Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk ontvangen met koffie. Ze hebben het netjes geregeld en keurig op afspraak. Toen ik thuis kwam was ik toch niet tevreden Ik ben terug geweest en hebben me goed geholpen. Ik ben tevreden naar huis gegaan. Bedankt groeten Inge Cornielje

Snelle en klantvriendelijk service!

Snelle en klantvriendelijk service, de klant is daar de koning!

Goede communicatie en doen wat beloofd wordt

Laagdrempelig

De wachtruimte bij de gebittenmaker is vreselijk. 2 stoeltjes in de gang waar iedereen constant langs je loopt en waar het heel de tijd erg rumoerig is. Ik kreeg wel koffie aangeboden.

Goed netjes en keurig geholpen op de zondag

Vriendelijke man die me geholpen heeft, Lekker bakkie koffie gehad op de vroege zondag morgen om 0800 uur. En om effe over half negen liep al weer naar buiten met een goed keurig en netjes gerepareerde prothese

Topklasse

Ik kon direct terecht. Gebit klaar terwijl U wacht.

De klacht is prima verholpen.

Ben tevreden over behandeling, Alleen vindt ik het minder prettig om in de hal te moeten wachten zonder het gebit in.Misschien een wachtkamer creëren!!!!!

Klasse. Direct geholpen. Kwalitatief perfect.

Snelle en vakkundige reparatie

Snelle en vakkundige reparatie

We mochten meteen komen. Echt fijn voor het weekend

Top gebitmaker

Ik zat zondag avond met een groot probleem en de gebittenmaker heeft mij uitstekend en super snel geholpen

Fantastisch,

Super fijn dat je gewoon na een telefoontje direct terecht kan. Heel vriendelijke mensen. En je kan er gewoon op wachten, heel fijn, Ik ben er heel tevreden over.

Prima en snel geregeld

Mijn moeder is 101, ondanks hoorapparaat slechthorend en haar kinderen moeten dus veel voor haar regelen. Toen ze vertelde dat haar gebitsprothese (plaatje) gebroken was meteen gebeld en ik kon meteen terecht. Ter plekke moest ik een klein uur wachten maar dat had ik er graag voor over. Mijn moeder was ontzettend blij dat het zo snel was opgelost. Onze dank aan de gebittenmaker!

Snel en correct

Je kunt er altijd terecht

Weekend service , super jo go

Goede service, vriendelijke mensen, prima geholpen in het weekend, chapeau

Fantastisch goed en zeer vriendelijk geholpen.

Op vrijdagavond, zeer vriendelijk, professioneel en geruststellend geholpen.

meteen geholpen in het weekend

Prima en snel geholpen

Wederom een hele goede ervaring met de gebittenmaker, na een breuk van mijn prothese kon ik snel terecht en werd deze gemaakt en ik kon er op wachten. TOP!

Fijn dat ik meteen geholpen werd

Super fijn dat ze op de site hebben staan voor spoed en dat ze er ook zijn zouden nog veel tandartsen van kunnen leren super dank wat jullie voor mij hebben gedaan

Super, klant vriendelijk en goed werk verricht

Vriendelijke, perfect gerepareerd en klaar terwijl je ook kan wachten

Goede en snelle service

Goede en snelle service Vriendelijk geholpen

Heel vakundig en vriendelijk geholpen

Goed en snel probleem.opgelost

Zondag ging mijn gebit kapot, voor een familie weekend. De man kwam bij mij thuis, maakte het weer perfect en bracht het binnen anderhalf uur terug. Ik wad ZO dankbaar!!

Zeer netjes en snel geholpen

Netjes en goed

SUPERGOED

Nou iets meer dan 1 zin..haha.. Bij deze was mijn ervaring naar jullie toe Top want ook mag men graag u of jullie collega Hidde hij in iedergeval mij vorige keer na de 2 keer gekomen te zijn hij mij Supergoed had geholpen. mag toch ook altijd op zijn tijd complimentjes gegeven worden..Ik vind het zelf altijd erg Fijn en leuk om het te krijgen! Thanks nogmaals Hidde het zit nu ook echter Supergoed Oke !Groetjes en tot Ziens! Grace