Zeer goede ontvangst en vriendelijk personeel en begeleiding , aan te raden .

Zeer goede ervaring en klant vriendelijk .

Correct,goede communicatie,mijn zoon is geslaagd voor zijn rijbewijs!

Correct,goede communicatie,mijn zoon is geslaagd voor zijn rijbewijs!

Zeer professioneel en mooie organisatie en hebben me snel aan een rijbewijs geholpen. Dank u

Leerrijk

Dankzij een rustige en geduldige instructeur heb ik goed en verantwoordelijk leren rijden.

Het was een leerrijk proces.

De lesgever gaf mij veel vertrouwen en stap voor stap kreeg ik meer zelfvertrouwen op de brommer. Een zeer goede aanpak dus!

Zeer goede begeleiding

Sterke instructeur en goede begeleiding tijdens de lessen. Snelle inplanning van mijn lessen.

Heel tevreden!

Super leraren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam!

Zeer goede lessen, administratief minder goed

De lessenwaren steeds aangepast naar het niveau waar je op zat en het werd mooi opgebouwd. één maal is de rijschool vergeten te verwittigen dat mijn les werd verplaatst naar een andere dag. Ze hebben het wel opgelost en waren steeds heel vriendelijk.

Een super geweldige ervaring

Om te beginnen telkens goed onthaald door Hanne van Teruurse poort en Roselaar. Ook via mail zeer vriendelijk! Dan nog eens de beste leraar Henri-Pierre Fobe. Heel vriendelijk, zeer rustig, geeft je een kalm gevoel. Het gevoel dat je niets fout kan doen want uit "fouten" kan je leren. Geeft zeer goede tips. Maakt je helemaal examen klaar, en niet alleen voor het examen, ook voor de ritten erna. Geeft je zelfvertrouwen, en moed waar nodig. Gewoon fantastisch!

Goede lesinstructeurs, admin kan beter.

De lessen werden vaak verzet, wat leide tot verwarring en de communicatie was niet al te duidelijk. De lessen zelf werden zeer goed gegeven.

zeer ijverige leraar, goede instructies, enorm veel geleerd

Ik had nog bijna geen ervaring in autorijden, dus heb ik 6 uur les gevolgd bij rijschool Mercator. Tijdens deze zes uren werd ik begeleid door een zeer gedreven leraar, die zeer vriendelijk was en zeker niet te streng. Ik ga zeker nog een aantal uren bijnemen daar ik zeer tevreden was over de gegeven rijlessen.

Mijn dochter, Karlien Platel, was zeer tevreden over de rij instructeur!

Veel tips meegekregen en op een relaxe manier kunnen starten. Veel geleerd in die enkele uren. Top!

Een heel fijne ervaring met een heel goede rij-instructeur!

De rij-instructeur geeft duidelijk uitleg hoe je bepaalde situaties moet aanpakken, alsook hoe je je fouten kunt verbeteren en wat je juist fout doet. Hij grijpt in wanneer nodig, maar probeert je toch zo lang mogelijk zelf te laten sturen, zelfs al ben je iets verkeerd aan het doen, om je te laten leren uit je fouten.

vriendelijk

leggen het goed uit en vriendelijk

is vas geel goeie bedankt voor lessen

mijn ervarin is goei

Goeie ervaring

Ik heb een goeie ervaring gehad alleen jammer dat er heel vaak de pedalen werden overgenomen zonder dat ik eerst de kans kreeg om zelf te corrigeren

De opleiding ging vlot en aangenaam.

Alles ging vlot, en er werd niet teveel tijd verspild.

Heel goed geweest!

Ik heb veel bij geleerd! Super goede auto’s en super lieve en goede lesgevers!

Ik heb op een veilige manier leren rijden met een zeer aangename instructeur.

Ik heb in juli 2019 20u rijles gevolgd bij Mercator Aarschot onder supervisie van Veerle. Ik voelde me tijdens de les steeds veilig en dit droeg mee aan een goede leeromgeving. De auto was ook comfortabel en modern. Ik ben zeer blij dat ik deze rijschool gekozen heb.

Aangenaam

Ik heb eigenlijk geen opmerkingen.

Heel vriendelijke mensen die heel goed helpen en lessen zo goed mogelijk inplannen. Ook de lessen zelf (van verschillende instructeurs) waren helemaal inorde. Je geeft zelf aan waar je op wil oefenen. Dankzij Mercator slaagde ik meteen voor mijn praktijkexamen.

Persoonlijke aanpak

Een goede manier van lesgeven en opvolging. Enkel jammer dat ik 3 verschillende begeleiders had maar desondanks toch nog steeds een persoonlijke touch

Fantastisch

Geweldige technieken geleerd en goede uitleg gekregen

ik ben geslaagd

Ik had nooit op een motor gereden en door het geduld van de rijinstructeurs en extra uren ben ik toch geslaagd.

leerijk

leerrijk