Ik had mij geen betere ervaring kunnen wensen

Het geboorte atelier is echt een plek die ik iedereen zou aanraden. Het warme gevoel en het gevoel dat er echt naar je geluisterd wordt heeft mijn zwangerschap heel erg prettig gemaakt. Ik wil t geboorte atelier bedanken voor de fijne ervaringen

Fijne verloskundigepraktijk

Het was er fijn om er (voor even) onder controle te staan. Helaas werd ik al gauw overgedragen aan het ziekenhuis. Contact vanuit de verloskundige bleef altijd goed.

Geweldige meiden

Ontzettend betrokken en mee denkend. Bedankt voor weer een fijne begeleiding tijdens de zwangerschap!

Kennis, tijd, rust, passie dat is wat ik bij elke verloskundige heb gezien!

De verloskundigen van het geboorte-atelier zijn zeer kundig en attent. Zij zijn altijd bereikbaar en bewaren de rust tijdens de gesprekken. Lieve mensen waar je je fijn bij voelt en het vertrouwen meteen hebt.

Geweldig.

Beste verloskundigepraktijk! Geweldig hoe ze met je omgaan, ze geven je een ontzettend vetrouwd gevoel en tonen heel veel oprechte intresse in je. Echt een aanrader

Fijne en professionele begeleiding

Deskundige, vriendelijke, geïnteresseerde, toegankelijke verloskundigen. Staan open voor alle vragen. Professionele begeleiding tijdens zwangerschap, bevalling en nazorg.

Hele fijne en duidelijke zorg gehad

Ik heb een erg fijne ervaring gehad met het geboorte atelier. Zeer vriendelijke dames en stonden altijd klaar als dit nodig was.

Top ervaring, deskundig en klantvriendelijk

Hele goede zorg, dekundige medewerkers. Staan voor al je vragen klaar en nemen bij onzekerheden ook de tijd voor je. Tot aan de bevalling (helaas van poliklinisch naar medisch) zeer goede begeleiding gehad.

Ontzettend fijne persoonlijke begeleiding

Ook tijdens mijn tweede zwangerschap heb ik begeleid mogen worden door het team van Het Geboorte Atelier. Ik kan hun iedereen aanraden!

Veel aandacht voor eigen wensen.

Ik heb me heel gehoord gevoeld en er onze wensen werden gerespecteerd. Er is mee gedacht binnen onze kaders. Er werken vrouwen met passie voor mensen en hun werk.

Bij een volgende zwangerschap zou ik zeker terug komen.

Ondanks ik medische was wegens mijn zwangerschapsuiker ben ik vaak door jullie gebeld. Er werd altijd goed naar mij geluisterd. Jullie stonden altijd open voor vragen en hulp. Hele fijne en prettige ervaring met jullie praktijk!

Super!!!

Hele betrokken, ervaren en lieve verloskundigen. Voelde mij begrepen en dachten zij mee! Hadden respect voor mijn wensen. Ik raad ze zeker aan bij alle toekomstige mama’s.

Vertrouwd en fijn bij alle dames van het geboorte-atelier

Omdat dit mijn 3e zwangerschap was had ik voor ogen wat ik wel en niet wilde. Het Geboorte-Atelier kende ik nog niet maar aan alles voelde ik aan dat zij het gingen worden. Vanaf het eerste telefoontje voelde ik mij al gerust en op mijn plek. De 9 maanden daarna bevestigde dit alleen maar. Wat een lieve dames die overal in meedenken en die je op je gemak stellen. Ik ben zeer dankbaar voor deze mooie ervaring!!

Goed begeleid en met vertrouwem

Is een fijne verloskundige praktijk, alles is een beetje lastig ivb met Corona maar daar kunnen hun niks aan doen, ben goed begeleid en heb de zwangerschap en bevalling met vertrouwen tegemoet gezien. Het is een redelijk groot team en ze proberen je bij iedereen in te boeken zodat als je bevalt je geen onbekende aan je bed hebt, maar het zijn allemaal lieve meiden.

Caring and fast responsive midwife services

It is a big plus that I can reach them easily and get the response

• Would you recommend us? Yes

Fijne ervaring

Fijne ervaring bij het geboorte atelier. Vriendelijke verloskundige met duidelijke uitleg. Ook bij de echo afspraken werden wij goed geholpen. Locaties zagen er ook schoon en verzorgd uit.

Reliable, warm and simply fantastic!

Het Geboorte-atelier Team has helped me through my first pregnancy as an Expat here in NL. Throughout the entire pregnancy I was escorted and supported with any questions or doubts I had. I had a chance to meet a number of different verloskundige from the team and cannot say anything negative about either of them. When the birth actually happened, I was happy to have Bibi support me. She was very kind, warm and supportive to ensure I felt comfortable and secure. For anyone looking for a competent group of verloskundige, Het Geboorte-atelier can def be recommended! Thank you very much, ladies!!

Hele fijne ervaring!

Ik heb het geboorte Atelier als zeer prettig ervaren. Goede ervaren verloskundigen.

Betrokken fijne verloskundigen die met je mee denken en leven

Hele fijne verloskundige praktijk met lieve verloskundigen die met je mee denken en meeleven. Geven je een welkom gevoel en zijn erg betrokken. Ik zou het geboorte atelier iedereen aanraden!

Heel fijn en vertrouwd

Super leuke en lieve vrouwen die je serieus nemen.

Goede ondersteuning bij elke stap!

Het Geboorte-atelier bestaat uit een team met goede verloskundigen. Ze nemen de tijd voor je bij elke afspraak, zodat ik echt het gevoel kreeg goed te worden ondersteund in de afgelopen maanden. Ze zijn erg kundig, maar nemen geen risico's als het om de gezondheid van je kindje gaat. Ik zou bij een volgende weer naar hun toe gaan!

Superfijne verloskundigenpraktijk!

Superlieve en deskundige mensen waarbij ik me gelijk thuis voelde. De begeleiding bij de bevalling van begin tot eind door Bibi was heel erg fijn. Ze stond de hele tijd voor ons klaar en luisterde naar onze wensen. Bij een eventuele volgende zwangerschap kies ik zeker weer voor het Geboorte Atelier.

Hele goede zorg en ontzettend lieve verloskundige.

Wij hebben het als heel prettig ervaren, stuk voor stuk betrokken, professionele en hartelijke verloskundige! Elke afspraak hebben wij als fijn ervaren.! Hele goede en fijne begeleiding!

Onwijs goede begeleiding

Vanaf dag 1 hebben wij een heel fijn gevoel gehad bij het Geboorte Atelier. Door iedereen werden wij super enthousiast begeleid, we werden vooral ook heel erg gerust gesteld en hadden het gevoel dat we echt gehoord/gezien werden. Ook heel fijn was dat wie we ook zagen, iedereen was op de hoogte van eerdere consults waardoor je niets hoefde te “herhalen”. De bevalling werd begeleid door Nadia en Rochelle en wat zijn wij blij met deze begeleiding geweest. Wij kijken hierdoor positief terug naar een bijzondere dag! Bedankt voor alles.

About Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.