zondag kon ik geen contact krijgen ondanks het open zijn volgens de site. Maar de maandag daarna was alles snel en goed geregeld. Vriendelijke ontvangst. Ik was al eerder geweest.

Snel en vriendelijk

Zeer vriendelijk en erg snel

Prima service. Ik kon wachten op de reparatie van mijn ondergebit.

Dat ik de zelfde dag geholpen ben ,en er op kon wachten Top

Absoluut geweldig! Aanbevelingswaardig!

Wat ben ik blij dat ik dit bedrijf heb gevonden! Telefonisch afspraak gemaakt: geholpen door zeer deskundige prothese specialist. Zal er zeker vaker van hun deskundigheid gebruik gaan maken voor onderhoud en als ik een nieuwe prothese nodig heb ben ik bij dit bedrijf aan het goede adres!

Goede ervaring met de reparatie van mijn prothese, ook de kennis en kunde is zeer goed. Al jaren gedoe met de prothese en die was in een paar minuten opgelost wat de tandarts niet lukte. Ook eerlijk, als iets niet hoeft doen ze het ook niet.

Snel en goed geholpen

Als je de gebittenmaker nodig hebt zijn ze er snel voor je en je wordt goed geholpen

Prima gerepareerd

Mijn onderprothese was voor de 7e keer gebroken elke keer gemaakt en binnen 3 maanden weer stuk maar nu bij de gebittenmaker werd er een ijzeren brug ingebouwd perfect

Een topbedrijf je word er vriendelijk en vakkundig geholpen

Al diverse keren geweest om mijn kunstgebit te laten repareren en steeds vriendelijk geholpen

Superfijn

Kon snel terecht en de service was prima

Goede service en snel klaar

Zeer snel geholpen.

In mijn onderprothese zat een scheurtje. Ik heb hiervoor gebeld en kon gelijk komen. Binnen 3 kwartier was de prothese gerepareerd en kon het weer normaal gebruiken.

zeer correct behandeld

het gebit houd zich goed er is nog geen scheur in gekomen vrijdag krijg ik een nieuw gebit . Ik ben zeer content

goed gerepareerd

zie hiervoor