Super klantvriendelijk, meedenkend, professioneel, hardwerkend, team! Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen voor de aanschaf voor een prachtige terras overkapping!

• Aankoop gedaan via: Showroom

Glasschuifwand laten monteren onder mijn terrasoverkapping. Perfect geregeld door de monteurs. Ben zeer tevreden en heel blij met het resultaat. Hartelijk bedankt. Zoals ze bij jullie roepen adiewa.

• Showroom N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Afgelopen week de terrasoverkapping met glas schuifwanden geplaatst door de monteurs van Alu-reh. Jongen Top werk geleverd. waren enkele kleine moeilijkheden op locatie maar ter plekke meteen opgelost. Echt vakkundig personeel een compliment waard. Hartelijk bedankt voor de mooie tuinkamer.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Terrasoverkapping laten plaatsen met zonwering eronder. Alles geregeld in een dag. Schuifbare zonwering onder de terrasoverkapping is een heel mooi en perfect product. is echt een aanrader. Monteurs van Alu-reh bedankt voor de mooie terrasoverkapping perfect werk geleverd. echt een aanrader.

• Aankoop gedaan via: Showroom

We zijn zeer tevreden over de montage van de terrasoverkapping. De monteurs van Alu-reH hebben deze zeer vakkundig geplaatst.

• Aankoop gedaan via: Showroom

klantvriendelijk en professioneel, komt afspraken na en levert goed werk af.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Goeden avond, wij wilden u bedanken voor u reactie. m v g Firma Alu-reh

Helemaal Top. Wil me nogmaals bedanken voor de plaatsing van de prachtige overkapping. Ik ben zeer tevreden over jullie vakwerk, prijs/kwaliteitsverhouding, klantvriendelijkheid en vooral de levertijd binnen 2 weken!! Kortom een dikke 10. Ik heb menige andere verkopers geraadpleegd en mijn keuze viel op Alu-reH. Hier heb ik geen moment spijt van gehad, want alles wat Joel toezegt, is hij ook nagekomen. Ik zal Aluh-reH ook zeker bij vrienden en bekenden aanbevelen. Kortom een echte aanrader.. Bedankt, Manuela Gravius

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Vandaag de terrasoverkapping geplaatst met glas, door de monteurs van Alu-reh. Geworden zoals ik me had voorgesteld. Ik kan iedereen Alu-reh aanbevelen. De monteurs zijn zeer vakkundig en werken heel netjes. In het totaal een aanrader.

• Aankoop gedaan via: Showroom

De medewerkers van Alu-reh zijn vriendelijk en weten ook waar ze over praten. Het belangrijkste ze denken ook met de klant me, Monteurs werken zeer correct en zijn ook meedenkend. Mijn glasschuifwand is heel mooi geworden net zo als wij in gedachte hadden. Alu-reh hartelijk bedankt,

• Aankoop gedaan via: Showroom

Glasschuifwand besteld via de internet pagina. Na dat wij de offerte hadden ontvangen hebben wij gemaild naar alu-reh, en werden de zelfde dag terug gebeld voor alles te bespreken. een super service en begeleiding. Montage van de glasschuifwand is heel eenvoudig en goed beschreven in de handleiding.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Goedendag, wij wilden u bedanken voor u reactie.

Terrasoverkapping laten plaatsen, monteurs zijn vriendelijk en zeer vakkundig, en denken met de klant mee. Alu-reh beveel ik zeker aan.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Goeden dag, hartelijk bedankt voor u reactie, wij zijn blij om te horen dat de monteurs meedenken en dat u zeer tevreden bent over het werk dat ze geleverd hebben en over de gemonteerde producten. m v g Alu-reh bv

Alu-Reh is bekwaam, flexibel en correct, mede hierdoor zorgen zij voor totaaloplossingen. Compliment !

Goedendag fam, Bindels hartelijk bedankt voor u reactie. mvg Alu-reh

Geen terrasoverkapping, maar spie geplaatst. Alles prima in orde. Heel tevreden. Groetjes aan Noël en Patrick (oud -leerlingen van me)

• Showroom N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Goedendag fam plantaz, ik zal de groeten doen aan Joel en Patrick. Mvg. Alu-reh B.v.

Snel, betrouwbaar, vriendelijk en zeer kundig bedrijf .

• Aankoop gedaan via: Showroom

Goeden dag fam. Swieringa, wij zijn verhuisd naar de locatie tegen over ons. Hier hebben wij een grote showroom, niet zo meer als de op de oude locatie. Deze is ruim en zeer overzichtelijk. wij hopen u hier nog eens te mogen verwelkomen. Mvg Alu-reh bv

oude dak gerepareerd ,zijwanden geplaatst ,alles water dicht gemaakt

• Aankoop gedaan via: Showroom

Afspraak nagekomen zoals het hoort en de monteurs hebben het werk naar tevredenheid af geleverd.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Goeden dag, fam Gerringa. Hartelijk bedankt voor u reactie. Mvg Firma Alu-reh B.v.

Ben zeer tevreden over de hele behandeling van de aaknoop en wens de firma in de toekomst veel succes.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Goeden dag, fam Roeters Hartelijk bedankt voor u reactie. Mvg. Alu-reh B.v.

Prettige vaklui die goed communiceren en snel een prachtige overkapping met schuifwand hebben geplaatst. Een echte aanrader!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Goeden dag Olaf, Wij wilden jullie bedanken voor de reactie. Mvg. firma Alu-reh bv