Mooie stoffen, correct geholpen, advies over de stoffen.

Ik word heel goed geholpen, goed advies van personeel en tips die ik kan gebruiken. Hebben mooie stoffen.

• Ik heb ervaring met: Modestoffen, Overig

Super service!!

Mooie stoffen en snelle levering!!

• Ik heb ervaring met: Kinderstoffen, Modestoffen, Overig

snel en goed geleverd

een opmerking bij bestellen als je garen toevoegt dan worden de bezorgkosten hoger, want dan worden de 2,95 (blijkbaar) verhoogd naar 5.95. Daarom wilde ik bij nader inzien het garen verwijderen, maar het kruisje achter het garen deed het niet.

• Assortiment N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: N.v.t.

gigantische selectie van kwalitatieve stoffen

De beste stoffenwinkel van Nederland en omgeving naar mijn mening. Naast de wat goedkopere stof voor "hobby" projecten hebben ze bv. wollen stoffen van hoogste kwaliteit die geschikt zijn voor confectiezaak of atelier. Wat ook heel handig is is dat je daar 10cm lengte en volledige breedte stof kan bestellen als tester wat veel beter is dan een klein staaltje bij andere winkels. Met communicatie of levering heb ik nog nooit problemen gehad.

Snelle en correcte levering

Oke

• Ik heb ervaring met: Modestoffen

Fijne winkel, uitgebreide collectie en zeer behulpzaam personeel

Gelijk geslaagd dankzij de goede hulp van het vriendelijke en kundige personeel. Schitterende stof van zeer goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

• Vakmanschap
  • Ik heb ervaring met: Bruidsstoffen, Cocktailstoffen, Kinderstoffen, Modestoffen

SUUUUUUUPER

Prachtige kwaliteit ! Snelle service ! DANK u wel !

• Ik heb ervaring met: Modestoffen

Winkel met de mooiste stoffen van Nederland!

Ontzettend vriendelijk personeel, behulpzaam, meedenkend, goed advies! Kortom een stoffenzaak met Alure. Ook als je online besteld of via telefoon altijd uitstekende service.

gewoon geweldig

Van Gool stoffen leren kennen met de communie van mijn dochter toen we mooie kant moesten hebben , daar na geregeld een bezoekje gebracht en telkens super goed verder geholpen , personeel is heel behulpzaam en geeft heel goede uitleg . ook telkens heel mooie stofjes in de winkel . Altijd feest als we een uitstapje naar Van Gool doen want voor ons is het een uurtje rijden maar dat hebben we er heel graag voor over .

• Ik heb ervaring met: Bruidsstoffen, Kinderstoffen, Modestoffen

Uitstekend op alle vlakken.

In één woord "uitstekend".

• Ik heb ervaring met: Cocktailstoffen, Modestoffen

Mijn ervaring was niet goed

Het is onwaarschijnlijk dat ik deze winkel adviseer aan iemand anders. Vandaag was mijn tweede bezoek, en gelijk de laatste keer.

Matig,verkeerde gegevens op site

Breedte van ongebleekte katoen was niet 174 cm maar 166! Maakt veel uit op 14 m Gewicht m2 was niet 215 gr maar slechts 152 !! Gordiijnband niet van katoen maar slechte plasticsoort ! Kortom : Zeer matig allemaal

staaltje besteld

De ervaring bij van Gool is op alle gebieden heel goed. Goed advies, voldoende tijd nemen, en er wordt meegedacht. Omdat ik nu niet in de gelegenheid was om naar Tilburg te gaan, om stof te halen, heb ik dit keer eerst een staaltje besteld., Omdat ik graag iets van tencel/lyocell wilde maken, maar niet goed wist hoe het eruit zag en hoe het aanvoelt, heb ik een staaltje opgevraagd. Wat prachtig, het is maar 20 cm. maar ik krijg een goede indruk. Jammer dat het 6 euro aan verzendkosten is, DHL heeft het bezorgd, en het paste gewoon door de brievenbus. Dat is het enige minpuntje. In elk geval ga ik binnenkort wat tencel stof bestellen.

• Ik heb ervaring met: Modestoffen

Super service, super kwaliteit en super veel keus!

Echt een top winkel! Ik belde keer keer voor advies en kreeg precies wat ik nodig had. Zo veel keus, echt heel fijn!

• Ik heb ervaring met: Bruidsstoffen

Vriendelijk, advies en uitgebreid assortiment

Veel uitgebreide artikelen en enorme keus, een aanrader. Vriendelijke behulpzame mensen staan klaar voor advies in een een uitgebreide assortiment van verschillende categories. Is een bezoek meer dan waard als je iets specifiek zoekt...

Een top bedrijf

Hele diverse stofffen (ze hebben zowat alles) Altijd bereid met je mee te denken. Mooie zaak ook!

Bijzonder goede service!

Na telefonisch contact kon de stof besteld worden in de kleur die ik graag wilde maar op de website niet vermeld stond. Duidelijk en helder geholpen door de webshop en een paar dagen later werd er een doos bezorgd met alles zoals ik het graag wilde. Goede kleur ritsen! Geweldig! Ben er echt ontzettend blij mee en kan en wil Van Gool bij ieder aanraden!

• Ik heb ervaring met: Bruidsstoffen

Wat een topservice. Super snelle reactie op mijn bestelling die ik per mail had gedaan. Op het afgesproken tijdstip lag het netjes voor mij klaar in de winkel. Dankjewel. Tot de volgende keer.

Goede en snelle reactie

Mooie stoffenzaak Vriendelijk personeel Prachtige stoffen Kortom zeker de moeite waard!

• Ik heb ervaring met: Bruidsstoffen, Kinderstoffen, Modestoffen, Overig

Top Service

Mijn bestelling was keurig op tijd, alles zeer netjes verpakt en zelf een kleine attentie was toegevoegd.

• Vakmanschap

Goede service, aardig en deskundig personeel. En super mooie stoffen.

Sacharijnig personeel

Wat jammer dat het personeel met zulke sacharijnige gezichten in winkel zijn. Dat kost zeker te weten klanten. Amper goedendag zeggen, weinig hartelijke woorden. Nee, dat wordt vast geen volgend bezoek ondanks mooie stoffen.

• Ik heb ervaring met: Kinderstoffen, Modestoffen

Super groot assortiment met de beste kwaliteit stof

E

• Ik heb ervaring met: Cocktailstoffen, Kinderstoffen, Modestoffen, Overig