Rolluiken geplaatst, 1 is niet in orde. Heb 2x gebeld, zou worden teruggebeld. Is nog steeds niet gebeurd. Verder prima, maar slechte service maakt dat ik niet zou aanbevelen
Geachte heer, Spijtig om te horen dat u niet teruggebeld bent. Ik zal intern kijken wat er mis is gegaan en zal er voor zorgen dat u vandaag gebeld wordt om het probleem op te lossen.
Dat de planner even de klant belt als ze niet komen. Dan wacht de klant niet voor niets.
Je krijgt eerlijk advies, proberen je niet het duurste aan te smeren.
Ik ben ontevreden over het bedrijf dat de rolluiken geplaatst heeft. Ze hangen netjes, daarover valt niets te zeggen. Maar op ik vind nadat de rolluiken hingen, kitresten op de terrasvloer, kitresten op de schakelaar van de lamp en kitresten op de ramen. Daarnaast liggen er schroeven (ik heb gezien dat deze vanuit de hand op de grond vielen) en sigarettenpeuken in onze tuin. En als ze gevraagd hadden of we buiten een stopcontact hadden, hadden ze niet binnen een stopcontact hoeven te gebruiken en vervolgens de achterdeur open te laten (omdat deze niet meer dichtkon ivm de kabel). Toch jammer van het stoken bij een graad of 4,5. DaarnaAst vergaten ze een trap, dat we gelukkig tijdig zagen. Toen ze wegwaren bleek er ook nog een hamer te liggen.
Beste, Bedankt voor uw feedback. Ik heb ondertussen de opdracht erbij gezocht en ga de betreffende monteurs hiermee confronteren. Voor het monteren van rolluiken en zonwering huren we momenteel externe monteurs in. Dit ivm de vele montagegevallen door de hagelschades. Dit is uiteraard geen excuus, want het blijft onze verantwoordelijkheid.
Niet geheel tevreden over uitvoering omdat tijdens het plaatsen van het kozijn het rolluik niet zoals besproken meteen gemonteerd kon worden. Er was alleen 1 monteur ingepland. De 2 monteurs die pas 2 weken later kwamen hadden problemen omdat zij niet goed konden zien wat de vorige monteur al gedaan had met het rolluik. Hadden daardoor 2,5 uur tijd nodig ipv het geplande 1/2 uurtje. Dit was storend voor de tegelzetter die tegelijkertijd aanwezig was.
Hebben te lang moeten wachten en er was te weinig weinig contact hoe de stand van zaken was. De verwachte levertijd werd mij gezegd was 4 tot 6 weken, hebben 4 maanden moeten wachten zonder enig contact dat de levertijd vertraagt was.
Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is er niet goed met u gecommuniceerd over de gang van zaken, dit is spijtig. Hier zal ik intern achteraan gaan, dit is uiteraard niet een correcte manier van werken. Echter ben ik blij dat hetgeen u gekregen heeft voldoet aan uw verwachting (score: 10).
Naar volle 100% tevredenheid. Een opmerking mbt montage, waarbij we tijdens montage er achter kwamen dat dit is uitbesteed door een extern bedrijf.
Super leuke , vriendelijke , nette mensen van kantoor tot uitvoerders TOP ga zo door
Tijdens ons eerste bezoek stond het verhaal in de krant dat jullie een gehandicapte (?) jongen hadden geholpen. Dat deed ons besluiten niet ergens anders naar offertes te vragen. Ik heb nog wel een puntje van kritiek en plaats dat maar hier. 1. De deur is geinstalleerd, maar een deel van het aangrenzende stucwerk is kapot. Tot nu is het zo dat wij (75 jarren oud) zelf dat stucwerk moeten repareren. 2. is er garantie op het slot/sluitwerk: misschien te achterdochtig vind ik dat het niet helemaal soepel loopt. Graag reactie.
Geachte familie Bouwmans, Mijn collega van de service zal op kort termijn contact met u opnemen. Vriendelijke groet, Pascal ramen en deuren
Tevreden
-
Mooie showroom waar je (bijna) alles kunt zien en proberen. Fijn advies. Zijn er zeer blij mee!
Prettig contact en ook een hele fijne monteur!!!
Een zeer groot compliment voor de monteur!!! Werkt zeer netjes, hij was erg vriendelijk.
Ervaring is goed. Levertijd was alleen 3 weken langer en ik heb zelf moeten bellen om een afspraak te maken. De verbouwing bij ons thuis kon niet meer wachten.
Jammer dat bij het bellen na plaatsing (in onze afwezigheid), gezegd werdt dat er geen natte kid randen waren. Dus bij het ramen wassen, wat geen probleem zou zijn, is de Kidmans binnenkant raam toch wat minder mooi geworden door wegwrijven met afnemen raam.
De aanloop naar de plaatsing verliep goed. Alleen de voorlichting hoe ziet de voorbereiding er precies uit kan beter. Bijvoorbeeld moet ik zelf voor afscherming ivm. stof of puin zorgen of wordt dat gedaan. Nazorg kan ook beter bijvoorbeeld door met briefjes aan te geven dit is nog nat/zacht droogtijd tot ..... Dan is het helder of er gepoetst kan worden of niet! Nu hielp een belletje naar de afdeling ook niet, die kan alleen globaal zien wat er is gebeurt. En is jammer van de verder perfecte afwerking.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.