Soepele en professionele ervaring, zeer deskundig en vriendelijk ondersteunt door Myhlo. Gedurende het hele process heeft hij ons zeer deskundig en professioneel ondersteunt. Geen vraag was teveel en ook via de e-mail was zijn respons tijd uitmuntend. @Mr Smeeing, als u dit leest, deze werknemer van u is een high potential, helemaal gezien zijn jonge leeftijd

• Aflevering

Geen werk meer en ik mag niet rijden

Ik heb sinds kort geen werk meer en mag niet meer rijden door de slaap apneu, en ik heb de diagnose ASS gekregen. Meerdere malen contact gehad. Er wordt niet geluisterd, ze blijven maar volhouden dat ik pech heb en 4 jaar moet doorbetalen. Of ik moet 9000 euro betalen voor een polo van 2018. Echt jammer.. nooit heeft iemand aangegeven dat als je geen werk meer hebt je dan toch door moet betalen. Dat hoorde ik achteraf. Het gaat alleen om het geld by yourlease en niet om de mens.

• Aflevering

Prima en kundige verkoper.

Ik heb gedurende 20 jaar niet meer achter achter het stuur gezeten. Gedurende 30jaar geen eigen auto meer gehad, wel in de 1e 10 jaar van de 30 jaar in de auto gereden van een collega, vriend, broer. Maar de laatste 20 jaar niet meer. Hij vroeg naar de reden van de aankoop,(Ik had nu het geld.( Door pensioen en AOW). Ik heb 2x een proeftest gedaan, bij de ANWB en de rijinstructuur zei, ga jij de weg maar op. En ik heb m'n rij bewijs. We hebben meer tijd voor een auto, onze kinderen wonen ver bij OV vandaan en ik doe vrijwiiligerswerk op30 km.

• Tijd tussen aanvraag en contact N.v.t.

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden hoe mijn contact met Mylho Doppenberg is gegaan! Mylho is fijne en meedenkend adviseur, die veel voor jouw wilt en proberen te doen. Complimenten naar hem, hij heeft in een korte tijd een auto naar mijn wensen weten te vinden, de auto die in de showroom stond was niet meer beschikbaar. Contact met Mylho gehad die ging, nadat hij terug kwam van zijn vakantie, meteen aan de slag en zocht mijn wens auto. In een korte tijd van 6 a 7 weken heeft Mylho mijn wens auto ingekocht. Mijn 2de lease auto is een feit! Ik geniet van een auto die ik zo graag wilde hebben, dankzij Mylho!!

• Aflevering

Waardeloos in service. Alleen geld verdienen

De verkopers zijn snel bij het verkopen van auto’s en/of lease contracten maar de service daarna is zeer slecht. Lange wachttijden zowel bij service voor auto als bij het inleveren van de auto bij beëindigen leasecontract. Een auto van 8 jaar auto kan wel eens een krasje hebben of een velg die tegen de stoeprand is gekomen. Alles wordt met de loep bekeken en gelijk opmerking gemaakt. Bij gratie Gods erkend men alleen een wieldop door van 45 euro voor stukje plastic van 10 euro. Het gezegde gaat ook bij dit bedrijf op. Goedkoop is duurkoop. Voortaan weer naar een dealer die wel service verleent.

• Aflevering

Beste meneer Boing, Bedankt voor de diverse goede cijfers welke u Yourlease heeft gegeven, met name de 10 voor onze showroom! De totaalscore is helaas minder. Hier heb ik u ook telefonisch over gesproken na het plaatsen van uw review. In dit gesprek gaf u aan dat het om de totaalservice ging van Yourlease. Dat u bijv. bij het laten uitvoeren van een onderhoudsbeurt 2 uur moest wachten in onze luxe pub waar u gratis koffie krijgt. En dat u het gek en vervelend vond geen gratis vervangend vervoer te krijgen voor deze 2 uur, iets wat niet in uw contract staat gezien dit na 72 uur natuurlijk wel het geval is. Het wachten op moment van inname, door de drukte van mijn collega kan inderdaad vervelend zijn. m.b.t. de schade hebben wij ook contact gehad. Het gaat ons niet om het geld en de € 45,- die hiervoor berekend wordt voor de schade aan de wieldop. Zoals ik u heb uitgelegd gaat het ons erom dat de auto hierna weer de showroom in moet en dit niet kan met een dermate beschadigde wieldop. De andere wieldop was minder beschadigd, en met de andere gebruikerssporen gevonden op de auto is hier dan ook niets voor berekend! Dit volgens de normen van ons innameprotocol. Wel willen wij u natuurlijk veel plezier wensen met uw eventueel nieuwe leaseauto! Met vriendelijke groet, Patrick Veldhuizen Yourlease Adviseur

Goed geholpen en fijn contact

Via het internet contact gezocht en vanaf dat moment direct goed geholpen door Mylho. Fijn en duidelijk contact met veel ruimte voor vragen en advies.

• Aanbod N.v.t.

Heel goed

Goed, snel en vriendelijk geholpen. Zowel telefonisch als per mail, snelle reactie.

• Aflevering

Super goede service en blij met m’n auto

De mannen van YourLease hebben me verrast met hun service. Doortastend en erg stipt. Beloofd is beloofd. Mylho heeft me geholpen aan de auto die ik erg graag wilde hebben, ondanks dat deze niet direct op voorraad was. Al met al, vanaf de eerste offerte-aanvraag tot aan het ophalen van de auto, ben ik super tevreden. Ik zou YourLease zeker aanraden.

• Aflevering

Goed geholpen en afspraak nagekomen

Een prettig bedrijf om te kopen en vakbekwaame verkopers. Een echte aanrader. Wij zijn zeer tevreden en bij vragen van familie of vrienden zullen wij zeker de naam Your Lease aanbevelen

Fantastisch!!

Wat fijn dat er een bedrijf is die het zo goed begrepen heeft! Vanaf het eerste contact is alles uitstekend verlopen. Mylho is onze contactpersoon en we hadden geen betere kunnen treffen! Enorm service- en klantgericht. Wij komen vanuit het Noorden en zelfs de treinreis werd door Mylho voor ons uitgestippeld. Voor het ondertekenen van het contract stond hij ons al op te wachten, we namen plaats in de prachtige pub, wat een ontvangst! Mylho, zeer gastvrij en o zo klantvriendelijk! Wat een geweldige ervaring, dit hebben wij zelden zo meegemaakt. "Onze" Peugeot stond brandschoon klaar en werd nog eens grondig geïnspecteerd......en, niet onbelangrijk, hij rijdt ook nog eens fantastisch! Kortom...zeer betrouwbaar, service- en klantgericht en alle know-how in huis! Mylho, grote dank!!

Geweldige ervaring

Dit is nu de derde Yourlease auto in zes jaar tijd en zijn weer geweldig geholpen door de adviseur Djorden. De lease auto's zijn van topkwaliteit en de keuze is reuze. Heerlijk is dat rijden met een vast bedrag en verder geen omkijken meer. Alleen 1 keer per jaar een gratis onderhoudsbeurt laten uitvoeren bij Smeeing en wij maar koffie drinken. Na een uurtje kan je weer weg en kan je weer een jaar probleemloos rijden.

Super geregeld

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik super goed geholpen bent ze denken mee met alles als je er zelf niet uitkomt. Je kan ze altijd bellen als er iets onduidelijk is. Dus ik raad deze leasemaatschappij zeker aan

• Aflevering

Perfect, professionele en snel service. Bedankt Mylho van Youlease!

Op zoek naar een auto in haast ik heb Yourlease gebeld op een maandag en binnen twee weken alles was geregeld en mijn auto was geleverd. Thanks!

Vlot en serieus geholpen

Erg blij met mijn nieuwe (en eerste lease-) auto. Otto reageerde snel en adequaat op mijn vragen, zowel telefonisch als ook per app en email en altijd vriendelijk. Dank je wel!

Klantvriendelijk, goede service

Na onze aanvraag werden wij meteen gebeld, volgende dag aanvraag in de mail, dag erna terug koppeling. Vrijdag gelijk onze proefrit. Super enthousiaste verkoper, vriendelijk, en wist eigenlijk wat onze auto was. Super service

• Aflevering

Prima ontvangen en begeleid door Mylho. Antwoord op alle vragen. Aanpak no nonsense.

• Aflevering

Wij zochten met spoed een auto en daar heeft Otto ons bij geholpen! Binnen 4 dagen konden wij de nieuwe auto ophalen. Fijne snel en makkelijk contact via de mail en telefoon.

• Aflevering

Van a tot z super geholpen. Otto leuke kerel heel behulpzaam en vriendelijk. Weet waar hij over praat en doet wat hij zegt en beloofd. Ook Ria is heel aardig en zorgt goed voor je in de pub.

Goede service, vriendelijk personeel

Bij binnenkomst , gelijk al een warm welkom gevoel, Mooie showroom, veel keuze, zeer klantgericht, en heel vriendelijk en prettig personeel. En goed om te merken dat ze geduld met jou als klant hebben.

Geweldige service

Top service we zijn er erg blij mee

Snel en goed geholpen

Mijn eerste ervaring met een auto leasen is prima bevallen en ik kan nu gaan genieten van mijn mooie Renault Twingo. Bedankt Otto.

• Aflevering

Een geweldige ervaring met als resultaat een prachtige Kia Picanto.

Vanaf het eerste telefoongesprek en mailcontact met Annemieke Stolk, en de verdere contacten met de Lease adviseur Otto Bijl bij de bezichtiging en proefrit waren perfect. We konden alle vragen stellen en werden deskundig behandeld. Enorm prettig is, dat je in het verdere verloop met steeds dezelfde persoon te maken hebt. De opgemaakte contracten zijn duidelijk en voor vragen zijn er pasklare antwoorden. De snelle en zeer correcte aflevering was een mooie ervaring met als resultaat een prachtige Kia Picanto. Your Lease is een prachtig en deskundig bedrijf, met een groot aanbod, voor elk wat wils. Otto Bijl en Annemieke Stolk, hartelijk dank voor de begeleiding. Een zeer tevreden klant, Anton Griffioen.

• Aflevering

Super fijne lease maatschappij!

Ik heb een Citroën C1 geleased via Your Lease en heb de auto gisteren weer ingeleverd. Super fijn contact gehad, alles snel geregeld, goede service!

• Aflevering

Heel goed geholpen door de vriendelijke Otto!

• Tijd tussen aanvraag en contact N.v.t.
  • Deskundigheid en advies N.v.t.
  • Aanbod N.v.t.
  • Aflevering N.v.t.

Super service

Otto heeft ons fantastisch geholpen. Snelle reactie bij vragen. Alles vlot geregeld. Duidelijke informatie. Vriendelijke, goedlachse service.