Vakkundigheid, service, vertrouwen.

Onze ervaring: Via internet in contact gekomen met Peter van Comfort-Fauteuils. Vanwege de handicaps van ons beiden, afspraak aan huis gemaakt. Uitvoerig gesproken over mogelijkheden t.a.z. onze wensen (en de lichamelijke aspecten) . Wij willen benadrukken dat e.e.a. afgestemd werd op onze behoeften en niet wat de verkoper graag zou willen slijten. De vakkundigheid én eerlijkheid betreffen vooral ook dat sommige wensen van ons zelfs werden afgeraden. Dit vanwege wel meerkosten maar zeker geen meerwaarde voor ons als gebruiker. De offerte was duidelijk en onderbouwd met weergave van al de aspecten van beide stoelen. Levertijd binnen gestelde termijn. Aflevering/oplevering op een perfecte manier. Met andere woorden, alleen maar positief en wij zullen dit zo nodig blijven verkondigen.

Zeer tevreden klant

Goed advies, veel keuze. Zeer vrijblijvend en een kleine klantvriendelijke zaak. Goede service.

Uitstekende service, goede kwaliteit

Kregen een telefoontje met de mededeling onze stoel was klaar en kon geleverd worden. Op de dag dat ze wilde, konden we niet. Was geen probleem om later te leveren. De stoel werd geleverd en aangesloten. Het verpakkingsmateriaal werd netjes mee terug genomen. Netjes uitleg gekregen. De verkoper was vriendelijk, professioneel en meedenkend over wat het beste stoel voor mijn man was.

Ik was op verschillende plekken geweest, maar overal werd je ontvangen door opdringerige verkopers, die de prijzen iedere keer veranderden. Bij Comfort Fauteuils was prijs de prijs en verder geen flauwe kul dit sprak ons aan de prijzen waren goed En de kwaliteit uitstekend Zodoende hebben wij er twee gekocht waar we tot op heden geen spijt van hebben

Super tevreden

We zijn erg bij dat we bij deze zaak zijn uitgekomen . Peter is vriendelijk en een eerlijke verkoper . Hij is in zijn vak zeer kundig . We zijn helemaal tevreden met onze prachtige fauteuils .

Zeer positief

Prettig

Goede Service, communiceren eerlijk en duidelijk.

Prettig, en ik zit/lig heerlijk in onze nieuwe stoelen

Betrouwbaar , klantvriendelijk.

Vanaf het eerste moment wanneer wij de meubelzaak bezochten, de gesprekken tijdens de aankoop en de correcte levering waren zeer klantvriendelijk en transparant. Chapeau voor deze betrouwbare ondernemer.

Super, een echte aanrader!

We zijn geweest voor een sta-op stoel voor mijn vader. De verkoper heeft ons erg fijn behandeld en ook zeer deskundig advies gegeven. Super ervaring, de levering was ook zoals het moest.

Vriendelijke en zeer professionele begeleiding bij het uitzoeken van een stoel voor mijn moeder

Meneer was zeer vriendelijk, wist waar hij over sprak en nam alle tijd voor mijn bejaarde moeder. Geen agressieve verkoop technieken. Zeer redelijke prijzen vergeleken met andere winkels. Ik kan hem zeker aanbevelen. De stoel bevalt ontzettend goed en is van een uitmuntende kwaliteit. Mijn moeder is er erg blij mee.

Goed mee gedacht

Geslaagd!

Lang gezocht naar een goede relaxstoel bij een zaak die duidelijk is over de prijs van de stoel en de eventuele extra's. Die stoel, een Hukla fauteuil, heb ik bij Comfort Fauteuils gevonden. Tijdens het gesprek ondervond ik geen enkele druk van de verkoper om te kopen. Een fijne ervaring. Er werd ook alle tijd voor me genomen. Er is een grote keuze aan stoelen in verschillende prijsklassen. Ik kan Comfort Fauteuils van harte aanbevelen.

Uitstekende inmeting en service

De keuze wie onze relaxfauteuils zou gaan leveren was bij ons 1e bezoek aan de showroom van ComfortFauteuils direct duidelijk. Het zeer degelijke advies en individuele inmeting gaf ons een goed gevoel. De communicatie vanaf het bestelmoment is perfect waarbij ook vertraging jegens de fabrikant direct en duidelijk werd gecommuniceerd. De aflevering was vakkundig met gezamenlijke controle van de geleverde stoelen en onderhoudstips. Een aanrader......

Goede koop begeleiding met prima advies

Zeer betrokken medewerkster met hart voor de zaak. Zeker een aanrader voor het kopen van een fauteuil op maat

Goede service, bij evt. vertraging van levering krijg je mailbericht wanneer levering plaatsvindt. Door de vertraging fauteuil thuis bezorgd ipv. zelf opgehaald. Mooi product.

Topbedrijf

Zeer deskundig, goede uitleg, vriendelijke en rustige bediening, maakt tijd voor klanten, goede levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. In een woord prima!!

Geweldig!snelle propere voorzichtige levering

Fijne levering met uitleg ter plaatse! Karton en plastiek terug meegenomen

Wij kunnen hier kort overzijn. Alles hebben wij ervaren als zeer prettig. In showroom staat een persoon met kennis en neemt alle tijd om in overleg tot de beste keuze te komen. Daarna zorgt Peter op een fijne manier dat de stoelen worden geleverd als afgesproken. Wij willen jullie bedanken voor de super service.

Het traject van begeleiden van passen tot aankoop is super

De houding van de verkoper is comfortabel te noemen. Goede begeleiding en inzicht. Uitleg voortreffelijk

Wij hebben wat aan de poot van de stoel ,en het voetbankje schuurd over de grond. Dit moet nog opgelost worden door de servicedienst. Daar zijn we nog op aan het wachten. Dus we wachten nog met beoordelen van comfort fauteuil tot het helemaal in orde is. De stoel is nu in orde gemaakt, dus we zijn tevreden over de afhandeling.

Komt heel vertrouwd en met verstand van zaken over

Toen wij in Sittard in de winkel waren werd je goed geholpen . Ook werd er voldoende tijd en aandacht aan je wensen besteedt. Wij zijn ook 2 keer geweest omdat er er heel veel informatie op je af komt . Alles werd je heel goed uitgelegd en je kon alles uit proberen.

Perfect geregeld

Bij het uitzoeken zeer goed geadviseerd en een prettig contact met de eigenaar stoel netjes afgeleverd en volledige uitleg ofschoon het om 1900 uur was niets dan hulde (als de stoel net zo goed is als de service dan hebben wij een perfecte relaxstoel) bedankt Peter.

Goede service , fijne prijs, top kwaliteit

Door betrokken professionals in de zaak geholpen. Goed advies en hulp bij een grote keuze in diverse prijsklassen.

Fijne fauteuil, goed advies in de winkel en netjes geleverd. Levertijd was iets langer maar dat is de tijd waarin we leven.

Vriendelijke bediening en zeer behulpzaam

Zeer tevreden over de gekochte relex stoel

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.