Top service, perfect gemaakt

Wij zijn echt zeer tevreden over de mannen die bij ons de kozijnen, glas en rolluiken hebben geplaatst. Super netjes, kundig, beleefd. Na de werkdag word alles netjes opgeruimd. In 1 woord geweldig

Kunststof kozijnen laten plaatsen door SVK. Komen alle afspraken na, werken heel netjes. Alle oude kozijnen afgevoerd, geen afval achter gelaten. We zijn zeer tevreden.

Goede voorbereiding betrouwbaar personeel

Mooi product Fijn personeel Goede afhandeling

Echt vakwerk

Prima uitvoering, Prima en net personeel. Fantastisch hoe iedere dag alles netjes achtergelaten werd. Prima service.

Plezierig

Personeel gemotiveerd en gaat ook op goeie manier met elkaar om

Super goede ervaring mee

Super service en goede communicatie. Mooi bedrijf en de mensen denken met je mee.

Goede service afspraken worden nagekomen

Prima gegaan al eerder zaken met jullie gedaan. Heb Buurman Melis en (ockeghemstraat)Fam Buitenman bij jullie aanbevolen Zie nu dat daar "Iets " voor staat

Bijzonder fijn vriendelijke mensen Leveren goed werk Houden zich aan de afspraak Zal ik zeker aanbevelen

Altijd netjes werk en keurig binnen de aangegeven tijd

Dit was al weer de 4e keer dat SVK bij ons een project heeft voltooid en wederom meer dan tevreden. Alles weer netjes afgewerkt. Volgende keer zal ik het zeker weer door SVK laten doen.

Goede ervaring

Fijne adviseur, die de tijd neemt voor onze wensen. De mannen die onze ramen en deuren kwamen instaleren waren erg vriendelijk en professioneel in hun werk. Fijn bedrijf om mee in zee te gaan

Vriendelijk en nette monteurs

Klantgericht, goede uitleg, nette en vriendelijke monteurs. Ik ben zeer tevreden.

Mooi werk geleverd

Het duurde een tijd voor de speciaal gemaakte ronde ramen geleverd konden worden maar het was het wachten waard. De beide monteurs waren vriendelijk, werkten efficiënt en nauwgezet. Oude kozijnen zijn verwijderd en afgevoerd, nieuwe kunststof draai-kiep ramen en ronde zolderramen zijn geplaatst en alles is netjes strak afgewerkt aan de binnenzijde. Kitrandjes zien er strak uit en met bloed zweet en tranen is het de monteur ook gelukt om een 360 graden afwerking te maken voor de ronde zolderramen, geen sinecure kan ik zeggen. Ze waren zelfs een dag eerder klaar dan verwacht dus ja... ik ben blij. Ik kan SVK dan ook aan iedereen aanbevelen.

Vakmanschap!

Goede ervaring, ramen zitten er keurig in! Werken netjes, ik kan ze zeker aanbevelen! Heb ik al gedaan inmiddels.

Goed advies, kundige monteurs.

uitstekende service verlening en doen meer dan je vraagt.

Afspraken zijn fantastisch nagekomen en het resultaat is geweldig. Fijne mensen die hard werken en pas naar huis gaan als het af is. Alleen maar lof voor dit bedrijf. Een meer dan tevreden klant al voor de 2e keer.

Netjes..correct...stipt

Zie hierboven.

Komen gemaakt afspraak na

Wordt goed instructies/informatie gegeven en komen ze gewoon op gemaakte afspraken.

Fantastisch

Van eerste gesprek tot de plaatsing. Mensen met kennis en liefde voor hun vak. Alles wordt netjes afgewerkt. Echte professionals!

Goed werk geleverd

Prima bedrijf dat svk goed werk geleverd zijn goed op elkaar afgestemd zowel op kantoor als op de werkvloer

Blij met prachtige kozijnen en rolluiken!

Boven verdieping geheel laten vervangen voor kunststof kozijnen met draaikiep ramen. En rolluiken. Alles in 2 dagen keurig netjes afgewerkt!

Alles geplaatst volgens afspraak

Alles geplaatst volgens afspraak

Goede service en komen de afgesproken data

Al onze kozijnen laten doen en super blij mee! Alles netjes gemaakt ook. We hebben er nu al profijt van en de horren overal geweldig. Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij andere.

Prima, maar we verbeterpunt

De kozijnen zijn geplaatst, en daar ben ik blij mee. Wat ik al minder heb ervaren, is communicatie. Er worden dingen afgesproken en niet nagekomen, wat erg vervelend is. Verder mooie producten, daar is niks over te zeggen.

Mooie kozijnen, echt tevreden met alles wat SVK geleverd en geplaatst heeft!

Vanaf 2018 heeft SVK bij mij kozijnen geplaatst. Eerst bovenverdieping 6x draai-kiep raamkozijnen en daarna in 2020 beneden een grote raamkozijn en als laatste in april 2022 een nieuwe voordeur!! Ben erg tevreden qua materiaal en manier van werken en van afwerking.

Vakmanschap

Vanaf het bezoek aan showroom tot me met de plaatsing van de kozijnen duidelijke communicatie. De mannen die de kozijnen plaatsen werken hard en alles wordt netjes Aanbeveling van een familielid gekregen. Zeker geen spijt van de opdracht aan SVK.