Erg tevreden met het resultaat!

In showroom op een prettige manier duidelijke uitleg gekregen over de mogelijkheden. Hier ook goede adviezen gekregen. Na montage waren er wat puntjes van ontevredenheid. De communicatie daarover verliep wat stroef. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost. Er werd weer goed meegedacht aan een oplossing. Goede kwaliteit van de materialen.

Super service en een prachtige voordeur

Het uitzoeken liep zeer flexibel de verkoper gaf ons de juiste informatie. Plaatsing van de voordeur verliep vlekkeloos. Vriendelijk personeel alles werd goed doorgesproken. Wij zijn blij met onze voordeur.

Alles super afgewerkt!

Perfecte kwaliteit, goede service, heel goed klant contact, wensen uitgevoerd zoals ik graag zie....

Allereerst een afspraak gemaakt in de showroom met adviseur Paul. Ik wist wat ik wilde en was daar samen met de adviseur snel uit wat het zou gaan worden. Door een tegenslag vanuit mijn kant toch de kunststof deuren even iets moeten uitstellen....dat was geen probleem. Uiteindelijk heb ik zelf de offerte moeten wijzigen en er werd fantastisch mee gedacht daarin..... De kleur codes stonden niet op de offerte en dat wilde ik heel graag omdat ik met verbouwen in het verleden met een andere partij problemen heb ervaren. Ook dit was geen probleem en ik kreeg een nieuwe offerte met kleur nummers etc waar ik om vroeg. Zodoende durfde ik de offerte te ondertekenen. Afgelopen vrijdag zijn de garage deur en de keukendeur geleverd.....en tja ik had nogal wat wensen....maar alle wensen die ik had heb ik kenbaar gemaakt en alles kon ook op die manier uitgevoerd worden! Klasse qua mee denken, afwerking, klant contact...etc.... Echt een aanrader......ook voor mensen die nog niet zo goed weten wat ze willen..... Pascal ramen en deuren....ik ben blij dat jullie hebben mee gedacht en dat hebben gerealiseerd. Dank jullie wel.... Groetjes Claudy Wiegerinck.

Professionaliteit ten top

Tijdens het intakegesprek hebben de heren alle mogelijkheden voor een voordeur laten zien. Ze waren hier heel eerlijk en open in en gaven duidelijk aan waarom iets juist heel mooi of minder mooi eruit zou zien. Tijdens het plaatsen zag je duidelijk dat meneer een echte vakman is. Hij ging secuur te werk en het eindresultaat mag er zijn! Ik heb afgelopen jaar met veel verschillende bedrijven mogen werken i.v.m. een grootschalige verbouwing, en Pascal ramen en deuren is 1 van de weinige bedrijven die meteen zijn belofte waar maakt! Heel tevreden dus!

Netjes geplaatst, aardig en vakkundig personeel

Goed werk

Raam paste precies en is netjes geplaatst en afgewerkt!

Mooie producten, dienstverlening kan beter

In het voortraject zijn we prima geholpen. Alles was volgens ons concreet afgestemd. Maar in de communicatie die daar op volgde misten we enkele cruciale punten die we hadden aangegeven maar waar via mail en telefonisch discussie over ontstond. Tevens hebben we detailtekeningen ontvangen die niet klopten. Dit is achteraf door Pascal opgelost, maar kostte ons moeite om het hen op te laten lossen, terwijl zij het zelf verkeerd op tekening hadden aangegeven. Met het plaatsen van een raam bleek er een productiefout in het glas te zitten. Slordig dat dit dan toch bij klanten terecht komt. Glas is na enkele weken vervangen. Gezien de investering die wij in de aluminium kozijnen van Pascal hebben gedaan hadden we iets meer klantvriendelijke service verwacht. Producten (schuifpui, lichtstraat en achterdeur) voldoen wel aan verwachtingen en eindresultaat is erg mooi. Om dit laatste zouden we Pascal wel aanbevelen.

Tevreden

Nu tevreden alleen paar dingen niet goed zoals 1 raam barst in folie en horren verkeerd . Binnenkant afgekit met niet overschilderbare kit. Mooi pas en weinig breek schade.

Werken netjes super mannen. Super geholpen in de showroom met het kopen van de voordeur .

Super tevreden met een prachtig resultaat!

Er is geen woord teveel gezegd bij het resultaat van onze kozijnen. De mannen hebben zeer secuur gewerkt, de binnenkant is prachtig afgewerkt en het ziet er gewoon fantastisch uit. Voor ons geen ander bedrijf meer! Absolute aanbeveling!

Uitstekend proces, meedenkend bedrijf en fantastisch resultaat.

In een zorgvuldig proces met de adviseur zijn de juiste keuzes gemaakt. Alle mogelijkheden die wij en de adviseur zien, worden gewogen. Alle tijd gekregen om onze afwegingen te maken. Bij het inmeten worden de werkzaamheden goed toegelicht. Het plaatsen van de acht kozijnen gebeurt zeer vakkundig en met een prettige samenwerking. Uitstekende afwerking. We zijn uitermate tevreden.

Alles netjes geplaatst en afgewerkt

Er was 1 deur beschadig deze werd meteen omgeruild. goede monteurs die ook mee denken met mooie afwerking

Prettige samenwerking vakkundige plaatsing

Van het begin tot het einde heb ik mijn samenwerking met Pascal Ramen en deuren als zeer professioneel en prettig ervaren , ze komen hun afspraken meer als goed na , en hebben vakkundige mensen die alles zeer netjes plaatsen. Afwerking ziet er ook prima uit.. en kwalitatief goede kozijnen en degelijke deuren.. Ik ben zeer tevreden.

Top levering en afwerking

Komen hun afspraken na en leveren goed product. Goede nette afwerking door aardige en deskundig personeel.

Bedrijf met vele mogelijkheden

Onze ervaring is dat het een fijn bedrijf is om een project mee te maken. En ze voldoende keuze hebben om er altijd te slagen.

Afspraken worden nagekomen

Goede communicatie en vriendelijke en nette mensen die de kozijnen kwamen plaatsen.

Van spannend voortraject naar een deceptie na plaatsing.

Door stil te staan bij de verschillende mogelijkheden van een schuifpui, met tijd voor details, heeft Pascal bij ons enthousiasme gewekt voor de aanschaf ervan. Een eerder genoemde leverweek bleek helaas niet haalbaar te zijn. Hoe begrijpelijk ook de reden voor het uitstel was, betekende dit dat onze woningverbouwing opnieuw moest worden ingepland. De montage van de schuifpui is uitgelopen op een deceptie, want verkeerd geplaatst, wat pas bleek na diverse opvolgende werkzaamheden. Het betekende aanzienlijke vertraging, alsmede een behoorlijke kostenpost voor herstel van de gevolgschade. Bij de corrigerende actie om de schuifpui alsnog goed te plaatsen viel op dat er nog een andere constructiefout was gemaakt... Jammer, dat de plaatsing van de pui niet vakkundig is gedaan en daardoor langere tijd het zicht heeft ontnomen op het te verwachten plezier van de schuifpui.

Mooie kozijnen

Ze kwamen ruim op tijd de kozijnen vervangen. Aan de binnen en buitenkant erg netjes afgewerkt. Zeer tevreden over het resultaat

Ze leveren goed werk. Werken netjes en perfect. Ze laten de werkplek opgeruimd achter. Over het eindresultaat ben ik erg tevreden. Er was 1 rooster verkeerd geleverd, maar dit was binnen korte tijd hersteld. Ik kan iedereen aanraden om bij jullie de deuren en kozijnen te bestellen.

Top kwaliteit

vanaf het eerste contact tot en met het afwerken van de laatste loodjes (letterlijk), prima ervaring met dit bedrijf.

Vriendelijke benadering. Deskundig personeel, alles netjes afgehandeld.

Goed advies met een goede afwerking

Ben heel goed en fijn voorgelicht. En de uitvoering is ook zo zoals jullie zeggen. Goed werk, degelijke en nette kozijnen met een goede afwerking. Helaas met hier en daar wat schade dus moet toch nog even zelf aan de gang. Maar dat is dan het risico van een renovatie. Had ook iets meer van de projectbegeleider verwacht. (Bvb een nacontrole)

Echt helemaal top van begin tot eind.

Tijdens de kennismaking met Paul, hadden wij al snel meteen een gevoel van dit is het! Het voelde super vetrouwd en er werdt goed geluisterd naar onze wensen, vervolgens kregen we daar een mooi bijpassend advies over. Mensen geven soms aan dat er haast geen contact meer plaats vindt na de getekende offerte tot aan montage. Ik zou zelf denken geen nieuw is goed nieuws! Verder was de dag van montage top verlopen, vakmannen waren mooi op tijd en heel netjes! ( ben de namen vergeten:( natuurlijk koffie aangeboden en na een halfdagje was het al weer gepiept en het resultaat mag er wezen!!! Gezien ons projectje nog voorloppig niet ten einde is komende jaren, mogen zij zeker hiervoor terugkomen!!!

Net bedrijf met duidelijke communicatie