Prachtige opgeleverde tuin

Onze nieuwe tuin aangelegd door de Groenvoorziener is prachtig geworden. Communicatie was goed en extra werkzaamheden werden ook meegenomen. De mannen werkten netjes en waren zeer vriendelijk. Overleg over de aanleg verliep erg goed Kortom een bedrijf waar je met een gerust hart je tuin door aan kan laten leggen.

Geweldig bedrijf om je tuin te laten aanleggen.

De Groenvoorziener heeft onze complete tuin aangelegd. Wij hebben de samenwerking met De Groenvoorziener als zeer goed ervaren. Duidelijke en prettige communicatie, er wordt constructief en creatief meegedacht en het eindresultaat is boven verwachting geworden. Zeker een aanrader!

Vakkundig en meedenkend uitgevoerd.

Alles volgens tuinplan en afspraken keurig uitgevoerd. Extra ideeën werden ingebracht. Hard werkende hovenier(s). Communicatie via email liet te wensen over. Communicatie via telefoon oké.

Zeer goed en snelle actie

Harde werkers en mee denkend

Prima communicatie, afspraak is afspraak

Duidelijke communicatie, flexibele opstelling, goed meedenken en vakwerk

Prettige flexibele samenwerking

Zeer prettige samenwerking gehad met de mannen van de Groenvoorziener. Niets is te moeilijk, alles is mogelijk. Wordt goed meegedacht en eerlijk advies gegeven. Eindresultaat zeer tevreden over.

Slecht communicatie en service

Mijn tuin +schutting aangelegd. Er is niet overlegd,veel zaken zijn misgegaan. Lei-lindes die niet zijn geplaatst zoals ik het wilde. Te laag ook,waardoor je er met 1.80 al snel tenaan loopt. Problenen met tuinlampjes die niet vaststonden. Schutting die voor de 2e keer de schroeven ervan losgingen. Tuindeur die niet meer op slot ging. Conclusie:mijn telefoon werd vaakniet beantwoord. Wel,met ander nummer. Voor elke klacht,maanden wachten,en vaak bellen/mailen. *geld binnen,en daarna boeit het niet meer.

Geweldig!!

Hele goede afspraken, die nagevolgd werden. Leuke ,zeer vriendelijke en capabele tuinmannen, die bovendien heel schoon werkten. Elke dag was alles opgeruimd en aangeveegd!! Zelfs bij een verandering was er geen enkel probleem. Hele goede ervaring Dank je wel Taede, Germ, Henno en baas Geert !!

De Groenvoorziener heeft een project opgeleverd met uitstekend resultaat. Prettige mensen, die ook tijdens de uitvoering van de werkzaamheden mee bleven denken om het nog mooier te maken. Kortom een bedrijf dat ik iedereen kan aanraden om mee te werken.

• Ervaring met: Ontwerp|Aanleg|Volledig project

Tuin en bestrating is vakkundig aangelegd, met een mooi eindresultaat.

• Ervaring met: Aanleg|Bestrating

Fantastisch werk geleverd binnen een uitdagende planning. Uiterst gedreven, vriendelijk en professioneel.

• Ervaring met: Ontwerp|Aanleg|Bestrating|Volledig project

Zeer tevreden. Nu hopen op een mooie resultaat wanneer alles gaat groeien en bloeien :-)

• Ervaring met: Volledig project

De vakmensen van De Groenvoorziener zijn sociaal en vakkundig. Zij voeren de werkzaamheden uit volgens plan met oog op het onderhoud van de aankomende jaren. De prijsstelling is open en transparant. Er is nog ruimte in verbetering van de communicatie

• Ervaring met: Aanleg|Bestrating|Volledig project

De communicatie verliep in het begin wat stroef. Later was dit goed. De creativiteit en betrokkenheid van allen die aan dit project hebben meegewerkt was geweldig. Het eindresultaat waren wij ook zeer mee ingenomen

• Ervaring met: Ontwerp|Aanleg|Bestrating

Over het algemeen zeer tevreden...In de communicatie ging het af en toe wat mis...Wij zijn assertief genoeg om daar actie in te ondernemen. Een punt van aandacht is misschien helder en duidelijk communiceren....en ach dat is ons aller leerpunt...

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Aanleg|Onderhoud|Bestrating

Heb alleen maar goede ervaring

• Vakkundig

Jaarlijks worden bij ons de bomen gesnoeid, altijd op een deskundige wijze. als het kan werk ik mee en dat verloopt altijd in een plezierige sfeer!

• Ervaring met: Onderhoud

De Groenvoorziener heeft voor ons recreatiepark meerdere werkzaamheden uitgevoerd. Dit doen ze keurig en volgens afspraak. De prijs kwaliteit verhouding is prima in balans. Nog een positief punt is de flexibiliteit.

• Ervaring met: Ontwerp|Aanleg|Onderhoud|Bestrating|Volledig project

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, Team De Groenvoorziener

Zeer tot genoegen geweest.

n

• Ervaring met: Onderhoud

Werd goed geluisterd naar onze wensen, dit werd vertaald naar een zeer mooi verrassend ontwerp van de tuin.

• Ervaring met: Ontwerp|Aanleg

Fantastisch bedrijf, en het resultaat is heel mooi!! Ervaren medewerkers die meedenken.

• Ervaring met: Aanleg

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn tuin is netjes opgeknapt binnen een beperkt budget. Prijs-kwaliteit-verhouding naar verwachting, tevreden.

• Ervaring met: Aanleg|Bestrating

Goede ervaring . Zeer prettige werknemers.

• Ervaring met: Aanleg

Prima! Plezierige samenwerking!