Fijne begeleiding

Gedurende mijn zwangerschap en bevalling prettig en behulpzaam begeleid

Goed.

Goed. Heel vriendelijk. Voelde me op m'n gemak.

Fijne persoonlijke begeleiding van begin tot na het eind

Alle medewerkers van de praktijk zijn vriendelijk en behulpzaam en proberen echt met je mee te denken. Vooral de centering pregnancy waarbij je de zwangerschap met een groep meiden met eenzelfde uitgerekende datum doorloopt is heel erg fijn. Hele lieve verloskundigen!

Super team voor de 2e keer geweldig begeleid

Vertrouwd

Helemaal blij met de kundige, ontspannen en fijne manier van werken van het team van Lucina! We zijn juist geïnformeerd over alle mogelijkheden en geweldig begeleid bij zowel de geboorte van onze dochter, als bij de miskraam die hieraan vooraf is gegaan. Ik kijk vol verwondering en vertrouwen terug op de begeleiding en mijn bevalling. Bedankt!

Super fijne praktijk.

Super lieve meiden. Denken met je mee. Stellen je gerust. Begeleiden je goed en staan altijd voor je klaar. Echt geweldig!!

Super leuke verloskundigen.

Ik was heel tevreden. Bedankt voor jullie alemaal

Perfect!

Alle medewerkers zijn super lieff en ook de baliemedewerkers

Ik ben weer uitstekend geholpen.

Prettig, ontspannen, professioneel en gezellig.

Fijn, persoonlijk en deskundig

Ik vond de begeleiding vanuit Lucina ontzettend fijn. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk, nemen de tijd voor je en zorgen voor een persoonlijk contact. Ook zijn ze heel deskundig en kun je terecht met al je vragen. Zou het iedereen aanbevelen, en bij een eventueel volgend kindje gaan we zeker terug naar Lucina :-).

Tevreden

Professioneel en vakbekwaam.

Superfijn, hele goede begeleiding gekregen

Iedereen bij lucina is hee professioneel en valkundig

perfect

fijne nazorg gehad zeer vriendelijk leuke dames van de praktijk.

Thank you so much for your help through my pregnancy I really appreciate it thanks to you guys for me delivery an healthy baby and also beautiful thank to you.

Zorg op maat met een glimlach

Hele lieve dames bij Lucina die ons de zorg gaven die we nodig hadden, zelfs als dat betekende om ons door te verwijzen naar het ziekenhuis.

Fantastisch!

Wat een super lieve professionele verloskundigen zijn jullie. Staan altijd voor je klaar en nemen de tijd om je te helpen. Ontzettend blij dat ik voor jullie praktijk heb gekozen.

Uiterst goed geholpen

Zeer tevreden, kan altijd bellen met welke vraag dan ook. Ondersteunen je waar nodig is.

Heel fijne begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling gehad!

Er werd altijd ruim de tijd voor me genomen. Fijn dat echo’s ook op locatie kunnen. Heel fijne praktijk en lieve verloskundigen, zeker aan te bevelen!

Geweldig !

Hele lieve mensen die je goed begeleiden ! Vanaf het begin had ik gelijk een vertrouwt gevoel.

Fijne praktijk.

Deze praktijk ik zeker een aanrader. Iedereen is deskundig en ze staan altijd voor je klaar. Wij hebben een fijne tijd gehad bij jullie.

Dienstverlening is top

Mijn ervaring met Lucina is top. Van begin tot het einde goede dienstverlening.

Veilig en vertrouwd!

De lieve verloskundigen van Lucina zorgden ervoor dat ik mij op mijn gemak voelde. Ze zijn lief, professioneel en staan altijd voor je klaar. Bij een eventuele volgende zwangerschap zou ik opnieuw voor Lucina kiezen!

Goed en fijn!

ze zijn zo vriendelijk personeel

ik wou dat er warm water uit de kraan komt. omdat ik de meeste keren een bloedsuikertest kom doen, was mijn vinger meestal koud vanwege het weer, waardoor het moeilijk was voor bloed om er niet uit te komen. maar met heet water denk ik dat het het gemakkelijker zal maken.

het ging heel goed