Goed, behulpzaam, meedenkend, netjes, ze nemen de tijd

Ik was zeer tevreden over lucina, ze waren erg behulpzaam, ze kwamen mij netjes bezoeken toen ik in het ziekenhuis lag, ze geven goede cursussen, begeleiding van a tot z goed en verzorgd!

Het was heel vriendelijk en duidelijk altijd, het is betrouwbaar, professional en ontspannend.

Beste verloskundigen van praktijk Luncina, Ik ben nu moeder van 4 prachtkinderen waarbij jullie allen mij bij hebben gestaan tijdens mijn zwangerschappen. Met jullie kon ik lachen maar ook serieuze gesprekken houden. De zorg voor mij en mijn kids tijdens deze zwangerschappen had ik me niet beter kunnen voorstellen. Erg dankbaar ben ik daarvoor en ik kijk met blijdschap terug naar de tijd die ik met jullie heb besteed. Ik zou het erg leuk vinden als jullie in de toekomst met vaste kraamverzorgsters zouden willen werken, ik zou jullie graag op professioneel vlak nog willen bijstaan. Wie weet wat de toekomst zal brengen. Ik raad jullie in ieder geval elke zwangere vrouw aan! Heel veel liefs, Amy Stamper en de '4Dtjes' Dawn Rosa Donell Raphael Deanne Roxy Devon Ryan Brunings

Goede en deskundige hulp en begeleiding

Bij Lucina werken allemaal aardige en deskundige meiden, geen vraag is te gek. Wij zijn erg tevreden over de zorg. Mocht er ooit een tweede kindje komen gaan we zeker weer naar Lucina.

Perfecte begeleiding van A tot Z door je zwangerschap en erna

Super lieve sportane en oprecht geïnteresseerde vrouwen die het werk met liefde volbrengen. We hebben ons hier de gehele zwangerschap, bevalling en nacontrole op ons gemak gevoeld en konden met al onze vragen terecht. Bedankt voor alles!

Professioneel en erg aardig

Ondanks mijn verdrietige situatie ben ik geweldig geholpen. Twee weken geleden met de echo bleek het foute boel. Mijn complimenten gaan uit naar Lucina die mij geweldig heeft bijgestaan. Bedankt !

Goede Verloskundigenpraktijk

We hebben 4 kinderen en altijd Lucina gekozen, altijd tevreden. geweest.

Een top praktijk!

Alle dames waren super aardig en erg betrokken. Ik kon met elke vraag bij hen terecht wanneer dan ook. Ik zal deze praktijk aan iedereen aanraden! Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.

Uitstekende begeleiding

Uitstekende begeleiding van begin tot kraamtijd. Fijn contact.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb goeie ervaring gehad met lucina
  • Informatieverstrekking

Tijdens de zwangerschap van ons zoontje onder controle bij deze geweldige verloskundigenpraktijk stuk voor stuk fijne en lieve dames we hebben een top zwangerschap en bevalling en nazorg gehad mocht er ooit een 2e kindje komen dan komen wij zeker weer terug bedankt allemaal !
  • Informatieverstrekking

Er is goed naar mij geluisterd en de begeleiding was erg goed.

• Informatieverstrekking

Ik vond de begeleiding tijdens de zwangerschap en bevalling zeer prettig! Het is persoonlijk en er wordt gekeken naar je als persoon en niet als "nummer". Alleen maar lof over de praktijkassistentes en verloskundigen!
  • Informatieverstrekking

De zwangerschap en bevalling zeer prettig ervaren dankzij de begeleiding van Lucina.
  • Informatieverstrekking

Ik ben altijd zeer prettig geholpen bij de verschillende controles. De aandacht voor het geestelijk welzijn en de stabiliteit in het gezin vond ik fijn. De bevalling en de controles hierna thuis werden als zeer professioneel, maar ook als gezellig ervaren. Wij keken er naar uit om jullie te zien!
  • Informatieverstrekking

Alle verloskundigen en de dames van de receptie zijn heel vriendelijk en begaan met hun cliënten. Ik vind het bijna jammer dat ik geen afspraken meer hebt nu mijn kleine er is. Ik ben geweldig begeleid gedurende mijn zwangerschap, tijdens de bevalling en in mijn kraamtijd.
  • Informatieverstrekking

ik was doorverwezen naar het ziekenhuis voor controles. ondanks ik door was verwezen mocht ik altijd nog met vragen naar de praktijk komen voor een gesprek en ik mocht ook altijd bellen als ik vragen had of ergens mij zat. Dit heeft mij zeker goed gedaan.
  • Informatieverstrekking

Super ervaring bij Lucina gehad. Het was altijd fijn,duidelijk en leuk als ik een afspraak had. Het was echt een aanvulling op de zwangerschap die gelukkig ook volgens t boekje is verlopen.
  • Informatieverstrekking

Iedereen heeft me heel goed geholpen ik zou er graag terug willen gaan als het nodig is

Heb geen klachten
  • Informatieverstrekking

Super vriendelijk, persoonlijk en je mag altijd je bellen met vrager.
  • Informatieverstrekking

Heel betrokken, meedenkend en meelevend
  • Informatieverstrekking

Allemaal erg lief en kundig! ben zeer fijn geholpen beide keren, zowel tijdens de zwangerschap, als na de bevalling. 1 klein minpuntje, wanneer je soms naar de praktijk belt, omdat je je wat afvraagt of je hebt een lichamelijke klacht, krijg je het bandje " de telefoniste is met wat andere dringende zaken bezig probeer het over een paar minuten nog eens" dan duurde het soms wel 45 minuten eer je wel iemand aan de telefoon kreeg ( na al steeds om de paar minuten bellen)... ook al heb je geen spoed, soms wil je gewoon graag wat bevestiging of een antwoord en dan kon het wel een beetje irritant zijn.

ben tevreden

Over Verloskundigenpraktijk Lucina