Prima, degelijke kozijnen mooi en goed geplaatst

Aan te bevelen voor een ieder. Visueel zijn de kozijnen ook erg mooi!

Technisch perfect, personeel uiterst competent, ook wat betreft eventuele voorlichting aan de klant...

Prima levering en montage

Onze is prima. Levering en montage geheel volgens afspraak. Monteurs werken erg netjes en overleggen steeds indien dat nodig is.

Doeltreffende rondleiding in de showroom Vlote afspraken thuis. Duidelijke offerte. Keurige uitvoering.

professioneel en volgens afspraak

Al vele opdrachten door SVK Uden laten uitvoeren sinds 2008 t/m 2023 en altijd heel professioneel en vakkundig uitgevoerd. Er is nooit iets misgegaan of terug moeten komen om iets te herstellen. Aan al mijn familie en kennissen SVK Uden aanbevolen. SVK Uden HULDE.

Hele fijne groep mensen en erg betrouwbaar

Er is probleemloos een grote schuifpui en serre met ingebouwde zonnewering geplaatst. De adviezen, verkoop en plaatsing waren volkomen zoals beloofd. Kwaliteit van de gebruikte materialen is goed en het straalt degelijkheid en robuustheid uit.

Mooie oplossing, nette techneuten over de vloer, opgeruimd.

Opdracht was het plaatsen van een kunststof kozijn met dubbelglas incl rolluik met remote bediening. Deze is volgens planning geïnstalleerd en afgewerkt. De boel is, zover je kan verwachten, netjes achtergelaten. Communicatie niet altijd even snel maar wel altijd reactie. Zeker aan te bevelen.

zeer goed

werken zeer netjes en zijn zeer vriendelijk

Een zeer betrouwbaar bedrijf.

Het personeel is vakbekwaam en beleefd. Gebruikte materialen zijn degelijk en robuust, dus zeer geschikt voor de toekomst.

Keurige plaatsing en nette afwerking

Een beter cijfer (10) zou mogelijk zijn als ook de ruit na plaatsing goed schoongemaakt zou worden.

Communicatie en installatie top

Communicatie vooraf, tijdens en na top, nette installatie en fijne vaklui

Blij

Blij met kunstof deuren + horren! In 2 dagen alles keurig netjes gemaakt en afgewerkt.

De mannen hebben niets aan het toeval overgelaten en netjes gewerkt! We zijn zeer tevreden met het eindresultaat, Chapeau…….

Top ervaring top deur!!service van begin tot eind

Monteurs waren netjes optijd en de hoofdmonteur communiceerde goed en gaf duidelijke uitleg betrrft deuronderhoud.Tevreden met onze keus om onze nieuwe deur door jullie te laten plaatsen.

Mooi resultaat!

Goede communicatie en komen afspraken perfect na. Heel goed montageteam en super eindresultaat.

Mooie kozijnen, perfect geplaatst.

Goede communicatie en komen hun afspraken na. De dakkapel moest ook worden voorzien van nieuwe kozijnen en bekleding. Ziet er geweldig uit, ik ben er heel blij mee! Het montageteam was geweldig en vertelde elke dag wat er ging gebeuren.

Mooie kozijnen, perfect geplaatst.

Aanrader!

Wij hebben in November kozijnen laten plaatsen door SCK Gevelelementen en zijn zeer tevreden over het resultaat. De kozijnen zijn keurig geplaatst en mooi afgewerkt. Complimenten!