Snel en goed werk geleverd!

Bij werkzaamheden in de keuken per ongeluk de waterleiding op 3 plaatsen geraakt en zie dan maar eens op vrijdagmiddag een goede betrouwbare loodgieter te vinden. Gekeken op klantenvertellen.nl en daar kwam EDL erg goed uit. Gebeld en binnen 1 uur was hij hier, en heeft het probleem gelukkig en keurig opgelost! En tegen een redelijke prijs. We zijn tevreden! Wij bevelen Eric Dekker van harte aan!!

Topservice, snel, goed geholpen en met een fijne werksfeer.

Snel en vakkundig geholpen met een vrolijke babbel als bonus toe. Van te voren had Eric al materialen gekocht op basis van foto's en toen was mijn kraan en toilet snel gemaakt. Top!

Ben zeer geweldig geholpen

Mijn waterleiding in meterkast lekte behoorlijk het was vrijdag middag en dat kon zo het weekend niet door Daarop op internet iemand gevonden en ook zijn gekomen. Verschrikkelijk opgelicht waarna het nog steeds lekte Maandag Eric gebeld die gelijk is gekomen en heeft me zeer goed geholpen. Dank je Eric

Snelle en accurate service

Vriendelijk en kundig

goede dienstverlening, houd zich aan afgesproken tijden. Is ook prettig in de omgang.,

Heb probleem vorige week probleem met lekkage aan hem voorgelegd. na enkel dagen belde hij voor een afspraak en kort daarna hadden wij een ontmoeting met hem. Probleem voorgelegd en hij had al snel een goede oplossing waar we het moesten zoeken. Hij kon gelijk de voorgestelde werkzaamheden uitvoeren. Daarna is het probleem verholpen. (nu nog een kleine week wachten , zodat definitief kan worden vastgesteld, dat het euvel is opgelost.

Prima, snel opgelost

Eric reageerde snel en heeft ons probleem snel/goed opgelost. Zeer tevreden.

Top service en snelheid

Ik kreeg mijn keuken kraan plotseling niet meer dicht, waardoor deze continue een stroom van warm water verloor. Met de huidge gasprijzen niet echt geweldig. Erik kon meteen langs komen en heeft de kraan meteen kunnen vervangen. Geweldige snelle service voor een goede prijs.

Heeft mij heel snel geholpen op opgelopen stormschade

Niet zo tevreden, Verstopping is verholpen, maar ontransparante prijsbepaling en erg duur

komt snel en had het euvel ook verholpen, maar zijn prijsbepaling is ontransparant. Tarieven: 22,50 per half uur en 29,50 voorrijkosten, alles ex btw maar je moet ook nog materiaalkosten betalen, 30 euro voor een veer. En 10 euro waterstofzuiger wordt dan weer niet gerekend. Beide materiaalkosten zijn niet terug te vinden op de website. RRS, een grote loodgieter rekent een vaste all-in prijs van 105 incl btw, waarbij ze garanderen dat 85% voor dat tarief wordt verholpen. Wij betaalden bij EDL 126 euro, ongeveer 21 procent meer.

Het is altijd jammer dat er een klant is die dan weer niet tevreden is . wel tevreden over de ontstopping die ze zelf niet opgelost konden krijgen. niet tevreden over de berekende ontstoppingen machine.

Heel adequaat, betrouwbaar en vriendelijk

Fijn om direct een reactie te krijgen en ook de geruststelling dat het goed komt. Heel aardige man. Komt afspraak na en het euvel was snel en deskundig verholpen. Fijn, dankjewel.

Vakkundig en prima geholpen!

Na een vakkundige lekkage detectie meteen in de actie overgegaan en op professionele wijze lekkage verholpen. Daarnaast ook alle inzet om de diverse disciplines bij elkaar te brengen, zoals tegelzetter en kitter. Een man die duidelijk is, doet wat hij zegt en ook nog prettig in de omgang is. Een aanrader! Erg blij met het resultaat.

een super loodgieter

De ene dag mailen met een vraag. De zelfde AVOnd nog terug mailen.De andere dag afspraak gemaakt en op de zelfde dag is het klusje al klaar. heel correct verlopen. Belt zelfs keurig wanneer hij naar je onderweg is. Kortom een super goed bedrijf. een echte aanrader

Deskundig en komt afspraken na

Vandaag heeft Eric ons verstopte gootsteen deskundig weten op te lossen. Hij komt netjes op tijd zoals telefonisch was afgesproken. Zijn manier van werken is duidelijk, netjes en doeltreffend. Daarnaast schroomt hij niet om ons bruikbare tips te geven om herhaling te voorkomen. Super bedankt en zeker aan te raden!

Duidelijke communicatie, komt afspraken na, snelle service

Er werd bij mij vloerverwarming aangelegd, maar helaas kon de flexibele slang van de verdeler niet rechtstreeks worden aangesloten op de bestaande standleiding. Gelukkig kon Eric dezelfde dag nog langskomen om de situatie te bekijken. De volgende dag heeft hij het al opgelost! Ontzettend blij met deze snelle service. Daarnaast heeft hij ook nog waardevolle tips gegeven. Als ik in de toekomst weer een loodgieter nodig heb, bel ik zeker Eric weer.

snel en goed

goed en snel

zeer prettig

vriendelijke en deskundige service. prima werk geleverd

Altijd weer een fijne ervaring

Komt altijd zijn afspraak na en levert vakwerk.

Prima vakman!

Betrouwbaar en vakkundig.

Top. Uitstekend

Keurig werk geleverd! Komt zijn afspraken na! Goed adres!

klanten vertellen

test

Topservice en vakwerk!

Eric heeft opnieuw vakwerk afgeleverd, samen met een aantal metsellieden die hij voor de klus had ingeschakeld. Het probleem (lekkage in rioolput onder huis) snel kunnen achterhalen en vervolgens snel en vakkundig het probleem hersteld. Fijne communicatie en advies om richting de verzekeraar over eventuele schadedekking. De tweede keer dat Eric goed geholpen heeft. De volgende keer bel ik hem weer!

Snel, betrouwbaar en vakkundig

Precies zoals het hoort, vooraf goed te woord gestaan, netjes en snel gewerkt met goed resultaat! Hartstikke tevreden.

Vakkundig bedrijf

Snelle maar vooral goede kijk op situatie . Vervolgens adequaat en professioneel te werk . Klantvriendelijk bedrijf.

Duidelijk en goed geholpen

Snelle service voor het verhelpen van onze lekkage. Eric had de lekkage snel gevonden en deze daarna verholpen.

Heel betrouwbaar snel goede prijs vriendelijk en allerbelangrijkste veel kennis.