Soepele en gemakkelijke omgang ivm administratie

Tevreden en altijd goed op de hoogte gehouden.

SUPER KLANTEN ERVARING

Top bedrijf, alles duidelijk uitgelegd, alle mogelijkheden in kaart gebracht. After service is ook helemaal top. Kreeg advies om km's per jaar te verhogen dus je hebt geen verrassing einde jaar.

Goede ervaring met yourlease

Goed en snel geregeld. Blij met mijn lease auto.

Top geregeld

Alles prima geregeld, omruiling, administratief en komen hun afspraken na. Top!

• Showroom N.v.t.
  • Aflevering

Goede service, zeker een aanrader

Sinds een paar maanden ben ik klant bij Yourlease. Een zeer tevreden klant kan ik wel zeggen. Korte lijntjes, snel schakelen, transparant, klantvriendelijk en een prettige service.

Top auto en top service

Enorm goed geholpen bij de keuze voor het leasen van onze lynk en co.

Zorgeloos rijden

Voor mij is Your Lease een ideale manier zorgeloos een autootje aan te schaffen. Een goede duidelijke site waar je alle info op kan vinden. De keuze is reuze! Er was een snelle reaktie op mijn aanvraag. In Soest vriendelijk vriendelijk ontvangen en een proefrit gemaakt. Daarna zijn alle papieren netjes in orde gemaakt.

• Aflevering

Valt nog veel te verbeteren

Auto ophalen - Ik heb daar ruim 1 uur lopen wachten tot eindelijk iemand van Yourlease kwam.: Ik moest je via mail op de hoogte stellen dat ik aan het wachten ben met kinderen Daarna kwam er nog steeds geen collega en na een half uur heb ik maar iemand die ik zag om hulp gevraagd ( die overigens niet van Yourlease was) De man die eindelijk na zijn lunch kwam wist eigenlijk niks te vertellen over de auto ( hoe hij werkt etc) Hij wist ook niet wat wij samen over het contract hadden afgesproken. De auto was vies opgeleverd binnen was niet gestofzuigt en buiten was hij vies waarvan jou collega zij als het heeft geregent dan zie je dat snel op zwart. Zie vies Geen matten in de auto Kortom allemaal gemiste kansen wat mij betreft qua service. Auto nu in bezit Krijg ineens een factuur dat ik de bezine in de auto moest betalen ( heeft niemand mij vooraf gezegd) Ook heeft niemand mij vertelt van te voren dat de dag waarop ik de auto ophaal al wordt meegerekend als lease dag ( Dit terwijl ik rond 15.00u / 15.30u pas de auto in bezit had) Als ik dat geweten had / had ik als klant kunnen kiezen om hem in de ochtend vroeg al op te halen. Achterruit wisser maakt geluid ( rubber moet denk ik vervangen worden) . Dit had bij de oplevering van de auto gecontroleerd moeten zijn? Inmiddels een maand voorbij en nog steeds geen werkplaats afspraak om de banden te wisselen en geen matten

Erg onduidelijk.

Gevraagde auto was opeens niet meer leverbaar. kleine schades bij aflevering wel gezien maar nergens vermeld. Accessoires niet in auto (navi). wel op afleverbon.

• Showroom N.v.t.

Topservice en topauto

Super tevreden met de service van Yourlease. Duidelijke afspraken en komen deze ook na. Topauto, dit had ik eerder moeten doen. Geen zorgen over onderhoud ed. Wat Yourlease echt onderscheidt van de andere leasemaatschappijen, is dat zij een korte ( 1 jaar) looptijd aanbieden.

Heel goed!

Goede service en alles snel geregeld. Verder hele leuke Fiat 500!

• Aflevering

Snelle afhandeling na toetsen inkomen

Na toetsen inkomen snelle afhandeling en contract

Veel keuze, snelle levering

Op de website veel keuze, duidelijke informatie. Deal snel te sluiten. Tijdens het ophalen van de auto goede begeleiding en duidelijke uitleg

• Aflevering

Duidelijkheid vooraf matched met wat er geleverd is

Prettige ervaring met Your Lease zowel telefonisch als persoonlijk contact.

Superblij!!!

Nog nooit zo zuinig gereden met deze Hybride Panda van Yourlease!

• Aflevering

Goed bereikbaar en snel geregeld

In september voor het eerst een leaseauto genomen. Voor vragen is de bereikbaarheid goed. Er wordt snel gereageerd en van aanvraag tot auto was ook snel geregeld.

• Aflevering N.v.t.

Geweldig meedenkend bedrijf

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie auto, toen heeft mijn broertje hier eerst een auto gehaald en die was super enthousiast dus toen ben ik ook maar gaan kijk, alleen de auto die ik graag wou hadden ze in allerlei verschillende kleuren en ik kon maar niet kiezen tot de medewerker zei, ik heb de auto voor jou en liet me toen een donkerblauwe golf zien en dat was inderdaad ook de auto die ik zocht dus voor mij was het echt vanaf het binnen komen tot het mee nemen van de auto een en al top! Geen opdringerige mensen geen mensen die hun zelf belangrijker vinden als de klant ze luisteren naar je staan je altijd te woord en helpen waar nodig ik kan niet anders zeggen als TOP BEDRIJF!

Bereikbaar en goed contract

Klantvriendelijk, meedenkend en goed bereikbaar!!

• Aflevering

Wij zijn heel blij met ons upke. Na 22 jaar was ons bakbeest aan vervanging toe. We werden vlot en vriendelijk geholpen en al snel reden we weg in ons upje. Niks anders dan gemak geen apk stress enz. Peter en Conny kok

TOP

Super lease bedrijf. Geen probl;emen en snelle communicatie

Duidelijkheid vooraf.

Prettige mail uitwisseling; Duidelijk en snelle responses. Top! Rustige en duidelijke uitleg bij het ophalen van mijn auto. Ook fijn naar mijn zoon, Anil.

Onpersoonlijke behandeling

Bij de veel gestelde vragen bij aflevering staat: We zien de aflevering als een bijzonder moment en creëren dit dan ook graag met jou bij ons in de showroom!! *aflevering werd gedaan door medewerker klantenservice en niet door de verkoper. *hij was niet op de hoogte dat er €3000 gepind ging worden om het maandelijkse leasebedrag te verlagen. *na het tekenen van de papieren moesten we zelf de auto opzoeken in de showroom. *geen bos bloemen bij de aankoop van een auto van bijna €28000 *instructie boekje was niet aanwezig *geen uitleg van alle knopjes in de auto. **zaterdag 1e contact met Otto Bijl Keuze gevallen op zwarte polo van 4-1-2023 met km stand 11. **afspraak op woensdag 8 november 11.00 uur met Otto Bijl. Afspraak stond niet in zijn agenda vermelden ging dus niet door! Mijn vader was erbij toen dit werd afgesproken. ** gebeld en terugbel afspraak voor 9 november 9.30 uur gemaakt. Er werd NIET teruggebeld!! ***€40 benzine in de auto gedaan en gefactureerd inmiddels. Bij een prijs van €2,00 de liter en 1:20 moest er 400 km op de teller staan. Helaas stond er maar 280 km op de teller. Kunt u dit uitleggen? Naar aanleiding van alle bovenstaande negatieve opmerkingen stel ik persoonlijk contact op prijs.

• Aflevering

Goedendag Barbara, Bedankt voor het geven van de 3 tienen in uw review! n.a.v. uw review en opmerking m.b.t. persoonlijk contact hebben wij u 4 keer geprobeerd te bellen, helaas zonder succes. We hadden natuurlijk graag telefonisch uw verwachtingen m.b.t. de aflevering besproken, en wellicht op kunnen lossen. Op moment van aflevering was het druk in de showroom waardoor de verkoper helaas niet de aflevering zelf kon doen, wel vonden wij het belangrijk dat u netjes en tijdig geholpen werd en bent u geholpen door een andere collega. Tevens werken wij met afleverspecialisten wie in de meeste gevallen de afleveringen zullen verzorgen. Door de drukte is de overdracht m.b.t. de aanbetaling niet juist geweest, dit is inderdaad vervelend maar natuurlijk netjes opgelost. De collega wie de aflevering heeft gedaan voor u is samen met u meegelopen naar de auto, dus u heeft niet alleen de auto hoeven zoeken, en ook is hij zelfs naast u gaan zitten in de auto om uw vragen te beantwoorden m.b.t. Apple Carplay, hierop is als laatst de vraag geweest of u wellicht nog vragen had. Wat u hieronder schrijft vinden wij dan ook niet helemaal terecht gezien dit naar ons idee anders is gegaan. U had bij uw 1e afspraak een auto gekozen welke nog niet voorzien was van een kenteken, hierop kunnen wij de afspraak nog niet maken gezien wij nooit zeker zijn wanneer de kentekenplaten binnen komen. Otto heeft aangegeven u te bellen wanneer het kenteken binnen zou zijn en zou nog geen afspraak gemaakt hebben. Wellicht dat daar een miscommunicatie in is ontstaan, en hadden wij duidelijker kunnen zijn. De werkplaats zal altijd zorgen voor een € 40,- brandstof in de tank, wellicht dat dit bij u niet correct is uitgevoerd, dat kunnen wij natuurlijk niet controleren. Wel zorgen wij dat deze factuur gecrediteerd wordt. Ondanks uw ervaring m.b.t. aflevering hopen wij wel dat u veel plezier beleefd aan de Volkswagen Polo en wensen wij u veel veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Patrick Veldhuizen Team Yourlease

Heel goed.

Prima service en zeer vriendelijke mensen.

Het was ok.

Omdat ik bepaalde verwachtingen had van de auto, was niet waar was gemaakt. Was het beter om de auto te zien en testen voor het tekenen.

Helemaal top

Goede aflevering alles prima geregeld duidelijk en netjes zoals het hoort. We Ijn erg blij !

Over Your Lease

Yourlease is de meest flexibele aanbieder van Private Lease in Nederland met een grote voorraad. Klanten kunnen dus na financiële acceptatie altijd snel rijden. Ons bedrijf is laagdrempelig voor klanten en bezoekers en is 7 dagen per week open. Ook hebben hebben een eigen showroom in het midden van Nederland. Naast consumenten bieden wij ook (flexibele) leaseoplossingen voor bedrijven.