Wat een grote ***.

Het begon al bij de aanvraag, de auto die we graag wilden was al weg terwijl er een offerte voor aangevraagd was. Konden ze niet 'reserveren' en weet ik het wat voor onzin er bijgehaald werd. En nu bij het inleveren van de auto laten ze de schades 'opnemen' door *** i.p.v. door een echte schade expert te laten bekijken. En erover in discussie gaan kan je proberen maar dan verzinnen ze wel weer iets waardoor je de moed opgeeft. En 295 euro eigen risico durven te vragen. Dat heb je bij een normale auto verzekering al niet eens behalve als je er zelf om vraagt. En betalen voor wassen van de auto want deze was niet 'schoon'. Er zat namelijk nog een vlekje op de binnenkant van een deur. Als je showroom kwaliteit verwacht bij inleveren, moet je ze ook zo uitleveren. Zo kan ik ook mijn geld verdienen. ***, dan moet je hier je auto gaan private leasen :).

• Aflevering

Beste Francesco, Bedankt voor uw review. Om te beginnen over de reservering, hierin zijn wij aan de voorkant erg duidelijk dat wij geen auto’s reserveren tot de financiële toetsing akkoord is. Wij begrijpen de teleurstelling als de auto naar wens dan verkocht is, maar dit kan helaas voorkomen. Wel kijken wij altijd met de klant mee of we een alternatief naar wens kunnen vinden. We hebben meer dan 500 auto’s op voorraad dus daar moeten wij altijd uit kunnen komen. Zelfs als we de auto naar wens niet op voorraad hebben kunnen we kijken naar de mogelijkheden. Dan uw opmerking over de inname. Onze collega’s zijn allen erg kundig en kunnen u exact uitleggen hoe het werkt. Aan bijna alle kanten van de auto zat schade. Er waren diverse panelen beschadigd waarbij er diverse deuken en schades gereden zijn. Er is duidelijk niet als een goede huisvader met de auto omgegaan. Dit zou de schade-expert u ook vertellen. We kunnen altijd in discussie gaan over een vlekje aan de binnenkant van een deur, maar ik denk niet dat dat de strekking is van het schadebeeld van de algehele auto. De schades bekeken over de hele auto zijn duurder om te repareren dan wat u betaald heeft, dit omdat het inderdaad een eigen risico per schadegeval betreft. In uw geval was het voordeliger geweest om de optie verlaging eigen risico af te sluiten, dan betaalt u namelijk maar € 125,- per schadegeval. U heeft later ook nog contact gehad met de collega wie de auto heeft ingenomen, dit omdat u het graag via een schade-expert wou laten verlopen. Hier gingen wij mee akkoord als u dit zelf zou betalen, met daarbij het risico dat het bedrag hoger kon worden. Wij hebben u daarbij zelfs nog een filmpje gestuurd van de schades en na dit filmpje en deze mail (met overduidelijk de schade te zien) hebben wij niets meer gehoord. Wij snappen dat het vervelend is om een hoge eindfactuur te ontvangen, maar ik denk dat u zelf ook weet dat de auto echt flink onder de schade zat en hier kosten voor berekend moeten worden. Dit is dan ook gedaan volgens de contractvoorwaarden. Toch willen wij u bedanken voor de jaren bij Yourlease, en wensen wij u veel veilige kilometers met u eventuele nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Patrick Veldhuizen

Goede snelle afhandeling en keurige auto.

Na inschrijving snel geholpen en binnen 2 weken konden wij onze auto afhalen. Keurige kleine auto voor woon werk verkeer. Netjes en als nieuw afgeleverd.

Heel prettig

Mijn eerste ervaring überhaupt met lease. Dankzij Your Lease is deze erg prettig verlopen. Duidelijke prettige communicatie vooraf en bij het ophalen nemen ze de tijd voor je en wordt de auto keurig netjes geleverd. Kortom een nieuwe en fijne ervaring met een auto leasen. Bedankt daarvoor.

Auto was snel geregeld

Tot nu toe prima. Al heb ik de auto pas een kleine 4 maanden.

Goede service!

Sinds afgelopen april rijd ik in een mooie fiat 500 via Yourlease. Vanaf aanvraag tot ophalen heb ik een goede ervaring opgedaan. Ook bij vragen achteraf staan ze je netjes te woord en komen ze afspraken na. Ik zou Yourlease zeker aanbevelen!

Netjes geholpen

Tot nu toe geen aanmerkingen. Alles verliep soepel en de aanvraag was zo geregeld. De auto ophalen liep ook soepel en netjes. wat punten op papier gezet na het nakijken van de auto en ik kon lekker naar huis rijden in een nieuwe auto. Voor mij een goede leasemaatschappij

Geduldig en vlot

Ik ben erg goed geholpen en begeleid in het proces om een leasecontract aan te gaan met een leuke fiat 500 Dolce Vita. Alles was heel snel geregeld.

Goede en snelle service!

Toen wij begonnen met onze zoektocht naar een lease auto kwamen we al snel uit bij YourLease. We zijn toen super goed geholpen en kregen overal duidelijke uitleg over. We hadden daardoor heel snel een leuke auto met passende voorwaarden gevonden. Gewoon helemaal top dus!!

Kan beter

Motor storing Geen goede laadkabel Motorklep stond open

• Aflevering

Snel, vriendelijk en scherpe prijs

Met plezier rij ik in mijn occasion lease VW Up. Er was een zeer ruime keus beschikbaar toen ik geheel onverwacht een andere auto nodig had. Binnen 2 weken lon ik de auto van mijn keuze ophalen en alles werd heel duidelijk en vriendelijk uitgelegd. Ook de maandelijkse facturering verloopt vlekkeloos. Ik ben tevreden!

Prima.

Ik lease nu voor het tweede jaar een auto bij Yourlease. Ondanks het soms wat moeilijk te krijgen contact i.v.m. de drukte, heb ik over het algemeen een goed gevoel en ervaring met dit bedrijf. Ik moet eerlijk zeggen dat de medewerkers die mij geholpen hebben oprecht vriendelijke mannen waren en me ook kundig hebben geholpen. De auto's waren beide keren in uitmuntende staat, ondanks dat het geen nieuwe auto's waren. Ik heb mijn ervaringen ook gedeelt met mijn collega's. Een ervan heeft nu ook een leuk autootje via jullie. Ga zo door!

Hele goeie ervaring.

Snelle reactie op mijn aanvraag.

Top!!

Ik ben super blij met mijn lease auto , de prijzen zijn redelijk vergelijken met andere maatschappijen. Duidelijkheid, snel en goed geregeld

Ik ben netjes geholpen.

Kundig en beleefd personeel.

Snel, duidelijk en vriendelijk

Ik ben weer goed geholpen met de wisseling van de auto's. Op tijd gewaarschuwd, geholpen en afgehandeld

• Showroom N.v.t.

Heel tevreden

Ik heb nu een 2de leasecontract aangegaan en hoewel het 1ste contract niet helemaal vlot verlopen was is dit nu met het 2de contract zeker wel zo. Jullie zijn goed bereikbaar en indien er iets is kan je op snelle hulp rekenen.

• Aflevering

Snelle en duidelijke uitleg over de lease van de auto. Alles vlot geregeld.

• Showroom N.v.t.

Zeer tevreden, goede service

Nu inmiddels al een aantal jaar een lease auto in mijn bezit. Voor de onderhoudsbeurten blijf ik altijd wachten. Fijne sfeer

• Aanbod N.v.t.
  • Aflevering N.v.t.

• Aflevering

Geweldige service, aardig personeel, mensen die je begrijpen en naar je wensen luisteren .

• Aflevering

Hele fijne service en denken echt met je mee

Snelle communicatie, denken echt met je mee en fijne service. Wij zijn dik tevreden.

Fantastisch geholpen

Wij zochten een leuke compacte auto en zijn hier bij YourLease super in geslaagd. Binnen 2 weken reden we in onze nieuwe aanwinst rond. Top geholpen. Super blij.

Good price / assortment. Customer support could be improved

Satisfied with price / car assortment. Easy process to order and pickup at showroom location On negative side: Customer service process could be much better. No ticket system, not easy to get feedback on open issue. In my case the issue due to administration error was raised in April 2024. Cost me many calls /emails, talks to different people on the company. Till now (June 2024) still no final resolution Would put 10 starts if the customer service is improved. Also wishing home deliver / pickup service would be added. Giving 5 starts for now

• Aflevering

super fijne auto en snel geholpen

Ik had binnen een week een auto en er werd meegedacht wat handig was qua ophalen en onderhoud. Uiteindelijk heb ik zelfs meer auto gekregen voor een paar euro meer.

Gewoon Goed!

De communicatie is duidelijk en zowel vooraf als op locatie wordt je duidelijk en goed geholpen!

Koningsweg 14

3762EC Soest

Over Your Lease

Yourlease is de meest flexibele aanbieder van Private Lease in Nederland met een grote voorraad. Klanten kunnen dus na financiële acceptatie altijd snel rijden. Ons bedrijf is laagdrempelig voor klanten en bezoekers en is 7 dagen per week open. Ook hebben hebben een eigen showroom in het midden van Nederland. Naast consumenten bieden wij ook (flexibele) leaseoplossingen voor bedrijven.