Heel erg fijn!

Fijne begeleiding gehad tijdens de zwangerschap. Als ik ergens onzeker over was, was er altijd iemand die mij te woord stond en gerust kon stellen. De bevalling samen met Angelique als heel erg prettig ervaren. Ze straalde zoveel rust en kundigheid uit dat ik er alle vertrouwen in had. Ze vertelde duidelijk wat ze ging doen en coachte waar nodig. Ook na de bevalling fijne begeleiding gehad. Mocht er ooit nog een 3e kindje komen dan zou ik geen andere verloskundige willen.

Betrokken en professioneel

Mijn ervaring met Het Geboorte-Atelier is heel positief. Alle verloskundigen zijn heel fijn en kundig. Geen vraag is te gek en ze stellen je gerust. Ze letten goed op hoe het met je gaat en bieden adequate hulp als het minder goed gaat. Hun betrokkenheid gaf me rust en vertrouwen tijdens en na mijn zwangerschap. Bij een eventuele volgende zwangerschap zal ik zeker weer bij Het Geboorte-Atelier terecht willen!

Een absolute aanrader voor tijdens je zwangerschap en bevalling!

Het geboorteatelier heb ik ervaren als een zeer kundige, warme en pro-actieve verloskundigen praktijk. Ze laten je volledig in je waarde met je eigen keuzes maar laten je, indien nodig, ook de andere opties zien/horen. Tijdens de bevalling ook heel blij geweest met de begeleiding die precies paste bij wat ik nodig had. Al met al dus ontzettend tevreden en zou hier ook voor een eventuele volgende keer weer terug gekomen.

Super fijn!

Zeer vriendelijke dames met veel kennis en geduld. Ze staan altijd paraat om te helpen en geen elke vraag is te gek.

Liefdevol!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met de meiden van het Geboorte atelier. Het voelde heel liefdevol en ik ben in een korte tijd zeer gehecht aan hen geraakt. Ik heb de bevalling zooo goed ervaren door de deskundigheid en liefdevolle aanpak van Sahar. Thank youuuu!! Charety, Samar en Sahar, dank jullie wel voor begeleiding tijdens mijn zwangerschap en bevalling. Jullie zijn toppers!

Super blij om voor de tweede keer met plezier begeleiding te krijgen van dit fijne team

Uitstekend!

Hele goeie ervaring met beide zwangerschappen. Voelde mij altijd gehoord en ik ben altijd goed geholpen.

Bedankt voor alle goede zorgen

Heel fijn begeleid tijdens mijn zwangerschap, de bevalling en in de kraamtijd. Een grotere praktijk met veel verschillende gezichten, maar allemaal even vriendelijk, kundig en altijd goed op de hoogte. Ik heb me bij iedere vraag gehoord gevoeld en dat gaf een vertrouwd en geruststellend gevoel. Ik kan het Geboorte Atelier aan iedereen aanraden.

Lieve betrouwbare zorg

De contactmomenten waren kort, maar altijd prettig. Alle verloskundige en medewerkers heb ik als lief, geduldig en bekwaam ervaren. Het waren er wat mij betreft wel te veel, hierdoor lukte het niet om iedereen te ontmoeten en/of enige band op te bouwen.

Hele fijne verloskundige praktijk! Met al mijn zwangerschappen bij jullie geweest en zou zo weer voor ‘t geboorte atelier kiezen.

Goede ervaring

Tijdens mijn zwangerschap en bevalling ben ik erg goed begeleid door Het Geboorte-atelier. Zelfs toen mijn bevalling ineens een thuis bevalling werd verliep alles erg soepel. Mocht ik ooit nog een keer zwanger zijn zou ik hier zeker terug gaan.

Prima geholpen !!

Fijne ervaringen bij het geboorte atelier!

Fijne positieve begeleiding gedurende de hele zwangerschap!

Hele fijne praktijk met goede begeleiding van alle verloskundigen van het begin tot het einde. Denken met je mee wanneer je ergens mee zit en zijn altijd goed bereikbaar, ook per mail. Het voelt alsof je iedereen al lang kent en daardoor extra vertrouwd tijdens controles of de bevalling.

Ben zeer tevreden over deze meiden

Wat ben ik,blij met,dit team, zo begripvol en behulpzaam

Heel fijne praktijk met veel aandacht voor jou!

Goede begeleiding, coaching en nazorg!

Uitmuntend❤️

Bij de intake werd ik op mijn gemak gesteld. Voelde mij bij elk bezoek gehoord en de communicatie was fijn en helder. Vond het fijn dat er goed op mij gelet werd ( eerste kindje) Alles was bespreekbaar en niks was raar. Ze zijn ook flexibel en gaan goed om met onverwachtse veranderingen. Bij de 2e kom ik zeker bij hun terug!! heb genoten van mij tijd bij hun❤️

Fijne praktijk met vriendelijke verloskundigen, maar miste de deskundigheid.

Het Geboorte Atelier is een fijne praktijk met vriendelijke verloskundigen die je graag helpen. Echter miste ik een klik omdat je geen vaste vk hebt en steeds een ander gezicht voor je hebt. Daarnaast werden wat fouten gemaakt bij de geslachtsecho en de bevalling. Ik miste de deskundigheid hier

Het Geboorte Atelier is een TOP TEAM! Ze zijn heel professioneel, betrokken en friendelijk. Ik voelde me goed ondersteund tijdens mijn zwangerschap, tijdens de bevalling en ook tijdens de kraamperiode. De locatie is nieuw en stijlvol ingericht, de praktijk is altijd goed bereikbaar en je krijgt snel een antwoord. Een aanraader!

Goed ervaring

Bedonder zwangerschap geweest en goed geholpen door atelier

Hele fijne begeleiding en goede persoonlijke aandacht. Ik zal het geboorte atelier iedereen aanraden.

Goede zorg, goed bereikbaar

Goede zorg, goed bereikbaar, overzichtelijk clientenportaal met alle gegevens en echo’s. Heel betrokken professionals, waardoor de zwangerschap ontspannen is verlopen.

Zeer vriendelijke en deskundige verloskundigen

Wij zijn enorm te spreken over alle verloskundigen, mevrouw die de echo’s doet en de mevrouw bij de receptie! Ga zo door!

Super !

Op de dag van de versloskundige zetten we graag het geboorte atelier in het zonnetje door hun zeker bij iedereen aan te raden. Wij zijn erg tevreden, vandaar dat wij ook voor ons tweede kindje weer terug zijn gekomen. Daarin speelt Samantha voor ons een grote rol. Zij geeft ons een vertrouwd gevoel, begeleidt op een fijne manier en haar deskundigheid is waarneembaar. Super!

Great support, mentally and professionally

I would highly recommend everyone who is about to start a family to come to het atelier. I really enjoyed everything that they helped me along my pregnancy period. Especially when I was about to start the delivery, everything was so organized and I felt really secured during the whole progress. Thank you!

Over Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.