Top bedrijf met enthousiaste mensen

Wij staan bovenaan de zoekresultaten, zelfs in steden waar wij niet gevestigd zijn.

Al jaren doen we zaken met Heinosoft voor het beter vindbaar maken van ons product op het internet. Na een lange adem beginnen nu mooie top 3 posities te behalen. Sinds kort zijn we gezamenlijk een nieuw avontuur aan gegaan: niet focussen op 10 trefwoorden maar meer zoekvolume binnen halen door op meer trefwoorden te focussen en andere tactieken te hanteren. Op nog veel meer jaren samenwerking!

Hele fijne partij om mee samen te werken! Staan altijd klaar en zijn steen goed :)

Na inmiddels 8 maanden enorme stappen gemaakt in Google. Ze doen dus wat ze zeggen.

Dank voor je positieve beoordeling, Nout!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik kwam erachter dat er nogal veel spammy links via forums werden geplaatst naar mijn site. Dat kan ik natuurlijk zelf ook wel...

Dank voor je eerlijke beoordeling, Marcel! Sorry dat we je niet bovenaan in Google hebben gekregen. Zojuist heb ik je voicemail ingesproken, want ik wil graag even bellen. We zijn inmiddels een aantal jaar verder, dus wellicht biedt dat perspectief.

Heinosoft is een zeer prettige partij om mee samen te werken. Ze komen afspraken na en het contact met het team ervaren we als zeer prettig. Absolute aanrader!

Dank voor je positieve beoordeling, Kevin!

Fijne partij om mee samen te werken, enthousiast team en er wordt vooral in oplossingen gedacht!

Dank voor je positieve beoordeling, Bob!

Fijne sparringpartners, goede plannen met bijbehorende realisatie en ze houden tevens rekening met conversie van bezoeker naar klant, wat voor ons erg belangrijk is.

Dank voor je positieve beoordeling, Nico!

2 sterren: slechter dan verwacht

slechte communicatie, zodra het contract getekend is hoor je weinig meer, buiten een standaard rapportage om.

Dank voor je eerlijke reactie, Koos! Je beoordeling onderstreept hoe belangrijk het is dat we op de juiste momenten contact met je opnemen voor overleg.

Heinosoft heeft een persoonlijke en integrale benadering. Ze denken goed met je mee en hebben kennis van zaken. Tevens bevalt mij hun business model van 'no cure no pay' ook zeer goed. We boeken vooruitgang met bedrijf en zien dat de SEO werkzaamheden van Heinosoft daar voor een groot gedeelte aan hebben bijgedragen.

Dank voor je positieve beoordeling, Johannes!

Betrouwbare partner voor de lange termijn. Zorgen voor stabiele, hoge posities. Heeft ons in elk geval geholpen om minder afhankelijk te zijn van AdWords en dat scheelt in de portemonnee! Ik raad ze aan!

Dank voor je positieve beoordeling, Simon!

Effectieve aanpak en kennis van zaken.

Dank voor je positieve beoordeling, Daniël!

Allereerst vond ik het een hele fijne kennismaking, er werd goed naar mij geluisterd wat ik wilde. Na de kennismaking maakte Heinosoft een overzicht van de mogelijkheden. Dat sloot precies aan bij waar ik heen wil met mijn bedrijf. Binnen een jaar sta ik nu op meerdere zoektermen bovenaan in Google. Bedankt Heinosoft!

Dank voor je positieve beoordeling, Daniëlle!

Niet alleen de quick wins. Focus op lange termijn topposities. Dat is hoe ik jullie heb leren kennen.

Dank voor je positieve beoordeling, Lars!

Wij doen al jaren zaken met Heinosoft. Met tevredenheid! Een enthousiast bedrijf dat meedenkt, snel reageert en goed werk levert!

Dank voor je positieve beoordeling, Margreet!

professionele partij , waar mensen met verstand van SEO zitten. Denken goed mee

Dank voor je positieve beoordeling, Raoul!

Prima resultaten op basis van 'no-cure-no-pay'.

Dank voor je positieve beoordeling, Herbie!

Heinosoft support ons met SEO werkzaamheden voor de website. Dit gaat top. De resultaten zijn er en de communicatie altijd prima. Meer kan je van een SEO partner niet verwachten. Ik raad ze van harte aan!

Dank voor je positieve beoordeling, Jurian!

wij hebben een aantal jaar geleden kennis gemaakt met Heinosoft. In eerste instantie geloofde ik het niet, dit je vaak hoort over het illegaal omhoog brengen van websites. Met een leuke aktie toch met elkaar zaken gaan doen. In twee maanden tijd stonden wij op nummer 1 voor een aantal zoekwoorden. Dit hebben wij toen direct ook voor andere zoektermen gedaan. Inmiddels een aantal jaren verder en inmiddels beheren ze ook de zoekwoorden voor andere websites. Wij doen veel zaken met Arie-Jan een top gozer met onwijs veel ervaring, maar de collega's die achter de schermen werken moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Een top bedrijf, met zeer getalanteerde medewerkers die service bieden en meedenken.

Dank voor je positieve beoordeling, Erwin!

Erg professioneel bedrijf met bevlogen werknemers

Dank voor je positieve beoordeling, Pieter!

Werken zeer resultaatgericht in tegenstelling tot andere SEO bedrijven. Duidelijke rapportages. Goed advies. Top posities!

Dank voor je positieve beoordeling, Simona!

Heinosoft is een prettige een goede partij om je online marketing activiteiten aan uit te besteden. Ze denken goed met je mee en geven advies over je product aanbod en verbeter punten van je website om je conversie te verhogen. Ze behaalde van een aantal zoek opdracht de top positie in Google. Heinosoft wilt een win win situatie voor beide partijen! Tevens is het contact erg prettig. Ik zal hun aanbevelen.

Dank voor je positieve beoordeling, Kevin!

Binnen no time stonden we op de eerste pagina!

Dank voor je positieve beoordeling, Paul!

Dank voor je positieve beoordeling, Cornelis!

Doen wat ze beloven sta al heel lang op nr 1 in Google.

Dank voor je positieve beoordeling, Fred!