Duidelijke offerte en planning vooraf, nette medewerkers die komen plaatsen. Er wordt netjes en in goed overleg gewerkt en alles wordt netjes opgeruimd. Ontzettend blij dat we met Svk in zee zijn gegaan en genieten nu van de nieuwe kozijnen en deuren.

GEWELDIG

We wisten niet van te voren hoe het allemaal zou gaan verlopen. De afspraak stond en op het moment dat SVK zou komen kwam het door overlijden van een van de ouders eigenlijk helemaal niet uit. Toch alles door laten gaan en we hebben alleen maar complimenten!!! Voor zowel het stukje vakmanschap als het stukje persoonlijke betrokkenheid. We willen daarom Twan, Rob en Royce ontzettend bedanken voor al het werk wat ze bij ons verricht hebben. Ontzettend mooi en nauwkeurig te werk gegaan en zelfs alles werd na afloop opgeruimd en schoongemaakt. Een echte aanrader; SVK!!!

vakkundige en correcte plaatsing conform gemaakte afspraken

Nadat we tot overeenstemming zijn gekomen werd enkele weken voor de geplande plaatsing een afspraak gemaakt om de kozijnen te komen inmeten. De medewerker SVK kwam prima op tijd op de afgesproken tijd en heeft de maten en draairichtingen defintief opgenomen. Vakkundig en correct werden de kozijnen binnen de afgesproken week geplaatst.

Netjes en vakkundig

Goede kwaliteit en skilled people

x

Professioneel, betrouwbaar en goede service!

Alles volgens afspraak, goede prijs-kwaliteit verhouding, goede service en communicatie. Absoluut aan te bevelen!

Uitstekende teams, goede prijs/kwaliteit verhouding en de mensen maken het verschil.

Zoals gemeld. Uitstekend werk. Super afwerking met echt ook voor detail.

Top kozijnen en service

Alles volgens afspraak geregeld en net zolang doorgewerkt totdat alles tot in de puntjes goed was. Vakmensen en kwalitatief hoogwaardige kozijnen. Zeer sterk aanbevolen.

heel blij met onze kunststofkozijnen

3 jaar geleden zijn we in zee gegaan met SVK. De kozijnen aan de voorkant hebben we toen laten vervangen en we waren zeer tevreden met het resultaat. Daarom hebben we afgelopen maand ook de rest van de kozijnen laten vervangen door SVK. Onze buren hebben we enthousiast gemaakt en ook zij hebben de kozijnen laten vervangen door SVK. Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen. De beide heren hebben netjes en vlot gewerkt. Een bedrijf om aan te raden!

goede kwaliteit en gekregen wat ze me hadden beloofd

1 ster meer had ik gegeven als de verkoper klantvriendelijker was geweest en de medewerkers onderling wat aardiger met elkaar om gingen. (de buitenlandse jongen werd niet met respect behandeld door zijn collega)

Zeer tevreden.

Super blij met onze nieuwe deur. Goede kwaliteit en prijs verhouding en een top service.

Fantastisch bedrijf

Alles keurig geleverd en supersnel geplaatst. De mannen die ze plaatsen weten echt wel wat ze doen. Absoluut geen “pruts” werk. Mooie kwaliteit kozijnen en ramen, met zeer degelijk hang en sluitwerk. SVK uden krijgt van ons een dikke 10.

Alles is volgens de afspraak uitgevoerd en fantasties afgewerkt.

De monteurs waren vaklui, het oude kozijn met ruit eruit en de nieuwe erin was zo gebeurd. daarna hebben ze alles afgewerkt en opgeruimd. Klasse!

Duidelijke afspraken en er werd netjes gewerkt

Duidelijke afspraken en er werd netjes gewerkt

zijn wel netjes met opruimen maar een afspraak laat lang op zich wachten ook als er iets niet klopt de jongsen die komen werken echt netjes en vriendelijk

Goede service!!

Aardige mensen die verstand van zaken hebben en alles is netjes geregeld.

Heel goed, zeker aanbevelings waard..

prima werk en materiaal

volgens afspraak netjes werk geleverd.

Goed gewerkt mensen netjes en vriendelijk

We zijn blij met het eindresultaat Groeten Leo en Lenie

supergoed

Vanaf het begin van de bestelling, het opmeten tot het plaatsen, zijn wij buitengewoon tevreden. Alles liep perfect. Goede monteurs die netjes werkten ( en afwerkten).

Prima, zeer tevreden!

Duidelijk in de planning, netjes gewerkt, volledig rekening houdend met de flow van het gezin. Alles keurig afgewerkt.

Super klant vriendelijk probleem oplossend bedrijf

Zie boven

top!

We hebben een duidelijke, en vooral snelle offerte mogen ontvangen, En het werk is perfect uitgevoerd. Ondanks ziekte van een van de monteurs, waardoor een afspraak niet door kon gaan hebben ze toch snel onze kozijnen kunnen monteren. De mensen die dit kwamen doen waren zeer deskundig en vriendelijke, en na de montage is alles keurig opgeruimd. Zelfs de stoep is geveegd! Zeer tevreden reden dus.

Ze doen wat ze zeggen: kwaliteit leveren voor een mooie prijs

Prima job geleverd

Wat een perfecte werkers. Maken geen onnodige rommel en laten alles zeer verzorgd achter!