Goede afspraken gemaakt en komt Your Lease goed na, fijne samenwerking
I just wanted to change my car (an electric one) with one Benzine type and they wanted to charge me a lot of cost almost equal to half of the car price , I have followed up with them again after a while and again they asked me a lot of money to change this car. Also there is not enough customer friendly behavior in the negotiations and they replied to me very impolite and sometimes rudely. I never ever recommend them to anybody else,
Dear Amir, Sorry to hear that you are not satisfied with the Peugeot e-208 you signed a contract for with us on 16-10-2024. The contract you signed has a term of 48 months and by making a one-time payment you have chosen to make the contract flexible so that it is freely terminable after 36 months. You indicated to us on 21-01-2025 that you wish to change to another car, namely a gasoline car. This is because of the distance between your home and office/work and because you are not satisfied with the range of the car. This is of course very annoying, but information about the range of the car can be found on the Internet. Therefore, we assume that before you sign a contract with us, you are aware of the range of the car. We also assume that before you sign the contract, you review it before you sign it. On 21-01-2025, we provided you with the options to switch cars early. According to the contract you signed, we are allowed to charge you a surrender charge of 40% of the remaining monthly premiums up to the time the car can be returned cost-free. We informed you what this amount would be and here you did not agree. After email contact, we took up your request to reduce the surrender price and sent you several proposals that included thousands of Euro's in discounts. In response, you made us several offers that we could not accept, including one in which you would pay us only 1% of the original surrender price, this offcourse is not realistic. We cannot accept this because we would simply make a loss on the car when it is returned. and also Our concern in this case is not to make a profit on the car, but merely to make sure that we do not make a loss on it. After this, we made an even better final offer to make a payment of +- 10% of the redemption price when changing the car and pay the rest spread over 24 months, unfortunately you did not agree to this either. This last offer was the best we could offer you, but unfortunately it was not to your satisfaction. In our opinion we have reasonably considered your wishes, and in our opinion your offer was not in accordance with the market and certainly not realistic. You informed us several times that you were going to stop paying and that you were going to take legal action. We also scheduled an appointment on 05-02-2025 to pick up the car from you, which you eventually cancelled yourself because you did not agree with the conditions. After this we looked with you about changing cars with us, but unfortunately, we have not heard anything more from you. We believe that we have provided you with all possible options and have helped you as much as we could. If you have any further questions, please contact us at [email protected]. Kind regards, Patrick Veldhuizen Yourlease.
Meedenkend nadat ik noodlottig m'n schakelauto te vroeg moest inruilen boor een automaat vanwege medische redenen. Helaas kon de boete niet helemaal weg maar er werd meegedacht
Heerlijk autootje geleased maar heb een lek dakje. Yourlease betaald de totale rekening, echt super. Ook de vriendelijkheid in de showroom is super!!
Wij hebben dit als ervaren als zeer goed,deskundig en vakbekwaam.
Het hele traject verliep soepel, van het eerste contact tot het afhalen van de auto. Reacties zij altijd snel en informatief. De auto rijdt al maanden prima, ben er tevreden mee. Let alleen wel op de juiste keuze van het aantal kilometers, anders kost het later extra.
Gewoon GOED
Vanaf begin goed contact met verkoper. Goede communicatie en prettige sfeer tijdens gesprekken. Bij aflevering wat tekortkomingen geconstateerd. Maar deze zijn zeer snel op een prima manier hersteld.
Originele beoordeling
Aflevering lang tevoren bekend. Auto niet klaar. Zonneklep niet vervangen. Geen reservesleutel. Slecht schoongemaakt. Geen hoedenplank. Dag na aflevering dat batterij van sleutel leeg is. Slechte aflevering.
Goed en snel gecommuniceerd en meedenkend.al met al een goede ervaring
Goede service en fijn te woord gestaan. Auto rijd goed en als je vragen hebt staan ze voor je klaar.
Het verliep allemaal heel soepel, en de auto ziet er keurig uit! Aanrader!!!
heb mijn auto online geleased, en de auto opgehaald, de auto ziet er net zo uit als op de afbeelding, ik ben netjes en correct behandeld, en goed begeleid door een medewerker, en is alles netjes uitgelegd. Ook het ophalen van de auto ging heel goed, netjes behandeld en alles is correct gegaan, de auto bevalt goed en ben dus ook heel blij
We zijn zeer tevreden zeer netjes geholpen enjulie namen de tijd voor vragen
Hele fijne medewerkers.
Gewoon goed
als je wegrijd vind ik dat je een uitleg moet krijgen van dasboardetc
Alleen ervaring met de levering van de auto, was erg goed, vriendelijk personeel!
Super snelle reacties en vervolgens was de lease snel geregeld en kon ik zo wegrijden :)
Na mijn originele aanvraag erg blij met deze firma, gekozen voor een 3 jaarlijks contract voor een bedrag van €661 per maand. Snel na de aanvraag belde Mylho dat er een nieuw accupakket onder de auto zou komen en, omdat dit nog onder de garantie van de auto viel en dit Yourlease niks zou kosten, hierdoor de levering van de auto vertraagd zou zijn met ongeveer anderhalve maand. Na anderhalve maand radiostilte heb ik uiteindelijk zelf contact opgenomen, en kreeg ik het bericht dat mijn maandelijks bedrag met 70 euro verhoogd zou worden naar €731 met als enige reden dat Yourlease er zo meer aan zou verdienen... Binnen enkele minuten had ik ook de verhoogde offerte in mijn mailbox, waarna ik heb gereageerd dat het van mijn kant niet doorging. Lang verhaal kort, bij een bedrijf wat zo met (potentiële) klanten omgaat zou ik geen auto leasen.
Beste meneer Kamp, Bedankt voor de review en ons eerdere telefonische gesprek. Wij hebben elkaar vorige week ook gesproken over de prijsverhoging en naar aanleiding daarvan heb ik de offerte gestuurd om te bevestigen wat ik aan de telefoon verteld heb. Aan de telefoon heb ik verteld dat het maandbedrag met €70,- verhoogd is, omdat wij anders niet uitkomen met de prijs. Niet omdat wij meer willen verdienen hierop maar omdat wij anders verlies maken. Die prijs was dan ook niet marktconform, en aantoonbaar onjuist en helaas hebben wij dit te laat gezien. Zelfs voor de huidige prijs is het een enorm scherpe aanbieding! Dit wordt elders niet aangeboden. In het begin hebben we contact gehad over de accu en had ik aangegeven dat dit tot eind september zou kunnen duren, en misschien zelfs nog langer. Maar daarbij had u aangegeven dat dat geen probleem was. De auto is deze week binnen gekomen en naar aanleiding daarvan heb ik u direct gebeld, dit mede met de prijswijziging welke mij toen pas bekend gemaakt werd. In de eerder gestuurde offerte(s) staat ook aangegeven dat deze offertes onder voorbehoud van prijswijzigingen zijn. Op dat moment was er ook nog geen contract getekend. Uiteraard begrijpen wij dat dit verschil aanzienlijk en niet gewenst was, zodoende hebben wij toch gekeken om nog iets voor u te betekenen m.b.t bijv. een andere auto maar dit hoefde niet meer. Ook dit begrijpen wij. Wij hadden graag de auto aan u geleverd, of geholpen bij het vinden van een andere auto. Toch wensen wij u veel succes met de zoektocht naar een nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Mylho Doppenberg Lease Adviseur
De aanvraag is goed en snel verlopen, de aflevering is netjes uitgevoerd
Een betaalbare wijze om aan je mobiliteit gehoortest geven.
Yourlease doet meerdere beloftes die ze niet kunnen nakomen, daarnaast zijn ze niet oplossingsgericht. - ik zou binnen 3 dagen kunnen rijden, maak er maar 2 maanden van. - extra sleutel zou besteld worden nooit iets van gehoord; - afspraak om de auto op te halen werd twee keer verzet (2 uur van te voren) en als de auto dan geleverd werd moest je 2 uur in de showroom wachten omdat de auto nog gepoetst moest worden; - de auto zou dus gepoetst geleverd worden maar was niet netjes gepoetst; - de voetmatten zijn besteld maar nooit geleverd. Als je dan een mail stuurt met de feedback hierboven bieden ze een poets beurt aan, waarvan je auto dus niet schoon word. Zelfs onder deze pagina staat letterlijk: “klanten kunnen na financiële verplichtingen altijd snel rijden” onzin, financiële gedeelte was binnen een week geregeld en daarna 1,5 maand moeten wachten.
Beste meneer Lansink, Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring. U heeft ons natuurlijk al eerder gemaild, waar wij een mooie reactie met oplossing op hebben gegeven en wij hebben helaas niks meer van u mogen vernemen. U geeft aan 2 maanden te hebben moeten wachten, dit is niet correct, uw aanvraag is binnengekomen op 11-06-2024, de toetsing is gestart op 14-06 waarop deze op 18-06 is goedgekeurd. Op 10-07 heeft u uw nieuwe leaseauto mogen ophalen, wat dus in een tijdsbestek van 1 maand is geregeld van 1e contact tot aflevering. Dit vinden wij ook nog steeds te lang, maar helaas zijn wij ook afhankelijk van de werkplaats wie in verband met personeelstekort en de vakantiedrukte de eerder geadverteerde 48 uur niet meer haalde. Dit hebben we destijds dan ook verwijderd van de website. Tevens zijn wij aan de telefoon direct transparant geweest dat dit 3 à 4 weken zou duren, dus dit was u al eerder bekend. Wij hebben u op de dag van de aflevering langer dan 2 uur van tevoren gebeld met de vraag of u later wilde komen omdat de poetsafdeling het niet zou redden. Uiteraard is het vervelend dat u heeft moeten wachten, ook dit gaf u in uw eerdere mail aan dat het om 1 uur ging wat ook was in plaats van de nu door u benoemde 2 uur. Hier hebben wij ook in ons eerder gestuurde mail onze excuses voor aangeboden. Wij hebben u daarbij wel een oplossing aangeboden door namelijk de auto opnieuw te laten poetsen, en dan uiteraard goed. En voor het uur wachten hebben we aangeboden u de brandstoffactuur à € 40,- te crediteren wat naar ons inzien erg netjes was. Dat u nog niks heeft vernomen van de sleutel en matten is natuurlijk wel kwalijk en zullen wij met het magazijn bespreken en laten opsturen. Bovenstaand aanbod staat nog steeds open, dus mocht u hier gebruik van willen maken vernemen we dit graag. Toch wensen wij u veel plezier van uw leaseauto. Met vriendelijke groet, Patrick Veldhuizen
Mijn ervaring met yourlease is tot nu toe heel fijn verlopen. Nadat ik de auto had opgehaald kreeg ik meteen onderweg een melding dat er iets mis was. Meteen pechhulp gebeld en ik kon terug naar de garage. Het probleem is uiteindelijk opgelost. Goede en open communicatie met yourlease.
Vriendelijke medewerkers die duidelijk uitleg geven over het contract dat je wil afsluiten!
Vanaf het eerste contact werd alles goed en snel geregeld. Bij aflevering duidelijke uitleg en er werd alle tijd genomen om vragen te beantwoorden. Wij gaan vier jaar van deze auto genieten en weten dan zeker your lease te vinden voor de volgende auto!
Koningsweg 14
3762EC Soest
Yourlease is de meest flexibele aanbieder van Private Lease in Nederland met een grote voorraad. Klanten kunnen dus na financiële acceptatie altijd snel rijden. Ons bedrijf is laagdrempelig voor klanten en bezoekers en is 7 dagen per week open. Ook hebben hebben een eigen showroom in het midden van Nederland. Naast consumenten bieden wij ook (flexibele) leaseoplossingen voor bedrijven.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.