Geweldige workshop gehad om mijn nieuwe naaimachine te “leren kennen”. Goed opgezet, echt heel nuttig en prettig.
  • Assortiment

Zeer prettige klantvriendelijke benadering .
  • Assortiment

Vriendelijke hulp, goede adviezen van een vakkundige mevrouw. Ook de workshops die je bij de machines krijgt zijn super! Hierdoor kan ik veel beter met mijn machine omgaan en haal ik veel meer uit mijn machine dan ik anders gedaan zou hebben!
  • Assortiment

Heel prettig contact gehad, ik heb al reclame voor jullie gemaakt.
  • Assortiment

Tijdens de workshop ging er iets te veel tijd verloren, door mach mankementen ik had graag nog wat meer mogelijkheden met voetjes willen hebben. Prima en deskundige leidster!
  • Assortiment

Goede service, klantvriendelijk en extra service zoals cursussen.
  • Assortiment

Fijn en plezierig advies en een goede instructie les bij de nieuwe naaimachine gehad. Heel tevreden en verheug me op een Crea bea cursus. Deze winkel is echt een aanrader !
  • Assortiment

Ik heb een nieuwe naaimachine gekocht. Heb een workshop gevolgd, die was erg leerzaam. Er werd goed en duidelijk uitgelegd. Ik heb het als erg prettig ervaren. En raad het ook iedereen, die een nieuwe naaimachine koopt, aan.
  • Assortiment

Ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van mijn naaimachine. Veel geleerd bij de les. Absolute aanrader.
  • Assortiment

Nieuws geleerd in de les en ik naai al 60 jaar. Super. Met vriendelijke groeten, Marjan
  • Assortiment

Naaimachinecentrum Rouwendal kan ik absoluut aanbevelen. Inmiddels 7 jaar trouwe gebruiker van een Janome naaimachine, 3 jaar van een Bernina lock en sinds kort een coverlock in gebruik. Alles voorzien van garantie, gratis onderhoudsbeurt en zelfs 2 workshops over hoe je kunt omgaan met je machine. Vooral dat laatste is geweldig! In een mum van tijd kun je omgaan met je machine, je kunt vragen stellen en Cobie weet werkelijk overal antwoord op en een oplossing voor. Ongekend, wat heeft zij door de jaren heen een kennis vergaderd over machines, diep respect voor... Mijn moeder kocht haar machines al bij Cobie naar volle tevredenheid, nu ik weer en mijn volgende aankoop is een kindernaaimachine voor onze dochter als ze 6 wordt... 3 generaties naaimachines, dat zegt genoeg lijkt me...

HEEL PLEZIERIG
  • Assortiment

Lang geleden heb ik een naaimachine bij Rouwendaal gekocht. Om allerlei redenen heb ik nooit de introductieles gevolgd. Ik mocht desondanks toch nog komen voor een les. Ik vond het heel prettig. Ze sloten exact aan bij mijn kennisniveau. Ik heb er veel aan gehad. Vriendelijk en terzake. Fijn dus.
  • Assortiment N.v.t.

Ik kocht een brother naaimachine voor nog niet de helft van mijn vorige, 30 jaar oude, Husqvarna. Ook bij deze firma aangekocht. Kreeg ook nog een workshop bij de nieuwe Brother. Workschop kon ook in de avonduren gepland worden. Dat noem ik service. Het feit dat dit bedrijf al zolang bestaat is voor mij dan ook geen wonder. Service boven verwachting en altijd goed advies.

Super uitleg!!! Fijne privé workshop gehad 👍🏻
  • Assortiment

Enige jaren geleden had ik bij Rouwendal een tweede hands lock aangeschaft. Ondanks goede uitleg toen, kon ik er toch niet echt mee vooruit. Wilde het nu toch nog een keer opnieuw proberen. Geheel belangeloos heb ik opnieuw uitstekende uitleg gekregen, waardoor het me nu wel lukt. Nogmaals; hartelijk dank!
  • Assortiment N.v.t.

Ik had al zo lang een lockmachine, dat ik aan een nieuwe toe was. Ik ben uitstekend geholpen met de keus, zodat ik nu precies de goede heb. En met de workshops die bij de koop inzaten, kan ik er nu veel meer mee dan ik voor mogelijk had gehouden!

• Assortiment

Ik heb woensdagmorgen een workshop gehad bij Rouwendal voor mijn nieuwe naaimachine. Super ! Heel erg leerzaam. Alle mogelijkheden werden heel rustig uitgelegd en kon ik zelf uitproberen. Heel erg goed !
  • Assortiment

Wat een service! Had naaimachine gekocht, bleek toch niet helemaal aan verwachting te voldoen. Ik mocht terugkomen, heb achter andere naaimachines gezeten, advies gekregen, en mocht tegen bijbetaling (en reeds eerdere korting houden) een andere machine mee waar ik nu superblij mee ben! Dit was precies waarom ik naar Rouwendal ben gegaan en niet online heb gekocht. Fantastische service.
  • Assortiment

Cobie geeft een duidelijk advies bij het kopen van een nieuwe naaimachine. Ook de cursus die ik bij naaimachine kreeg, om de machine onder de knie te krijgen, vond ik erg leerzaam en duidelijk. Ik ben heel vriendelijk geholpen, en kreeg heel veel goeie ideeën en tips.
  • Assortiment

Jaren terug kwam ik bij rouwendal met mijn oude geleende naaimachine. Ik wilde eigenlijk een nieuwe kopen, maar de eigenaresse en ik kwamen samen tot de conclusie dat een onderhoudsbeurt van het oude machientje me waarschijnlijk beter zou helpen. Daarin had ze gelijk! Voor een kleine extra bijdrage nam ze ruim twee uur de tijd om mij op weg te helpen de machine te leren kennen. Ik heb de desbetreffende machine jarenlang met enige regelmaat gebruikt, maar op een gegeven moment was het genoeg. Pas geleden wilde ik dus een nieuwe naaimachine. Ik naai vooral veel kinderkleding en wil op termijn ook een lockmachine. Ze hielp me erg goed. Ik kon verschillende machines uitproberen, ze vroeg goed door waar ik de machine wel voor wilde gebruiken en waarvoor niet, waardoor ik daadwerkelijk de indruk heb een machine te hebben gekozen die echt past bij mijn verwachte gebruik. Ik heb hem inmiddels meermaals gebruikt en hij doet het fantastisch. Ook heb ik gebruik gemaakt van de workshop om meer uit deze machine te halen en ik gen veel aan de tips gehad en ook aan het naslagwerk. Een prettige zaak met een zeer kundige eigenaresse.
  • Assortiment

altijd een luisterend oor, een meedenkende blik en een deskundig advies. Eigenlijk overal een tien voor, maar ik houd ruimte nog voor nog meer en nog beter:)
  • Assortiment

Workshop gedaan n.a.v. aankoop nieuwe machine. Veel trucjes geleerd. Heel vriendelijk behulpzaam personeel.

Over Naaicentrum Rouwendal

Filter op Taal