Betrokken, toegankelijk en heel kundig.

Ik zou ze aanraden aan elke zwangere vrouw in Almere.

Fijne verloskundige praktijk

Goede begeleiding bij de zwangerschap. Iedereen is erg lief en betrokken. In verband met medische redenen moest ik voor alle controles en afspraken over naar het ziekenhuis, ondanks dat hielden ze contact met mij en kreeg ik regelmatig de vraag hoe het ging tijdens de zwangerschap. Na de bevalling ook fijne controle gehad.

Goed gezorgd

Goed gezorgd

Wat een enorme betrokkenheid!

Wat hebben wij een enorm fijne, persoonlijke en betrokken begeleiding gehad. De collega’s zorgen allemaal stuk voor stuk voor deze fijne ervaring.

Aanrader

Tijdens de controles altijd prettig geholpen en hele fijne ondersteuning en begeleiding tijdens de bevalling

Very nice experience with such quality staff ☺️

At every step of the pregnancy i was guided with the best of advice. I’ll be thankful to the whole team for every bit of everything.

• Would you recommend us? Yes

Een geweldig warme praktijk waar je je thuisvoelt

Voor ons de 2e keer bij het geboorte-atelier, Altijd zeer professioneel en je voelt je direct thuis. Super lieve verloskundigen !

Super!

Ik ben super geholpen en heb mij altijd op mijn gemak gevoeld. Als ik nog een keer zwanger zou worden zou ik zeker weer bij jullie terug komen. Helaas werd ik medisch waardoor ik in het ziekenhuis moest bevallen want ik had het heel graag met 1 van jullie willen doen.

Goede begeleiding en fijn contact

Van begin tot eind goed begeleid tijdens mijn zwangerschap. Met alle verloskundigen goed contact gehad en altijd alles kunnen vragen en bespreken. De bevalling is van begin tot eind begeleid door Bibi en ik heb me bij haar volledig op mijn gemak gevoeld. Een warme persoonlijkheid, die mij super heeft gecoacht! Ook fijn dat we nadien samen de bevalling nog hebben kunnen nabespreken.

Fijne begeleiding gedurende en na de zwangerschap!

Een prettige kleine praktijk in Almere met een persoonlijke benadering. Bij iedere afspraak werd er echt de tijd genomen voor ons om vragen te beantwoorden, echo's te maken en check ups te doen. Overall zijn wij heel tevreden en zouden wij het Geboorte Atelier zeker aanbevelen.

Prima, heb het fijn en prettig ervaren.

Goede bevslling gehad. Zwangerschap is goed gemonitort. Ben erg tevreden. Aardige verloskundige. Snelle reacties op vragen en assistentie.

Heel tevreden. Mede dankzij de verloskundige van het geboorte atelier een hele fijne bevalling gehad!

Fijn dat jullie voor ons klaar stonden!

Ondanks dat we halverwege zwangerschap onder controle stonden in AMC en verloskundige daar, stonden jullie altijd voor ons klaar. Wij konden altijd voor vragen bij jullie terecht en ook was er telefonisch contact tijdens bevallingsperiode en na de geboorte in AMC.

Ik had mij geen betere ervaring kunnen wensen

Het geboorte atelier is echt een plek die ik iedereen zou aanraden. Het warme gevoel en het gevoel dat er echt naar je geluisterd wordt heeft mijn zwangerschap heel erg prettig gemaakt. Ik wil t geboorte atelier bedanken voor de fijne ervaringen

Fijne verloskundigepraktijk

Het was er fijn om er (voor even) onder controle te staan. Helaas werd ik al gauw overgedragen aan het ziekenhuis. Contact vanuit de verloskundige bleef altijd goed.

Geweldige meiden

Ontzettend betrokken en mee denkend. Bedankt voor weer een fijne begeleiding tijdens de zwangerschap!

Kennis, tijd, rust, passie dat is wat ik bij elke verloskundige heb gezien!

De verloskundigen van het geboorte-atelier zijn zeer kundig en attent. Zij zijn altijd bereikbaar en bewaren de rust tijdens de gesprekken. Lieve mensen waar je je fijn bij voelt en het vertrouwen meteen hebt.

Geweldig.

Beste verloskundigepraktijk! Geweldig hoe ze met je omgaan, ze geven je een ontzettend vetrouwd gevoel en tonen heel veel oprechte intresse in je. Echt een aanrader

Fijne en professionele begeleiding

Deskundige, vriendelijke, geïnteresseerde, toegankelijke verloskundigen. Staan open voor alle vragen. Professionele begeleiding tijdens zwangerschap, bevalling en nazorg.

Hele fijne en duidelijke zorg gehad

Ik heb een erg fijne ervaring gehad met het geboorte atelier. Zeer vriendelijke dames en stonden altijd klaar als dit nodig was.

Top ervaring, deskundig en klantvriendelijk

Hele goede zorg, dekundige medewerkers. Staan voor al je vragen klaar en nemen bij onzekerheden ook de tijd voor je. Tot aan de bevalling (helaas van poliklinisch naar medisch) zeer goede begeleiding gehad.

Ontzettend fijne persoonlijke begeleiding

Ook tijdens mijn tweede zwangerschap heb ik begeleid mogen worden door het team van Het Geboorte Atelier. Ik kan hun iedereen aanraden!

Veel aandacht voor eigen wensen.

Ik heb me heel gehoord gevoeld en er onze wensen werden gerespecteerd. Er is mee gedacht binnen onze kaders. Er werken vrouwen met passie voor mensen en hun werk.

Bij een volgende zwangerschap zou ik zeker terug komen.

Ondanks ik medische was wegens mijn zwangerschapsuiker ben ik vaak door jullie gebeld. Er werd altijd goed naar mij geluisterd. Jullie stonden altijd open voor vragen en hulp. Hele fijne en prettige ervaring met jullie praktijk!

Super!!!

Hele betrokken, ervaren en lieve verloskundigen. Voelde mij begrepen en dachten zij mee! Hadden respect voor mijn wensen. Ik raad ze zeker aan bij alle toekomstige mama’s.

About Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.