gute Arbeit

gute materialien .Super Monteure

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Heel blij met glazen schuifdeuren

Erg blij met de glazen schuifdeuren die geplaatst zijn! Goed werk, duidelijk overleg, vriendelijk personeel.

Super service na fout van derde

Zonnescherm gekocht, inclusief montage bij wat een gerenommeerd bedrijf had moeten zijn. Na twee jaar gezeur, met die partij was Alu-reH aangesteld om het zonnescherm af te stellen. Helaas bleek toen dat het scherm inderdaad niet hoog genoeg hing volant hing voor het raam en hij ging maar net over de deur. De derde partij wilde niet toe geven. Het liefst noem ik ze bij naam, maar het gaat huer om de goede service van Alu-reH. Alu-reH heeft uiteindelijk het scherm geheel kostenloos inclusief materiaal en een halve dag werk voor ons goed gehangen. We zijn super blij dat er nog bedrijven en mensen bestaan die ondanks drukte het goed willen doen voor de klanten. SUPER BEDANKT!! Joel en collega's

Alu-reh heeft prachtig werk geleverd!

Wij zijn super blij met onze nieuwe serre. De montage van de glas-schuifwanden gebeurde zeer zorgvuldig en vakkundig door zeer aardige vakkmensen. Goede verhouding prijs-kwaliteit. In een woord: klasse!

Echt vakwerk geleverd

Een topbedrijf zeer harde werkers. Wij zijn zeer tevreden over het plaatsen van onze mooie overkapping. Ronald,Damian en Bradley zijn harde werkers en gingen in een stuk door . Wij raden zeker dit bedrijf aan .

Ben zeer tevreden met het resultaat, top werkkrachten, een aanrader voor iedereen

Topresultaat, top werkkrachten, gewoonweg super content, echt een aanrader

Top!!

Wij hebben een terrasoverkapping jaren geleden laten plaatsen door tuin maximaal.. wij wilden daar dan ook zonwering onder laten plaatsen, maar kregen te horen dat zei geen montage meer deden en verwezen ons naar firma Alu-reh voor de montage.. En dit was geen verkeerd advies.. De Zonwering van Gumax kan volgens tuin maximaal niet worden ingekort en opmaat gemaakt maar dit is wel realiseerbaar bij Alu-reh bv.. Wij hebben nu de zonwering hangen onder de terrasoverkapping.. Vriendelijke monteurs en een mooi werk afgeleverd.. Alu-reh bedankt voor de goede service..

Fantastische service en perfecte montage een wordt top bedrijf.

Vandaag is mijn wintertuin geplaatst, er stonden in een keer 5 monteurs voor de deur voor de montage van onze winter tuin. Na een dag hard werken hadden de monteurs de klus geklaard en wij zijn gelukkig met het resultaat. Bedankt Alu-reh bv.

Geweldige service

Er werd meegedacht. Alles is netjes op maat geleverd en de monteurs waren erg behulpzaam. Ik raad dit bedrijf zeker aan! Bedankt voor de goede service!

Top bedrijf

Top bedrijf! Zo zou ik het willen samenvatten. Fijne communicatie gedurende het hele traject. Vakkundige installatie en gezellige monteurs. Ze denken in alles mee om de klant tevreden te maken. Super blij met het resultaat nogmaals dank! Zou het iedereen aanbevelen.

Montage terras overkapping

Afspraak voor montage gemaakt voor de geleverde materialen van Tuinmaximaal Gumax, Monteurs waren mooi op tijd en hebben alles nagemeten en op maat gemaakt, Daarna is alles gemonteerd geworden en het is een prachtige overkapping geworden. Dit bedrijf is echt een aanrader. Ze hebben het wel erg druk, je moet wel rekenen dat er een wacht tijd is wij hebben ook 4 maanden moeten wachten maar dit was het echt waard. Bedankt voor de goede service en montage.

Mooi en goed werk geleverd

In de firma wordt totaal meegedacht om problemen op te lossen. Onze wintertuin is mooi geplaatst en zijn geheel tevreden top. Hele mooie afwerking van de materialen en top materiaal en top gewerkt.

Het duurt te lang

Vorig jaar augustus 2020 rolluik en overkapping besteld. December rolluik geplaatst en eind januari 2021 overkapping geplaatst. Vanwege regen en vriezen heeft het een eeuwigheid geduurd voordat het afgemaakt werd. We zitten nu eind september 2021 en het is nog niet afgehandeld. Er wordt gewoon niet gereageerd op mailtjes. Ik weet niet meer wat zei onder service verstaan. Om te huilen. En dan te bedenken dat ik ze in het begin nog aanbevolen heb bij andere mensen... Misschien reageren ze sneller na deze referentie.

zeer goed erg Vriendelijk

Contact gezocht met het bedrijf en had meteen een goed gevoel. Montage van een 5.06m breed 3m lang glasdak van Gumax. Producten zelf laten leveren door Tuinmaximaal. De heren van Alureh kwamen de klus even klaren! Na een ochtendje met 4 man het zware werk doen, uiteindelijk bleven er nog 2 over om de finishing touch te geven. Eindstand : Super goed werk geleverd! Bedankt!

Zeer kundig en snelle montage!

Ik ben zeer tevreden over onze terrasoverkapping! Het is mooi en zeer snel geplaatst.

Top service en top monteurs

Wintertuin laten plaatsen , alles ging goed en vlotjes. Echt een aanrader alu-reh bv. Bedankt ben er blij mee.

Vriendelijk en goede service

Mannen kwamen vroeg in de ochtend,met een paar uurtjes was de zonwering netjes gemonteerd, super blij zijn wij ermee! Toppie mannen.

Super service, mooi resultaat.

Erg klantvriendelijke en servicegericht. Het eindresultaat mag er echt wezen!

Al meerdere opdrachten gedaan door alu-reh, rolluik, garagepoort overkapping en glazen schuifwand en nu schuttingen en poort. Zoals gewoonlijk nu ook weer zeer goed geregeld en gemaakt.

Goede service en top monteurs. Perfect werk geleverd

Goed werk geleverd door de monteurs en wij zijn blij met onze zonwering onder de terrasoverkapping. top werk geleverd.

Alu-reH, daar zijn wij zeer tevreden mee!!!

De service van Alu-reH Heerlen is heel goed. De monteurs zijn vriendelijk, werken netjes en goed door en hebben verstand van wat ze doen. Het kleine misverstand m.b.t. de plaatsingsdatum is helemaal goed gekomen. En er ging bij het plaatsen 1 glasplaat stuk maar binnen een week zat er een nieuwe in. De overkapping zelf is ook heel mooi. Echt een aanwinst waar wij veel plezier van gaan hebben. Kortom: wij bevelen Alu-reH Heerlen zeker aan bij iedereen die een overkapping wil laten plaatsen.

Een zeer goede ervaring met firma Alu-reh

Wij hebben een serre zonwering van jaren oud, andere bedrijven gebeld en hier kregen wij steeds te horen sorry maar deze kunnen wij niet meer herstellen. Wij zijn door een vriend bij Alu-reh terecht gekomen en de monteurs zijn komen kijken, en ja hoor ze hebben het scherm kunnen repareren. Toppie.. Wij hadden nog nooit van Alu-reh gehoord, dit omdat ze ook bijna geen reclame maken. Maar zo als ik van de monteurs heb mogen vernemen hebben ze het zo druk door de goede mond op mond reclame dat ze niet durven reclame te maken. Maar bedankt voor de goede service en ja hoor wij zullen jullie echt aanbevelen.

Hartelijk bedankt voor de zeer positieve reactie. mvg firma Alu-reh bv

Een hele positieve ervaring met het bedrijf Alu-reH.

Een hele positieve ervaring monteurs denken mee en dit is al fijn in bepaalde situaties. Afspraken zijn geheel nagekomen en een zeer positieve werk sfeer. Hartelijk bedankt voor de mooie wintertuin.

Super service en werk geleverd

• Showroom
  • Persoonlijk advies