Cobie for president!!

Zó fijn als je belt voor advies, wanneer je spoeltje lussen lijkt te veroorzaken, dat je het advies krijgt om toch nog maar een keer de bovenklos opnieuw in te rijgen. Dat klinkt niet logisch, maar blijkt toch wel degelijk dé oplossing te zijn. Dus dan kun je weer verder met je project. Ik hou daar van!!

De mogelijkheden van mijn naaimachine leren kennen door duidelijke, geduldige uitleg.

Ik ben beginnend naaister en heb mijn naaichine nu een maand of 4. Door de cursus die is aangeboden door naaicentrum Rouwendal, weet ik nu wat ik kan met de verschillende onderdelen van mijn naaimachine. Ter geheugensteun ontving ik aan het einde een boekje met de door mij genaaide proeflapjes. Hierin is eenvoudig terug te vinden welke steken, voetjes etc, te gebruiken zijn, voor een bepaald resultaat, of stofsoort. Dank je wel Coby voor de gezellige, informatieve ochtend!

Super ervaring.

Ik heb een middag een workshop voor mijn lockmachine gevolgnd bij Coby. Ik was thuis al bezig geweest met het ontdekken van de machine. Wat een fijne aanvulling was de workshop. Er ging een wereld voor mij open. In alle rust kreeg ik tips en trucs van Coby. Alles vastgelegd in een werkboek, zodat je thuis na kunt kijken als je denkt: "Hoe was het ook al weer?".

Geweldige service en begeleiding

Coby verwelkomt iedereen met ferve. Zij is een bevlogen persoon die gepassioneerd is voor het vak. Als je iets goeds wilt kun je bij haar winkel en haar het beste om persoonlijk advies vragen. Wat ik het prettigst vind is dat zij geen doordouwer is en je iets wil verkopen wat duurder is, nee zij kijkt naar wat jij wil, wat je wilt uitgeven en geeft daar uitleg over. Daarbij kan ze zeer goed les geven. Recent heb ik bij haar een les gevolgd voor mijn lockmachine. Het meeste wist ik al door oefening maar zij heeft mij net die weetjes geleerd die niet in de beschrijving terug te vinden was. Daarbij geeft zij uitgebreid op vragen antwoord als je zelf laat zien ook geinteresseerd te zijn. Al met al een goede zaak met een goede eigenaresse.

Topzaak, veel kennis en goede service

Uitgebreid advies gekregen bij aanschaf naaimachine, eigenaresse heeft veel kennis van zaken. Fijne workshop om met de machine te leren werken waar je echt iets aan hebt. Goede service, ook voor mijn oudere lockmachine.

Geweldige service

Een defect aan je naaimachine komt altijd ongelegen. De reparatie zou een week duren, maar tot mijn verbazing was het de volgende dag al gefixt. Omdat ik had aangegeven dat ik de gordijnen zo graag voor mijn vakantie af wilde hebben... Geweldig. Wat een service en wat fijn dat ze zo met je meedenken. En mijn naaimachine loopt weer als een zonnetje!

Geweldige ervaring

Wat een fijne ervaring om in alle rust vele mogelijkheden van de lockmachine Yuki te leren kennen. Ondertussen gezellige aanloop in de winkel, maar Coby kan 10 dingen tegelijk. Heel fijn om alle vragen te kunnen stellen, zelf ervaren en een boekwerk/ naslagwerk mee naar huis. Zelfs een kopje koffie ontbrak niet. Een aanrader om meer verdieping te krijgen in de machine.

Vriendelijk, vlot, vakkundig en compleet.

Coby stelt gerichte vragen en luistert goed naar jouw antwoorden, met als resultaat een goed advies. Prijs en service zijn dik in orde. Altijd prettig contact.

Met één magische blik om mijn naaimachine deed hij het weer.

Snelle deskundige service

Prettige service, snel geholpen met gelukkig klein probleem. Daarnaast ook fraai assortiment quiltstoffen. Fijne winkel om in Apeldoorn te hebben!

Persoonlijk bezorgd aan de deur

Ik bestelde een borduurmachine via hun website. Deze kwamen ze persoonlijk brengen ondanks dat het toch wel een stukje rijden was. Top service!

Super service

Cobie van Rouwendal heeft ontzettend veel kennis in huis. Je kan er met al je vragen terecht en ze geeft graag en goed advies. Reageert snel op vragen. Uitgebreid aanbod van machines en fournituren. Hele fijne zaak!

Ruime keuze, goed en kundig advies

Prettig geholpen en ook de eenmalige les die aangeboden wordt om je naaimachine te leren kennen is een aanrader. Al met al goede ervaring

Vriendelijk, deskundig, laagdrempelig.

Goed geholpen bij het zoeken naar een passende naaimachine. Goede uitleg over de machine door een workshop, waardoor ik de naaimachine optimaal kan benutten. Laagdrempelig te benaderen voor vragen omdat de eigenaresse betrokken en beschikbaar als je belt of langs komt.

Je wordt er zo vriendelijk/deskundig geholpen.

Duidelijke uitleg gehad. Workshop gehad. Ook zo fijn om bijna alles even door te nemen. Veel aan gehad. Goede service. Nemen alle tijd voor je.

Deskundig advies

Fijne winkel met ruime keuze en een vriendelijke en deskundige verkoopster

Klantvriendelijk, deskundig, goed advies, tijd voor alle vragen

Les met mijn eigen naaimachine, die ik uit frustratie (want spoel liep vast) jarenlang niet meer had aangeraakt. Door juiste informatie, een duidelijke instructie nu weer helemaal oké. Erg blij mee!

deskundig advies

Ik krijg vaak snel een reactie op een vraag. Ik ben altijd blij met het praktisch en deskundig antwoord!

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Ik had een onderdeel nodig voor mijn oude naaimachine en gelukkig kon deze winkel het nog leveren. Heel vriendelijk en meedenkend. Aanrader !!!

Een workshop gehad om mijn naaimachine beter te leren kennen. Zeer leerzaam én erg gezellig.

Heldere uitleg van mijn naaimachine.

De workshop was heel zinvol voor mij. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam ik kon met al mijn vragen bij haar terecht. Onder het genot van een kopje koffie was het een gezellige en leerzame workshop.

Zeer snelle en correcte levering.

Ik kwam binnen omdat ik mijn lockmachine niet goed meer kreeg. Werd gelijk geholpen en het werd ook gelijk verholpen.. ze gaf mij nog extra tips. En ik kan weer door met mijn hobby. Nogmaals bedankt!

Prima begeleiding bij aankoop en workshop naaimachine.

Vriendelijk, eerlijk, betrokken en professioneel.

Persoonlijke aandacht en geweldige service

Na een paar maanden ellende met mijn naaimachine uiteindelijk door een verhuizing bij Naaicentrum Rouwendal terecht gekomen. Hier wordt nog meegedacht en eerlijk advies gegeven om tot een goede oplossing te komen. Zeker een Naaicentrum om naar terug te gaan.