Goede zorg, vriendelijk en meelevend personeel

De ooglaserbehandeling is vlot verlopen. Het personeel bij de Focuskliniek was altijd vriendelijk en er werd de tijd genomen om me alles uit te leggen. Ik kreeg altijd meteen iets te drinken aangeboden, terwijl ik eigenlijk nooit lang hoefde te wachten. Mijn enige punt was dat de informatie voor de behandeling iets uitgebreider kon - ik was bijvoorbeeld niet helemaal voorbereid op de pijn in de eerste 24 uur na de behandeling. Ik kwam er pas achteraf achter dat ik best meteen de verdovende druppels had kunnen gebruiken.

Vriendelijk personeel, goede en duidelijke uitleg van de ingreep, uitstekend resultaat

Prof. dr. A.D.A. Paridaens is meer dan een bevlogen arts: hij is een esthetisch kunstenaar!

Zowel mijn bovenoogleden als - enkele maanden later - mijn onderoogleden zijn door Paridaens esthetisch gecorrigeerd, zodanig dat iedereen iets aan mijn blik en uitstraling opmerkt, maar ze snappen niet hoe dat kan. Ik zie er uitgerust uit, oog jonger en voel me beter. Zeer aan te raden wanneer je gaat voor zekerheid en kwaliteit. Ik wel tenminste...:-) Dr. Anne Schipper

Goede en kundige informatie over ooglidcorrectie in combi met ziekte van Graves.

Persoonlijke en vriendelijke arts, verplegend en administratief personeel.

Professionele hulp gehad, zeer attente kliniek.

Top, vriendelijk, professioneel, begripvol.

Ben erg tevreden. Veel dank!!

Ben blij met resultaat

Gewoon fantastisch

Zeer professioneel!

Na een korte procedure van verschillende testen. Kon ik twee weken later mijn ogen laten lazeren. Eigenlijk kon ik gelijk na mijn laserbehandeling al beter zien dan daarvoor. Ik ben erg tevreden met de laserbehandeling en zou het ook aan iedereen aanraden die klaar is met het dragen van lenzen of een bril.

Erg positief

Ik ben erg professioneel geholpen. Ik heb mijn ogen laten lazeren, met een erg goed resultaat. Bij iedere bezoek word ik super vriendelijk ontvangen. Ik zou deze kliniek aan iedereen aanraden.

Zeer klantvriendelijk en respectvol naar de patienten toe.

Goede ervaring. Papieren en recepten waren ruim van te voren opgestuurd. Correcte behandeling van arts en verplegend personeel. Evenals de mensen achter de balie. Koffie/thee is prima verzorgd.

Uitstekend resultaat, goede aftercare en uitmuntende service.

Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam, deskundig en voor empatisch

Een doodenge operatie, want ja, het gaat wél over je ogen! De begeleiding en deskundigheid van de betrokkenen was echter dusdanis dat ik zeer realex de operatie in ben gegaan. Nu, een jaar later en na diverse oogcontrole's te hebben gehad die alle even prettig en deskundig zijn uitgevoerd kan ik zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Ik had dit 10 jaar eerder moeten doen :) Nooit meer een bril..... heerlijk!
  • Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Ik heb lensimplantie ondergaan. Resultaat is dat mijn oogsterkte van -10 naar 0 is gegaan. Na de operatie zijn geen complicaties opgetreden. Ik ben in de ochtend geopereerd en in de avond kon ik al bijna volledig scherp zien. De oogarts heeft gedurende het traject goed uitleg gegeven over de ingreep. Hij is heel deskundig en een vriendelijke oogarts.
  • Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Ik ben erg tevreden met het resultaat. En ik zal zeker Focuskliniek aanbevelen aan andere mensen.
  • Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Ik ben heel tevreden over de laserbehandeling door de arts maar bovenal mw. Bras die me het vertrouwen gaf dat t allemaal goed kwam. Bij mij is 1 oog gedaan waardoor ik in de verte scherp zie en ook geen leesbril nodig heb!
  • Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Zeer goed ervaringen met dit ziekenhuis.
  • Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Uitstekend met in middels prima zicht op alles
  • Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Perfect geholpen. Nagenoeg pijnloze ingreep. Bijna geen bloeduitstortingen. Goede begeleiding en nazorg. Het enige minpunt voor mij was de reistijd van een uur, maar ik heb het er graag voor over gehad. Ik ben bijzonder tevreden.
  • Ik heb ervaring met: Ooglidcorrectie

Ik ben vooraf zeer goed geinformeerd over de mogelijkheden, de behandeling en het zeer kleine risico. De werknemers zijn allemaal bijzonder vriendelijk en ontspannen. Ik had heel veel vertrouwen in alle metingen en controles. De behandeling doet absoluut geen pijn. Het is meer een mooie en ook vreemde ervaring. Ik zag allerlei bijzondere vormen en kleuren tijdens de behandeling. De arts legt heel duidelijk uit wat hij doet. De ingreep duurt circa 20 minuten. Daarna kon ik meteen zien. Nu na 6 maanden is mijn zicht 150% (50% beter dan gemiddeld). Ik kan dit aan iedereen aanbevelen. Het is het geld dik waard. BEDANKT DOKTER VAN ROOIJ EN TEAM.
  • Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Zeer professionele behandeling en begeleiding; overall geweldig tevreden!

Fijne afspraak
  • Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Heel erg tevreden over het resultaat. Net na het laseren onderging ik een iets ander herste dan de meeste ervaringenl. 2 dagen heb ik veel pijn gehad en vervolgens 2 weken geduurd voordat ik scherp zag. Maar goede zorg, ook tussentijds, gehad. Zeer vriendelijke mensen.
  • Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Voorheen dikke wallen onder mijn ogen en ik kreeg vaak de vraag of ik moe was. Behandeling ondergaan die uiterst zorgvuldig en vakkundig verricht is en waarbij ik geen pijn ondervonden heb. Uiteraard is het niet prettig omdat het idee eng is rond de ogen, maar...….. alleszins meegevallen. Nu weer fris gezicht zonder wallen onder de ogen. Top kliniek, had ik jaren eerder moeten doen.
  • Ik heb ervaring met: Ooglidcorrectie

Ik ben zeer prettig geholpen door dokter Gan. Er was ruim voldoende tijd en ik ben goed voorgelicht over mogelijke risico's. De behandeling zelf viel erg mee en werd goed uitgevoerd. De week erna was wel pittig maar ik ben heel erg blij met het eindresultaat. Goed zicht en geen restklachten. Wel raad ik iedereen aan om bij 2 klinieken een vooronderzoek uit te laten voeren en de resulaten hiervan op te vragen. Bij mij hadden beide klinieken een afwijkende sterkte gemeten. Dit heeft bij mij geleid tot het op de dag van de behandeling nog nameten en bijstellen van de te laseren sterkte.
  • Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Door de snelle hulp, duidelijke uitleg, goede (na)zorg, professionaliteit en uiteraard het gewenste resultaat raad ik een ooglaserbehandeling zeker aan. Hierdoor heb ik uitstekend zicht en hoef ik elke ochtend niet meer te rommelen met het in doen en uithalenvan lenzen. Ik heb beide ogen tegelijk laten doen en had maar 3 dagen last tijdens het herstel van de behandeling.

Over Oogziekenhuis Focuskliniek

Filter op Taal