Goede service. Was mooi op tijd.

Vriendelijke mensen

Goede hulp en service

Prima en betrouwbaar bedrijf met medewerkers die kennis van zaken hebben!

Tegels, stenen voor de bloembakken en blokhut netjes volgens afspraak geleverd. Heel goed advies gekregen over de In-Lite tuinverlichting. Vriendelijk en vakkundig personeel, ze leveren goede kwaliteit tegen een mooie prijs. Kortom, prima en betrouwbaar bedrijf!

prima geholpen in de winkel en alles is netjes bezorgd.

zie boven

Super geholpen

Binnen een uur ons uit de brand geholpen. Vriend van ons heeft een eigen bedrijf en stenen geleverd, helaas te weinig en door ziekte van hem kon hij niet snel nog leveren. Jullie hebben ons geholpen om te zorgen of er nog binnen 2 dagen hetzelfde soort geleverd kon worden, en dat is gelukt. Top geregeld. Volgende klus gaat zeker naar jullie toe.

Prima om zaken mee te doen.

Bielzen besteld, snelle en correcte levering, nette prijs

goede service en op afroep geleverd

ben tevreden

Ik ben erg tevreden over de service van julie bedrijf.

Ik heb wederom een schutting bij jullie gekocht en de service was wederom goed.

prima organisatie met kennis van wat ze verkopen

goede prijs kwaliteit verhouding. groot voorraad assortiment.

Prima,te regelen en niet moeilijk doen bij ruilen van materiaal.

Goed te overleggen met de werknemers. Prima bedrijf.

Heel erg helpzaam en makkelijk ruilen

Klantvriendelijk

Goed advies en service tegen concurrerende prijzen

Goed advies gekregen en goederen werden snel geleverd. Zeer klantvriendelijk en flexibel.

Ik had mee verwacht

Ik vondt het jammer dat het aantal bestelde tegels niet waren en dat dat een dag van te voren werd gemeld daardoor moesten de stratenmakers weer komen de tweede keer werd er laat gebeld dat de tegels binnen waren ook vondt ik het jammer dat her slot van de tuinder niet paste

Beste meneer Peppelman, Jammer dat u niet helemaal tevreden bent met uw levering, helaas was er door diverse omstandigheden iets misgegaan met de bestelling van uw tegels. Wij hebben hier al contact met u over gehad, hierbij nogmaals onze welgemeende excuses. Vriendelijke groeten, medewerkers Weulen Kranenbarg

Prima hulp in de winkel en perfecte bezorging

Prima winkel en bezorging ook volgens afspraak 👍

goede service

De big bags werden netjes in de tuin gezet.

goede productvoorlichting

Door de goede uitleg over onderhoud van terrastegels in ons geval weten we vooraf hoe ze onderhouden moeten worden. Wij zijn blij met dit soort uitleg

wat een goede service!!!!!

Ze zijn erg begripvol en voelen goed aan wat je wilt. Ze doen veel moeite voor mij. Top!!!!

Deskundig en breed assortiment

Weulen Kranenbarg heeft een breed assortiment aan materialen voor de tuin en hebben ons goed geadviseerd m.b.t. type verharding en tuinverlichting

Tevreden klant

Weulen Kranenbarg is van oudsher een begrip in de regio. Service en klantgerichtheid is in de loop van de jaren sterk verbeterd, zo ook de kwaliteit van de materialen. Gewoon jezelf blijven is de beste strategie. De prijzen zijn over het algemeen wel wat aan de hoge kant, misschien valt dit te compenseren met meerdere spectaculaire acties! Tip: gratis bezorgen vanaf €100,00!

Net bedrijf wat graag meedenkt en de spullen keurig netjes komt brengen

Ik heb voor mijn nieuwe voor en achtertuin bij Weulen Kranenbarg de tegels en toebehoren besteld. Ze hadden een mooie totaalprijs gemaakt omdat ik behoorlijk wat nodig had en wilde ook graag meedenken bij het retour halen van de spullen die ik over had. Ik wilde tevens een waterval maken in mijn tuin en hier hebben ze rustig de tijd voor genomen om e.e.a. toe te lichten. Zijn niet de goedkoopste maar service is ook iets waard!!

Goed en solide bedrijf

Alles netjes opmaat gezaagd en vriendelijke geholpen

Goede hulp bij het uitzoeken van onze tegels en netjes afgeleverd zoals afgesproken.

netjes en compleet advies gekregen.

netjes en compleet advies gekregen. Nette levering

Goed en vakkundig geholpen!!!!

Zeer goed geholpen.