Slechte service, onvriendelijk, oneerlijk
Een vreselijke ervaring bij Tuincentrum Rokkeveen. Helaas niet alle ruimte om te schrijven.
Via de site hebben mijn man en ik, begin maart een verzoek om een offerte gestuurd naar Tuincentrum Rokkeveen. Na 10 dagen hadden we nog geen antwoord ontvangen. We zijn naar het tuincentrum toe gefietst en hebben hen gevraagd of er misschien iets is mis gegaan. Het antwoord (ik maak geen grap): ach, op dat soort aanvragen reageren we nooit. Het zijn altijd 'de vrouwtjes' die het aanvragen en als je dan belt krijg je de man aan de telefoon en die weet van niks....
Wij willen graag onze tuin laten doen.
Geen probleem, stuur een e-mail en we reageren!
Dus, wij direct een e-mail gestuurd met precies wat we wilden, afmetingen, artikelnummers, aantal m2 - noem het maar op. Tekening erbij. Alles compleet. Geen reactie.
We hebben geprobeerd te bellen. Geen reactie. Uiteindelijk hebben we via via een andere hovenier gevonden - hij kende Rokkeveen van eerdere klussen en wilde graag bij hen de spullen bestellen. Jammer.. maar prima. Tuinhout besteld, schuttingen besteld, zand en tegels. De tegels zouden binnen 2 weken binnen zijn. We wilden ook een nieuwe tuinkeuken en die zou 2 weken na levering van de tegels geleverd worden, evenals de nieuwe tuinset.
In de wachtstand. Geen tegels. Geen bericht. Stilte.
Uiteindelijk zijn de schuttingwanden geleverd - slecht hout, scheuren, groene vlekken, gedraaide balken.
Na weken iemand aan de lijn - als een hond afgeblaft. Geen tegels. Nieuwe, andere besteld - 10 euro de m2 duurder. Vandaag kwamen dan eindelijk.. 6 weken later.. de tegels... u raadt het.. de verkeerde.. wij weer bellen. De zoon van de eigenaar, Joey, heeft duidelijk gemaakt dat ik een leugenaar ben, ik heb blijkbaar foeilelijke grijs/gele gevlekte tegels besteld en als ik de juiste tegels wil mag ik 30% van de prijs betalen. En hij weet 1000% zeker dat hij het goed heeft. Hoorn erop. Hij 'weigert met mij in discussie te gaan'. Geen oplossing. Geen excuus.