Fijn geholpen goed advies.. alle tijd voor vragen en uitleg . De workshop over uitleg van de naaimachine is een aanrader.Veel van geleerd en veel tips.

• Assortiment

In deze zaak werd goed geluisterd naar de klant, alternatieve machines worden duidelijk naast elkaar gezet. Heel prettig om voor de aankoop de naaimachines te proberen. De cursus ( met boekje, helemaal op maat voor de gekochte naaimachine) maakt het helemaal top. Alle nieuwe extra’s geprobeerd en leuke handige tips gekregen.

• Assortiment

Verhelderende informatie. Denk dat ik nu meer vertrouwen heb in de Juki en zijn mogelijkheden.

• Assortiment

Heb goede informatie gekregen bij het kopen van mijn naaimachine.Ook heb ik de workshop gedaan om de machine wat beter te leren gebruiken, dit is zeker de moeite waard om te doen!!

• Assortiment

Altijd tijd voor uitleg. Na jaren kom je met je oude machine voor uitleg en je wordt geholpen als of je een nieuwe machine koopt. Goede service, en prijzen, klant vriendelijk ervaring maar ook een gezellige winkel.

• Assortiment

Ik heb zowel een naaimachine als een lockmachine gekocht bij Rouwendal en daar kreeg ik goede uitleg en advies. ook de omgang met je machine lessen waren erg leerzaam en werden prettig gegeven. Voor elke vraag over je machine of naaiwerk kun je daar terecht

Vriendelijk, kundig

• Assortiment

Een gezellige lasgdrempelige workshop met veel deskundige informatie. Het wordt ook aangepast aan de gebruiker. Erg fijn!

• Assortiment N.v.t.

Duidelijke uitleg, zeer vriendelijk, goed advies

• Assortiment

Er word goed doorgevraagd, hierdoor een goed en passend advies. Men dringt niet aan. Prettige sfeer.

• Assortiment

Een naaimachine gekocht bij Rouwendal... En er zo blij mee! Nu ik de cursus die aanbevolen wordt heb gevolgd heb ik ook echt het idee dat ik nog meer kan met de naaimachine. Ze hebben echt veel verstand van alle naaimachines...

• Assortiment

De workshop na het aanschaffen van de naaimachine is na 18 jaar naaiplezier nog steeds van grote waarde. Ik heb nog weer veel nieuwe weetjes en handigheidjes geleerd. Een aanrader! Goede uitleg en goede service, ook wanneer er iets is met de naaimachine.

dank je wel Gerrie.

Ik kreeg een deskundig advies voor een nieuwe naaimachine, aangeboden in combi met een workshop om nog beter alle mogelijkheden van de machine te leren kennen. Zo kon ik direct aan de slag en heb ik nog meer creatieve toepassingen geleerd.

• Assortiment

Goed geadviseerd, mooie eerste machine gekocht. Daarbij kreeg ik een workshop, ontzettend handig en veel geleerd om als starter te beginnen. De workshop was gezellig en werd gegeven door een ervaren en zeer leuke vrouw.

• Assortiment

Zeer aan te bevelen een cursus doen ken je je naaimachine lock machine beter met alle functies

• Assortiment

Nieuwe lockmachine gekocht. Ondanks ervaring met een lockmachine toch weer de nodige tips gekregen. Altijd prettig geholpen en Cobie en haar collega s heben altijd alle tijd om je te helpen en advies te geven.

• Assortiment

dank je wel Elly, voor deze mooie beoordeling

Heb vanmiddag les gehad op mijn naaimachine Janome Horizon een geweldige machine met heel veel mogelijk heden maar het leuke van de les was dat er nog veel meer mogelijk was met de machine hartelijk dank

• Assortiment

Geweldige workshop gehad om mijn nieuwe naaimachine te “leren kennen”. Goed opgezet, echt heel nuttig en prettig.

• Assortiment

Zeer prettige klantvriendelijke benadering .

• Assortiment

Vriendelijke hulp, goede adviezen van een vakkundige mevrouw. Ook de workshops die je bij de machines krijgt zijn super! Hierdoor kan ik veel beter met mijn machine omgaan en haal ik veel meer uit mijn machine dan ik anders gedaan zou hebben!

• Assortiment

Heel prettig contact gehad, ik heb al reclame voor jullie gemaakt.

• Assortiment

Tijdens de workshop ging er iets te veel tijd verloren, door mach mankementen ik had graag nog wat meer mogelijkheden met voetjes willen hebben. Prima en deskundige leidster!

• Assortiment

Goede service, klantvriendelijk en extra service zoals cursussen.

• Assortiment

Fijn en plezierig advies en een goede instructie les bij de nieuwe naaimachine gehad. Heel tevreden en verheug me op een Crea bea cursus. Deze winkel is echt een aanrader !