Uitstekend!

we zijn uitstekend geholpen en alles was naar wens!

Keurig bedrijf

Ruime keuze, we zijn goed geholpen een aanrader!

Heel fijn meedenkend, en goed verzorgd.

De ervaring van ons is, dat hoe onzeker we ook waren, samen met jullie tot een geweldige creatie kwamen, waarvan we zeker weten dat het de smaak van onze zoon uitstraald.

Jong, energiek team

Meelevend, meeluisteren en adviserend. Ik heb het gesprek, de afhandeling zeer positief ervaren.

Goed beleefd en zeer net bedrijf

Onze ervaring is zeer deskundig net en professioneel personeel erg beleefd en zeer vriendelijk goede hulp kijken mee met je wensen alles is bespreekbaar en zeer nette aflevering van het grafwerk

Medewerkers van uw bedrijf zijn betrokken en staan te allen tijde klaar!

Een hele steun en ter zake kundig!

Er is veel inzet getoond om het er zo uit te laten zie zoals wij het wilden. Top!

Wij wilden een bepaalde afbeelding met veel zwart en wit op de steen en dat hebben ze eerst op een "rest stukje" steen uit geprobeerd voor ons zodat wij het resultaat goed konden beoordelen. Bedankt voor deze extra inzet!

Keurig !

Heel goed.

Heel erg geduldig en behulpzaam met het uitzoeken van de grafsteen

We werden ontvangen met koffie en het mooie vond ik dat het voor ons werd getekend op de computer. Met de definitieve afronding was er geduld en begrip en ook goede tips. Een mail op de dag dat ze de steen gingen plaatsen. Een verdrietige gebeurtenis maar was een prettige manier van samen iets uitzoeken waar je wel een steuntje in de rug kunt gebruiken. gr corry hadders

De vakmensen van Weerstand weet waar ze het over hebben

Goed luisterend oor, correct geholpen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Koop in den vreemde niet, wat uw eigen dorp u biedt.

Dag meneer, Fijn om te lezen dat u tevreden bent. En inderdaad, als je het in je eigen woonplaats af kunt...

Zeer goed vakkundig advies , begeleiding , einduitvoering en afsluiting, super!!!

Door goed luisteren, gauw tot de juiste keuze gekomen, helemaal naar wens en uitvoering, een prachtige herinnerings gedenksteen aan onze dierbaren.Een bedrijf dat met hart en ziel samenwerkt met hun cliënten!

Een hele goede ervaring miste alleen even een belletje dat de steen geplaatst was.

Hele goede ervaring en alles is naar wens maar had graag even melding gekregen dat de steen was geplaatst dat moest ik via via horen.

Dag mevrouw Hakvoort, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Deze keer was het er helaas bij ingeschoten om te bellen. Dit is niet onze normale manier van werken. We zullen nog beter ons best doen om dit goed te communiceren en dit te voorkomen.

Goede samenwerking.

Dag, Er was een goede samenwerking en het resultaat is naar wens. Het is mooi geworden. Dank hiervoor namens ons allen. Fam. van der Veen.

Bedankt voor uw reactie. Het is inderdaad een mooi geheel geworden.

vriendelijk en corect

goede voorlichting en alles op rijd volgens de afspraken uitgevoerd

Mooie steen uitgezocht, netjes geholpen, op scherm te zien wat mogelijk is, en hoe het er uitziet. Goed geplaatst. Erg tevreden.

goed geholpen

goed geholpen van begin tot eind

Goede begeleiding, respectvolle benadering en mooi resultaat.

In een voor ons zeer verdrietige en stressvolle tijd zijn wij door Weerstand heel goed begeleid bij het uitzoeken van een grafmonument voor onze vader. Er was heel veel mogelijk en opmerkingen werden meteen verwerkt. Het uiteindelijke resultaat voldoet helemaal aan onze wensen. Alles werd heel snel en vakkundig geregeld.

Goede service, betrokken en kundige medewerkers

Hoewel de aanleiding erg verdrietig was, zijn we erg goed geholpen door de mensen van Weerstand. Ze hadden alle tijd en we konden op ons gemak iets uitzoeken waar we ons allemaal goed bij voelden. Ook de service en communicatie was erg goed.

Uitstekende begeleiding bij het kiezen van een grafmonument.

Er werd ruimschoots de tijd genomen om een goede keuze te maken. Ook het verzorgen en het plaatsen van het grafmonument is tot grote tevredenheid gebeurd. Aanbevolen!

We zijn respectvol en zorgvuldig begeleid bij het samenstellen van een gedenksteen.

We zijn als gezin warm ontvangen en er werd alle tijd genomen om tot een ontwerp voor een passende en betekenisvolle gedenksteen te komen.

Een net bedrijf met duidelijke communicatie

Ervaring zeer positief, alles duidelijk doorgenomen zowel op het bedrijf bij het uitzoek van de steen+afdekplaat als op de dag bij het plaatsen van het monument op de begraafplaats. Als familie zeer tevreden vanaf het begin tot eind.

professioneel en betrokken

Firma Weerstand heeft mooi grafmonument afgeleverd en geplaatst precies zoals bedoeld

De samenwerking met de firma Weerstand is goed verlopen. De levering van het monument liet ,naar mijn mening wat lang op zich wachten. Kreeg goede uitleg waarom het wat langer duurde. Het eindresultaat is volledig naar wens .

heel goed,ook fijn dat er regelmatig een mail kwam hoe ver ze waren

heel goed dat je steeds op de hoogte was van het verloop

top

Goed geluisterd, mooi op tijd en betrekkelijk vlot gegaan allemaal. Dank hiervoor