Al 8 jaar onbezorgd rijplezier

Het begint al bij het ophalen met een doek die je mag verwijderen. Elk jaar een telefoontje hoe het bevalt. Super fijne auto zonder enige zorg.

Zijn voor 6,5 jaar terug begonnen met een Clio die gewoon voldeed aan de verwachtingen , we hebben daar dan ook 3 jaar probleemloos in gereden . Rijden nu alweer 3,5 jaar een Suzuki Vitara waarmee ik 2 x een lekke band heb gehad die voor de deur werd gerepareerd zonder extra kosten . Technisch heeft deze auto nog nooit een probleem opgeleverd . Onze volgende auto wordt dan ook weer een Vitara via HCM die we jan. 2021 hopen te mogen rijden .

Zeer tevreden met dit leasebedrijf

De Kia picanto die ik nu nieuw heb sinds 3 maanden voldoet precies aan mijn wensen en is de tweede auto die ik lease. Bij afloop vorige lease periode heb ik mij laten verleiden om ook bij de concurrentie te kijken voor een andere lease auto, wat mij natuurlijk vrij staat te doen, maar ik was daar snel uitgekeken. Hitachi private lease komt voor mij als beste uit de bus en het vaste klant voordeel speelt natuurlijk ook een rol mee. Maandelijks scheelt dat toch weer in het lease bedrag wat je betaald. Terug denkend aan mijn vorige lease auto niets dan lof over alles wat bij het lease bedrag in zit als onderhoud en dergelijke

Van a tot z tevreden

Van de eerste "ontmoeting"op internet https://www.privelease.nl/alle-modellen/opel-karl-10-startstop-75pk-120-jaar-edition/6 tot aflevering in één woord : Geweldig! Vlot afgehandeld en waar voor je geld. Een aanrader!

Goede prijs en vriendelijk ontvangst en behandeling..service is prima

heb na 6 jaar nog steeds uitstekende ervaringen

6 jaar geleden een Clio estate genomen heb deze twee maal na het contract vernieuwd. Na 5 jaar gekozen voor een Capture, deze zat niet in het aangeboden assortiment maar hoorde binnen een paar dagen wat deze zou gaan kosten. De verdere afhandeling verliep weer uitstekend, omdat deze niet in het aangeboden assortiment zat moest deze besteld worden, zolang de bestelling liep werd het contract verlengt tot en met de dag dat we Capture konden ophalen. De inname verliep probleemloos, als er al krassen waren werden die als gebruik schade geaccepteerd. Ik hoor soms dat mensen menen dat de inname vaak een probleem is, maar als je de auto gebruikt als van jezelf dan kan er nooit een probleem zijn in mijn optiek

zeer slecht

zondag auto laten afslepen naar kia garage. maandagmorgen contact gehad met garage, maar deze konden niks zonder reparatienummer van de lease maatschappij. telefonisch contact gehad met medewerker lease maatschappij, deze zou zelf wel even bellen met de garage. om 13.00uur contact gehad met garage, deze vertelde mij dat er nog geen telefoontje geweest was. vervolgens weer telefonisch contact gehad, met een medewerker van de lease maatschappij, deze medewerker kreeg de juiste persoon niet te pakken, en zou een mailtje achterlaten zodat er contact zou worden opgenomen met de garage. 16.00 uur weer gebeld met garage, en wederom geen contact geweest met de lease maatschappij. wederom weer contact opgenomen met medewerker lease maatschappij, en deze medewerker verzekerde mij dat hijzelf met de garage zou bellen. 16.20 uur gebeld met garage, en eindelijk was er contact geweest met de lease maatschappij, helaas was het nu te laat om vandaag nog met de reparatie te beginnen. jammer vindt ik ook , dat er vanuit de lease maatschappij niet even met mij contact wordt opgenomen, dat het alsnog geregeld is met de garage, lijkt mij een kleine moeite, en een grote geruststelling voor de klant.

Super gemotiveerde mensen en zeer loyaal bedrijf

Zeer goed geholpen van begin tot eind en nog steeds. Zeer meedenkende mensen.

Gewoon top, gewoon doen, en zorgeloos rijden.

Gewoon heel goed, stel je vraag en je krijgt een goed antwoord. Dit is de 3e auto en de service is in helder Nederlands.

Geen op of aanmerkingen.

Ik ben zeer tevreden met de auto wat wij nu leasen.

Zeer goed en adequaat geholpen

De procedure om een auto te leasen is zonder enige problemen verlopen. Ik heb helemaal geen op-of aanmerkingen. Na de aflevering kreeg ik als verrassing nog een heerlijke gepersonaliseerde taart.

Super tevreden

Ontzettend blij met mijn nieuwe lease auto. Alles is duidelijk en helder. Contact verloopt soepel, snel een reactie op vragen. Inname van vorige auto ging snel, en werd netjes over het hele proces geïnformeerd. De taart bij aflevering werd per ongeluk op het verkeerde adres bezorgd en miste het onderhoudsboekje van de auto, maar ook dit is snel en netjes opgelost.

Al jaren een vertrouwde relatie met Privé lease

Al zeven jaar rijd ik in een auto van Privé lease en ik doe dit met heel veel plezier.

Mwah, lawaai valt tegen

Mooie moderne auto die toch meer lawaai maakt ,dan mijn vorige leaseauto qua motorgeluid , banden geluid en het sturen gaat zwaar, moeiliojk op het rechte pad te houden, voor de rest een pracht auto, ik ging voor de prijs ergo ik moet niet zeuren, haha

Super klantvriendelijk

Al 7 jaar klant bij Hitachi nu al mijn 3de auto daar gehaald. Wat je van ver haalt is goed, dat bewijzen ze keer op keer, voor mijn geen ander bedrijf meer. Al werkt mijn zoon bij de concurrent ik blijf bij Hitachi de best there is

Goede persoonlijke service en betrouwbaar systeem

Nu al 2 volle periodes een lease-auto gereden en altijd persoonlijk service. Ook bij een ongeval blijven ze behulpzaam en helpen waar nodig.

Fantastisch!

Geen enkele negatieve of vervelende ervaring. Alleen maar positief, vriendelijk en zeer klantgericht.

heel gemoedelijk

We zijn heel goed geholpen kort krachtig en duidelijk. mvg Fam Kole.

prima ontvangst en service

Alles volgens afspraak nagekomen. Goed en vriendelijk ontvangen. Auto stond klaar. Daar waar we vragen over hadden werd ons geduldig uitgelegd.

Alleen maar lof

Ik ben zo geweldig geholpen want als 70 jarige was het voor mij moeilijk om alle gegevens bij elkaar te krijgen maar door de persoonlijke aanpak van jullie is het allemaalgelukt

Al vele jaren veel rijplezier in de leaseauto s van jullie fiema

Goede service, prima auto”s, schappelijk leasebedrag per maand!

Alles is gewoon bespreekbaar. Geen lange wachttijden. Duidelijk.

We zijn zeer goed geholpen met onze inmiddels 3e lease auto. Er is een goed contact en helder Nederlands. Geen lange wachtrij en Marloes doet het helemaal goed! De reis naar Groningen meer dan waard. Maak er een weekendje uit van en je gaat met een goed gevoel weg in je nieuwe auto.

Erg vriendelijk, snel en attent. Ben heel tevreden.

Prima service, absoluut een aanrader!

Ik was best een beetje gespannen over het inleveren / omruilen van mijn auto. Dit omdat er een aantal incidenten hadden gespeeld waarvan ik niet goed wist hoe jullie hier als leasemaatschappij op zouden reageren. Ik ben vanaf het begin op mijn gemak gesteld en er is enorm met mij meegedacht! Al met al heb ik de zaak met een goed en opgelucht gevoel verlaten.