Perfect en super vriendelijk

Technisch en qua afwerking 5 sterren. Uiterst vriendelijke behandeling.

We zijn er super blij en vakkundige monteur.

Goed geholpen in de showroom en het personeel verstaat z'n vak.

Goed geregeld!

Voor onze nieuwbouwwoning waren we op zoek naar een geschikte partner voor het leveren en monteren van onze kozijnen. Tijdens onze eerste kennismaking met Paul in de showroom wisten we vrijwel meteen dat dit de juiste partner zou zijn. We werden goed geïnformeerd over alle mogelijkheden en er werd goed meegedacht. Tijdens de montage werd alles goed georganiseerd. Aangezien het bij ons meerdere montagedagen betrof, vonden we het belangrijk dat we elke dag dezelfde monteurs op het werk zouden krijgen. Gelukkig was dit ook het geval en is er keurig gewerkt door het team. Na het plaatsen hebben we nog enkele puntjes geconstateerd, welke we tijdens de oplevering hebben aangekaart. Deze werden meteen door zowel Pascal zelf als een extern bedrijf opgelost. Terugkijkende op het traject zijn we erg blij om voor Pascal Ramen en Deuren te hebben gekozen! De kennismaking en het offertetraject was echt top, de voorbereiding en montage liep allemaal goed en de kwaliteit van de kozijnen zijn we heel erg blij mee! Ook de hef-schuifpui is ontzettend fijn en van zeer goede kwaliteit. Inmiddels hebben we Pascal al bij meerdere mensen aanbevolen.

we zijn zeer tevreden

Goede informatie, het plaatsen is netjes en zorgvuldig gedaan.

inderdaad uitstekend !!

Korte lijntjes extern en intern, snelle levering en vakkundige plaatsing

Goeie ervaring

Wij hebben een nieuwe schuifpui laten plaatsen door Pascal Ramen en Deurne. Vanaf het eerste bezoek aan de showroom was ons gevoel goed bij dit bedrijf. Zijn goed voorgelicht want er zijn mogelijkheden genoeg.Uiteindelijk keuze gemaakt en order bevestigd.Zijn tussentijds op de hoogte gehouden en op tijd geïnformeerd over de datum van plaatsing. Plaatsing verliep goed niet in de laatste plaats door de bekwame en vriendelijke monteurs.De plissé hordeur bleek een afwijkende kleur te hebben.Deze is 2 weken later alsnog in de juiste kleur geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over het verloop en contacten met diverse medewerkers van Pascal Ramen en Deuren.

Goed geregeld.

Goede ondersteuning bij de keuze. Meedenken. Flexibel bij kleine wijzigingen.

Mooie kozijnen!

fijne partij om afspraken mee te maken Hele mooie kozijnen Concurrerende prijzen

Goede en nette service

Zeer tevreden over de renovatie van onze beide dakkapellen. Goed advies en probleempjes worden direct opgelost

Vriendelijke en proffisonele monteurs

Vriendelijke en proffisonele monteurs, bij vragen voor de subsidie ben ik ook altijd goed geholpen.

Geweldige ervaring!

Uitstekende service, kwalitatief goed uitgevoerd werk.

Goede kwaliteit, service wat minder

Goede kwaliteit kozijnen en ook een prima advies bij het uitzoeken. Monteurs waren zeer competent en werken erg netjes. Bij klachten was de communicatie traag en zijn we zelf er achteraan moeten gaan. Uiteindelijk alles netjes opgelost.

Duidelijke afspraken die nagekomen worden, netjes gewerkt

Vanaf showroombezoek tot en met uitvoering werkzaamheden klopte de workflow. Alles binnen afgesproken termijn en zeer nette uitvoerders van de uiteindelijke klus. Alles bij elkaar een zeer positieve ervaring!

gewoon goed.

goed geleverd werk, en netjes verzorgd. Na dat alles geplaatst is nog zeer goede service verleend. dank hiervoor aan allemaal.

Fijne mensen op de sales en montage

Fijne sales team en goede monteurs die met je meedenken.

Ze doen wat ze beloven en leveren een uitstekende kwaliteit.

Klasse

Prettig

Goede ontvangst in showroom en uitleg wat mogelijkheden zoal zijn. Super installatie en afwerking. Kortom een zeer tevreden klant

Prachtig en goed werk geleverd

Voor mij was niet duidelijk dat er niet standaard een brievenbus in de deur zou komen .

Netjes werk geleverd

Bij de showroom goed voorgelicht, aan huis echte vaklui gehad. Hebben alles netjes afgewerkt en schoon achter gelaten.

Geweldige service en vaklui.

Bij een vervanging van je achterpui ben je altijd bang voor kleine beschadigingen aan bestaand stuk of schilderwerk tijdens de werkzaamheden. Toen de vaklui van Pascal de deur uit gingen was alles binnen en buiten perfect afgewerkt en tot in de puntjes verzorgd. Er was niets wat bijgewerkt moest worden of nazorg nodig had.

Gewoon perfect

Zeer tevreden over plaatsen en verwijderen van de kozijnen. Geen beschadiging kunnen vaststellen. Gewoon perfect. Monteurs ,echte vakmensen en zeer correct.

Prima service prima kwaliteit

Prima service prima kwaliteit

vriendelijk, duidelijk zorgvuldig en kwaliteit

Goede zorgvuldige uitleg bij de keuze. Fijne afwerking zonder beschadigingen Alles zeer netjes opogeruimd en schoongemaakt na afloop.

Vakmensen!!!

De renovatie is uitstekend voorbereid en prachtig uitgevoerd. Wij zijn helemaal tevreden over de deskundige medewerkers en prettige samenwerking.

Super geholpen!

Wij zijn door Pascal Ramen en Deuren super goed geholpen! Vanaf het begin zijn wij geholpen door Paul die ons voorzien heeft van goed advies en met ons meedacht. Het plaatsen van de kozijnen verliep zonder problemen en is vakkundig uitgevoerd. Wij zouden Pascal Ramen en Deuren bij iedereen aanraden!

Vuurijzer 9

5753SV Deurne