Het is een goed en verzorgd bedrijf. En zijn prima geholpen

Super geholpen, vakkundig en professioneel.

Wij zijn netjes en vakkundig geholpen in de winkel. Door middel van goede adviezen hebben wij een snelle keuze kunnen maken in de benodigde artikelen. Inplannen van bezorging ging soepel en snel en daarna is alles netjes bij ons thuis afgeleverd. Ik zal Weulen Kranenbarg Tuin en Erf zeker aanbevelen aan anderen. Wij komen iig terug mochten we nog wat nodig zijn. Mvg Claudia

Prima bedrijf, netjes geleverd

Bestelling geplaatst via de webshop een goede prijs en is netjes op de aangegeven plek bezorgd.

Vriendelijk,voordelig en snel

Zoals boven vermeld

Gemakkelijk bestellen tegen een goede prijs met uitstekende service

Bestellen via webshop gaat makkelijk en bij vragen wordt er snel gereageerd per mail of telefoon. Ook achteraf blijft de service goed bij vragen over levering of product.

Zeer klantvriendelijk

Zeer behulpzaam, goede voorlichting, duidelijke uitleg

Prettige omgang Vlotte levering Bedankt Jarno

prima geholpen

Fijne mensen die meedachten met ons.

Super goed geholpen en goed geadviseerd

Super goed geholpen en heel goed geadviseerd.

Denken mee en zijn flexibel

Uitstekende en snelle service

Super tevreden! Goed advies, prijs/kwaliteit en snel geleverd.

Goed advies

Netjes op tijd geleverd, binnenkort wat zakken split ophalen en een zak met composiet voegsel retour teveel niet nodig gehad.

Snelle service

Goede prijs en snelle service

Prettige ervaring

Goed en vriendelijk geholpen.

Professioneel, prima communicatie en service!

Prima ervaring! Bestelling stond snel klaar, gratis aanhangwagen, goed advies gekregen. En dat alles door prettig en vriendelijk personeel en voor een scherpe prijs. Prima bedrijf dat ik actief aanbeveel.

goede keus en snelle levering

Ik heb samen met de buren een mooie tegel uitgekozen. We waren er gauw over uit en alles via de telefoon besteld. Snel geleverd en fijn geholpen. (stiekem ben ik al wel wezen kijken in Vorden naar het assortiment)

Zeer goede ervaring

Altijd prettig om hier zaken te doen. Mooie stenen en zand voor in de tuin gekocht en netjes laten bezorgen. Top.

Voortreffelijke klandizie

Vriendelijk personeel en alles wordt op vraag geregeld en geleverd, ben zeer tevreden.

geweldige firma

goed advies. wisten ze precies hoeveel stenen ik nodig had. bellen een dag van te voren, hoe laat ze komen

Goede en snelle service

Mail gestuurd en binnen 24 uur antwoord. Was niet op voorraad maar zou besteld worden. 3 dagen later bericht dat de stenen binnen waren

Goeie service

Komen afspraken goed na

vlotte levering

goed geholpen ik ben zeertevreden

ze denken met je mee

nieuwe beton schutting gekocht ze denken mee in oplossingen ben er heel blij mee

Uitstekende levering volgens afspraak, prijs, voorlichting, prijs.