Zeer netjes gewerkt en alles mooi op tijd

Zeer prettig

Prettige adviseur en goede levering en service

Prettige ervaring met zowel adviseur als inmeten als plaatsing. Goed gesprek thuis gehad, duidelijke offerte en flexibel qua planning aangezien wij in een grotere verbouwing een specifieke periode ter beschikking hadden. Ook naderhand nog enkele sierplinten geplaatst tegen een mooi prijsje die pas achteraf nodig bleken na afronding verbouwing. Tot slot goed geholpen met aanleveren meldcodes voor ISDE subsidie. Al met al erg tevreden!

Het is geweldig opgeknapt.

Tevreden over de werkzaamheden.

Zeer tevreden over de werkzaamheden van SVK

Prachtige kozijnen geplaatst door de vaklui van SVK. Nette monteurs, goed advies en degelijke producten.

Keurig, netjes en vakkundig gewerkt.

Er werd heel netje s gewerkt. Het personeel is heel correct. Alles past perfect. en nergens is een stukje afval te vinden. Zelfs de stoep waar het zaagmachine stond werd netjes schoongeveegd. en alle afval werd meegenomen. Deze medewerkers verdienen een 10.

goede service en houden zich perfect aan de afspraak

mijn ervaring is prima, kan het iedereen aanbevelen.

Geweldig geholpen en fantastische kwaliteit kozijnen voordeur. Zeer goede monteurs top!!! bedrijf

Heel mooi gedaan

Net zoals de vorige keer zijn de 2 kozijnen weer met zorg geplaatst. Ook is het fijn dat jullie de kamer en de badkamer zo netjes hebben opgeruimd. Ook buiten zag het er na het opruimen heel mooi uit. Komplimenten !!!

alles naar wens gegaan, goede service

Alles naar wens gegaan

Echte aanrader

Vakkundig personeel, wordt netjes gewerkt, dikke pluim.

Top. Alles keurig netjes verlopen en afgewerkt.

Alle afspraken nagekomen. Communicatie goed. Team heeft alles keurig netjes gewerkt en opgeruimd.

Super werk geleverd

Ik ben bijzonder tevreden over de manier waarop het keralit rond mijn huis is aangebracht. Zeer precies en nauwkeurig. Het ziet er fantastisch uit. Ook de mensen die het werk uitvoerden waren prettig in de omgang. Vakwerk!

Zéér deskundig en prima advies.

Na de offerte en ons akkoord hierop kwam men inmeten. Daar nam men zeer uitgebreid de tijd voor met als resultaat: bij plaatsing past alles perfect. (Puike monteurs) Men vertrekt als alles goed sluit etc. en neemt alle verpakkingen mee.

Prima kwaliteit en vakmanschap

Flexibel met de mogelijkheden. Goed en duidelijk advies. Werken snel en netjes. Zeer betaalbaar voor goede kwaliteit. Een aanrader.

Goede service en producten

Al tweede keer nieuwe kunststof kozijnen besteld bij SVK en laten plaatsen. Super geholpen bij de aanschaf en de plaatsing ook weer soepel verholpen.

Goede begeleiding van a tot z

Top gedaan!

Uitstekende service en kwaliteit

Nieuwe voordeur en rolluiken laten plaatsen. Ze waren rui optijd en netjes in de middag klaar. De volgende dag hadden ze alles af kunnen werken. Goede kwaliteit en zeker aan te raden.

vakkundig!

Bij het precies opmeten hadden ze ons vertrouwen al. De uitvoering van de werkzaamheden ging voortvarend mede omdat er 2 mannetjes extra bij kwamen, wat zorgde voor 1 dag minder werk. Alles werd opgeruimd voordat de laatste vertrok. Het resultaat zag er strak en goed afgewerkt uit.

Netjes en vakkundig

Hebben keurig werk afgeleverd

Alles werd gedaan zoals afgesproken. . Werken netjes en laten alles keurig achter . Leggen uit wat en wanneer ze alles doen . Ben zeer tevreden!

Aangenaam verrast.

Ik wou kunststof gevels en kozijnen om niet langer te hoeven schilderen. Ik verwachtte geen groot verschil. Het is echter zo strak en ziet er geweldig uit. Bekwaam en vriendelijk personeel, die naar al mijn wensen hebben geluisterd.

degelijk materiaal en netjes afgewerkt

Niet de goedkoopste, maar je krijgt zonder meer waar voor je geld! degelijk en solide materialen. Plaatsing van schuifpui en voordeur is netjes gedaan. Zeker aan te raden.

Zijn we ontzettend blij mee. Top

punctueel , helder , meedenkend , vlot, vakmanschap , aandacht voor klant en product en beschikbare technieken. Goede uitleg van beschikbare technieken en producten om zo als klant ook een goede keuze te kunnen maken. Top producten en goede afwerking en oplevering. levering conform afspraken en offerte. Cq een zeer prettig en vakbekwaam personeel en bedrijf.

Vakmensen

Netjes gewerkt en snel klaar Ruimen alles op en het eindresultaat is prachtig. Erg blij mee

Ik heb goede Ervaring met SVK

super dienst