Super service en heel vriendelijk

Ik kan m'n naaimachine maar moeilijk missen. Dan moet je m'n niet de ochtend voor Hemelvaart wegbrengen voor een onderhoudsbeurt. Deed ik wel zonder bij na te denken. Maar, niet getreurd....op woensdagavond om 17.30 uur werd hij thuisgebracht. Gepoetst en wel... Wat een service! Tot nu toe alleen maar heel fijn geadviseerd en geholpen

goed deskundig advies

prettige ervaring, goede service...een aanrader

Behulpzaam, vriendelijk en vakkundig

Altijd bereid te helpen of desgewenst advies te geven. Weten waar ze het over hebben en kunnen mankementen zelf oplossen of repareren tegen een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel.

Vanaf het eerste bezoek, de aankoop en de workshop heel prettig.

Mijn bezoek aan de winkel voor een nieuwe naaimachine heb ik als aangenaam ervaren. Er werd goed geluisterd naar wat ik zocht en waarvoor ik de machine wil gebruiken. Na diverse machines te hebben geprobeerd kwam ik uit bij de machine die mij als eerste werd aangeraden. De workshop was een eye opener. Vooral veel praktische tips wat er mogelijk is met de machine.

Snelle en deskundige service en zeer klantvriendelijk!

Ik heb mijn lockmachine gebracht voor en onderhoudsbeurt en een lock-naailes gevolgd. Dit is absoluut een aanrader als je nog niet erg bekend bent met de werking van lockmachines. Ze neemt uitgebreid de tijd voor je en legt alles op een zeer duidelijke manier uit. Dit is erg fijn en plezierig. Als ik toe ben aan een nieuwe machine dan koop ik deze zeker bij Rouwendal. Dank je wel voor alle hulp!

Gezellig en leerzaam

Goede , rustige uitleg! Vriendelijke persoonlijkheid. Ruimte voor eigen inbreng. Leuk om tips en trucs te krijgen, veel geleerd! Ella Noor

Super leerzame gezellige middag!

Leuke middag gehad. Fijne uitleg over de naaimachine. Goed bruikbare tips. Coby had alle tijd voor ons.

Deskundig

Mijn naaimachine naaide al een paar weken niet meer zo fijn. Zoekend in mijn boekjes en internet kwam ik niet verder. Tijdens mijn telefoongesprek met Cobie, kreeg ik de gouden tip en nu loopt mijn machine weer als een zonnetje! Zo fijn die vriendelijk service van Cobie.

Vakkundige, klantvriendelijke en eerlijke voorlichting.

Mijn naaimachine (met borduurmodule) kocht ik aan het begin van de Coronatijd. Een lastige periode om "les" te krijgen, maar de eigenaresse van de zaak zocht en vond meerdere momenten om me wegwijs te maken. Hierdoor werd ik zo gestimuleerd, dat ik nu (twee jaar later) ook een lock-machine heb aangeschaft. De verschillende machines hebben veel mogelijkheden; hoe prettig is het dan dat je onder het genot van koffie/thee (en in een gezellige sfeer!) vakkundig en persoonlijk op weg wordt geholpen.

Goed persoonlijk advies en service

In het woud van naaimachines is het fijn om persoonlijk advies te krijgen.

Zeer deskundige en uitgebreide informatie over naaimachines ontvangen

Werd op een prettige en rustige manier geïnformeerd over alle mogelijkheden van verschillende naaimachines. Alles ervaren als zeer deskundig en prettig!

Leuk

In korte tijd extra info over steken die je niet veel gebruikt, maar vanaf nu wel…..

Ik ging voor een proefles dat was super!

Ik had een naaimachine van mijn moeder gekregen, en ik wist niet hoe deze werkte. Door deze proefles kan ik nu weer aan de slag op deze machine. Superfijne service en advies, een aanrader!!!

Mijn ervaring is dat ik prettig en professioneel ben geholpen.

Ik heb goede voorlichting gehad wat betreft welke naaimachine het beste bij mij past. Daarna heb ik de mogelijkheid gehad om een naailes te volgen om mijn nieuwe machine te leren kennen. Ik denk dat ik weer met plezier aan het maaien ga en mijn machine kan gebruiken met al zijn mogelijkheden.

Gedegen kennis eerlijk advies, bijzonder aardig geholpen

Ik werd een paar weken geleden voor een prikkie geholpen aan een onderdeel voor een hele oude lockmachine. Machine werd ook nog zonder kosten voor me ingeregen en afgesteld. Lij naar huis. Helaas daarna al snel weer een kapot onderdeel. Toen afspraak gemaakt voor de aankoop van een nieuwe lockmachine. Ik kon direct terecht, de machines die voor mijn wensen geschikt zouden kunnen zijn, stonden al klaar om te proberen. Ik kreeg uitgebreide uitleg en eerlijk advies. Daarna de tijd om het inrijgen ter plekke zelf te oefenen onder get genot van een kopje koffie. Extra cursus werd aangeboden maar ook met het eerlijke advies de lockmachine eerst maar eens gewoon te gaan gebruiken. Hele goede service. Aanrader@@

Ontzettend aardig geholpen, met kennis van zaken!

Gewelig leuke winkel prettig geholpen bij aankoop.

Kundige klantvriendelijk fijne uitleg gehad. Extra les zeker aan te raden nu weet ik wat naaimachine allemaal kan.

Vriendelijk, handige uitleg cursus voor de werking van de naaimachine

Positief

Fijne zaak waar men veel kennis van zaken heeft.

Bij de aanschaf van mijn nieuwe naaimachine werd ik duidelijk en goed geadviseerd. De les die erbij hoorde, werd op een duidelijke en ontspannen manier gegeven, met genoeg ruimte voor vragen en uitleg. Prima!

Fijne winkel, goed advies, zeer behulpzaam!

Fijn om de machines onder deskundige leiding te mogen proberen, goed advies, goede service ook na aankoop.

Fantastische service

vandaag bij rouwendal geweest omdat ik mijn lockmachine niet goed had ingeregen .Wat een FANTASTISCHE SERVICE . super geholpen en met veel geduld uitgelegd wat ik anders moest doen . Daar ga ik zeker mijn volgende naaimachine weer kopen

Geweldig geholpen!

Een paar weken geleden een lockmachine gekocht. De verschillen tussen de verschillende machines werd goed uitgelegd waardoor ik voor mij de juiste keuze kon maken. Vandaag een workshop locken gehad en ook daar weer heldere, duidelijke uitleg met veel ruimte voor vragen.

Bij Rouwendal ben je aan het goede adres voor goed en vooral ook eerlijk advies

Ik heb hier een naaimachine gekocht en daarna 2 workshops gevolgd. De deskundigheid van de medewerkers is prima. Evenals de service.

Nuttige cursus gebruik lockmachine

Zeer fijne uitleg gehad over mijn Lockmachine die ik een maand eerder had gekocht. Ik had al wel van alles uitgeprobeerd en uitgezocht waardoor ik gelijk ook zelf mijn vragen kwijt kon. Handig boekwerk meegekregen waarin alles terug te lezen is.

Ontzettend leuk, gezellig en bovenal leerzaam

Ook al heb ik mijn naaimachine al een tijdje en heb ik er al verschillende dingen op gemaakt, heb ik toch een aantal nieuwe trucjes en mogelijkheden van de machine geleerd. Zeer aan te bevelen!