Adequaat geholpen. Vriendelijke ontvangst. De 2 uur wachttijd rustig kunnen werken.

Zeer vriendelijk, zeer snel beschikbaar en meer dan uitstekend vakwerk geleverd!!

Uitstekend!!

was goed snel gemaakt

Had een tand los eruit in mijn protege hebben ze goed gemaakt je ziet er niks van en kon er gewoon op wachten. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Super ervaring... Zolang geholpen tot het perfect was

Peter is een super fijn, vriendelijke en vakkundig man. Ook veel geduld, ook al was ik zo in paniek geraakt is hij zolang doorgegaan. Tot het perfect was. Super blij met mij nieuwe boven prothese. Dikke 10 voor de service en vakkundigheid. Rajae

Prima geholpen!!!

Als het nodig is weer!!!!

Klant vriendelijk

Fantastische service.

Vrijdag middag aan het begin van de storm brak er een tand uit mijn prothese. Bij de gebittenmaker kon ik zaterdag ochtend al terecht voor reparatie, binnen een half uur weer een hele prothese.

Geweldige service

In het weekend op zondag gebeld, ik kon gelijk terecht. Zeer klantvriendelijk.

zeer goede service

zeer goed geholpen

Klantvriendelijk, snel en deskundig

Heel erg aangenaam!

goede en snelle service

vriendelijke mensen

Top en professionele vakmensen

Zeer vriendelijke mensen en geweldige service. Ook snel en betrouwbaar.

snelle reparatie met goed resultaat

Goede ontvangst en keurige behandeling

Weekendservice!!

Op zaterdagmorgen gebit kapot. Gebittenmaker gebeld. Zou teruggebeld worden. Niet. Nog 10 x gebeld. Uiteindelijk 's-avonds teruggebeld. We mochten gelijk komen. Bleek de telefoon niet ingeschakeld te zijn geweest. Excuses geaccepteerd en met een gerepareerd gebit blij naar huis.

Altijd de beste zorg en service

Altijd de beste zorg en service

erg goed

prettig en praktisch.

Heel fijn!

Kon meteen komen ondanks dat het op zondag was.

Heel fijn, dat ik binnen 2 uur terecht kon in Nijmegen, niet veel concurrenten werken op zondag....super vriendelijk geholpen, gebit was weer prima....

Kon meteen terecht en goed geholpen

Ze waren vriendelijk ze hebben me gelijk geholpen was ook snel klaar kom gewoon er op wachten

Vriendelijk

Direct goed geholpen!

Na contact opgenomen te hebben kon ik direct komen en ben keurig en vriendelijk geholpen.

zeer blij met snelle service

geweldig geholpen

Vlot en goed geholpen

Je kunt erg omhoog zitten met een gebroken boven gebit . Maar de gebitten maker lost het snel op