Zorgzaam en deskundig

Tijdens mijn zwangerschap, met de bevalling en daarna ontzettend goed begeleid. Ze nemen de tijd voor je en zijn ontzettend lief voor me geweest, hele fijne en warme verloskundigen! Absoluut voor herhaling vatbaar!

Super personeel

Super lieve meiden en staan gelijk voor je klaar

Zeer vriendelijk, betrokken en meelevend

Aandacht, tijd en geduld wordt er aan je besteed in de praktijk. Ze houden rekening met moeder, vader en verdere gezinssituaties. Zeer behulpzaam en betrokken van het begin tot het eind.

Voldoende

Super te vreden.

Ik ben blij dat ik mijn gehele zwangerschap onder begeleiding ben geweest van lucina. Ik kon altijd bellen met mijn vragen en werd goed geholpen.

Allerbeste verloskundigepraktijk!

De liefste en de leukste mensen die er bestaan!

Professionele begeleiding door vriendelijke dames.

In het contact met verschillende dames altijd een prettige afspraak. Kundig en gezellig, goede vragen en nuttige tips.

Persoonlijke en professionele begeleiding en een fijne CP cursus

Ik heb de centering pregnancy gedaan met een groepje andere meiden. Toen het bij de eerste controle geopperd werd was ik nogal sceptisch omdat ik niet zo hou van groepslessen en ik het gevoel had dat er dan van alles zou ‘moeten’. Maar na een aantal bijeenkomsten was ik om! Ik voelde me erg op mijn gemak in de groep en de begeleiding van Marlies en Priscilla was erg prettig. De bijeenkomsten duren 2 uur en er is genoeg tijd voor persoonlijke aandacht en om je vragen te beantwoorden. Mijn dochter is nu bijna 3 maanden en met de meiden van de cursus heb ik elke dag contact in de groepsapp. We kunnen elkaar vragen stellen en onze ervaringen kwijt, en dat vind ik heel waardevol! De bevalling zelf werd begeleid door Emma, die ook goed luisterde naar mijn wensen en precies aanvoelde wat op dat moment nodig was. De bevalling zelf was uiteindelijk in het ziekenhuis en Emma was oprecht teleurgesteld dat ze weg moest voor een andere bevalling en dus niet op het moment suprême erbij kon zijn. Alle dames met wie ik te maken heb gehad zijn na de bevalling op visite geweest en de laatste CP bijeenkomst was intiem en prettig. Ik heb alles hel positief ervaren en mocht er een tweede komen ga ik zeker weer naar Lucina!

Zoals bij iedere keer weer goed begeleid

Fijne begeleiding rond zwangerschap en geboorte. Fijne mensen om mee te praten. Gezellige praktijk.

Een hele fijne vertrouwde praktijk

De praktijk ervaar ik als heel prettig, fijn en vertrouwd. Iedere verloskundige is stuk voor stuk even ervaren. Daarnaast zijn de assistentes ook super vriendelijk en stellen je snel gerust, ze zijn heel erg laag drempelig waardoor je ook alle vragen durft te stellen die je maar hebt, niets is te gek.

Super lieve en serieus meiden

3 keer bij jullie gelopen tijdens mijn zwangerschappen, nemen altijd de tijd, je mag altijd bellen als je met vragen zit en vooral tijdens mijn bevallingen zijn ze ervoor je. Bedankt voor de fijne tijd tijdens mijn zwangerschappen, dat ga ik zeker missen

Het was een hele goede ervaring.

De medewerkers stonden altijd klaar om te helpen.

Deskundig en betrokken; aanrader!

Een prettige verloskundigenpraktijk! Alle verloskundigen nemen de tijd voor je, ze zijn deskundig en 'lief'. Kortom: heel tevreden.

Vriendelijk, meedenkend en meelevend!

Vriendelijk, meedenkend en meelevend!

Vriendelijke lieve mensen

De verloskundigen die ik in mijn zwangerschap heb gezien waren heel lief en vriendelijk. Ze lagen ons alles heel goed uit.hele goede verloskundigepraktijk

Een hele fijne praktijk!

Ze hebben mij heel goed door de zwangerschap heen geholpen! Door goede zorg, luisterend oor, heel veel tips en goed advies, gerust te stellen, de voor bereiding op de bevalling, de bevalling zelf en de kraamweek. De bevalling zelf heb ik Emma 2x gehad, ze is heel professioneel, bleef heel rustig en niet gek te krijgen ook al was ik hysterisch, ze kwam zelf met het advies om op mijn zij te bevallen want ik echt als heel fijn heb ervaren. Het is een hele fijne praktijk met hele fijne verloskundiges en de dames aan de balie. Door al hun adviezen heb ik meer zelf vertouwen gekregen en mij een betere moeder gemaakt!!

Prettige en persoonlijke begeleiding

Ik was deze zwangerschap voor het eerst bij praktijk Lucina, en heb de zorg als erg prettig ervaren. Persoonlijk en respectvol en het gevoel serieus genomen te worden. Als ik het over kon doen, zou ik weer voor Lucina kiezen!

Super fijn! Jullie stonden altijd voor mij klaar! Ik zou jullie zeker aanraden.

Geen op of aanmerkingen over de begeleiding

De verloskundigen en assistenten die hier werkzaam zijn, zijn ieder opzich hartstikke lieve mensen. Bij vragen of advieswensen denken ze altijd met je mee. Ik heb een prettige samenwerking ervaren!

Fijne, persoonlijke en begeleiding!

Fijne, persoonlijke en begeleiding tijdens zwangerschap, bevalling en de kraamweek! Betrokken dames, voelde mij altijd op mijn gemak en zag het weer zitten :-)

Prima, naar tevredenheid geholpen

Naar tevredenheid geholpen. De verloskundigen zijn vriendelijk, de assistente ook trouwens, ze denken met je mee, nemen de tijd en hebben zeker de kennis om iemand professioneel te ondersteunen.

We zijn erg tevreden.

Zeer goede en professionele zorg. Veel nuttig advies. Goed contact.

• Poleciłbyś nas? Yes

Slechte nazorg

Ons tweede kind is in 2006 na 40 weken zwangerschap levenloos geboren, toen we werden begeleid door Lucina. De oorzaak is nooit gevonden. Deze dingen gebeuren soms helaas. We hebben geen twijfels aan de kwaliteit van de begeleiding door Lucina. Wat echter steekt, na 13 jaar nog steeds, is dat we daarna niks meer gehoord. We hebben zelfs geen kaartje gekregen.

We hebben geprobeerd via telefoon en mail om contact met jullie te krijgen, want we betreuren het dat jullie de zorg zo ervaren hebben. Helaas krijgen we geen reactie. Mochten jullie dit bericht zien, zouden we het erg waarderen als jullie telefonisch contact met ons opnemen. We gaan graag met jullie in gesprek het team van Verloskundigenpraktijk Lucina

achteraf niet goed ervaren

wel luisterend oor,alleen jammer dat ze geen goed advies hebben gegeven met geeligheid van me dochter

Heel erg behulpzaam

Jullie waren allemaal heel lief en heel erg behulpzaam