Goed mee denken en uitwerken waar je bij zit en goede communicatie in het proces

Weerstand heeft onze wensen vertaald in een prachtig grafmonument voor onze bijzondere ma.

Bij Weerstand wordt meelevend en goed geluisterd naar je verhaal en wensen. Vervolgens krijg je een gedegen advies en worden je wensen vertaald in een "levensechte" digitaal 3-D grafmonument. Je krijgt de tijd om een beslissing te nemen. Heel open en plezierig. Als je besloten hebt, worden alle afspraken goed nagekomen. Uiteindelijk is er een mooi persoonlijk grafmonument voor onze lieve, prachtige ma gerealiseerd. Chapeau!

uitstekend

Zeer goed ervaring, en zeer tevreden

Wij zijn vriendelijk en vakkundig begeleid.

Ontvangst was vriendelijk. Onder deskundige begeleiding hebben we voor onze plotseling overleden zus een naar ons idee een passend grafmonument kunnen uitzoeken. Allerlei opties zijn besproken en uiteindelijk zagen we precies wat we bedoelden. Na de plaatsing zijn we gaan kijken. Het was een mooi grafmonument en netjes, professioneel geplaatst. Het hele proces is volgens de afspraken afgewerkt. We zijn dankbaar en tevreden dat we voor Weerstand gekozen hebben.

Goed geholpen,goed werk geleverd, prachtig gedenkmonument

Werden goed en vriendelijk geholpen ,goede afspraken over het plaatsen van grafsteen. Prachtig gedenkteken

Fijn geholpen!

Wij hebben gekozen voor dit bedrijf omdat we iets persoonlijks wilden toevoegen op het grafmonument. Het handschrift van onze vader is verwerkt op de steen. We zijn duidelijk en goed geholpen, de communicatie was prettig en het voelde als een ont-zorging. Fijn!

Zeer positieve ervaring.

Korte lijnen, begripvol, meedenkend, duidelijk, afspraken worden nagekomen.

Keurig gedaan, zeer tevreden.

In de zaak netjes te woord gestaan en wensen kenbaar gemaakt die vervolgens keurig en naar volle tevredenheid zijn uitgevoerd. Een mooi stukje werk.

Prima voorgelicht een super service.

Komen de afspraak na en zijn duidelijk

Alles goed geregeld en netjes afgewerkt.

Vriendelijk te woord gestaan. Veel keuze in materialen. In een ongedwongen sfeer. Fijn geholpen.

Alles netjes gemaakt

Deskundigheid en inzicht in het vakgebied natuursteen en grafmonumenten Wij bevelen ze iedereen aan.

De mogelijkheden zijn bijna onbeperkt. Nemen de tijd om de mogelijkheden te bespreken. Prima afwerking van hetgeen is afgesproken.

werden goed geholpen en er was alle tijd voor

Niets op aan te merken,

Net en correct werk ,goed contact,niets op aan te merken.

Alles is correct en volledig naar wens geplaatst .

Meer dan tevreden .

Vakbekwaam en een prettige samenwerking

Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat.

prettige omgang

Fijne en goede begeleiding in een prettige omgeving

Niets op aan te merken

Goede en fijne begeleiding Goede communicatie

Wij zijn heel erg tevreden

Wij hebben een graafsteen bij jullie besteld en zijn heel erg tevreden.

Zeer professioneel bedrijf

Weerstand heeft alle tijd genomen om samen met ons een gedenksteen te vinden en te ontwerpen. Het plaatsen van de steen is zeer netjes gedaan.

Ze hebben het goed gedaan, ze komen hun beloften na.

Professionele begeleiding met de keuze mooi programma om te zien hoe het wordt .

Een prachtige, passende grafsteen voor J.J. Frinsel

Ik ben dankbaar voor de wijze waarop de firma Weerstand de grafsteen voor mijn vader heeft verzorgd. Dat zij hem gekend hebben, zal ertoe bij gedragen hebben dat het resultaat heel goed paste bij wie mijn vader was. We zijn dankbaar voor de service.

We zijn super tevreden met de service en het eind resultaat!

Vanaf het eerste moment zijn we super goed geholpen. Ze hebben alle tijd voor ons genomen en zijn heel transparant geweest in het hele proces. Kortom super vriendelijk super goed geholpen. Het eindproduct hartstikke mooi.

Erg goed geadviseerd.

Vriendelijke ontvangst, prachtige producten, duidelijke voorbeelden, ruimschoots tijd genomen, kortom zeer aan te bevelen.