Kwaliteit

Denk mee, weet veel om het een en ander optelossen, erg vriendelijk, netjes werken. Ga zo door we zijn er blij mee 👍groetjes J&B

Super snel en vakkundig

Erik was snel volgens afspraak ter plaatse en wist op voorhand aan de hand van een foto hoe hij de lekkage en verstopping kon verhelpen. Dat bleek ter plaatse ook het geval en binnen 20 minuten was het al geregeld. Een andere loodgieter had hier in het verleden ruim uur over gedaan en dus niet verholpen. Erik doet dit werkt al 40 jaar, niet gek dus dat hij weet wat hij doet. Aanrader!

Snel en vakkundig geholpen

Eric en Mike hebben vakkundig en snel geholpen. Nadat ik een lekkage constateerde onder de cv-ketel, kwamen ze dezelfde dag langs om te kijken wat de oorzaak was. Provisorische oplossing aangebracht en de dag erna kwamen ze langs om het te herstellen. Heb ze direct gevraagd om een onderhoudsbeurt voor de cv-ketel mee te nemen en dat hebben ze gedaan. Helder contact, vakkundig opgelost en daarnaast ook goed geadviseerd t.a.v. andere mogelijke klussen in huis. Ik bel ze de volgende keer weer!

Snel service, goed opgelost

Twee uren naar het bellen, was de probleem opgelost. Snel en vriendelijk service.

Super service, altijd oplossing goede prijs kwaliteit verhouding

EDL is een zeer betrouwbaar en goed bedrijf ik zou ze zeker aanbevelen

Na 2 dagen zonder verwarming heb ik Eric ‘s avonds gebeld. Hij kon niet weg thuis maar heeft me telefonisch uitstekend geholpen. Ik heb hem 4 keer gebeld voor hulp. Elke keer heeft hij me even geduldig te woord gestaan net zolang totdat de verwarming het weer deed. Grote klasse! Eric ontzettend bedankt!

• Vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Installatie & verwarming

prettig om mee te werken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na een half jaar kwamen ze de regengoot repareren. Kosten raming was +/-650 euro excl. Na de reparatie was het 1770 euro incl. De rekening betaald en later nagekeken bleek dat ze 5 uur teveel hadden geschreven contact opgenomen en gevraagd of ze de teveel in rekening gebrachte uren wilde terug storten geen reactie. Advies voor de volgende klant hou vast aan de gemaakte prijsafspraak ,check de in rekening gebrachte uren,geef ze niet teveel koffie die tijd moet men ook betalen.

• Ervaring met: Dak & zinkwerk

soms moet je reageren. wij hebben reeds velen malen gewerkt bij de familie Koehorst uit de maaspoort te `s Hertogenbosch tot volle tevredenheid. wij zijn 14-11-2017 ter plaatsen geweest voor lekkage dakgoot , deze hebben we voor nood gerepareerd en advies uitgebracht voor vernieuwen van de zinken goot 662,00 excl btw dit zouden we uitvoeren als het weer mooi weer zou worden het voorjaar dus. 13-4-2018 zijn wij de goot gaan in meten, toen we het zink opende zagen we een ernstig bouwkundig gebrek aan de betimmering van de bak waar de goot in ligt. toen is er besproken dat dit veranderd moest worden omdat wij zo geen fatsoenlijke goot konden aanbrengen. dit meer werk besproken en hebben toen afspraak gemaakt om het totaal aan te passen en de werkzaamheden in regie uit te voeren. dit houd in dat al de tijd die we voor u bezig zijn, factureren dus ook voorbereidend werkzaamheden zoals ophalen en op en afbreken van de steiger . het afvoeren van het vuil is ook door ons gedaan en ook deze tijd is in rekening gebracht ook is er op u verzoek een toiletbril vervangen deze is opgehaald en gemonteerd . deze werkaamheden zijn 7-6-2018 uitgoevoerd , inderdaad 14-11 tot 7-6 is een half jaar!! de goot was voor nood gerepareerd en lekte niet meer !!!! dus geen calamiteit meer !!! u zult er toch echt aan moeten wenen dat de loodgieter een uitstervend vak is en dat er wachttijden ontstaan. jammer dat u denkt wij betaald koffie drinken u bent hier de eerste negatieve reactie op klanten vertellen ons punt staat op 9,3 !!!! erg jammer van deze reactie met vriendelijke groet, EDL

Ik zou Eric absoluut aanbevelen aan anderen. Weet waar hij t over heeft, zeer behulpzaam en in mijn ogen een echte vakman!

• Ervaring met: Overige

Wij kennen Eric al bijna zijn hele leven, als we hem nodig hebben dan staat hij voor ons klaar. Hij is eerlijk en oprecht en wij zijn blij dat hij zo'n mooi bedrijf heeft.

• Ervaring met: Installatie & verwarming

Creatieve adviezen om kosten te besparen voor de klant. Goede combinatie van aangeleverde materialen en materialen die de klant zelf kan kiezen en leveren. Goed, betrouwbaar en prettig team met Mike in Badkamerbrabant.

• Ervaring met: Badkamer

Prima oplossing gezocht voor ons probleem en het daarna vakkundig opgelost en dat alles op een vriendelijke manier

• Ervaring met: Overige

Al een aantal keer beroep mogen/moeten doen op deze mannen!! Altijd snel en goed geregeld!!!

• Ervaring met: Dak & zinkwerk

Gebeld voor een verstopping van de afvoer in de keuken Eric was snel aanwezig om de verstopping te verhelpen op een deskundige wijze.

• Ervaring met: Ontstopping

Ken Eric al jaren, is eerlijk en betrouwbaar en zal je nooit besodemieteren. Komt altijd zijn afspraken na en heeft een prima prijs kwaliteit / verhouding kortom een prima vent.

• Ervaring met: Overige

Ik ben bijzonder ingenomen met het gegeven dat de verstopping zo snel is opgeheven en de overlast voor mij is opgeheven. Ik hoop het bedrijf nooit meer nodig te hebben maar mocht dit het geval zijn dan is dit mijn adres.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Ontstopping

Eric is een vakman die zijn afspraken na komt. Geen addertjes onder het gras. Kortom een echte aanrader.

• Ervaring met: Ontstopping

hij is zeer vakkundig en komt zijn afspraken na. ik ga zeker weer een beroep op hem doen indien nodig.

• Ervaring met: Badkamer

Zoals altijd was Eric ook dit keer (lekkage riool in de kruipruimte) een betrouwbare dienstverlener. Vakmanschap gekoppeld aan inzet, bevlogenheid en altijd tijdig en netjes afronden waar hij aan begint. Plus volgens mij me niet onprettig tarief. Humoristische aangename man bovendien.

• Ervaring met: Lekkage

Super fijn bedrijf, goede en snelle service! Zeker een aanbeveling waard. Bedankt Eric & Mike!

• Ervaring met: Lekkage

Onze ervaring met Eric en Mike is dat zij erg nauwkeurig, gedisciplineerd en stofvrij werken. Zij hebben voor ons een geweldig mooie badkamer gemaakt op zeer professionele wijze. Het is zeker aan te bevelen dit bedrijf in te zetten!