Snel en eenvoudig contact

Het contact met teamleider.nu ging erg makkelijk. Voor de invulling van een teamleider positie gedurende een zwangerschap periode. Kregen makkelijk contact en de hele procedure verliep snel en vlot. Uiteindelijk goede kandidaten aangeboden en de keuze was lastig.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Snel schakelen om samen tot een oplossing te komen

Binnen ons project zijn we snel geholpen aan extra mankracht. Binnen 2 weken was alles geregeld en is Aaron op ons project gestart. Aaron heeft heel snel de samenwerking opgezocht met de andere teammanagers en is goed in de groep opgenomen. Aaron is flexibel en helpt waar mogelijk.

Social, but not consistent

Alinne is a very nice personality to have around, she is great with people, however we missed the follow up on rules and documentation protocols. The ending of the project and the communication she did well towards the BA however she took it personally quite emotionally. BILA's and sickness conversations were done in the beginning however not followed up when the end of the project was defined. Alinne is great with a difficult client and can handle the pressure of a WBR. She is strict with Brand Ambassadors and socially involved with colleagues. We would not recommend on a ending project, however she can be straight to the point towards startups or long term projects.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Positieve ervaring in het verleden

Hooggespannen verwachtingen niet waargemaakt

De opdracht ging over vervanging vanwege zwangerschapsverlof. Jorn zou zich met name op het gebied van coaching van medewerkers gaan inzetten en daar ook andere teamleiders in ondersteunen. Het team heeft de samenwerking als prettig ervaren, maar van de coaching is veel te weinig terecht gekomen. Mijn indruk is dat Jorn de inhoud ingezogen werd en daar veel tijd mee kwijt was zonder resultaten. Door juist helder te zijn wat je wel en niet doet had de opdracht veel effectiever kunnen zijn. Op persoonlijk vlak is Jorn een prettig persoon om mee samen te werken.

Goede samenwerking tussen Teamleiders.nu en de Bloedbank Sanquin

Afgelopen jaren is er een goedde samenwerking geweest tussen Teamleiders.nu en de Bloedbank Sanquin. Frequent werden er tussentijdse evaluaties gehouden over de inzet van de betreffende interim teamleiders. De interim teamleiders hebben hun opdracht goed uitgevoerd conform de gemaakte afspraken en hebben een goede dienstverlening afgeleverd richting onze donors met hun teams.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

mensgericht, teambuilder, toegankelijk, organisatiesensitief, resultaatgericht en betrouwbaar

Een zeer sociale en betrokken teamleider die als een leeuw zijn welpjes beschermd. Confronteert op een vriendelijke manier en laat veel verantwoordelijkheid bij het team en zijn medewerkers. Hij heeft de afgelopen 7 maanden het team medewerkers betrokken en gemotiveerd gehouden in zeer uitdagende omstandigheden en een zeer goede werkrelatie met de collega teamleider opgebouwd. Hij was voor haar een steun en toeverlaat. Mooie operationele resultaten neergezet met het team op een commercieel traject dat zeer belangrijk is voor Mediq.

ontzorgen met passie

Super fijn om uit de brand geholpen te worden met een deskundig iemand die de zorg van je overneemt. Dank je wel!

Positieve impact in korte tijd

Sander heeft voor een van onze opdrachtgevers geholpen bij het begeleiden van een verandertraject. Dit heeft hij zowel op mens als op proces niveau naar tevredenheid gedaan.

Heeft de job prima gedaan!

Ik was op zoek naar een teamcoach die ons gedurende de ziekte van de vaste teamcoach op het gebied van de aansturing van de mensen zou kunnen ontlasten en running the business geruisloos zou continueren. Daarin had ik zelf geen tijd om met de teamcoach te communiceren en dit zou door andere teamcoaches worden gedaan. En de teamcoach heeft dit prima weten op te lossen en mij weten te ontlasten, dus job well done.

Hans is flexibel en wil graag helpen waar hij kan.

Top goede match en prima salesteammanager

Ja eigenlijk hoef ik hier geen aanvulling op te geven, Wij hebben Faraz aangenomen als Teammanager binnen Cendris, Dit hadden we niet gedaan als we geen vertrouwen zouden hebben. Lijne persoonlijkheid die staat voor zijn mensen.

Verwachting overtroffen!!!

Met Peter was afgesproken dat hij maar een korte periode zou komen. Tijdens deze korte periode was het belangrijk dat de dagelijkse aansturing van zijn team en de operationele aansturing op de vloer zonder onderbreking door zouden gaan. Dat heeft Peter binnen no time dan ook opgepakt. 3e Dag was Peter al up and running en heeft daarnaast nog een effectieve bijdrage in het supervisor team geleverd. Teamleiders.nu bedankt en Peter heel veel succes in je verdere loopbaan.

Twee keer een positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Inmiddels hebben we 2 x teamleiders.nu ingezet. Beide keren zijn toppers "geleverd". We werden prettig geholpen, kregen snel antwoord. Een fijne club, altijd enthousiast en leveren de juiste teamleiders!

snelle kandidaat voorgesteld

Na 1 telefoontje kreeg ik direct een goede kandidaat voorgesteld. De samenwerking met teamleiders.nu is erg prettig. er wordt maatwerk geleverd.

Top teamlead & coach

Linda is een ervaren teamlead die zowel met de harde als zachte kan van leidinggeven aan klantenservice teams beheert. Keer op keer heeft zij dmv een open kritische houding teamleden in beweging gebracht. Ondanks de uitdagende omstandigheden waarin ze terecht kwam, en een continue wisselende scope van haar opdracht, heeft ze zich herhaaldelijk aangepast en laten zien dat ze van alle markten thuis is (coachen /begeleiden van junior teamleads en het aansturen van dagelijkse operatie).

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Prettige, ervaren en zelfstandige TM met oog voor de mens en proces

Rogier heeft zich in korte tijd onze organisatie, zijn team en de opdrachtgever eigen moet maken. Hij doet dit op een zeer prettige manier. Vanuit verbinding maken met de mensen vindt hij zijn weg en heeft daarin een pragmatische aanpak, waardoor hij zaken voor elkaar weet te krijgen. Zijn rust is zijn kracht en hij is scherp op wat er in de omgeving en processen gebeurd. Fijne collega om in je team te hebben!

Pragmatische zelfstarter

De teamleider is zelfstartend. En dat kwam in deze opdracht goed uit omdat haar voorganger minder had gedaan dan was gezegd. In haar contact met het team was ze direct en gericht op het aanwakkeren van de eigen verantwoordelijkheid van elk teamlid. Een mooie prestatie is dat ze het gesprek is aangegaan en heeft aangemaakt met een teamlid wat jaren ervoor al gedaan had moeten zijn. De teamleider heeft een mooie ervaring in haar vak en die heeft ze ook aangewend binnen Vestia KCC: van kwaliteitsmonitoring en werving & selectie tot webcare en email. Van dat laatste weet ik niet of ze nog iets oplevert. Wat ik mee wil geven is dat ze meer bewust is van haar beïnvloeding als externe: dus structureel op tijd zijn in meetings, bijwerken van Trello en haar impact van communicatie tussen "peers" . Als ze hier meer of anders in zichtbaar wordt, zal dat mijns inziens bijdragen aan meer impact. Ik beveel haar aan als er iets opgezet en gedaan moet worden in korte(re) tijd. Ze start zelf op, pakt aan, blijft kalm, vaart een koers. En dat leidt tot eerste resultaten! Dank voor je inzet!

Professionele ervaring

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met teamleiders.nu. Snelle en professionele levering van een ervaren teamleider.

Kort mee samengewerkt, positief

TL overgenomen dus positief

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Je zet je hem met een gerust hart in; hij is een people man en zorgt voor een goede balans

Door zijn ervaring en de mens wie hij is brengt hij ervaring mee en zorgt daarme direct voor rust. Hij weet wat hij moet doen. Hij werkt heel makkelijk samen met zowel zijn medewerkers als ook het managementteam en kan daarmee op verschillende niveau's binnen de organisatie schakelen. Hij is niet de man die op de voorgrond treed, maar hij is het stabiele vangnet aan de achterkant. Wij zijn heel erg blij met wat hij voor het team heeft gedaan en wensen hem heel veel succes bij zijn volgende opdrachten.

Professionele coach

We hebben aan Niels een professionele coach de afgelopen 3 maanden gehad. Een coach die overziet, balans houd, signaleert, teams in staat heeft gesteld om kwaliteit te vergroten. Een coach met veel ervaring in de klantcontact branche en ervaringen heeft gedeeld om zo ons t helpen in verbetering.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

prima teamleider

Ik heb de samenwerking als prima ervaren. Ik wilde graag een samenwerking met een teamleider aangaan die anders naar zaken kijkt dan dat wij, als proces georiënteerd bedrijf, gewend zijn. Daarin zijn we zeker geslaagd.

Flexibele organisatie die snel schakelt

- korte lijnen - goed matching klantbehoefte en kandidaat profiel - periodieke evaluatie

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Snel de juiste ondersteuning gekregen

Ik was op korte termijn op zoek naar een personal assistant, iets waar teamleiders zich in principe niet op richt. Na telefonisch contact met Bart begreep hij waar de vraag uit voort kwam en heeft de contacten in zijn netwerk gebruikt om toch aan deze vraag te kunnen voldoen. Binnen no time had ik een voorstel en ik heb enkele maanden mogen genieten van de geweldige ondersteuning van teamleider. Teamleider heeft ruime ervaring in de wereld van de Klant Contact Centers, dus kon mij zowel op inhoud als ook op gebied van administratieve ondersteuning goed helpen.

Ervaren callcentermanager met aandachtspunten

De teamleider is zeer ervaren als callcentermanager en dat helpt ons dit team te professionaliseren. Daarmee heeft hij de potentie om ons zeer tevreden te laten zijn. De teamleider heeft ook ontenzeggelijk veel effort in het team en de ontwikkeling gestopt. Toch zijn we niet onverdeeld enthousiast. Samenwerking met mij en andere managers is vaak moeizaam. De teamleider is niet altijd scherp en duidelijk, komt regelmatig afspraken niet of deels na en is heel eigenwijs. Ik wordt onvoldoende gestructureerd en kort en bondig op de hoogte gehouden van de performance en ontwikkelingen in zijn team. De teamleider besluit met regelmaat een direct verzoek van mij niet op te volgen met als argument dat hij keuzes moest maken.