It was amazing and real quick. Every inquiry and were addressed immediately and accordingly.

Sales and employee were welcoming in the shop. Everything is ready and they are attentive with everybody. I like how they handles my application. It was fast and smooth.

• Would you recommend us? Yes

Zeer vriendelijke personeel, geduldig en servicegericht

Fijn ervaring met zeer attente medewerkers van telefonisch contact tot aflevering. Was alleen wachten op EDR voor de creditcheck maar daar kan Yourlease zelf niets aan doen.

Aan te raden

Patrick is zeer prettig. Goede advies, luistert goed naar onze wensen. Wat betreft het binnenkomen in het algemeen bij de balie, kan het wat ons betreft wel beter. Het mag wat attenter als we daar als klant staan te wachten. Daarvoor 3 sterren maar geven er 5 verdient door Patrick.

Aan te raden

Klantvriendelijk, laagdrempelig bedrijf gewoon goede service

Auto snel klaar en geleverd, goed contact met verkoper.

Perfecte service

Patrick heeft ons heel fijn geholpen niets was te veel en met deskundigheid vragen beantwoord.

Vriendelijk, duidelijk en fijn geholpen

Rij nu zo'n 6 maanden in mijn private lease VW Polo, na wat vergelijk online gedaan te hebben besloten hier eens langs te rijden (ja ze hebben een eigen showroom). Na de papierwinkel rond was kon ik binnen een paar dagen al de VW Polo ophalen. Patrick (de verkoper die ik eerder had gesproken) leverde persoonlijk de auto aan mij af. Ik heb mijn kilometers inmiddels al verhoogd, dit kan je eenvoudig regelen via de website en was ook snel rond. Een ronduit fijne ervaring tot dusver.

Geweldige service. Vriendelijke mensen

Geweldige service. Vriendelijke mensen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima ervaring met Yourlease.
  • Aflevering

Goedemiddag Hans, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Yourlease en de Volkswagen Polo die wij mochten leveren. Zoals zojuist telefonisch besproken nemen wij uw tip van harte aan om het proces tijdens aflevering te verbeteren. Wij wensen u veel veilige kilometers is uw Volkswagen toe. Met vriendelijke groet, Thomas Leeuwis Yourlease 035-6039988

• Aflevering

Goed bedrijf en goeie service. Word altijd netjes geholpen.
  • Aflevering

Zeer gastvrij ontvangen , goede uitleg omtrent kontract gehad en inname oude auto perfect geregeld

• Aflevering

Erg vriendelijk geholpen, we zijn goed geïnformeerd en zijn tevreden met de service
  • Aflevering

Heel erg fijn en snel geholpen door Patrick en heel erg blij met de leuke auto. Super service!
  • Aflevering

Your lease prima bedrijf , wel heel veel moeite met EDR. Heel lastig contact te krijgen met het bedrijf en werd vaak in de wacht gezet en vervolgens weg gedrukt. Ook veel miscommunicaties en afspraken vanuit hun kant die niet zijn nagekomen (beloven terug te mailen en/of veranderingen door te geven). Hierdoor heb ik een week langer zonder vervoer gezeten.
  • Aflevering

Goedemorgen Mike, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie beoordeling. Vervelend om te lezen dat het contact met EDR moeizaam is verlopen. Op dit moment zijn wij de acceptatie procedure met EDR aan het verbeteren om de tijd tussen de aanvraag en aflevering te verkorten. Wij wensen u veel veilige kilometers in uw Fiat 500S toe. Met vriendelijke groet, Patrick Veldhuizen Yourlease

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Allerslechtste communicatie en afhandeling van alles. Komt beloftes niet na. Je betaalt voor vervangend vervoer maar krijg je niet. Zeer af te raden. Bedrijf denkt niet mee en staan niet klaar bij reparaties waardoor je toch onveilig de weg opgaat.
  • Aflevering

Goedemorgen meneer Chakir, Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij contact met u opgenomen om onderstaand te bespreken. Natuurlijk is het vervelend dat, wanneer u een kapotte ruitenwisser heeft, er niet direct een passende oplossing is aangeboden. Gelukkig is het euvel inmiddels verholpen bij de plaatselijke Opel dealer. Wij wensen u veel veilige kilometers toe in uw Yourlease Opel Karl. Met vriendelijke groet, Thomas Leeuwis Yourlease 035-6039988

Ik heb een jaar lang fijn gereden in een VW up. Mooi dat ze een private lease contract aanbieden met een looptijd van één jaar. Onderhoud wordt netjes en vlot uitgevoerd terwijl je wacht in het café. Als je vragen hebt heb je vaak dezelfde dag nog een antwoord. Kortom: fijne auto, goede service.
  • Aflevering

goede sfeer, vakkundig. Geholpen door Patrick.

Oordeel zegt genoeg *geholpen door Patrick

2 sterren: slechter dan verwacht

Meest onprofessioneel en stroeve bedrijf waar ik ooit zaken mee gedaan heb. - Communicatie is traag en omslachtig; per email wordt er nauwelijks antwoord gegeven op je vragen. Men leest niet goed wat er gevraagd wordt. En geeft vervolgens geen antwoord op de gestelde vragen. - Your Lease stuurt spookfacturen zonder toelichting en eist betaling, zonder dat je weet waar je voor moet betalen. - Maakt fouten bij berekeningen. Reken alles goed na; want het is niet in je voordeel. - Onduiduidelijke offertes die grotendeels niet kloppen (informatie missen). - Als je de auto ophaalt of wegbrengt wordt daarvoor een afspraak gemaakt, echter moet je alsnog in 'de bar' wachten tot de desbetreffende persoon een keer wordt opgepiept dmv een groepsapp die ze er gebruiken. Veelal staat er niemand achter de balie, waardoor je het geluk moet hebben dat 1 van de collega's toevallig voorbij komt lopen en de desbetreffende persoon met wie je een afspraak hebt kan appen. - Veelal wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en weet de laatste persoon met wie je contact hebt niet waar het over gaat, je moet dingen zodoende vaak 10x uitleggen en toelichten. - Ik kan nog wel even doorgaan, maar lang verhaal kort; raad ik iedereen aan zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van dit bedrijf, want zelfs een maand nadat ik de auto heb ingeleverd ben ik nog in discussie over onduidelijke facturen die ze nasturen.
  • Aflevering

Geachte mevrouw Schuijling, Wij zijn al het contact en facturen nagelopen. Wij zijn het er mee eens dat in uw geval het contact vanaf onze kant beter had gekund. Een contractaanpassing aanvragen en een maand later de auto inleveren is voor ons een administratieve rompslomp en zorgde voor veel berekeningen (die inderdaad in eerste instantie duidelijker aan u konden worden uitgelegd). Wij hebben u, naar aanleiding van uw review, uitgenodigd om deze berekeningen en facturen toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Gelukkig zijn we het telefonisch eens geworden over het feit dat de berekeningen en facturen dus wel kloppend waren. Wij betreuren zeer hoe dit is gelopen en staan u, bij meer vragen of opmerkingen, graag te woord. Met vriendelijke groet, Yourlease 035-6039988

Ik beveel Your Lease aan alleen,omdat ik door Patrick ben geholpen. goede service,maar vooral wat hij allemaal heeft gedaan voor mij als klant ben ik heel erg tevreden. Hij heeft veel geregeld voor mij en mij toch nog blij kunnen maken met een mooie lease auto voor een mooie prijs. Daarvoor ben ik geholpen bij Thomas. Bij hem was ik ontevreden hij kon voor mij niks betekenen als klant. En had het idee dat hij amper wat wilde doen en vond het ook niet erg als ik weg zou gaan bij hun als klant. Dat zegt al genoeg voor mij. ik raad iedereen aan als u een auto wilt leasen regel het met Patrick. Nogmaals super bedankt voor al je hulp Patrick!!
  • Aflevering

Goedemiddag mevrouw Joeglal, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Yourlease en leuk dat u op dit moment al de 2e lease auto bij ons rijdt. Net als u zijn er meerdere gegadigden geweest voor het leasen van een b-segment auto voor een korte periode, daarom hebben wij sinds november onderstaand nieuwe flexibele contract. https://www.yourlease.nl/volkswagen-polo-1-0-tsi-comfortline-na-12-maanden-opzegbaar/ Dit contract is op basis van 60 maanden maar eventueel is er de mogelijkheid om het contract na 12 maanden al vrij op te zeggen. Wij wensen u heel veel veilige kilometers in uw nieuwe Volkswagen Polo toe. Met vriendelijke groet, Patrick & Thomas

• Aflevering

Prima, vlotte switch van de oude naar nwe leaseauto. Verkoper Patrick V. en Thomas van de tel/balie hebben het prima gedaan, klantgericht, goede bejegening. Daar let ik als leidinggevende altijd op. Smeeing cq Your Lease heeft zijn processen nog verder verbeterd, heel goed. Fijn dat je nu tegen een xtra betaling na een jaar kunt switchen of opzeggen. Ik ben na 2 jaar van een Renault Twingo naar een Fiat 500 Lounge Bordeauxrood gegaan, gewoon leuk!

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb, donderdag 15-11 een aanvraag ingediend via de website over een VW polo Beats. Ik kreeg hierop meteen een email terug met informatie. De volgende dag 16-11 werd ik netjes gebeld en heb ik aangegeven dat wij de volgende dag langs wilden komen om te komen kijken naar de auto. Dit was allemaal geen probleem en we waren van harte welkom. Tot zover alles prima. Echter toen wij naar Yourlease toe zijn gereden en daar aankwamen, kregen wij te horen dat de auto niet aanwezig was. Deze was "waarschijnlijk' net verkocht/geleasd. Volgens de verkoper stond de beats uitvoering ook niet meer op de site en dat was voor hem een teken dat deze er niet meer was. Echter bij thuiskomst kon ik nog steeds de beats uitvoering vinden op de site. (zelfs vandaag 20-11 nog kunnen vinden) Verder was de verkoper niet op de hoogte van de bepaalde pakketten die te krijgen waren en hoe de auto's er uit zien van binnen. De enige uitvoering die ze wel hadden was de comfort uitvoering. En ik kreeg ook sterk het idee dat dit de enige uitvoering is die ze hebben. Al met al een teleurstellende ervaring die ons een halve dag heeft gekost. 1 pluspunt de koffie was prima en het personeel was vriendelijk.
  • Aflevering N.v.t.

Goedemiddag Dennis, Nogmaals bedankt voor uw interesse in Yourlease en leuk om te vernemen dat de koffie goed was. Door de grote hoeveelheid aanvragen was de Beats Polo op moment van bezoek niet meer beschikbaar. Gister is er telefonisch contact geweest en zoals besproken gaan wij kijken of wij een mooie Beats uitvoering voor u kunnen inkopen. Met vriendelijke groet, Thomas Leeuwis Leadmanager 0356039988

Over Your Lease