kunt altijd komen en wordt vriendelijk en prima geholpen.

Had mijn eerste gebit van een tandarts die ging in het weekend kapot ik kon meteen bij De Gebittenmaker komen heeft het gerepareerd en geadviseerd een nieuw gebit te nemen. Zo gezegd zo gedaan en ben zo terecht gekomen bij De Gebittenmaker en een prima gebit heb ik is er iets aan kun je altijd komen .

Mijn gebit goed hersteld, ontvangst is minder prettig.

Onprettig om in de wachtruimte je gebit uit te moeten doen.

Zeer goed.

Probleempje met prothese, gebeld en kon haast( lunchpauze) direct langs komen. Half uur later lachend naar huis.

Op vrijdag avond mijn gebit gebroken , en op Zaterdag ochtend weer perfect gerepareerd. Gewoon Top.

1e paasdag brak mijn gebit. Hij kon dezelfde dag nog gemaakt worden. Waar vind je dat nog.

snelle, vriendelijke hulp en geruststelling

Gelukkig kon ik direct terecht met mijn vraag en het probleem met mijn frame werd binnen een uur opgelost en toen kon ik weer met een heel frame naar huis.

Een goede, deskundige en menselijke zorg.

Als je problemen hebt met je kunstgebit of plaatje en je bent als persoon redelijk in de openbare publiciteit of moet zelfs lezingen houden, dan is het bijzonder fijn dat je snel en deskundig geholpen kunt worden om als mens weer gewoon in de openbare ruimte tussen andere mensen te kunnen functioneren. Dat heb ik tot nu toe ervaren dat dergelijke problemen bij jullie instantie opgelost kunnen worden en met deskundigheid en met een menselijke maat en gevoel inclusief. Laat dat de sterkte van jullie zorg blijven.

super en goed geholpen

goed geholpen aardige meneer goede info

Echt super en vriendelijk

Dik tevreden

Mijn ondergebit brak doormidden op een zaterdagavond. Ik kon zondagochtend meteen terecht voor reparatie. Mijn gebit is perfect gerepareerd. Er is supernetjes gewerkt en het gebit is weer als nieuw.

Zeer netjes en snel geholpen

Gebeld, ik kon meteen komen. Ik werd vrijwel direct geholpen en het probleem werd meer dan goed opgelost.

Super tevreden

Snel geholpen vriendelijke man supper

Met een heel gebit weer naar buiten!,!

Prima geholpen, meer verlichting in de wachtkamer ivm invullen formulier!

geweldig

zeer snelle afhandeling en professioneel.werd de zelfde dag nog geholpen,nadat mijn gebit was gebroken.super service

Na behoren uitgevoerd.

Ben er blij mee zit prima.

Klant vriendelijk

Mijn ervaring is daar wordt je snel en goed geholpen en belangrijk is je kan altijd te recht voor reparatie super is dat.

Snelle en correcte behandeling

Zie boven.

Uitstekend!

Altijd snelle en deskundige hulp.

Goed en snel geholpen

Snel en deskundig geholpen geen wachttijden toppie

Goede en snelle service!

...

Snel, zeer prettig en goed geholpen

Erg vriendelijke mensen, denken goed mee. Snel en vakkundig geholpen.

Snel en goede service

Zie onder.

Snelle afhandeling.

snel en goed

Mijn ondergebit was gebroken en door de sneeuwval kon ik niet zelf rijden, maar werd door een taxi gebracht die mij na een 1/2 uur weer op zou halen: binnen een 1/2 uur is mijn gebit onzichtbaar gelijmd en stond de taxi weer voor de deur. Fijn dat het zo snel kon en de breuk is onzichtbaar gelijmd. Dat geeft vertrouwen om terug te komen en een nieuwe volledige prothese te laten maken.

Ik heb een uitstekende goed gelukte behandeling gehad.

Bij binnen komst een duidelijke uitleg ontvangen, hoe de gang van zaken en behandeling verloopt. Bedankt voor deze service en afhandeling.