Fijne, vertrouwde en hart voor de mens

Ze bieden goede zorg aan en geven luisterend oor wanneer nodig. Ik heb mijn opvolging bij deze praktijk als prettig ervaren. Er werken ervaren verloskundiges

Fijne ervaring gehad, ik zal iedereen het geboorte atelier aanraden

Fijne ervaring

Heb goeie ervaringen met het geboorte Atelier! De dames die ik allemaal heb meegemaakt hebben me goed geholpen. Bij mijn eerste dochtertje zat ik ook bij het Geboorte Atelier en bij mijn tweede dochtertje wilde ik ook graag naar hen. Ze denken goed met je mee en nemen ook de tijd voor je als je met vragen e.d. zit.

Vanaf moment één zijn we goed begeleid.

Vanaf de afspraak tot het eind hebben wij het als heel fijn ervaren. Altijd het gevoel dat we serieus werden genomen. Kregen professioneel advies en begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling. Een leuk team met persoonlijke aandacht. Bij een (eventuele) tweede zwangerschap kiezen wij weer voor het geboorte atelier.

Prachtige bevalling gehad

In de nacht moeten bellen naar de verloskundige en ze was snel bij ons thuis. Super goede begeleiding gehad tijdens bevalling en meteen een goed gevoel. Tijdens de zwangerschap bijna alle controles in het ziekenhuis gehad, maar toch nog regelmatig contact gehouden met de praktijk. Hierdoor wilde ik graag alsnog thuis bevallen wat gelukkig gelukt is!

Heel fijn

Super goede vriendelijke begeleiding

Super lieve mensen met kennis die van begin tot eind erg betrokken zijn en er alles aan doen om er een positieve ervaring van te maken. We hebben goeie begeleiding gehad in elke fase van de zwangerschap, bevalling en de tijd daarna.

Super goede ervaring

Alle verloskundigen nemen alle tijd voor je om je gerust te stellen bij onrust en om alle vragen te beantwoorden. Er werd altijd naar mij geluisterd! Top praktijk. Bij de volgende zwangerschap kies ik weer voor Het Geboorteatelier!

Goed ervaren

Goed ervaren, ondanks ik elk keer een nieuwe gezicht zag. Sommige verloskundige kwamen professioneel over maar sommige minder.

Beter kan naar mijn mening niet! Voor mij een 10 uit de 10!!

Bij de volgende baby wil ik niemand anders meer!!

Hele fijne verloskundigen!

na elke controle/afspraak gingen we met een goed en fijn gevoel weer naar huis. Het waren stuk voor stuk hele lieve, warme en zorgzame verloskundigen. Ik voelde me serieus genomen en er werd echt geluisterd naar mij. Het was jammer dat mijn bevalling uiteindelijk medisch werd waardoor ik werd overgedragen aan het ziekenhuis.

Uitstekend geholpen!

Vanaf het begin zijn wij goed geholpen door de verloskundigen van de praktijk. Ik heb ze bijna allemaal gezien en gesproken tijdens mijn afspraken. Onze dochter kwam bijna drie weken eerder dan uitgerekend. Alsof dat niet shockerend genoeg was, kwam ze ook nog eens binnen vier uurtjes. Dat lees of hoor je niet zo snel ergens op internet of in je omgeving voor een eerste zwangerschap. Bijna niks verliep zoals in mijn bevallingsplan, maar toch leek het ergens heel goed gepland. Mijn man en ik zijn heel goed opgevangen door verloskundige Liduine. Dankzij haar deskundigheid en rustige benadering, hebben wij onze dochter zonder complicaties in onze armen mogen sluiten. Thuis in onze eigen veilige omgeving.

Een ontzettend fijne en liefdevolle plek!

Ik ben door de meiden van Het Geboorte-atelier tijdens mijn hele (eerste) zwangerschap ontzettend goed en persoonlijk begeleid. Heel begripvol en lief, dus heb me nooit bezwaard gevoeld om vragen te stellen of te klagen over de zoveelste kwaal. Mijn bevalling ging niet zoals “gehoopt” en ben na een aantal uur overgedragen aan de zorg van het ziekenhuis; maar zelfs tot de laatste minuten was de begeleiding (van Samar in mijn geval) ontzettend fijn. Mochten we ooit voor een tweede gaan en dat allemaal lukken, kiezen we zeker weer voor Het Geboorte-atelier.

Hele fijne en duidelijke begeleiding

Fijne begeleiding van lieve dames die veel kennis hebben. Maar er is altijd ruimte om te luisteren naar jouw wensen. Ik kijk met een fijn gevoel terug naar afgelopen maanden.

Super!!

2 zwangerschappen gehad met begeleiding van jullie. Jullie zijn zo lief, gezellig en ervaren. Ik raad het geboorte atelier bij iedereen aan!!

Een erg fijne praktijk met fijne begeleiding.

Dit was voor mij mijn eerste zwangerschap en ik heb ervan genoten, dit kon mede door de fijne begeleiding die ik heb gekregen bij het Geboorte Atelier. Tijdens alle controles voelde ik mij altijd op mijn gemak en alle verloskundigen waren erg vriendelijk. Goed bereikbaar en fijn contact.

Perfecte zorg tijdens mijn zwangerschap en bevalling!

Dit was mijn 2de zwangerschap bij het Geboorte Atelier. Ik heb hele fijne zorg ervaren. Alle verloskundigen waren erg aardig en meedenkend. doordat het een kleine praktijk is, is het erg persoonlijk. Mijn bevalling is ondersteund door Mieke, en dat was echt een cadeautje. De fijnste bevalling ( in hoeverre dat fijn kan zijn) dankzij haar nuchtere en liefdevolle steun.

Vriendelijk en kundig personeel

De verloskundigen zijn erg vriendelijk. Ze nemen de tijd voor alle vragen en onzekerheden. Nooit het gevoel gehad een keer te veel te bellen bij een onzekerheid. De verloskundigen zijn goed bereikbaar en behulpzaam.

Zou hen iedereen aanbevelen!

Mijn ervaring was heel positief. Er was alleen iets mis gegaan bij de planning voor vervolgafspraken, maar dat was een onschuldig foutje. Er zijn heel wat verloskundigen bij deze praktijk en bij elk van hen voelde ik mij op mijn gemak. De verloskundige bij de hectische bevalling was precies wat ik nodig had. Ze was kalm, begripvol, duidelijk en gaf mij het vertrouwen dat ik het goed deed. Kort samengevat: ik zou hen iedereen aanbevelen!

Hele lieve maar ook zeer deskundige verloskundigen

Hele lieve verloskundigen die weten waar ze het over hebben. Ze nemen alles serieus maar blijven ook nuchter.

Excellent!!

Recommend!!

Lieve en deskundige verloskundigen

Het kiezen van een verloskundige praktijk is best lastig. In Almere heb je er meerdere zitten. Na het lezen van hun website heb ik besloten om een afspraak te maken voor een intake. Dit was mij zo goed bevallen. Ik ben blij dat ik voor het geboorte-atelier heb gekozen! De verloskundigen zijn allemaal enorm lief, meegaand, meedenkend, behulpzaam en deskundig. Ze hebben enorme geduld en helpen goed mee als je ergens mee zit of tegen aan loopt tijdens de zwangerschap. Tijdens de bevalling hebben zij goed rekening gehouden met mijn wensen. Ik raad het geboorte-atelier zeker aan, vooral al je echt persoonlijke aandacht wilt en geen nummertje wilt zijn. Speciale dank aan Angelique, Samar, Liduine en Korian.

Goede en fijne verloskundige bureau

Hele lieve verloskundige! Enige minpunt is dat ik paar keer ben gebeld om afspraken te verplaatsen. Even complimenten naar de verloskundige Samar! Zij heeft mij fantastisch geholpen tijdens mijn bevalling.

Zorgvuldig, toegankelijk en vriendelijk

Bij het geboorte atelier een hele positieve ervaring gehad met mijn laatste zwangerschap. Ook de gesprekken bij de coach was ondersteunend en maakte het compleet als je net even wat meer nodig hebt, een echte aanrader!

Betrokken verloskundigepraktijk!

Tijdens mijn zwangerschap fijn begeleid door deze praktijk. Jonge vrouwen die erg betrokken zijn. Uiteindelijk ben ik ivm aanhoudend minder leven overgenomen door het ziekenhuis dus helaas niet bevallen met hulp van de verloskundige maar toch contact gehouden met hoe het ging in de laatste periode. Misschien een klein aandachtspunt: soms waren de controles wat beknopt. Het zou fijn zijn om wat extra informatie te krijgen over bijvoorbeeld het trimester waar je in zit. Dit hoeft natuurlijk ook niet lang te duren.

Over Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.