Gewoon top dat je zo geholpen word.

2 keer geweest en gewoon prima geholpen, en weer een mond vol tanden super

Geweldig!

Vriendelijke medewerkers binnen een uur hersteld. Ben er erg bij mee. Zeer mooi hersteld. Plus ik kan weer eten!

Ontzettend goed geholpen!

Ik kon dezelfde dag nog terecht in het weekend nota bene. Was gestressed omdat een voortand losraakte uit m’n bovengebit. En was binnen een half uur gerapereerd.

Prima geholpen

Prima geholpen

Deze vragenlijst heb ik onlangs al.ingevuld.

Zeer tevreden.

Snelle hulp.

Om 15.00 uur bij de tandarts en om 16.00 uur bij de gebittenmaker meteen aan de beurt. Netjes geholpen.

uistekend

Snel en duidelijk advies, uitstekende behandeling en resultaat Peter en zijn team staan voor gegarandeerd succes als ook een fijne persoonlijke benadering

Prima diensten

Superservice

Geen afspraak gemaakt ,maar werd direct geholpen,zeer klantvriendelijk en kon smiddags al weer ophalen. Ging zeer tevreden de deur uit

Goed en vakkundig geholpen.

Zeer prettig

Op tijd en goed

Meteen geholpen

Vriendelijk, vlot en deskundig

Heel fijn dat je hier snel terecht kunt met een gebroken gebit. Betrokken mensen en fijne service. Een aanrader!

Vlotte en prettige service!

Kort op elkaar had ik hen 2x nodig, ik kon beide keren snel terecht en werd volledig naar wens geholpen.

Top! gebitten van topkwaliteit.

Ik heb zeer goede ervaringen met de snelheid/topkwaliteit die geleverd wordt door alle medewerkers die bij de gebittenmaker werken. Een grote pluim!

Altijd terecht kunnen en goed worden geholpen, heel prettig!

Word heel goed geholpen

Nog nooit goed passend gebit gehad

Deskundig

Zeer hulpvaardig en vriendelijk

Helemaal OK

Gewoon goed, doen wat je belooft is. meerdere malen een reparatie laten doen ook buiten kantoortijden en in het weekend. Zelfs op vakantie in Frankrijk , met goed advies op weg geholpen. Dus zeker een aanrader. 1 x konden ze de weekenddienst helaas niet ingevuld krijgen vandaar 1 ster minder

Snelle service en goed resultaat.

Al jaren een meer dan tevreden klant. Problemen? Dan kun je bijna altijd dezelfde dag terecht en heb je je gebit dezelfde dag nog terug!

super

Ik ben zeer tevreden over de service, gebit gebroken op vrijdagmiddag, mijn eigen tandarts niet te bereiken, de Gebittenmaker gebeld geen probleem een half uurtje wachten en klaar

Snel en goed behandeld

S'morgens gebeld voor een kapot gebit van mijn vader. Ik kon meteen langs komen en het werd gemaakt terwijl ik een half uurtje moest wachten. Van de breuk zag je niets meer, en volgens mijn vader zat het prima

Geweldig en snel geholpen

Uitstekend geholpen

Top.

Uitstekend geholpen bij repartie van gebit.Snel en vakkundig.

Reparatie is snel verricht.

Op zaterdag is de gebittenmaker bereikbaar en ook op andere dagen is reparatie mogelijk Wachtijd ongeveer één uur.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.