Betrouwbare levering en vakkundige montage

De montage -van een volle week- stond ruim een jaar van te voren gepland en heeft ook exact in die week plaatsgevonden. Oude kozijnen netjes verwijderd en de nieuwe zeer vakkundig geplaatst. Aan de binnenzijde volledig afgewerkt: zelf helemaal niets aan hoeven doen. Fantastisch werk geleverd!

Uitstekend, perfecte service

Nadat we ongeveer een jaar moesten wachten (zeker de moeite waard) is op 8 maart onze schuifpui geplaatst. Duidelijk in de communicatie. Een zeer vriendelijk team. Super en netjes afgewerkt. Wij zijn erg tevreden en zullen Wanders zeker bij familie en vrienden aanraden

TOP!

Vriendelijke mannen. Werken snel en erg netjes!

Geweldige service en netjes gewerkt.

Nadat we een jaar moesten wachten totdat tot plaatsing kon worden overgegaan, was het op 5 februari 2024 zover. De vantevoren door Peter ingemeten kozijnen, voordeur en schuifpui werden geplaatst. Een team van 3 man sterk heeft in 4 dagen de kozijnen geplaatst. Zeer vriendelijk team, die ook niet te beroerd was wat extra werk te doen (o.a. weer aansluiten bediening zonnescherm). Alles werd heel netjes afgewerkt en opgeruimd.

goed geregeld

ze hebben netjes gewerkt en alles opgeruimd

Uitstekend werk en fijne mensen

Accuraat, goede materialen, duidelijk in de communicatie en fijne mensen om mee te werken. De afwerking is zeer goed. Er ging iets fout en het is binnen no time opgelost en geregeld, Echt perfect. Wij raden Wanders zeker aan!

Top ervaring!

Deze week alle kozijnen en gevelbekleding van ons huis laten vervangen. Wat een verschil! Geen last meer van tocht en (bijna) geen geluiden van buiten te horen ( tripple glas). Het blijft nog lang warm in huis na het uitzetten van de verwarming. De monteurs die de kozijnen hebben geplaats waren vriendelijk en hebben keurig netjes gewerkt. Wij zijn erg tevreden en zullen Wanders ook zeker bij familie en vrienden aanraden.

Quality, experience, efficiency, peace of mind

Monteurs: smiling, joyfull (despite the very cold conditions), knowing what they do, very efficient. They were perfect thank you! Quoting/measuring: Detailed quote, questions were answered fast, good advices. Perfect! Except indeed the disappointment about the actual available thickness for the wall insulation, because I was said (and as a result expecting) that more could be installed. Yes it was technically not possible to put more, but the key is that I was not expecting that. If it would have been available on this review I would have put a rating '9' due to that. Anyway the kozijnen and glasses like very high quality, I am very happy about it! Thank you!!

Mensen die hun vak verstaan

Een bedrijf wat uitvoerd zoals afgesproken op het overeengekomen tijdstip en werken het super netjes af, nemen de oude gedemonteerde kozijnen mee dus totaal geen afval bij de klant achterlatend! Bovendien een juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Hoge kwaliteit van materiaal en uitvoerders

Netjes op tijd kwam men aan en rustig maar gestaag werd er doorgewerkt, sympathieke werkmensen met verstand van zaken.

Voor de derde keer weer zeer tevreden.

De firma Wanders heeft in oktober het laatste deel van onze verduurzaming uitgevoerd, drie kunststof kozijnen met triple glas en ditmaal met de geweldige tochtstand die echt heel heel fijn werkt en zo als gebruikelijk weer super uitgevoerd. Dank Peter en medewerkers en fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar.

Prachtige nieuwe kunststof kozijnen en deuren binnen 3 dagen geplaatst.

Net zoals bijna 20 jaar geleden nu opnieuw een heel goede ervaring met de firma Wanders gehad. Prachtige nieuwe kunststof kozijnen en deuren met triple glas in het hele huis geplaatst binnen 3 dagen. Professionele mannen die weten waar ze mee bezig zijn. Ook na de werkzaamheden hebben ze dagelijks zoveel mogelijk alles opgeruimd en schoongemaakt. We zitten er een stuk aangenamer bij deze winter.

Perfecte service en schitterend mooie kozijnen

Wanders heeft 2 weken geleden bij ons kunsstof kozijnen met triple glas geplaatst. Dit hebben ze perfect gedaan. Heel netjes gewerkt, ondanks dat het de hele week heel veel geregend heeft. Daarnaast hebben ze 2 kunsstofschuifpuien die er al jaren inzitten gerepareerd, zodat we die nog niet hoeven te vervangen. De materialen die ze gebruiken zijn ook echt een plus. Door de mooie afwerking, de houtnerf en de extra ventilatiestand hebben we voor hun product gekozen.

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe kozijnen! Ze werken goed en heel netjes! En afspraken worden heel goed nagekomen!!

Waar voor je geld!

Kozijnen zowel boven als onder laten vervangen. De jongens werken netjes en leveren keurig werk af. Je hebt echt waar voor je geld!

Uitmuntend en professioneel.

Kort samengevat: - Goede qualiteit en vakmanschap - Duidelijke algemene communicatie - Meedenkend - Goede prijs qualiteit verhouding - Duidelijke wachttijd met plaatsing (wat logisch is, goed teken als het druk is). Uitermate tevreden, bij ons zijn er op 9 oktober 3 deuren en de ramen bij de boven (ook ingebouwde rolluiken) en beneden verdieping vervangen voor kunststof kozijnen met triple glas. Dit allemaal in +-4 dagen kundig geplaatst en alles is erg netjes achtergelaten. I.v.m. leveringsproblemen worden een paar kleine dingen later opgepakt. Dit is allemaal netjes doorgesproken/genoteerd bij de oplevering. Wij zijn erg tevreden en raden Wanders zeker aan.

Kwaliteit en geweldige service en montage

Na digitaal contact de volgende dag al bezoek om in te meten. Keurig alle opties besproken, offerte ontvangen plus een uitnodiging om showroom en fabriek te bezoeken. Dat hebben we gedaan, zeer vriendelijk ontvangen, goede uitleg van alle mogelijkheden. Leuk om te zien hoe het aan te schaffen product wordt gemaakt!! De montage is prima verlopen! Alle 5 ramen voor de 1e verdieping werden in één dag geplaatst, De monteurs werkten zéér netjes en lieten alles keurig netjes en aangeveegd achter. Het eindresultaat is prachtig, wij zijn er zeer tevreden over. Fijn om met een bedrijf als Wanders in zee te zijn gegaan!

Goede communicatie, net en snel gewerkt

Bij de offerte waren we al gewaarschuwd voor een lange wachtlijst voor het plaatsen. Maar Wanders heeft ons goed op de hoogte gehouden en een aantal weken voor plaatsing de afspraak opnieuw bevestigd. Plaatsing van de kozijnen zelf ging snel en het resultaat binnen en buiten was zeer net. Alles werd bovendien schoon achtergelaten.

topkwaliteit met een klantgerichte service.

De medewerkers van Wanders werken snel, keurig netjes en denken met de klant mee. Top!

Professioneel, vriendelijk en netjes, alle afspraken nagekomen.

Ik ben zeer tevreden over Wanders. Vakmannen! Zeer netjes gewerkt en afgewerkt, netjes achtergelaten, vriendelijk, bescheiden en professioneel, ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanbevelen. Alle afspraken netjes nagekomen, het kon zelfs plotseling eerder dan gepland, netjes gebeld om dit met mij af te spreken.

Betrouwbare en prettige ervaring met de firma Wanders

De firma Wanders heeft een goede indruk op ons gemaakt. Ze zijn accuraat en betrouwbaar. De wens die we hadden om de voordeur te plaatsen voor een bepaalde datum was geen probleem. De mannen die de voordeur hebben geplaatst hebben zorgvuldig en netjes gewerkt. We zijn zeer tevreden.

Uitmuntend

Zeer heldere communicatie en vakwerk geleverd.

Super dienstverlening en eindresultaat.

Het prettige personeel komt alle afspraken keurig na en werkt alles tot in de puntjes af. De kwaliteit van de materialen zie, voel en hoor je bij het gebruik van deuren en ramen. Erg blij met de nieuwe ramen en deuren met trippel glas, je merkt het direct in de het klimaat van de woning.

Super goed. Mooie afwerking. Goede kwaliteit

Duidelijk afspraken. Wordt netjes gewerkt. Geen rommel. . Denken mee bij moeilijk opdracht. Zeer goede kwaliteit. Super tevreden Vriendelijke werklui. Ons huis is er van opgeknapt.

Topbedrijf al jaren

-Goede en duidelijke afspraken, prima maatneming en advies, Goede kwaliteit materiaal, vakkundig personeel, en heel correct. Zonder overbodige beschadiging in bestaande gevels en alles keurig opgeruimd schoon achtergelaten! Inmiddels bij veel buurtgenoten ook goed werk afgeleverd en iedereen om ons heen is heel tevreden over de fa. Wanders.