Helemaal top

Wij vonden het helemaal top. Zeer goede afwerking. Fijne jongens die hun vak kennen. Onze tuin is weer up to date. Zeer tevreden. Wij zullen ook niet nalaten om jullie aan te bevelen.

Goed advies, direct en eerlijk met een mooie tuin als resultaat

Deze zomer is onze tuin aangelegd. Ze hebben meegedacht met het ontwerp, duidelijk aangegeven wat wel en niet mogelijk was. Tijdens het aanleggen nog aantal plannen gewijzigd, dit was geen probleem. Vriendelijke mannen en het resultaat is erg mooi.

Fijn contact en snelle levering

Voor de tweede keer besteld via de website. Snelle reactie op bestelling en mijn vragen via de mail. Zeer correct en snelle levering.

Prettig geholpen en prima service

Door de levering van mooie tegels, siertegels en blokken voor bloembakken is onze voortuin een plaatje geworden. Nadat bleek dat er 10 tegels tekort waren en enkele beschadigd werd professioneel en zonder problemen een oplossing aangeboden. Heel fijn! Goede ervaring dus. Bedankt!!

Prima!

Begin dit jaar de tuin aan laten leggen en zelf pad langs huis opnieuw ingericht en door hun spullen laten leveren. Prima contact en aanpassingen werden zonder problemen doorgevoerd. Chauffeur had alles netjes op de aangegeven plaats neergezet!

Zeer goed geholpen en goed advies gehad

Goed geholpen zeer vriendelijk personeel niks is te veel alles snel en netjes geleverd top tuincentrum en heel veel soorten tuin tegels ga er ook heen voor mijn nieuwe schutting mvg Ron

Slechte service, onvriendelijk, oneerlijk

Een vreselijke ervaring bij Tuincentrum Rokkeveen. Helaas niet alle ruimte om te schrijven. Via de site hebben mijn man en ik, begin maart een verzoek om een offerte gestuurd naar Tuincentrum Rokkeveen. Na 10 dagen hadden we nog geen antwoord ontvangen. We zijn naar het tuincentrum toe gefietst en hebben hen gevraagd of er misschien iets is mis gegaan. Het antwoord (ik maak geen grap): ach, op dat soort aanvragen reageren we nooit. Het zijn altijd 'de vrouwtjes' die het aanvragen en als je dan belt krijg je de man aan de telefoon en die weet van niks.... Wij willen graag onze tuin laten doen. Geen probleem, stuur een e-mail en we reageren! Dus, wij direct een e-mail gestuurd met precies wat we wilden, afmetingen, artikelnummers, aantal m2 - noem het maar op. Tekening erbij. Alles compleet. Geen reactie. We hebben geprobeerd te bellen. Geen reactie. Uiteindelijk hebben we via via een andere hovenier gevonden - hij kende Rokkeveen van eerdere klussen en wilde graag bij hen de spullen bestellen. Jammer.. maar prima. Tuinhout besteld, schuttingen besteld, zand en tegels. De tegels zouden binnen 2 weken binnen zijn. We wilden ook een nieuwe tuinkeuken en die zou 2 weken na levering van de tegels geleverd worden, evenals de nieuwe tuinset. In de wachtstand. Geen tegels. Geen bericht. Stilte. Uiteindelijk zijn de schuttingwanden geleverd - slecht hout, scheuren, groene vlekken, gedraaide balken. Na weken iemand aan de lijn - als een hond afgeblaft. Geen tegels. Nieuwe, andere besteld - 10 euro de m2 duurder. Vandaag kwamen dan eindelijk.. 6 weken later.. de tegels... u raadt het.. de verkeerde.. wij weer bellen. De zoon van de eigenaar, Joey, heeft duidelijk gemaakt dat ik een leugenaar ben, ik heb blijkbaar foeilelijke grijs/gele gevlekte tegels besteld en als ik de juiste tegels wil mag ik 30% van de prijs betalen. En hij weet 1000% zeker dat hij het goed heeft. Hoorn erop. Hij 'weigert met mij in discussie te gaan'. Geen oplossing. Geen excuus.

Vakmannen

Het advies in de winkel was goed, de aanleg van de tuin nog beter. Alleen de tussentijdse communicatie en het maken van afspraken zou beter kunnen.

Voldoende/Goed

Plaatsing schuttingen is prima gedaan. Communicatie vanuit bedrijf kan beter.

Er wordt waargemaakt wat beloofd is.........

Zeer goede en duidelijke voorlichting, je weet gelijk waar je aan toe bent. Ruime keuze en veel mogelijkheden om te combineren, dit wordt ook ongevraagd uitgelegd. Echt een aanrader!

Er wordt meegedacht, overlegd en netjes uitgevoerd

Wij zijn erg tevreden met de aanleg en het resultaat van zowel de voortuin als de achtertuin, zeker wat betreft de afhandeling van de puntjes op de i

Super tevreden!

Geen mooie verkooppraatjes! gewoon eerlijk, duidelijk en komen hun afspraken na.

Prettig gesprek

Prettig gesprek met duidelijke afspraken gemaakt.

buiten verlichting

I received excellent knowledgeable advise from the guys at tuincentrum Rokkeveen. The backyard now looks amazing! Thoroughly recommend.

Alles na behoren gedaan

Zijn goed te woord gestaan, bij onze keuzes . Binnen de afgesproken tijd, is de tuin gerealiseerd.

Borders superleuk ingericht met leuke planten.

Mijn borders waren flink overwoekerd. Alles verwijderd en nu superleuk ingericht. En goed bij te houden voor ons. Ook alle onkruid tussen de tegels verwijderd. Echt superfijn.

Super tevreden

Wij zijn enorm tevreden over het geleverde werk, er is hard en secuur gewerkt. Niets was te veel, afwijken van de planning: geen probleem. Er werd ook meegedacht hoe eea het beste kon worden opgelost. Alles schoon achter gelaten, ook op de openbare weg. Geweldige zaak !! Aardig en kundig personeel.

Hardwerkende, snelle en bovenal vriendelijke medewerkers

Vorige week is onze tuin opnieuw bestraat met tegels en grind. Het voortraject met offerte liep soepeltjes en nu het aangelegd is ziet het er fantastisch uit. Onze complimenten voor de klantvriendelijke, hardwerkende medewerkers! Zeker aan te bevelen!

een correct en net bedrijf

komen afspraken na. Denken met je mee ,geven duidelijk advies zowel bij aankoop als bij het plaatsen van de schutting en fietsenschuur. Werken nauwkeurig, erg netjes.Constant is er overleg wat denkt u hiervan. Niets is teveel,ze werken in alle rust keurig netjes door. Complimenten aan de twee medewerkers die de hele dag aanwezig zijn geweest. Tenslotte de factuur en het geleverde werk wat gedaan is betekent voor mij dat er volgende keer weer werkzaamheden door Tuincentrum Rokkeveen uitgevoerd gaat worden.

Netals na aanleg tuin in 2015 ook nu na plaatsen veranda door tuincentrum Rokkeveen dik dik tevreden

Voorafgaand aan het plaatsen van onze veranda goed en deskundig advies gekregen van tuincentrum Rokkeveen. Daarna netjes een offerte met redelijke prijs ontvangen van hun. Door drukte bij hun wel een paar weken moeten wachten om tot plaatsing van de veranda over te gaan. Plaatsing van de verande door vakkundig personeel. Omdat er door de plaatsing van de veranda aantal wijzigingen (waaronder verplaatsen van aantal lichtpunten) in de tuin moest plaatsvinden, heel goed geholpen door het personeel met advies over de wijzigingen. Tot slot alles netjes opgeleverd.

Ik had op korte termijn zand nodig. Ondanks de korte termijn keurig op tijd geleverd. Achteraf te weinig zand, wederom weer keurig volgens afspraak op tijd geleverd. Daar hou ik van, mensen die hun afspraken nakomen. E. Winter

Er is prima werk afgeleverd. Leuke en beleefde mensen die niets teveel is.

Het heeft even geduurd voordat aan de tuin werd gewerkt maar het resultaat mag er zijn. De opstelling van de mensen is ook heel flexibel. Tijdens het werken aan de tuin wordt eventueel op verzoek van de kant nog aangepast. Een puntje van aandacht is de communicatie via e-mail. Daar wordt vaak niet op gereageerd en dat is lastig als je nog met vragen zit.

Precies geworden wat onze verwachting was.

Onze oude tuin helemaal leeggehaald inclusief de serre ( wat nog een hele klus was vanwege de dikke laag fundering ). Toen voor en achter alles met hele mooie keramische tegels gelegd van 90 x 90 cm . En een mooie bloembak gemaakt. Alles werd keurig netjes afgehandeld. Een aanrader voor iedereen.

Vriendelijk personeel, duidelijke / heldere offerte, net werk afgeleverd.

Goed geholpen in het tuincentrum, duidelijke en heldere offerte ontvangen. Prijs / kwaliteit is optimaal. Even moeten wachten voordat het uitgevoerd kon worden, maar wel zeer netjes werk geleverd door twee zeer vriendelijke en kundige mannen.

Na 7 jaar heb ik een probleem met de verlichting van mijn tuin. Heer Spaan geeft direct de oplossing en ruilt mijn defecte lamp, ondanks dat hier geen garantie meer op stond. Dit soort activiteiten charmeert deze zaak. Aandacht voor de klant en een goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf

• Assortiment
  • Vakmanschap