Duidelijke uitleg, zeer vriendelijk, goed advies

• Assortiment

Er word goed doorgevraagd, hierdoor een goed en passend advies. Men dringt niet aan. Prettige sfeer.

• Assortiment

Een naaimachine gekocht bij Rouwendal... En er zo blij mee! Nu ik de cursus die aanbevolen wordt heb gevolgd heb ik ook echt het idee dat ik nog meer kan met de naaimachine. Ze hebben echt veel verstand van alle naaimachines...

• Assortiment

De workshop na het aanschaffen van de naaimachine is na 18 jaar naaiplezier nog steeds van grote waarde. Ik heb nog weer veel nieuwe weetjes en handigheidjes geleerd. Een aanrader! Goede uitleg en goede service, ook wanneer er iets is met de naaimachine.

dank je wel Gerrie.

Ik kreeg een deskundig advies voor een nieuwe naaimachine, aangeboden in combi met een workshop om nog beter alle mogelijkheden van de machine te leren kennen. Zo kon ik direct aan de slag en heb ik nog meer creatieve toepassingen geleerd.

• Assortiment

Goed geadviseerd, mooie eerste machine gekocht. Daarbij kreeg ik een workshop, ontzettend handig en veel geleerd om als starter te beginnen. De workshop was gezellig en werd gegeven door een ervaren en zeer leuke vrouw.

• Assortiment

Zeer aan te bevelen een cursus doen ken je je naaimachine lock machine beter met alle functies

• Assortiment

Nieuwe lockmachine gekocht. Ondanks ervaring met een lockmachine toch weer de nodige tips gekregen. Altijd prettig geholpen en Cobie en haar collega s heben altijd alle tijd om je te helpen en advies te geven.

• Assortiment

dank je wel Elly, voor deze mooie beoordeling

Heb vanmiddag les gehad op mijn naaimachine Janome Horizon een geweldige machine met heel veel mogelijk heden maar het leuke van de les was dat er nog veel meer mogelijk was met de machine hartelijk dank

• Assortiment

Geweldige workshop gehad om mijn nieuwe naaimachine te “leren kennen”. Goed opgezet, echt heel nuttig en prettig.

• Assortiment

Zeer prettige klantvriendelijke benadering .

• Assortiment

Vriendelijke hulp, goede adviezen van een vakkundige mevrouw. Ook de workshops die je bij de machines krijgt zijn super! Hierdoor kan ik veel beter met mijn machine omgaan en haal ik veel meer uit mijn machine dan ik anders gedaan zou hebben!

• Assortiment

Heel prettig contact gehad, ik heb al reclame voor jullie gemaakt.

• Assortiment

Tijdens de workshop ging er iets te veel tijd verloren, door mach mankementen ik had graag nog wat meer mogelijkheden met voetjes willen hebben. Prima en deskundige leidster!

• Assortiment

Goede service, klantvriendelijk en extra service zoals cursussen.

• Assortiment

Fijn en plezierig advies en een goede instructie les bij de nieuwe naaimachine gehad. Heel tevreden en verheug me op een Crea bea cursus. Deze winkel is echt een aanrader !

• Assortiment

Ik heb een nieuwe naaimachine gekocht. Heb een workshop gevolgd, die was erg leerzaam. Er werd goed en duidelijk uitgelegd. Ik heb het als erg prettig ervaren. En raad het ook iedereen, die een nieuwe naaimachine koopt, aan.

• Assortiment

Ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van mijn naaimachine. Veel geleerd bij de les. Absolute aanrader.

• Assortiment

Nieuws geleerd in de les en ik naai al 60 jaar. Super. Met vriendelijke groeten, Marjan

• Assortiment

Naaimachinecentrum Rouwendal kan ik absoluut aanbevelen. Inmiddels 7 jaar trouwe gebruiker van een Janome naaimachine, 3 jaar van een Bernina lock en sinds kort een coverlock in gebruik. Alles voorzien van garantie, gratis onderhoudsbeurt en zelfs 2 workshops over hoe je kunt omgaan met je machine. Vooral dat laatste is geweldig! In een mum van tijd kun je omgaan met je machine, je kunt vragen stellen en Cobie weet werkelijk overal antwoord op en een oplossing voor. Ongekend, wat heeft zij door de jaren heen een kennis vergaderd over machines, diep respect voor... Mijn moeder kocht haar machines al bij Cobie naar volle tevredenheid, nu ik weer en mijn volgende aankoop is een kindernaaimachine voor onze dochter als ze 6 wordt... 3 generaties naaimachines, dat zegt genoeg lijkt me...

HEEL PLEZIERIG

• Assortiment

Lang geleden heb ik een naaimachine bij Rouwendaal gekocht. Om allerlei redenen heb ik nooit de introductieles gevolgd. Ik mocht desondanks toch nog komen voor een les. Ik vond het heel prettig. Ze sloten exact aan bij mijn kennisniveau. Ik heb er veel aan gehad. Vriendelijk en terzake. Fijn dus.

• Assortiment N.v.t.

Ik kocht een brother naaimachine voor nog niet de helft van mijn vorige, 30 jaar oude, Husqvarna. Ook bij deze firma aangekocht. Kreeg ook nog een workshop bij de nieuwe Brother. Workschop kon ook in de avonduren gepland worden. Dat noem ik service. Het feit dat dit bedrijf al zolang bestaat is voor mij dan ook geen wonder. Service boven verwachting en altijd goed advies.

Super uitleg!!! Fijne privé workshop gehad 👍🏻