Super Fijn!

Wij hebben een super fijne ervaring bij het geboorte atelier gehad gedurende onze zwangerschap. Wat een lieve en bekwame meiden, stuk voor stuk. We willen nooit meer anders!

Al 3 keer fijn begeleid

Stuk voor stuk bekwame en lieve dames die je door je zwangerschap en bevalling heen helpen. De afspraken lopen soms wat uit waardoor ik voor m'n gevoel soms lang op mn beurt moest wachten, maar dat is wat mij betreft ook een sterkte. Er wordt namelijk echt tijd voor je genomen.

Ik heb goed ervaring heel erg lief verloskundige, alleen ik had gewild 2 of 3 verloskundige maar bij elke bezoek had ik nieuwe gezichten.

Heel fijne ervaring, goede zorg door vriendelijke mensen

Ik heb de zorg als erg prettig ervaren. Iedereen was even vriendelijk en nam goed de tijd tijdens de afspraken. Ook telefonisch tussendoor werd ik altijd goed geholpen. En de begeleiding tijdens de bevalling was super.

I couldn’t have asked for a better service.

All the midwives were so supportive throughout my pregnancy and after. The communication was fantastic. Everything was fantastic.

• Would you recommend us? Yes

Heel fijn

Was al eerder bij jullie heel fijn geholpen daarom de 2de keer ook. Fijne en lieve VK fijne consulten gehad en een hele goede begeleiding bij de bevalling.

Liefdevol, begripvol en serieus genomen

Een hele fijne praktijk met ervaren en prettige medewerkers. Ik heb mij nooit bezwaard gevoelt om een vraag te stellen en voelde mij altijd serieus genomen. Deze lieve verloskundigen zullen allen altijd een stapje harder lopen en zich volledig inzetten. Althans dat is mijn ervaring. Het is fijn dat er binnen de eigen praktijk veel expertise aanwezig is als eigen echoscopisten, plaatsen van spiralen en coaching. Ik hoop alleen niet dat het team te groot wordt zodat je wel alle verloskundigen kan zien voor de bevalling. Enige waar ik soms tegenaan liep was de bereikbaarheid voor ‘luchtige vragen’ dit is op werkdagen van 09:00 tot 11:00/12:00. Hier miste ik iets meer ruimte in.

Hele fijne zorg gehad.

Zowel mijn partner als ik hebben de zorg bij het Geboorte Atelier als erg fijn ervaren. De verloskundigen stonden altijd voor ons klaar als wij vragen hadden en wisten ons gerust te stellen. Helaas medisch bevallen, dus niet met iemand van het Geboorte Atelier erbij. Ik zou het Geboorte Atelier zeker weten aanraden!

Super behulpzaam en fijne meiden!

Heb een prettige ervaring met het geboorte Atelier. Zijn super lieve behulpzame zorgzame meiden. Zou het iedereen aanraden.

Heel proffesioneel, ze staan altijd voor je klaar.

Fijne praktijk, die echt luisterde naar de zwangere.

Fijne ervaring

fijne begeleiding van begin tot eind!

Lieve zorgzame dames. Een fijne begeleiding en goede informatie en zorg. Bij de bevalling een super lieve dame die ondanks dat het ineens al zover was en wij ingesteld waren op een ziekenhuis bevalling alles op alles zette om mijn wensen alsnog waar te maken. Ze bleef rustig en gaf mij een warm en vertrouwd gevoel. Ik zou Geboorteatalier aan iedereen aanraden!

Top praktijk, veel aandacht en goede sfeer met lieve dames.

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij het geboorte atelier. Heb geen een feedback punt. Bedankt meiden!

Warm en betrokken

Fijne, warme, betrokken en kundige verloskundigen. Denken goed mee, geven fijne tips en zijn laagdrempelig beschikbaar. Erg prettig.

Lieve medewerkers die plezier hebben in hun vak

Helaas maar weinig contact gehad i.v.m medische indicatie (tweelingzwangerschap). Maar telkens hele lieve en betrokken medewerkers gesproken. Fijn ook dat er, ondanks de doorverwijzing naar het ziekenhuis, nog steeds om de paar weken werd gevraagd hoe het ging! Ook de pretecho was zeer geslaagd! Ik raad deze praktijk zeker aan!

Altijd vriendelijk

Ik heb ervaren dat je altijd vriendelijk te woord wordt gestaan. Je kan altijd bellen en ze leggen het gerust nog 3 x uit als je iets vergeten ben. Ik werd met 36 weken medische maar ze waren op de achtergrond gewoon bereikbaar.. de overdracht naar zh was niet geheel soepel, maar denk dat het meer aan zh ligt dan bij jullie. In me kraamweek heb ik veel aan jullie gehad. Het was geen makkelijke bevalling. Maar jullie waren erg behulpzaam. Na me kraamweek had ik nog vragen die heb ik gemaild en ook gelijk reactie op gehad. Spontaan team. Iedereen even vriendelijke.

Zeer professionele organisatie, hele fijne mensen.

Vanuit het ziekenhuis overgedragen naar het geboorte atelier op eigen verzoek. Hele fijne ervaring en kundige mensen. Nemen de tijd voor ieder. Dank jullie wel!

De beste

Dit is mijn tweede keer dat ik hun heb gekozen Super lieve vrouwen ❤️❤️ Wie weet tot de volgende weer

Kort maar zinvol

Betrokken persoonlijke dienstverlening op maat

De verloskundige waren altijd goed op de hoogte, betrokken en behulpzaam. Zowel tijdens de zwangerschap, de bevalling als erna.

Ontzettend fijn geholpen en begeleid door super lieve vrouwen!

Hele fijne ervaring gehad met het Geboorte-Atelier. Ze helpen je super goed met alle aspecten van de zwangerschap en bevalling, en geen vraag of telefoontje is te veel. En het zijn allemaal super lieve vrouwen. Ik zou hier absoluut weer terug komen!

Ik ben zo goed door mijn gehele zwangerschap geleid!

Het Geboorte Atelier heeft mij in iedere fase van mijn zwangerschap enorm goed begeleid en alle verloskundigen waren stuk voor stuk enorm lieve vrouwen. Ik voelde me bij iedereen op mijn gemak en ze nemen de tijd voor je bij iedere afspraak.

Goed en deskundig geholpen

Ik heb een goede ervaring gehad bij jullie, en zeker een aanrader voor nieuwe mama's. Mocht ik nog een kleintje krijgen kom ik zeker bij jullie terug..

Fijne persoonlijke ervaring

Lieve en begripvolle verloskundigen. Lastige eerste bevalling gehad bij een andere praktijk, maar geboorte atelier heeft al mijn angsten voor een tweede bevalling weg genomen en heeft mij super goed begeleidt tot en met de bevalling en ook daarna. Het lukte niet om borstvoeding te geven en zij hebben mij geholpen om mij een beter gevoel te geven over flesvoeding. Bedankt voor alles!!

Over Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.