Ben erg tevreden. Veel dank!!

Ben blij met resultaat

Gewoon fantastisch

Zeer professioneel!

Na een korte procedure van verschillende testen. Kon ik twee weken later mijn ogen laten lazeren. Eigenlijk kon ik gelijk na mijn laserbehandeling al beter zien dan daarvoor. Ik ben erg tevreden met de laserbehandeling en zou het ook aan iedereen aanraden die klaar is met het dragen van lenzen of een bril.

Erg positief

Ik ben erg professioneel geholpen. Ik heb mijn ogen laten lazeren, met een erg goed resultaat. Bij iedere bezoek word ik super vriendelijk ontvangen. Ik zou deze kliniek aan iedereen aanraden.

Zeer klantvriendelijk en respectvol naar de patienten toe.

Goede ervaring. Papieren en recepten waren ruim van te voren opgestuurd. Correcte behandeling van arts en verplegend personeel. Evenals de mensen achter de balie. Koffie/thee is prima verzorgd.

Uitstekend resultaat, goede aftercare en uitmuntende service.

Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam, deskundig en voor empatisch

Een doodenge operatie, want ja, het gaat wél over je ogen! De begeleiding en deskundigheid van de betrokkenen was echter dusdanis dat ik zeer realex de operatie in ben gegaan. Nu, een jaar later en na diverse oogcontrole's te hebben gehad die alle even prettig en deskundig zijn uitgevoerd kan ik zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Ik had dit 10 jaar eerder moeten doen :) Nooit meer een bril..... heerlijk!

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Ik heb lensimplantie ondergaan. Resultaat is dat mijn oogsterkte van -10 naar 0 is gegaan. Na de operatie zijn geen complicaties opgetreden. Ik ben in de ochtend geopereerd en in de avond kon ik al bijna volledig scherp zien. De oogarts heeft gedurende het traject goed uitleg gegeven over de ingreep. Hij is heel deskundig en een vriendelijke oogarts.

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Ik ben erg tevreden met het resultaat. En ik zal zeker Focuskliniek aanbevelen aan andere mensen.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Ik ben heel tevreden over de laserbehandeling door de arts maar bovenal mw. Bras die me het vertrouwen gaf dat t allemaal goed kwam. Bij mij is 1 oog gedaan waardoor ik in de verte scherp zie en ook geen leesbril nodig heb!

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Zeer goed ervaringen met dit ziekenhuis.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Uitstekend met in middels prima zicht op alles

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Perfect geholpen. Nagenoeg pijnloze ingreep. Bijna geen bloeduitstortingen. Goede begeleiding en nazorg. Het enige minpunt voor mij was de reistijd van een uur, maar ik heb het er graag voor over gehad. Ik ben bijzonder tevreden.

• Ik heb ervaring met: Ooglidcorrectie

Ik ben vooraf zeer goed geinformeerd over de mogelijkheden, de behandeling en het zeer kleine risico. De werknemers zijn allemaal bijzonder vriendelijk en ontspannen. Ik had heel veel vertrouwen in alle metingen en controles. De behandeling doet absoluut geen pijn. Het is meer een mooie en ook vreemde ervaring. Ik zag allerlei bijzondere vormen en kleuren tijdens de behandeling. De arts legt heel duidelijk uit wat hij doet. De ingreep duurt circa 20 minuten. Daarna kon ik meteen zien. Nu na 6 maanden is mijn zicht 150% (50% beter dan gemiddeld). Ik kan dit aan iedereen aanbevelen. Het is het geld dik waard. BEDANKT DOKTER VAN ROOIJ EN TEAM.

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Zeer professionele behandeling en begeleiding; overall geweldig tevreden!

Fijne afspraak

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Heel erg tevreden over het resultaat. Net na het laseren onderging ik een iets ander herste dan de meeste ervaringenl. 2 dagen heb ik veel pijn gehad en vervolgens 2 weken geduurd voordat ik scherp zag. Maar goede zorg, ook tussentijds, gehad. Zeer vriendelijke mensen.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Voorheen dikke wallen onder mijn ogen en ik kreeg vaak de vraag of ik moe was. Behandeling ondergaan die uiterst zorgvuldig en vakkundig verricht is en waarbij ik geen pijn ondervonden heb. Uiteraard is het niet prettig omdat het idee eng is rond de ogen, maar...….. alleszins meegevallen. Nu weer fris gezicht zonder wallen onder de ogen. Top kliniek, had ik jaren eerder moeten doen.

• Ik heb ervaring met: Ooglidcorrectie

Ik ben zeer prettig geholpen door dokter Gan. Er was ruim voldoende tijd en ik ben goed voorgelicht over mogelijke risico's. De behandeling zelf viel erg mee en werd goed uitgevoerd. De week erna was wel pittig maar ik ben heel erg blij met het eindresultaat. Goed zicht en geen restklachten. Wel raad ik iedereen aan om bij 2 klinieken een vooronderzoek uit te laten voeren en de resulaten hiervan op te vragen. Bij mij hadden beide klinieken een afwijkende sterkte gemeten. Dit heeft bij mij geleid tot het op de dag van de behandeling nog nameten en bijstellen van de te laseren sterkte.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Door de snelle hulp, duidelijke uitleg, goede (na)zorg, professionaliteit en uiteraard het gewenste resultaat raad ik een ooglaserbehandeling zeker aan. Hierdoor heb ik uitstekend zicht en hoef ik elke ochtend niet meer te rommelen met het in doen en uithalenvan lenzen. Ik heb beide ogen tegelijk laten doen en had maar 3 dagen last tijdens het herstel van de behandeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had op advies van vele vrienden in eerste instantie een afspraak gemaakt bij Oogkliniek Drechtsteden. Maar ik heb zekerheidshalve ook een Quickscan laten doen bij de Focuskliniek. Ik wilde graag mijn ogen laten laseren, maar ik ben reumapatiënt. Dat had tot gevolg dat bij de Focuskliniek o.g.v. de Quickscan i.c.m. de vragenlijst tot de conclusie kwamen dat ik niet behandeld kon worden. Ik was hoogst verbaasd. Ik constateerde vervolgens op internet dat alle klinieken vragen of je - onder meer - reuma hebt en dat sommige klinieken je niet (willen) laseren als je reuma hebt. Nergens staat de reden. Ik heb dit aan de orde gesteld bij de optometrist van Oogkliniek Drechtsteden bij hun Quick Scan. Mij werd - zonder enig voorbehoud - verteld dat er geen (enkel) verhoogd risico voor reumapatiënten is. Ik heb een afspraak voor vooronderzoek en de laserbehandeling zelf gepland. Ik heb verzocht of de oogarts op voorhand uitsluitsel kon geven (dus zonder 100,- te spenderen aan het vooronderzoek) over het risico van reumapatiënten, omdat ik het toch niet vertrouwde. Ik zou worden gebeld, maar toen ik twee weken later nog niet gebeld had en de behandeling een week later was, heb ik zelf weer gebeld. Ik zou (wederom) worden teruggebeld. Ik werd gebeld, maar de optometrist die mij te woord stond noemde enkel voor- en achternaam en niet diens functie. Daarom heb ik zekerheidshalve gevraagd of ik met de oogarts sprak. Dat was niet het geval. De optometrist meldde dat de twee in de kliniek werkzame oogartsen geen enkel bezwaar zagen voor reumapatiënten. Wèl was er een reden (?) om niet - zoals afgesproken - twee ogen achtereenvolgens te laseren, maar één voor één met een termijn van een maand ertussen. Waarom dat nodig was als er geen verhoogd risico was kon mij niet uitgelegd worden. Ik heb uiteindelijk mijn reumatoloog geraadpleegd en die meldde mij dat ik wel degelijk een verhoogd risico had op een immuun reactie op het hoornvlies met het smelten van het hoornvlies met verlies van de ogen als gevolg. Dat geldt overigens niet voor alle reumapatiënten, maar wel wanneer er anti-ccp is geconstateerd in je bloed. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in de Oogkliniek Drechtsteden en hun optometristen en oogartsen. Ik begrijp hoe het kan dat vele mensen in mijn omgeving èn huisartsen en Eye Wish Papendrecht deze kliniek aanraden en dat ze hier de plank zo mis slaan. Ik ben blij met het deskundige advies van de Focuskliniek, die klaarblijkelijk geen enkel risico wilde nemen. Jammer wel dat ze niet goed uitgelegd hebben waarom het in mijn geval te riskant was.

• Totaaloordeel
  • Kwaliteit van de behandeling N.v.t.
  • Resultaat N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Ik heb een zeer goede ervaring met de Focuskliniek. Het is best een ingrijpende behandeling, maar gelukkig nemen de medewerkers de tijd om al je vragen te beantwoorden wat geruststelling geeft. De nazorg is ook zeer goed met verschillende controles om het heelproces te volgen.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Ik kan niet anders zeggen dat ik heel goed ben behandeld. Vanaf de intake tot aan de laatste controle. Met (voor mij) een perfect eindresultaat! Ik zou FOCUS aan iedereen aanbevelen!

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Uitstekende medische begeleiding met goede uitleg wat er gaat gebeuren. Omringd door deskundig en zorgzame mederwerkers. Tevens een goede nazorg.

• Ik heb ervaring met: Andere behandeling

Het personeel is heel vriendelijk. De instructies waren duidelijk en steeds werd de volgende stap tijdens de behandeling uitgelegd. De behandeling was pijnloos en zeer kort. Naar mijn mening is alles professioneel en vlekkeloos verlopen. Als ik dit eerder had geweten had ik allang mijn oven laten laseren. Het is tot nu toe een van de beste investeringen van de afgelopen jaren aangezien ik nu dagelijks heel goed zie zonder enig gedoe met een bril of lenzen! Ik zou iedereen aan raden de ogen te gaan lazeren, mocht je last hebben van slecht zicht!