voortreffelijk werk en service

's morgens gebeld, 's middags gerepareerd

Vriendelijk snel

Snel en goed geholpen

In een dag alles afgewerkt en geen klachten erna….tot nu toe!

Supersnelle service

Supersnelle service

Geweldig geholpen.

Geweldig geholpen.

Heel tevreden!

Boven en onder gebit (gedeeltelijke) pasten niet goed meer. Na advies snel een afspraak voor rebase onder en opknappen bovengebit. Deskundig geholpen. Een drukpunt op de kaak na telefoontje dezelfde ochtend verholpen. Super! Al met al zeer tevreden.

Snel geholpen en probleem netjes opgelost.

Een aanrader voor snelle reparatie.

Vriendelijk,snel en super geholpen.

Vriendelijk,snel en uitstekend werk.

Geweldige service

Goede service en vriendelijk

Zeer goed en zeer snel

Om 12.30 uur gebeld, om 15.00 uur kon ik terecht. Binnen een uurtje was het allemaal geregeld. Ronduit top dus! Tijdens het wachten nog even mogen geniete van een lekkere kop koffie

prima behandeling

Mijn ervaring is zeer positief, ik ben fijn geholpen en het gesprek achteraf was heel fijn. Alsnog bedankt voor de hulp.

Snel en goed geholpen

Gaatje in mijn gebit.

Door een gaatje in mijn gebiit bleef het niet goed meer zitten. Via de tandarts doorverwezen naar deze Gebittenmaker. Ik kon na een paar uurtjes mijn gebit weer ophalen. Was zeer netjes gemaakt.

Super !

Ben zeer tevreden, wanneer er een noodgevalletje voordoet, kan men direct langs komen en krijgt men deskundig advies, en wordt het euvel verholpen, helemaal top !

Zeergoed

Past zeegroen.

Geweldig.

Mijn gebit was pas geleden gebroken op een vrijdagavond dus erg onthand. En ik moest zondag werken ,ben buschauffeur in het ov dus kan niet zonder gebit. Heb s, avonds de gebitten maker gebeld die heeft me de volgende ochtend terug gebeld kon gelijk komen en mijn probleem heeft hij netjes op gelost geweldig top service ook in het weekend.

Helemaal top

perfect van a tot z

Altijd goed

Vriendelijke mensen altijd goed geholpen en kan ook altijd snel bij hun terecht

Netjes en snel gerepareerd

Op afspraak het gebit gebracht en binnen een uur klaar zoals afgesproken met een vriendelijke tandarts

Prima reparatie van mijn gebroken kunstgebit.

Goede reparatie verricht aan mijn gebroken bovengebit.

Zeer onprofessionele uitstraling.

De deur werd opengedaan door een clown in een legerbroek met twee verschillende kleuren gymschoenen aan. Ik heb mijn prothese voor reparatie achtergelaten en toen ik het op kwam halen kon de tandtechnicus zich niet verstaanbaar maken in het Nederlands. Met handen en voeten werd mij enigszins duidelijk gemaakt dat ze er een laagje overheen had gedaan. De pasvorm was zeer slecht en er ontbrak aan de bovenkant een deel ( wat voorheen niet zo was). Eenmaal terug bij een tandtechnicus in mijn eigen woonplaats, bleek dat er ruimte zat tussen mijn prothese en gehemelte en kreeg ik te horen dat dit niet goed zou gaan, en dat het zo weer kon knappen. Een zeer slechte ervaring met een nog slechtere indruk bij de Gebittenmaker.

Echt top, dik tevreden

Mijn klikprothese begaf 't, toen mijn vaste prothicus met vakantie was. Ik vond de gebittenmaker via internet en heb een afspraak gemaakt. Omdat ik ook toe was en in aanmerking kwam voor een rebase, daar ook maar meteen een afspraak voor gemaakt. Nog steeds vol ongeloof. Mijn prothese, boven en onder, zit helemaal perfect. Ik ben zeer tevreden. Het sluit goed aan. Ben perfect, goed en snel geholpen.

Aleen jammer geen weekend diensten

Goed en.snel

Snelle reparatie van mijn kunstgebit

Berg en Dalseweg 52

6522BM Nijmegen