Heel fijn dat ik gelijk geholpen ben.

Fijn geholpen, Lieve mensen, netjes gemaakt, kom zeker daar terug.

Snel geholpen

Snelle en correcte reparatie, Hulde!

Zie boven

Geweldig.

Fantastisch. Kon snel terecht en werd gelijk perfect geholpen.

Prettig te woord gestaan

Kon direct terech!

Prima snelle en kwalitatieve hulp

Snelle en professionele hulp. Aardige medewerkers(niet onbelangrijk)

Heel erg goed

Ik ben heel snel geholpen. Heel blij mee, was bang dat ik lang met kapot gebit zou lopen maar kon direct terecht. Service ook heel erg goed.

Kei goed

Ik heb eerst gebeld was al bijna 16.30 maar kon meteen komen , denk 20 min en toen was prothese klaar

heel tevreden

na een wat aarzelend begin - die jongeman liet zich vervangen door een -blijkbaar - doorgewinterd iemand, kwam het - na enkele keren heen en weer lopen van deze persoon - helemaal goed.Het plaatje zit weer prima.

Snelle en professionele hulp.

Ik werd snel en goed geholpen bij de reparatie van mijn frame.

Echt zeer tevreden en snel dat ik geholpen werd.

Klantgericht-/ en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel bij dit mooie bedrijf!!

In telegramstijl: Klantgericht Klantvriendelijkheid Zeer snelle service

Snel en vakkundig geholpen

Ik kon gelukkig snel terecht en ben vakkundig geholpen.

Snel en vakkundig geholpen, terwijl ik niet.eens een patiënt van hen was. Dus zeer tevreden.

Zie voornoemd

Supersnelle service

Ik kon heel snel terecht in het weekend voor ik zelf aan mijn dienst moest beginnen. Geweldig!

Klantvriendelijk.

Ik werd vriendelijk ontvangen, te woord gestaan en behandeld.

Snelle en correcte reperatie

Zeer positief en prima service

Prima geholpen

Misschien tijdens het wachten is mischien een wachtruimte met een koffieautomaat handig. Ben zelf prima geholpen ,en wens allen een voorspoedig 2021

Beste Kunnen, Dank voor uw mooie review. Vanwege de corona bieden wij tijdelijk geen koffie/thee aan. Normaliter wel altijd! :) m.v.g. Sanne Schoutens de Gebittenmaker

Snelle en goede afhandeli g van mijn probleem met deskundige oplossing!

Ik werd gelijk geholpen Netjes behandeld Fijn dat jullie mijn zo snel konden helpen To team

Snel en vakkundig 100% tevreden

Donderdag morgen gebeld, 11.00 uur afspraak en na 35 minuten wachten stond ik weer buiten

Geweldige service

Net voor het weekend brak een stukje van mijn frame af. Toen kwam ik bij jullie terecht. Na een telefoontje mocht ik gelijk komen. En gelukkig kon het gemaakt worden, ik was enorm opgelucht. Na een uurtje kon ik mijn frame weer ophalen. Ik ben weer een tevreden mens.

Al een paar keer moeten komen maakt niet uit wanneer ook op zondag Binnen twee uur gemaakt

Heb gebeld en kon vrij snel geholpen worden, maar de afspraak was eigenlijk niet gunstig voor mij achteraf weer gebeld en kon het zonder problemen verzetten naar mijn keuze. Protege is perfect en snel gemaakt ben zeer tevreden hierover zal Gebittemaker zeker aan iedereen aanraden

Kon gelijk terecht en goed geholpen