Snel, zeer prettig en goed geholpen

Erg vriendelijke mensen, denken goed mee. Snel en vakkundig geholpen.

Snel en goede service

Zie onder.

Snelle afhandeling.

snel en goed

Mijn ondergebit was gebroken en door de sneeuwval kon ik niet zelf rijden, maar werd door een taxi gebracht die mij na een 1/2 uur weer op zou halen: binnen een 1/2 uur is mijn gebit onzichtbaar gelijmd en stond de taxi weer voor de deur. Fijn dat het zo snel kon en de breuk is onzichtbaar gelijmd. Dat geeft vertrouwen om terug te komen en een nieuwe volledige prothese te laten maken.

Ik heb een uitstekende goed gelukte behandeling gehad.

Bij binnen komst een duidelijke uitleg ontvangen, hoe de gang van zaken en behandeling verloopt. Bedankt voor deze service en afhandeling.

Geweldig geholpen

Met mijn kapotte gebit naar de gebittenmaker, en een klein uur later weer een gebit wat weer helemaal goed is. In een woord geweldig.

Goed en snel geholpen.

Op zondag gebeld. Maandag morgen gebracht en middags weer opgehaald. Netjes gerepareerd.

Uitztekend

Snel en goed

alles goed en snel gemaakt!!!

zie boven.

Heel fijn dat ik gelijk geholpen ben.

Fijn geholpen, Lieve mensen, netjes gemaakt, kom zeker daar terug.

Snel geholpen

Snelle en correcte reparatie, Hulde!

Zie boven

Geweldig.

Fantastisch. Kon snel terecht en werd gelijk perfect geholpen.

Prettig te woord gestaan

Kon direct terech!

Prima snelle en kwalitatieve hulp

Snelle en professionele hulp. Aardige medewerkers(niet onbelangrijk)

Heel erg goed

Ik ben heel snel geholpen. Heel blij mee, was bang dat ik lang met kapot gebit zou lopen maar kon direct terecht. Service ook heel erg goed.

Kei goed

Ik heb eerst gebeld was al bijna 16.30 maar kon meteen komen , denk 20 min en toen was prothese klaar

heel tevreden

na een wat aarzelend begin - die jongeman liet zich vervangen door een -blijkbaar - doorgewinterd iemand, kwam het - na enkele keren heen en weer lopen van deze persoon - helemaal goed.Het plaatje zit weer prima.

Snelle en professionele hulp.

Ik werd snel en goed geholpen bij de reparatie van mijn frame.

Echt zeer tevreden en snel dat ik geholpen werd.

Klantgericht-/ en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel bij dit mooie bedrijf!!

In telegramstijl: Klantgericht Klantvriendelijkheid Zeer snelle service

Snel en vakkundig geholpen

Ik kon gelukkig snel terecht en ben vakkundig geholpen.

Snel en vakkundig geholpen, terwijl ik niet.eens een patiënt van hen was. Dus zeer tevreden.

Zie voornoemd

Supersnelle service

Ik kon heel snel terecht in het weekend voor ik zelf aan mijn dienst moest beginnen. Geweldig!

Klantvriendelijk.

Ik werd vriendelijk ontvangen, te woord gestaan en behandeld.