Deskundig en eerlijk advies

Bij het uitzoeken van een nieuwe naaimachine werd er goed advies gegeven en kon ik verschillende machines uitproberen. Zo kreeg ik een goed beeld welke keuze het beste bij me past. Na uitproberen en vergelijken koos ik voor Bernina 740. Nu ik er een tijdje op naai weet ik zeker het is een goede keuze. Tijdens de les die ik na een paar weken kreeg kon ik al mijn vragen stellen en die werden duidelijk behandeld en uitgelegd.

Super uitleg over mijn nieuwe naaimachine

Ik heb een nieuwe naaimachine gekocht bij Rouwendal. Ik kreeg de mogelijkheid om een workshop te volgen zodat ik de naaimachine beter leer kennen! Echt super. Je maakt je eigen workshop boekje met tips en trucs die je zelf niet ontdekt op je machine! Ik had de machine al een aantal weken en had zelf ook vragen. Daar is naar geluisterd en samen zijn we er uit gekomen! Ik zal het iedereen aan raden.

Deskundig

Goed geholpen met het uitzoeken van een machine. Deskundig advies en er wordt je niets opgedrongen. Je betaalt hetzelfde als online maar krijgt er veel meer voor terug. Echt de moeite waard.

Prima.

Ik heb in Mei 2019 een lockmachine gekocht ,een Juki en ik werd op een hele prettige manier geholpen.Ben erg blij ment m.n aankoop! En ik heb ook gebruik gemaakt van de curses voor de lockmachine, en daar ben ik heel erg blij mee, een aanrader!! GroetenJoke van den Bos

Jullie maakten me weer helemaal enthousiast om te gaan naaien

naast een zeer informatieve voorlichting tijdens de aankoop, had ik vanmorgen ook een zeer gedegen, duidelijke en vriendelijke uitleg over het gebruik van mijn nieuwe naaimachine.

Wat een topzaak.

Jaren geleden elders een lockmachine gekocht en omdat ik er niet mee overweg kon stond die te verstoffen in de kast. Hier een workshop gevolgd waardoor ik alle mogelijkheden van de machine leerde kennen. Kreeg een super goed naslagwerk mee. Deskundig, uiterst klantvriendelijk en onvoorstelbaar behulpzaam. Wat een topzaak!!

Fantastische tips en tricks!

Na uitgebreid advies kocht ik een mooie Janome machine. Met de aankoop gaat een degelijke instructie gepaard. Ik dacht dat ik alle techniek wel wist, maar daarvoor is zo’n naaimachine toch te complex. Ik schreef me in bij de workshop crea bea. Twee ochtenden kreeg ik alle aandacht, leerde alle in’s en out’s over voetjes en persdruk en kwam trots thuis met een prachtig speldenkussen (je maakt meteen iets nuttigs ipv een stom proeflapje) en een T-shirt met applicatie. Nu kan ik niet meer stoppen!

Een degelijke, no nonsens zaak.

Heb een nieuwe naaimachine gekocht, voor een mooie prijs, met alles erop en eraan. De workshop is aan te bevelen. In korte, zelf ervaren en gemaakte voorbeelden is er altijd een mooie handleiding. Ook kon de workshop gesplitst worden in 2 dagen. Uitleg, zeer vakkundig en met veel geduld en tijd! Ik kan deze zaak bij iedereen aanbevelen!

Fijne naaimachine gekocht, ik ben adequaat en goed geholpen.

De mensen van Rouwendal hebben mij goed geholpen. Ik ben blij met mijn naaimachine. Het personeel geeft fijne lessen en heeft goede tips, bij Rouwendal merk je jarenlange ervaring. Als ik weer iets nodig heb, ga ik naar Rouwendal.

Fijne persoonlijke service!

Ik heb in een half jaar tijd zowel een lockmachine als een naaimachine gekocht. Beide keren werd er ruim de tijd voor me genomen en werd er met me meegedacht om te kijken welke machine het beste bij mijn wensen paste. Ik mocht de machines uitgebreid proberen voor ik ze kocht. Na een telefoontje voorafgaand aan mijn bezoek werd er zelfs een specifieke machine voor mij besteld zonder dat ik verplicht was om die af te nemen (ik kocht uiteindelijk toch net een andere). Bij beide aankopen ging ik pas de deur uit nadat ik goed wist hoe ik deze moest gebruiken (inrijgen etc.) en kreeg ik ook nog zeer nuttige workshops om de machines beter te leren kennen. En dat voor een prijs die gelijk is aan die van de meeste webshops.

bedankt voor deze prachtige recensie Maud.

Goede service. Veel verstand van zake.

Bij de aankoop van mijn naaimachine heb ik goede uitle gekregen. Wat mij ook enorm heeft geholpen is de workshop om de naaimachine nog meer te leren kennen. Verschillende tips gekregen en handigheidjes geleerd. Leuk om te doen!

Ik ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid .

Een maand geleden een nieuwe lockmachine gekocht en kreeg er een workshop bij. Ik ben erg blij dat ik die gevolgd heb. Door de duidelijke uitleg en het zelf uitvoeren op de machine leer je de mogelijkheden veel beter. Ben benieuwd naar deel twee van de workshop. Bedankt alvast! Diana.

Een heel nuttige ochtend

Als je een naaimachine koopt bij RouwendaI, krijg je standaard 2 cursusdagen aangeboden. Ik kan aardig naaien, maar een nieuwe naaimachine eist meer uitleg, dan alleen de handleiding doorlezen. De tips die wij hebben gekregen, heb ik thuis bijna allemaal in praktijk gebracht. Heel handig is de handleiding, met de voorbeelden, die je hebt gemaakt. Daarnaast kan je altijd bellen als je er even niet uitkomt! Ik vind! Ik vind Naaimachinecentrum Rouwendal een echte aanrader!

Niet alleen informatief, maar ook heel gezellig!

Een cursus gedaan om de uitgebreide mogelijkheden van mijn nieuwe naaimachine te leren kennen. Het was niet alleen zeer informatief, maar ook erg gezellig. Wat mij betreft had de cursus niet 2 maar 4 uur mogen duren!

Fijn geholpen goed advies.. alle tijd voor vragen en uitleg . De workshop over uitleg van de naaimachine is een aanrader.Veel van geleerd en veel tips.

• Assortiment

In deze zaak werd goed geluisterd naar de klant, alternatieve machines worden duidelijk naast elkaar gezet. Heel prettig om voor de aankoop de naaimachines te proberen. De cursus ( met boekje, helemaal op maat voor de gekochte naaimachine) maakt het helemaal top. Alle nieuwe extra’s geprobeerd en leuke handige tips gekregen.

• Assortiment

Verhelderende informatie. Denk dat ik nu meer vertrouwen heb in de Juki en zijn mogelijkheden.

• Assortiment

Heb goede informatie gekregen bij het kopen van mijn naaimachine.Ook heb ik de workshop gedaan om de machine wat beter te leren gebruiken, dit is zeker de moeite waard om te doen!!

• Assortiment

Altijd tijd voor uitleg. Na jaren kom je met je oude machine voor uitleg en je wordt geholpen als of je een nieuwe machine koopt. Goede service, en prijzen, klant vriendelijk ervaring maar ook een gezellige winkel.

• Assortiment

Ik heb zowel een naaimachine als een lockmachine gekocht bij Rouwendal en daar kreeg ik goede uitleg en advies. ook de omgang met je machine lessen waren erg leerzaam en werden prettig gegeven. Voor elke vraag over je machine of naaiwerk kun je daar terecht

Vriendelijk, kundig

• Assortiment

Een gezellige lasgdrempelige workshop met veel deskundige informatie. Het wordt ook aangepast aan de gebruiker. Erg fijn!

• Assortiment N.v.t.

Duidelijke uitleg, zeer vriendelijk, goed advies

• Assortiment

Er word goed doorgevraagd, hierdoor een goed en passend advies. Men dringt niet aan. Prettige sfeer.