Perfect, professionele en snel service. Bedankt Mylho van Youlease!

Op zoek naar een auto in haast ik heb Yourlease gebeld op een maandag en binnen twee weken alles was geregeld en mijn auto was geleverd. Thanks!

Vlot en serieus geholpen

Erg blij met mijn nieuwe (en eerste lease-) auto. Otto reageerde snel en adequaat op mijn vragen, zowel telefonisch als ook per app en email en altijd vriendelijk. Dank je wel!

Klantvriendelijk, goede service

Na onze aanvraag werden wij meteen gebeld, volgende dag aanvraag in de mail, dag erna terug koppeling. Vrijdag gelijk onze proefrit. Super enthousiaste verkoper, vriendelijk, en wist eigenlijk wat onze auto was. Super service

• Aflevering

Prima ontvangen en begeleid door Mylho. Antwoord op alle vragen. Aanpak no nonsense.

• Aflevering

Wij zochten met spoed een auto en daar heeft Otto ons bij geholpen! Binnen 4 dagen konden wij de nieuwe auto ophalen. Fijne snel en makkelijk contact via de mail en telefoon.

• Aflevering

Van a tot z super geholpen. Otto leuke kerel heel behulpzaam en vriendelijk. Weet waar hij over praat en doet wat hij zegt en beloofd. Ook Ria is heel aardig en zorgt goed voor je in de pub.

Goede service, vriendelijk personeel

Bij binnenkomst , gelijk al een warm welkom gevoel, Mooie showroom, veel keuze, zeer klantgericht, en heel vriendelijk en prettig personeel. En goed om te merken dat ze geduld met jou als klant hebben.

Geweldige service

Top service we zijn er erg blij mee

Snel en goed geholpen

Mijn eerste ervaring met een auto leasen is prima bevallen en ik kan nu gaan genieten van mijn mooie Renault Twingo. Bedankt Otto.

• Aflevering

Een geweldige ervaring met als resultaat een prachtige Kia Picanto.

Vanaf het eerste telefoongesprek en mailcontact met Annemieke Stolk, en de verdere contacten met de Lease adviseur Otto Bijl bij de bezichtiging en proefrit waren perfect. We konden alle vragen stellen en werden deskundig behandeld. Enorm prettig is, dat je in het verdere verloop met steeds dezelfde persoon te maken hebt. De opgemaakte contracten zijn duidelijk en voor vragen zijn er pasklare antwoorden. De snelle en zeer correcte aflevering was een mooie ervaring met als resultaat een prachtige Kia Picanto. Your Lease is een prachtig en deskundig bedrijf, met een groot aanbod, voor elk wat wils. Otto Bijl en Annemieke Stolk, hartelijk dank voor de begeleiding. Een zeer tevreden klant, Anton Griffioen.

• Aflevering

Super fijne lease maatschappij!

Ik heb een Citroën C1 geleased via Your Lease en heb de auto gisteren weer ingeleverd. Super fijn contact gehad, alles snel geregeld, goede service!

• Aflevering

Heel goed geholpen door de vriendelijke Otto!

• Tijd tussen aanvraag en contact N.v.t.
  • Deskundigheid en advies N.v.t.
  • Aanbod N.v.t.
  • Aflevering N.v.t.

Super service

Otto heeft ons fantastisch geholpen. Snelle reactie bij vragen. Alles vlot geregeld. Duidelijke informatie. Vriendelijke, goedlachse service.

Geweldig!

Zowel de acceptatie procedure als de begeleiding van Otto bij het ophalen van de auto was uitstekend. Hij was zeer klantvriendelijk en uiterst behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen.

Allemaal dik in orde

Snelle reaktie’s, inname auto snel geregeld en gastvrij met een pub waar je iets kon halen.

naar tevredenheid

Snelle en duidelijke informatie en afhandelingen

• Aflevering

Snel, makkelijk en prettige service!

Ik kan iedereen rijden met Yourlease aanraden als je op zoek bent naar een goede privatelease. De afhandeling bij aanvang was snel, maar ook na het inleveren van de auto wordt alles snel geregeld. Contact is altijd vriendelijk en efficiënt en de pub is handig als je langskomt voor onderhoud zodat je kan werken terwijl je wacht.

aardige verkoper

goede service, helaas administratief veel slordigheids foutjes. was ook verbaasd een rekening te ontvangen voor brandstof (niet om gevraagd auto vol te gooien)

Zeer fijn en prettig.

Voor de auto van mijn dochter en vader zijn wij zeer prettig geholpen door Otto Bijl. Hij heeft ons precies datgene geadviseerd, wat goed bij onze wensen en situatie paste. Super bedankt Otto! Groeten Chantal en Fleur

Super goed

Ik heb 2 jaar een auto geleased via Yourlease. Super goede ervaring. Alles gaat makkelijk en snel. Top!

Top service!

Toen ik voor m'n eerste lease auto online zat te zoeken, kwam ik al snel bij Yourlease uit.. Ik ben daar dan ook erg blij mee! Zeer ruime voorraad en alles was snel geregeld. Otto heeft mij ook zeer goed geholpen, van het helpen bij m'n auto keuze tot de rest van het contact, hartstikke bedankt daarvoor!

goede begeleiding

na eerst wat onduidelijkheid en ik het contact heb verbroken kwam de goedkeuring van EDR binnen en heb ik toch besloten de auto te leasen. Verdere contacten zijn tot volle tevredenheid gebeurd en ben ik zeer content met de auto waar ik nu in rijd

Nette snelle service

Het is handig om van te voren een afspraak te maken en geef van te voren door welke auto('s) je wilt bekijken. Wij zijn erg goed en vriendelijk geholpen door Otto. Erg blij met ons autootje.

Top service

Klantgericht en zeer vriendelijk

Wij waren op zoek naar een auto voor private lease en vonden op de website van autobedrijf Smeeing de auto die wij in gedachten hadden. Nadat we daarover gemaild hadden, werd er snel contact met ons gemaakt. Het contact was persoonlijk, vriendelijk en vlot. Vandaag zijn wij in onze mooie auto weggereden, heel fijn!

• Aanbod N.v.t.