geweldig personeel

Wij voelen ons weer veilig in huis

Super!

Afdekkap op het dak van de rioleringsbeluchting was kapot, ze hebben dit binnen een paar dagen heel snel en goedkoop gerepareerd!

Duidelijke communicatie, goed werk

Tijdens de werkzaamheden is goed gecommuniceerd en zijn nuttige suggesties gedaan wat betreft de uitvoering. Het werk is goed uitgevoerd. Ik ben een tevreden klant.

Prima snelle actie.

Op mijn melding van de verstopping in de keuken is nog dezelfde dag iemand langs geweest en heeft het euvel zeer snel verholpen.

Prima bedrijf. Prima monteurs, werken netjes en accuraat. Betrouwbaar

Van eerste contact, werk opnemen, offerte en montage: alles verloopt duidelijk. Vriendelijk en correct personeel. Wij kunnen Hofland Installaties van harte aanbevelen!

Vakmanschap en klantgericht.

Zeer oplossingsgericht met klantvriendelijke en vakmatig goede monteurs.

super

Mijn contact met Hofland was erg fijn en prettig Aan de telefoon voor de afspraken goed geholpen Goede afspraken gemaakt voor de werkzaamheden Er kwamen verschillende mensen voor de opdrachten, dit ivm kunde van hun eigen vak Maar allemaal respectvol en vriendelijk en goed afgerond Dus bedankt super gedaan

Deskundig, vriendelijk en snelle service

Hofland Installaties heeft de installaties verzorgd in onze nieuwe woonboerderij. Het gaat hier om de aardwarmtepomp, het ventilatiesysteem, vloerverwarming, aansluiting water/riool en het sanitair. Ook in de kapschuur water- en afvoeraansluiting gemaakt. Een fijn team dat alles uitvoert, meedenkt en regelt. Heldere communicatie met het team op de bouw en met de back up op kantoor. Bij een probleem wordt goed overlegd wat te doen en bovenal is hun eerste inzet om alles op te lossen. Afspraak is afspraak. Snelle service. Bij vragen staan ze voor je klaar. Kortom zeer tevreden over hun vakkennis, werkzaamheden en service.

Kwalitatief goed en een prima service!

Hofland Installaties heeft de W-installatie van onze nieuwbouwwoning in Woudenberg verzorgd. Vooraf zijn we goed geadviseerd over de installatie, waardoor deze aansloot op al onze wensen. Uiteindelijk wonen we er nu een half jaar en binnen heerst een prettig leefklimaat. Na de oplevering waren er nog een paar servicebezoekjes nodig om alles optimaal te laten functioneren. Nadat wij dit hadden aangegeven, werd hier snel op geschakeld en deze snelle service is echt een pluspunt!

Topbedrijf en topservice

Hofland Installaties heeft in ons nieuwe huis de complete installatie verzorgd d.w.z. het verwarmen en koelen van het huis via een aardwarmtepompinstallatie, de mechanische-en balansventilatie door middel van een warmte terug win unit en het plaatsen van zonnepanelen. Vooraf hebben wij een duidelijke prijsofferte en persoonlijke uitleg over de werking en uitvoering van de installatie gekregen. Gaande het bouwproject zijn wij keurig geïnformeerd over de tijdslijnen en de installatie is uiterst vakkundig door de medewerkers van Hofland gedaan. Kortom zeer tevreden over de service en vakkundigheid van Hofland installaties.

Goede en snelle service

Na de oplevering van mijn woning waren er wat kleine puntjes en een cv storing die allemaal snel en vakkundig zijn opgelost. Prima bedrijf. Net personeel. Ga zo door.

Top geregeld. Duidelijk verhaal

hofland is een zeer deskundig bedrijf. Goede communicatie. Komen afspraken na en hebben kwaliteitsmateriaal. Werken zeer netjes.

Plaatsing CV-ketel uitstekende montage met snelle service

Een doeltreffend voortraject qua ketel mogelijkheden/voorlichting met een snelle offerte, die nauwkeurig omschreven is en billijk qua prijs is. Uitvoering werkzaamheden is prima, precies en netjes; goede uitleg over werking ketel en thermostaat. Al zeer lang klant van Hofland, die onze vorige ketel en destijds onze badkamerinstallatie en verdere verwarming prima verzorgd heeft.

Perfecte samenwerking met vakkundig installateur

Hofland heeft voor onze nieuwbouwwoning de totale installatie verzorgd van (vloer-) verwarming en -koeling m.b.v. een warmtepompinstallatie, luchtverversing met aanvullende koeling en verwarming d.m.v. Airspots, aanleg van gescheiden watercircuits voor zowel grijs- als drinkwater, gasleidingen en binnenriolering. Kernwoorden die op Hofland van toepassing zijn: heldere offerte, technisch bij de tijd, meedenkend, prettig om mee samen te werken en een compliment aan Jaco, die alles gemonteerd heeft. Het functioneert zoals het bedoeld was en het ziet er allemaal super strak uit.

Gewoon goed conform afspraak

Afspraken worden gewoon goed nagekomen, kundige en vriendelijke monteurs die netjes werken en geen rotzooi achterlaten.

Snelle service!

Na de stormschade aan het dak van ons dakkapel snel geschakeld en keurig opgelost. Hartelijk dank!

Klantvriendelijk en vakkundig

Door iemand anders werd ik op Hofland installaties gewezen als leuk bedrijf wat goed werk levert. Dit klopte helemaal, vriendelijke monteur die ondanks de Corona maatregelen netjes en goed werk heeft geleverd. Ons rioolprobleem was binnen ‘No time’ opgelost!

Super goed gelopen het installatie werk door Hofland aangelegd,in onze nieuwe woning.

Wij hebben de samenwerking als prettig ervaren, goed advies en een fijne begeleiding.

Goede voorlichting duidelijke offerte's goede aftersales

Het is met Hofland goed samenwerken. Ze denken goed mee gen geven duidelijke adviezen. Duidelijk gespecialiseerd in de Luxe vrije sectorbouw. Nette jongens op de bouw Maken een duidelijke offerte. Werken goed samen op in het bouwproces. Ook de aftersales is op orde. Kort om dik tevreden

Komen afspraken na ,beleefde en nette monteurs

• Ervaring met: Sanitaire Installaties

Persoonlijk en deskundig!

• Ervaring met: Verwarming & Ventilatie

prima geadviseerd en het voldoet naar wens

• Ervaring met: Verwarming & Ventilatie

Alles prima in orde en overdrijf niet met de tienen ! aaron.heijman@gmail.com ( geen hoofdletters !)

• Ervaring met: Verwarming & Ventilatie

Ik baalde ervan dat er na de 2e keer weer lekkage was, plus dat het in en rond huis niet al te netjes achtergelaten was. De 3e keer kwam er een keurige jongeman, vriendelijk, netjes, niks op aan te merken, hij heeft de lekkage keurig verholpen. Vond het ook erg netjes dat ik na de 3e reparatie gebeld ben of de lekkage opgelost was.

• Ervaring met: Loodgieterswerk