Zeer kundig !!!

Allereerst wil ik graag even vertellen dat ik een ijdeltuit ben, en dat ik geen dag met een plaatje kan lopen waar ik een tandje mis. En u voelt het al aankomen dat ik graag direct of minimaal een dag zonder kan. Na een telefoontje kon ik een dag later langs komen en werd het tandje direct er weer op gezet worden, helemaal top

Ze zijn top

Als je belt kan je altijd bij hun terecht. Zijn kundig aardig. Ga zo door..

Uitstekend!

Laat op vrijdagavond. Super geholpen, zowel aan de telefoon als ter plekke. En ook nog gratis goed advies gekregen. Onze dank is groot.

supersnelle service

kon snel terecht met gebit van moeder

Héle goede service. Kon op de reparatie wachten.

Mijn bovengebit was in twee stukken gebroken. Ik kon direct geholpen worden (1 uur wachttijd). Dat was natuurlijk erg fijn. Het gebit werd vakkundig gerepareerd. Na 1 uurtje wachten kreeg ik het weer terug.

Snel en professioneel

Snel en professioneel

Zo flexibel. Kon vrijwel meteen komen en de zelfde middag was het probleem opgelost .

Klantvriendelijk en meedenkend Ook andere opties werden besproken . Deskundig top

Snel geholpen en schade netjes hersteld

Zie hierboven.

snel en goed geholpen

mijn bovengebit had een scheurtje omdat ik me flink gestoten had. Ik belde, kon meteen langskomen en met een kwartiertje was het gemaakt. zou wel makkelijk zijn dat mocht ik nog eens langs moeten om me aan te kunnen melden ipv opnieuw formulier invullen maar ga ervan uit dat dit een adminstiele kwestie is voor verzekeraars dus geen punt, 1 minuutje werk

naar tevredenheid.

Snel geholpen ,correct en gebitsprotheses zijn weer goed te reinigen, voelen niet meer ruw aan.

Top service!

Een gebroken prothese komt nooit uit, zeker niet in het weekend. Wat is het dan top als je dezelfde dag nog kunt komen en gemaakt kan worden. Fijne klantenservice.

Een hele fijne zaak.

Gewoon geweldig heel snel , leuke mensen, Niet eens een afspraak gemaakt.

Over het algemeen ben Ik tevreden over de dienstverlening.

Ik ben nu al diverse keren bij de Gebittenmaker geweest voor reparatie van mijn Gebit (bovengebit) Tot de voor laatste keer zeer naar tevredenheid. Echter de laatste keer liep alles even anders. Ik vond namelijk de deskundigheid en vakmanschap van de persoon die de reparatie heeft uitgevoerd niet goed. Ik heb daar wel voorzichtig een opmerking over gemaakt. Maar verder is daar niet meer over gesproken.

Professionele aanpak en vakmanschap. Alles wordt netjes passend gemaakt. Wat mijn vorige tandtechnische lab niet kan - hier hebben ze geen moeite. Ze werken met de nieuwste technieken bjv. 3D printer . De praktijkruimte voldoen aan hygiënische eisen wat is zeer belangrijk.

Heel goed en heel snel reparatie prothese uitgevoerd

Heel goed en heel snel reparatie prothese uitgevoerd

Correct en snel geholpen. Aandacht voor het product.

En voor de klant. Sympathieke medewerkers.

Perfecte service.

Kon direct langskomen met een gebroken protese.

Goed, snel en vertrouwd

Met een uur gebroken gebit weer gemaakt

Goede service.

Dat ik in het weekend snel terecht kon.

Prettig geholpen

Afspraak gemaakt en prothese werd gemaakt. Vlot gegaan

Fijne ervaring

Voor de eerste keer bezocht. Werd meteen goed geholpen!

Heel goed , werk ,snel.

Ik zeer te vrede , snel klaar , en goede resultaten .

Snel en keurig geholpen