Zeer goede begeleiding naar de beslissing en perfect in de uitvoering

Onderzoek is goed uitgevoerd, waarbij je op de juiste wijze ben gewezen op de voor- en nadelen. De operatie zelf is zeer professioneel uitgevoerd. Voor al diegene die nog angst hebben voor de ingreep zelf, is dit totaal niet nodig. Uitkomst voldoet voor mij volledig aan de verwachting. Kan weer zien, lezen, sporten zonder bril of lenzen. Ben zeer blij.

Zowel de behandeling als de nazorg in de Focuskliniek is uitmuntend.

De artsen en het overig personeel van de Focuskliniek zijn bijzonder ter zake kundig en betrokken. Voor het stellen van een diagnose wordt alle tijd genomen, de behandeling en de nazorg zijn navenant.

Geweldige kliniek

Na vele jaren problemen te hebben gehad met mijn lenzen heb ik in 2014 gekozen voor lensimplantaten. Na een grondig vooronderzoek en intake werd ik goedgekeurd voor de operatie. Dr. Gan en zijn medewerkers zijn vriendelijk, deskundig en geen vraag is te veel. Nu 5 jaar verder heb ik nog steeds geen spijt van mijn beslissing, het is heerlijk om s'morgens wakker te worden en de wekker te kunnen zien. Zwemmen zonder dat je lenzen ergens achter in je oogbol belanden en geen last meer van terugkerende oogontstekingen te hebben. Als ik dan een minpuntje zou moeten noemen is, dat het snijden van uitjes vroeger met minder tranen gepaard ging :-)

Ik ben hier excellent en met grote deskundigheid en toewijding geholpen!

Jaren geleden zijn mijn beide lenzen vervangen door Dr. Annette Geerards. Zij heeft mij daarna toegezegd dat er mogelijk een malasering nodig kon zijn aan mijn linkeroog. Dat bleek 10 jaar later wenselijk te zijn. Ook dat heeft zij en haar uiterst loyale en vriendelijk team direct gedaan met uitstekende nazorg. Héél erg bedankt daarvoor👍

Goede zorg, vriendelijk en meelevend personeel

De ooglaserbehandeling is vlot verlopen. Het personeel bij de Focuskliniek was altijd vriendelijk en er werd de tijd genomen om me alles uit te leggen. Ik kreeg altijd meteen iets te drinken aangeboden, terwijl ik eigenlijk nooit lang hoefde te wachten. Mijn enige punt was dat de informatie voor de behandeling iets uitgebreider kon - ik was bijvoorbeeld niet helemaal voorbereid op de pijn in de eerste 24 uur na de behandeling. Ik kwam er pas achteraf achter dat ik best meteen de verdovende druppels had kunnen gebruiken.

Vriendelijk personeel, goede en duidelijke uitleg van de ingreep, uitstekend resultaat

Prof. dr. A.D.A. Paridaens is meer dan een bevlogen arts: hij is een esthetisch kunstenaar!

Zowel mijn bovenoogleden als - enkele maanden later - mijn onderoogleden zijn door Paridaens esthetisch gecorrigeerd, zodanig dat iedereen iets aan mijn blik en uitstraling opmerkt, maar ze snappen niet hoe dat kan. Ik zie er uitgerust uit, oog jonger en voel me beter. Zeer aan te raden wanneer je gaat voor zekerheid en kwaliteit. Ik wel tenminste...:-) Dr. Anne Schipper

Goede en kundige informatie over ooglidcorrectie in combi met ziekte van Graves.

Persoonlijke en vriendelijke arts, verplegend en administratief personeel.

Professionele hulp gehad, zeer attente kliniek.

Top, vriendelijk, professioneel, begripvol.

Ben erg tevreden. Veel dank!!

Ben blij met resultaat

Gewoon fantastisch

Zeer professioneel!

Na een korte procedure van verschillende testen. Kon ik twee weken later mijn ogen laten lazeren. Eigenlijk kon ik gelijk na mijn laserbehandeling al beter zien dan daarvoor. Ik ben erg tevreden met de laserbehandeling en zou het ook aan iedereen aanraden die klaar is met het dragen van lenzen of een bril.

Erg positief

Ik ben erg professioneel geholpen. Ik heb mijn ogen laten lazeren, met een erg goed resultaat. Bij iedere bezoek word ik super vriendelijk ontvangen. Ik zou deze kliniek aan iedereen aanraden.

Zeer klantvriendelijk en respectvol naar de patienten toe.

Goede ervaring. Papieren en recepten waren ruim van te voren opgestuurd. Correcte behandeling van arts en verplegend personeel. Evenals de mensen achter de balie. Koffie/thee is prima verzorgd.

Uitstekend resultaat, goede aftercare en uitmuntende service.

Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam, deskundig en voor empatisch

Een doodenge operatie, want ja, het gaat wél over je ogen! De begeleiding en deskundigheid van de betrokkenen was echter dusdanis dat ik zeer realex de operatie in ben gegaan. Nu, een jaar later en na diverse oogcontrole's te hebben gehad die alle even prettig en deskundig zijn uitgevoerd kan ik zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Ik had dit 10 jaar eerder moeten doen :) Nooit meer een bril..... heerlijk!

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Ik heb lensimplantie ondergaan. Resultaat is dat mijn oogsterkte van -10 naar 0 is gegaan. Na de operatie zijn geen complicaties opgetreden. Ik ben in de ochtend geopereerd en in de avond kon ik al bijna volledig scherp zien. De oogarts heeft gedurende het traject goed uitleg gegeven over de ingreep. Hij is heel deskundig en een vriendelijke oogarts.

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Ik ben erg tevreden met het resultaat. En ik zal zeker Focuskliniek aanbevelen aan andere mensen.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Ik ben heel tevreden over de laserbehandeling door de arts maar bovenal mw. Bras die me het vertrouwen gaf dat t allemaal goed kwam. Bij mij is 1 oog gedaan waardoor ik in de verte scherp zie en ook geen leesbril nodig heb!

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Zeer goed ervaringen met dit ziekenhuis.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Uitstekend met in middels prima zicht op alles

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Perfect geholpen. Nagenoeg pijnloze ingreep. Bijna geen bloeduitstortingen. Goede begeleiding en nazorg. Het enige minpunt voor mij was de reistijd van een uur, maar ik heb het er graag voor over gehad. Ik ben bijzonder tevreden.

• Ik heb ervaring met: Ooglidcorrectie

Ik ben vooraf zeer goed geinformeerd over de mogelijkheden, de behandeling en het zeer kleine risico. De werknemers zijn allemaal bijzonder vriendelijk en ontspannen. Ik had heel veel vertrouwen in alle metingen en controles. De behandeling doet absoluut geen pijn. Het is meer een mooie en ook vreemde ervaring. Ik zag allerlei bijzondere vormen en kleuren tijdens de behandeling. De arts legt heel duidelijk uit wat hij doet. De ingreep duurt circa 20 minuten. Daarna kon ik meteen zien. Nu na 6 maanden is mijn zicht 150% (50% beter dan gemiddeld). Ik kan dit aan iedereen aanbevelen. Het is het geld dik waard. BEDANKT DOKTER VAN ROOIJ EN TEAM.

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Zeer professionele behandeling en begeleiding; overall geweldig tevreden!

Fijne afspraak