afgelopen week een tand in mijn gebit laten zit weer los

[k moet morgen 8-6-2021 toch terug om een nieuwe prothese aan te meten en dan geef ik dan meteen door

Helaas, zojuist wederom op dezelfde plaats gebroken, graag zsm een afspraak, 0624975572

Ik was tevreden maar dat is voor korte duur, op dezelfde plek wederom gebroken Graag zsm een afspraak Groet R. van Lavieren 0624975572

zie hier onder

Heel vlot een afspraak kunnen maken en zeer goede behandeling

Was snel kon binnen 24 uur terecht en is keurig gerepareerd

Prima bedrijf

Prima bedrijf vakmensen

PERFECKT

ZEER GOED

Goede - snelle en vakkundige afhandeling van het probleem.

Goede-snelle en vakkundige afhandeling van het probleem.

Geweldige service

Vriendelijk profesioneel super lief

Goed geholpen en snelle service

Woensdag vanuit Hilversum gebeld omdat we donderdag voor een korte vakantie naar GRoesbeek zijn vetrokken. Geen probleem als ik er voor 15.00 was kon het nog die dag mijn gebit nog worden hersteld. Afspraak prima nagekomen en na een uurtje was het gefikst. TOP

Vriendelijk

Snel geholpen

Uitstekend!

Ben uitstekend, snel en accuraat geholpen. Binnen een uurtje stond ik weer buiten.

vriende lijke vlotte service

als ik weer een probleem hebben met mijn prothese dan kom ikweer groet j.n blokker

Hulpvaardig

Je wordt er supersnel geholpen, en dat is belangrijk want je wil niet lang zonder gebit zitten. Verbeterpunt is wel de verlichting in de hal. In het halfdonker moet je een formulier invullen waarbij je ook nog moet kijken wat er op id- en ziekenkostenverzekeringspasje staat. Is in het halfdonker bijna niet te lezen.

Jullie regelen het snel. Heel fijn.

Zonder afspraak, snel geholpen.

Ik ben zeer vriendelijk en correct geholpen .

Altijd bereikbaar en vlot herstelt, heel fijn.

Altijd bereikbaar en vlot herstel, heel fijn.

Vakkundig en vlug geholpen.

Van begin tot eind alles in de puntjes geregeld.Vakkundig personeel ,klantgericht, goede uitleg en zeer vriendelijk.

Goed en vriendelijke

kunt altijd komen en wordt vriendelijk en prima geholpen.

Had mijn eerste gebit van een tandarts die ging in het weekend kapot ik kon meteen bij De Gebittenmaker komen heeft het gerepareerd en geadviseerd een nieuw gebit te nemen. Zo gezegd zo gedaan en ben zo terecht gekomen bij De Gebittenmaker en een prima gebit heb ik is er iets aan kun je altijd komen .

Mijn gebit goed hersteld, ontvangst is minder prettig.

Onprettig om in de wachtruimte je gebit uit te moeten doen.

Zeer goed.

Probleempje met prothese, gebeld en kon haast( lunchpauze) direct langs komen. Half uur later lachend naar huis.

Op vrijdag avond mijn gebit gebroken , en op Zaterdag ochtend weer perfect gerepareerd. Gewoon Top.

1e paasdag brak mijn gebit. Hij kon dezelfde dag nog gemaakt worden. Waar vind je dat nog.