Prettig

Vriendelijk, professioneel en zeer toegankelijk.

Gewoon goede zorg

Ik heb een positieve ervaring gehad bij deze verloskundigenpraktijk. De zorg is goed maar voelt soms iets gehaast.

Super! Luisterend oor en deskundige zorg!

2 zwangerschappen bij Lucina gelopen, ik zou wat iedereen aanbevelen.

Wonderful experience at Lucina

We had a wonderful experience at Lucina , as a first time mom everything was new to me but at Lucina I got all the guidance and support I needed in every stage of my pregnancy. I also had a wonderful experience at the time of delivery, when we called on emergency number we received a response immediately and I felt very safe as she took care of everything from getting a room in hospital to explaining me how things will move ahead with delivering the baby. Post delivery also I got wonderful support from Lucina they made scheduled check ups to ensure my recovery is going well. All the mid wifes are very talented and dedicated in Lucina! Highly recommended!

Super fijn

Goede begeleiding van de verloskundige tijdens mijn zwangerschap en bevalling!

Fijne praktijk!

Fijne begeleiding en een leuke groep van verloskundigen.

Fijne en betrokken begeleiding tijdens je zwangerschap, bevalling en kraamtijd.

In deze praktijk wordt je niet gezien als één van de zoveel zwangeren, maar hebben ze oog en oor voor jou persoonlijk in de bijzondere tijd van zwangerschap en geboorte.

Top verloskundige!

Hele fijne ervaring gehad!!

Lieve, betrokken verloskundigen

Goede zorg van de verloskundigen. Altijd bereikbaar voor vragen. Enige minpunt is dat ze vaak uitlopen bij een afspraak.

Fijne ervaring!

Allemaal aardige en kundige meiden! Luisteren naar je wensen ookal waren die van mij soms lastig. Fijne en goede begeleiding tijdens de zwangerschap en erna. Bedankt meiden.

Heel lief en persoonlijk

Dames van Lucina zijn ontzettend lief en meedenkend. Ik heb de begeleiding als heel positief ervaren, aanrader dus!

Fijne begeleiding tijdens de zwangerschap

De dames bij Lucinda hebben me weer goed begeleid tijdens mijn zwangerschap. Bij elke afspraak krijg je precies de informatie die je nodig hebt op dat moment. Ze nemen de tijd om te luisteren naar hoe het met je gaat en geven goed advies. Mijn bevalling en medische controles waren bij een gynacoloog. Ook dan beveel ik aan om de ‘sociale’ controles bij Lucina te doen. Het was een perfecte aanvulling. Na de geboorte komt er ook iemand aan huis voor de nacontroles. Dit verliep ook fijn. De dames werken goed samen met de kraamhulp. Bedankt voor de goede zorgen!

Fijn om te lezen Suzanne:)

Een aanrader

De meiden zijn allemaal erg lief en behulpzaam. Als er iets is mag je altijd bellen en als ze het niet vertrouwen komen ze langs.

Zeker, dank voor je beoordeling:)

Hele fijne verloskundigenpraktijk!

Alle verloskundigen zijn heel lief, betrokken, begripvol en kundig. Er werd veel informatie gegeven, mondeling en ook via de mail om alles op een later moment nog eens rustig door te kunnen nemen. Er was aandacht voor mij als alleenstaande moeder, ik kreeg veel tips en adviezen en er werd met mij meegedacht. Ook heb ik een keer in mijn kraamweek 's nachts een beroep op de dienstdoende verloskundige gedaan. Zij was er niet alleen voor mijn baby die uren- en urenlang aan het huilen was vanwege krampjes, maar ook voor mij, want ik zag het even niet meer zitten. Ze luisterde oprecht naar me, gebruikte verschillende technieken om te onderzoeken wat er met mijn dochter kon zijn en heeft overlegd met een kinderarts in het ziekenhuis. Zo meedenkend en oprecht betrokken. De volgende dag kwam ze weer langs om te kijken hoe het met ons ging. Ik voelde mij zo enorm gehoord en gesteund, daar ben ik nog steeds zo ontzettend dankbaar voor. Topvrouwen daar, allemaal!

Ah Gisela, heel fijn dat we deze meerwaarde hebben kunnen bieden. veel geluk!

Behulpzaam team.

Ik word goed geholpen , lieve medewerker, ze hebben mij best geholpen.

Fijne praktijk, je voelt je zo welkom!

Ik wil als eerst iedereen bedanken van het team van Lucina voor alle geduld :). Maar ik wil Emma wel even specifiek in het zonnetje zetten. Helaas voelde ik onze kleine man bijna niet bewegen, maar dacht elke keer dat komt wel goed. Maar Emma zei, nee je moet altijd bellen en ja dat deed ik toen ook. Ik voelde mijzelf soms zo erg overkomen van ja hallo, daar ben ik weer.. maar dan dacht ik weer even aan Emma en dan deed ik het toch. Wij zijn helaas met 36 weken overgenomen door het ziekenhuis maar toch tijdens de bevalling en in het ziekenhuis kwamen de dames van Lucina even langs. Dit was erg prettig, een stukje vertrouwd! Nogmaals bedankt voor alles, vooral namens Noah!

Altijd fijn dat je luistert naar ons stemmetje dat dan in je hoofd rond spookt:)

Super fijne praktijk & lieve behulpzame verloskundigen

Super fijne praktijk & lieve behulpzame verloskundigen

Mijn ervaring was top

Echt een top praktijk help mensen echt graag Behulpzaam en begripvol echt een aanrader!

Super fijne praktijk!

Hele fijne ervaring met de dames van Lucina, hartelijk en vol overgave doen ze hun werk!

Happy and clam pregnancy.

After every appointment I just feel more happy and ready for special day in our family, good and friendly midwife’s. Of cures I want to say thank you for everyone who I meet.

Lieve meiden, fijn team

Stuk voor stuk lieve dames. Ik heb een fijne tijd met ze ervaren bij beide kindjes.

De mensen bij de verloskundige praktijk Lucina staan dag en nacht voor je klaar. Ze zijn lief, denken met je mee en stellen je gerust als dat nodig is. Ik ben zeer tevreden.

Super team!!!

Wij raden Lucina zeer zeker aan, hele vriendelijke en kundige dames waar je met al je vragen terecht kunt. Super bedankt voor jullie begeleiding.

Fantastisch!

Prettig in de omgang en goede begeleiding bij beiden zwangerschappen.

Wat een fijne verloskundige praktijk! Allemaal waren ze even lief. Betrokken en nooit was iets te veel!