Heel goed geholpen, en zeer vrede

Ik zal het zeker aan raden bij andere

erg tevreden

vooral de monteurs zijn erg goed ze verstaan hun vak top werk en fijne mensen in de omgang en ook fijn dat ze een showroom hebben is fijn om uit te zoeken

Is keuring gemonteerd

Goede service, klant vriendelijk, hoogwaardig product product.

Er zijn een paar dingen fout gegaan maar alles was netjes opgelost. We zijn erg tevreden met Pascal Ramen en Deuren.

goede ervaring met het bedrijf

De afspraken, en de werkwijze van pascal ramen zijn heel goed.

deskundig en vriendelijk en klantgericht

De monteurs die kwamen om na te stellen waren + deskundig + oplossingsgericht + klantgericht + vriendelijk fijn om te zien dat er gewoon netjes gewerkt kan worden

goed en vakkundig

problemen direct opgelost, netjes gewerkt

Hier en passen perfect.

Bestelling verliep vlot. Ook afhalen prima. Alles stond klaar. Vriendelijk geholpen. Goede raad gekregen. Perfecte pasvorm.

Perfect.

Je koopt iets op papier dus weet niet hoe het er in het echt uit komt te zien. We kunnen maar een ding zeggen perfect, alles van tekening, kozijnen, uitstraling, afwerking, zetten, tot zelfs het opruimen van het zaagsel. De mannen die het gezet hebben Joost en Randy vakmannen. Bedankt.

Uitstekende kwaliteit,zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Wij hebben een prachtige voordeur laten plaatsen en zijn er ook heel blij mee. Afspraken werden nagekomen en de deur werd vakkundig gemonteerd en zeer nauwkeurig afgewerkt. Het personeel was bovendien zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kan me een beter bedrijf in deze branche niet voorstellen.

Super vakkundig en netjes in de afwerking

Binnen 2 werkdagen is de hele klus klaar, voorpui en nieuwe voordeur. Ook als er iets tegenzit (waar de uitvoerders eigenlijk niets aan zouden hoeven te doen) werd het opgelost. Super professioneel. Ook de rommel werd netjes opgeruimd en meegenomen, TOP!

netjes en vakkundig werk

De plaatsing van de kozijnen en ramen gebeurt op een zeer vakkundige en nette wijze. alle oude materialen worden meegenomen. de meeting van de kozijnen en opstelling van de offertes is ook op een klantvriendelijke manier verlopen. top

Fantastisch product met prima service en een prachtig eindresultaat!

Mooie showroom met goede uitleg en aandacht voor de vragen en wensen van de klant. Wij hebben nieuwe kozijnen laten plaatsen met trippel glas met horren en bijpassende rolluiken en zijn uitermate tevreden met het eindresultaat en de werkwijze van het personeel. Personeel laat na de werkzaamheden in en om het huis alles netjes achter. Mochten vrienden of familie ooit nieuwe kozijnen willen zou ik Pascal Ramen en Deuren zeer aanbevelen.

Alles netjes afgewerkt

Netjes gewerkt

heel tevreden

Fijne ervaring en super mooi werk geleverd de jongens die het plaatsen heel netjes gewerkt

Nette mensen, kundig en goed afgewerkt.

Kunststof balkondeur met vliegenhorrol netjes gemonteerd. Goed vakkundig personeel. Kwalitatief goed product.

Prima schuifpui en hor ook de montage met nazorg gebeurt vakkundig en correct.

Professioneel team. Kwalitatief goed product. Goede aftersales. Vriendelijk personeel. Wij hebben ons gehele huis laten voorzien van nieuwe kozijnen en screens. Erg tevreden !

Voor iedereen aan te bevelen.

De monteurs hebben zeer correct gewerkt en hebben perfect werk afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden. Ook de afwerking binnen gebeurde in overleg met ons, om zodoende tot een tevreden resultaat te komen.

Zeer tevreden over opdracht en montage

Bij het bepalen van de keuzes voor nieuwe kozijnen werden we goed geadviseerd door de verkoper. Het besteloroces, afspraken en facturering was geheel volgens afspraak. De montage tip. Netjes gewerkt, meegedacht bij onvoorziene zaken en keurig afgewerkt. Van A tot Z heel erg tevreden.

Goede service en alles volgens afspraak

Wij hebben nu voor de tweede keer ramen besteld voor ons huis en alles is netjes geplaatst volgens afspraak. De monteurs zijn vakkundig en werken netjes ook in de corona tijd.

Super.

Alles wordt zeer netjes gemonteerd en afgewerkt.

Van adviesgesprek tot montage: Perfect

Adviseur Paul nam de tijd om ons precies uit te leggen hoe een renovatie project verloopt en hij gaf goed advies over onze mogelijkheden. Tijdens het inmeten had ook Werner alle tijd en liep hij nog eens alle details na. Op basis van zijn bevindingen konden we nog verbeteringen aan het voorstel toevoegen. Joost en Randy van het montage team zijn echte vakmensen. Alle kozijnen zijn perfect geplaatst zonder enige schade aan de muren en vensterbanken. Alle afspraken werden op tijd en tot in detail nagekomen. In een woord: Perfect. Dank aan het team van Pascal!

Renovatie is naar tevredenheid verlopen.

De mannen kwamen iets voor 12.00 uur aan en gingen meteen aan de slag, hebben eers het oude kozijn verwijderd en hebben daarna hun lunch genuttigd en rond 16:30 was alles klaar en naar tevredenheid oogeleverd

Prima, mooi en netjes

Sinds twee dagen nieuwe kozijnen, is erg mooi geworden. De vaklui hebben netjes en secuur gewerkt. Complimenten.