I'm very happy to choose the service from Het Geboorte-atelier.

They're very supportive and also have patient to deal with all kinds of problem from both mother and baby. I really appreciate their help and would recommend them to my friend who is going to be pregnant.

• Would you recommend us? Yes

Liefdevol

Een fantastische ervaring om weer zwanger te zijn van mijn 3e kindje. Tijdens deze zwangerschap heel liefdevol begeleid door alle verloskundigen. Tijdens de bevalling heb ik me ontzettend krachtig gevoeld. Bibi zette mij in mijn kracht waardoor mijn lichaam precies deed wat het moest doen. Door haar snelle handelen waren we op tijd in het ziekenhuis en heb ik een mooie bevalervaring opgedaan. Ik ben Bibi ontzettend dankbaar voor haar rust en motivatie. Nu genieten wij van onze prachtige zoon.

Het was een geweldige ervaring

Wanneer er iets mis was wachtte ze niet af en sturen je gelijk door Ze staan dag en nacht voor je klaar Als je iets graag wil? Zoals in mijn geval de 20weken echo bij mijn oude praktijk dan kon dit gewooon ze denken in mogelijkheden gewéldig :-) De begeleiding was goed Het voelde vertrouwd en voelde me gehoord Bedankt dames jullie zijn in een woord top!

Zeer tevreden!

Ik kijk zowel op de begeleiding tijdens mijn zwangerschap als de thuisbevalling erg positief terug. Het contact is persoonlijk en professioneel, alle vragen worden beantwoord en ook de nazorg na de bevalling was erg fijn.

Leuke mensen en zeer betrokken

Goeie ervaring gehad en hele fijne mensen die een luisterd oor hadden en waar ik mijn verhaal kwijt kon. Ook fijn dat ik jullie dag en nacht kon bereiken met vragen die ik had.

Super goede en persoonlijke begeleiding

Ik ben tijdens mijn zwangerschap erg goed begeleid door de verloskundigen. Er werd naast de fysieke contact momenten ook zo nodig telefonisch contact gezocht om te vragen hoe het met mij gaat. Dit vond ik erg prettig en gelijk ook persoonlijker. Het is jammer dat onze kleine meid in stuit lag en ze via een keizersnede geboren moest worden. Ik kan het traject van geboorte daarom niet beoordelen bij het geboorte atelier. De nacontrole/ contact na geboorte heb ik wel als prettig ervaren. In het bijzonder onze complimenten naar Rochelle! Zij heeft ons de laatste weken goed begeleid en haar manier van doen (uitleg, geruststelling en meedenken) vond ik heel fijn en voelde gelijk vertrouwd. Keep up the good work! Hopelijk tot een volgende zwangerschap..

Good job;)

I just want to say THANK for Rochelle! I’m really happy for support from her:) she did all best!

• Would you recommend us? Yes

Het was een super fijne ervaring

Het was een goede ervaring. Ik voelde me serieus genomen en voelde me oprecht gezien. Als er iets was kon ik bellen en langskomen. Ik heb vooral heel veel steun gehad tijdens mijn bevalling. Het was heel relaxt en ik voelde me echt gesteund. Het voelde vertrouwd . Het was een ongelofelijk fijne ervaring

Top praktijk met super lieve verloskundigen!

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een erg nare ervaring gehad en nare verloskundige. Toen ik bij het geboorteatelier terecht kwam en mijn verhaal deed werd ik erg goed opgevangen. Het hele traject ging ook goed heb iedereen gezien tijdens de consulten. Met 39 weken kreeg ik erg veel last van voorweeen( wist niet dat dit voorweeen waren). In deze periode van 2 weken en veel pijn hebben voornamelijk Rochelle, Liduine en Bibi mij erg goed geholpen. Ze waren zo lief voor me en elke keer als ik weer belde kwamen ze langs. Uiteindelijk hebben ze ervoor gezorgd dat ik in het ziekenhuis eerder op consult kon omdat ik al 2 weken met voorweeen liep. Hierna heeft het ziekenhuis het overgenomen. Na de bevalling zijn ze ook weer langs geweest om de baby te zien. Ik ben erg tevreden over deze lieve meiden en raad alle vrouwen aan om zich hier aan te melden!!

Persoonlijk, begripvol en ondersteunend tijdens gehele zwangerschap en de geboorte/kraamtijd!

Hele fijne verloskundigen, goed bereikbaar en prettige begeleiding. Ik voelde mij altijd op mijn gemak! Hartelijk dank voor de begeleiding!

Top praktijk

Ik ben echt super tevreden over de kwaliteit en de service die ze leveren. Ben goed geholpen!

Super. Liefdevol. Professionals

Ben altijd vakkundig, liefdevol en vertrouwensvol gesteund door alle verloskundige. Zowel mijn man en ik hebben een fijne ervaring gehad.

Super goed

Nu voor de 2e keer bij het geboorte atelier en nog steeds een super goede ervaring

Fijne begeleiding, professioneel en persoonlijk.

Mijn 3e zwangerschap mogen laten begeleiden door het Geboorte Atelier. Stuk voor stuk fijne profesionals. Ik kreeg de begeleiding en informatie die ik nodig had en voelde mij begrepen en serieus genomen. Een aanrader.

Geweldig!

Super ondersteuning en begeleiding! Heel erg fijn!

We could not imagine having better delivery experience.

We are extremely happy to have chosen Het Geboorte-atelier to guide us through the delivery. We could not dream of a better care during the labour. We absolutely recommend the team. They are passionate about their profession and are very supportive.

Beste verloskundigenpraktijk

Ik heb een erg fijne ervaring met deze verloskundigenpraktijk. De dames zijn allemaal toppers. Ben mijn gehele zwangerschap en bevallig goed begeleid, wat ik erg fijn vond. Had me op het moment geen betere praktijk kunnen wensen. Mocht er in de toekomst nog een kindje komen dan kiezen we zeker weer voor deze praktijk. Bedankt voor jullie werk dames

Eerste en tweede zwangerschap en bevalling hier gehad. Top vrouwen die er werken!! Niks op aan te merken. Dank voor de goede zorgen!

Een fijn kundig team waarbij je je direct op je gemak voelt tijdens de zwangerschap

Wij zijn opnieuw heel fijn begeleid tijdens onze 2e zwangerschap. Ze nemen de tijd voor je en je voelt je echt gehoord. De hulp tijdens de bevalling was super, kundig maar heel fijn en rustig benaderd Dank jullie wel voor de fijne begeleiding!

Lieve en deskundige dames!

Ik heb de begeleiding als heel fijn ervaren. Tijdens alle echo’s en afspraken zijn wij altijd lief geholpen. Er wordt echt de tijd voor je genomen om je zo goed mogelijk te helpen. Ze luisteren goed naar war je wensen zijn. Ook tijdens de bevalling zelf kreeg ik alle hulp die er nodig was. Er werd professioneel en met veel rust gehandeld. Ik kan hierdoor terugkijken op een mooie bevalling. Ik ben echt enorm tevreden en ben deze meiden dankbaar voor alle hulp. Jullie zijn toppers!

Super fijn

Hele fijne ervaring met het geboorte atelier bij allebei mijn zwangerschappen. Er werd naar mij geluisterd en er werd overlegd. Het team is was dit keer een stuk groter als bij mijn vorige zwangerschap 5 jaar geleden. Aan de ene kant vind ik een klein team wel heel erg fijn. Maar de meiden die er bij zijn gekomen zijn allemaal prima verloskundigen en ik voelde me bij iedereen op mijn gemak!

Super fijne begeleiding.

Onlangs mijn derde zwangerschap bij het geboorte atelier mogen doormaken. Alle verloskundigen hebben me super fijn begeleid. Met als kroon op het werk een prachtige thuisbevalling in bad, waarbij het vertrouwen van Bibi in mijn lichaam, mij het vertrouwen gaf dat ik dit kon. In de kraamweek ook goed naar mij geluisterd om me te helpen met mijn onzekerheden. Mocht er ooit nog een vierde komen dan kom ik zeker weer terug ;)

Ontzettend fijne lieve mensen

Heel erg fijn begeleidt tot aan de geboorte van ons zoontje en daarna. Er werd ruim de tijd genomen voor je, en er werd goed naar je geluisterd. Ook na de bevalling is er nog ruimte voor evt een gesprek of begeleiding! Zeker aan te raden als verloskundige

Fantastisch

Ze gaan liefdevol met je om, ze luisteren goed naar wat je wensen zijn en wat je nodig hebt. Wij hebben een hele fijne ervaring gehad met het geboorte-atelier.

Vertrouwd en geruststellend

Ondanks het mijn 3e zwangerschap was, was ik onzekerder dan voorheen. De vrouwen van het geboorte atelier staan altijd open voor alle vragen en geven een duidelijk advies. Geen vraag is raar of te veel. Hierdoor kreeg ik weer zelfvertrouwen voor de bevalling en krijg je het gevoel, ook na de bevalling, dat ze altijd voor je klaar staan.

About Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement