Fijne partij om mee samen te werken. Snel schakelen.

Een partij die snel kan schakelen en in de meeste gevallen goede kwaliteit levert. Er wordt meegedacht en pro-actief gehandeld. Asma was als contactpersoon een ongelooflijk fijne sparringspartner.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

TL.nu heeft snel en pragmatisch de juiste kandidaat voor ons te weten vinden.

Via TL.nu zowel een fijne interim kandidaat gevonden, als een permanente teamleader via bemiddeling. Sebastiaan staat dicht bij de klant en weet goed de behoefte te achterhalen om zo tot een goede match te komen.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Positieve ervaring in het verleden

Eelco is een Topper

het is vanuit de kant van Cegeka niet lekker gelopen. Dit is helaas een vervelende situatie. Helaas is een wijziging van het model geweest, waardoor er een interne kandidaat werd gekozen boven de externe kandidaat

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Prima inzet 11e periode daarna toch wat verslapping.

Timon is een lange periode ingezet. Timon is iemand die je korte opdrachten moet inzetten. Hij is op zijn best bij de opstart, project neerzetten etc. Zodra de opdracht langer wordt verslapt zijn aandacht. Ik had Timon wat langer nodig ivm vertrek van collega's en inzet van junior interne teammanagers. Timon is rechtlijnig dat moet passen ging bij mij goed. Timon vindt structuur lastig maakt afspraken maar komt zo ook net zo gemakkelijk niet na. Is laks in zijn administratie. Wel een People manager Dus voor korte inzet prima niet voor langere

Prima vervanging voor uitval van collega's!

We hebben een Teammanager ingezet ter vervanging van zwangerschapsverlof. Prima oplossing voor tijdelijke overbrugging. Medewerkers zijn vak volwassen en zeer ervaren in het snel eigen maken van materie.

Snelle levering van een zeer geschikte kandidaat voor de job

Onze teammanager ging kundig en snel aan de slag met een matig functionerend team. Het team was in no time op niveau. De teammanager is ervaren, zelfstandig en perfecte match voor onze vestiging.

Snel schakelen, snel stappen maken, snel vooruit.

Zéér prettige ervaring gehad met de inzet van de interim teamleider. Teamleider via teamleiders.nu is in staat geweest snel aan te passen aan de werkomstandigheden en de bestaande uitdagingen waardoor er direct stappen konden worden gemaakt met het team. De meegenomen ervaring en de respectvolle omgang met de medewerkers bleek ook direct een fijne match te zijn waardoor hij direct zijn stempel kon drukken op de altijd dynamische wereld van het facilitaire Klantcontact. Al met al dus een positieve ervaring.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Een warm nest en echt aandacht voor de mens

Teamleiders.nu is een uniek team waar ze echt aandacht voor de mens hebben en je in je waarde laten. Hier kun je leren en ervaringen delen en die toegevoegde waarde zijn voor een bedrijf waar ze zo behoefte aan hebben.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? N.v.t.

plezierig contact, snelle en passende inhuur

Warm ontvangst, oprecht geïnteresseerde mensen die een goede match weten te vinden.

Het contact met iedereen van Teamleiders.nu is warm, behulpzaam en met oprechte interesse! Arbeidsvoorwaarden zijn heel duidelijk en als je ergens tegenaan loopt zoeken ze direct naar een oplossing samen. Ik zou de samenwerking willen omschrijven als erg prettig en kan hen aan iedereen aanbevelen die van hard werken houdt.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

Snel schakelen en een kundige teamleider

Michelle weet van aanpakken, komt met ideeën en zet haar ervaring in om de opdracht uit te voeren. Niet alleen de vraag (operatie draaiende houden en 1 nieuwe klant bedienen) maar ook de verbetervoorstellen waar Michelle mee komt dragen bij aan de totale dienstverlening van ASN. Michelle zoekt afstemming, staat voor haar medewerkers en geeft ze constructieve feedback.

Vlot en adekwaat

Wij hadden op zeer korte termijn een ervaren en stevig afdelingshoofd nodig voor onze nieuwe organisatie in opbouw. Heel snel werden kandidaten gepresenteerd waaruit wij konden kiezen. Onze keuze was snel gemaakt en bleek een goede match. Zij is een aanvulling op ons team. Nu gaan wij graag met haar verder. De begeleiding van dit proces door teamleiders.nu was prettig en voortvarend.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Goed aanbod en match qua teamleiders

We hebben afgelopen periode, doordat onze manager(Nienke) Klantenservice met zwangerschapsverlof ging, dit perfect kunnen opgevangen met Teamleiders.nu. Ook de extra uitdaging, Nienke konn niet voor 100% ingezet worden, doordat ze iets meer zorg moesst besteden aan haar pas geboren baby. Bart schakelde weer supersnel en hebben we voor 3 maanden een andere type van teamleiders.nu ingezet.

Snel en eenvoudig contact

Het contact met teamleider.nu ging erg makkelijk. Voor de invulling van een teamleider positie gedurende een zwangerschap periode. Kregen makkelijk contact en de hele procedure verliep snel en vlot. Uiteindelijk goede kandidaten aangeboden en de keuze was lastig.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Zakelijke aanbeveling

Snel schakelen om samen tot een oplossing te komen

Binnen ons project zijn we snel geholpen aan extra mankracht. Binnen 2 weken was alles geregeld en is Aaron op ons project gestart. Aaron heeft heel snel de samenwerking opgezocht met de andere teammanagers en is goed in de groep opgenomen. Aaron is flexibel en helpt waar mogelijk.

Social, but not consistent

Alinne is a very nice personality to have around, she is great with people, however we missed the follow up on rules and documentation protocols. The ending of the project and the communication she did well towards the BA however she took it personally quite emotionally. BILA's and sickness conversations were done in the beginning however not followed up when the end of the project was defined. Alinne is great with a difficult client and can handle the pressure of a WBR. She is strict with Brand Ambassadors and socially involved with colleagues. We would not recommend on a ending project, however she can be straight to the point towards startups or long term projects.

Hooggespannen verwachtingen niet waargemaakt

De opdracht ging over vervanging vanwege zwangerschapsverlof. Jorn zou zich met name op het gebied van coaching van medewerkers gaan inzetten en daar ook andere teamleiders in ondersteunen. Het team heeft de samenwerking als prettig ervaren, maar van de coaching is veel te weinig terecht gekomen. Mijn indruk is dat Jorn de inhoud ingezogen werd en daar veel tijd mee kwijt was zonder resultaten. Door juist helder te zijn wat je wel en niet doet had de opdracht veel effectiever kunnen zijn. Op persoonlijk vlak is Jorn een prettig persoon om mee samen te werken.

Goede samenwerking tussen Teamleiders.nu en de Bloedbank Sanquin

Afgelopen jaren is er een goedde samenwerking geweest tussen Teamleiders.nu en de Bloedbank Sanquin. Frequent werden er tussentijdse evaluaties gehouden over de inzet van de betreffende interim teamleiders. De interim teamleiders hebben hun opdracht goed uitgevoerd conform de gemaakte afspraken en hebben een goede dienstverlening afgeleverd richting onze donors met hun teams.

• Hoe ben je in contact gekomen met Teamleiders.nu? Anders

mensgericht, teambuilder, toegankelijk, organisatiesensitief, resultaatgericht en betrouwbaar

Een zeer sociale en betrokken teamleider die als een leeuw zijn welpjes beschermd. Confronteert op een vriendelijke manier en laat veel verantwoordelijkheid bij het team en zijn medewerkers. Hij heeft de afgelopen 7 maanden het team medewerkers betrokken en gemotiveerd gehouden in zeer uitdagende omstandigheden en een zeer goede werkrelatie met de collega teamleider opgebouwd. Hij was voor haar een steun en toeverlaat. Mooie operationele resultaten neergezet met het team op een commercieel traject dat zeer belangrijk is voor Mediq.

ontzorgen met passie

Super fijn om uit de brand geholpen te worden met een deskundig iemand die de zorg van je overneemt. Dank je wel!

Positieve impact in korte tijd

Sander heeft voor een van onze opdrachtgevers geholpen bij het begeleiden van een verandertraject. Dit heeft hij zowel op mens als op proces niveau naar tevredenheid gedaan.

Heeft de job prima gedaan!

Ik was op zoek naar een teamcoach die ons gedurende de ziekte van de vaste teamcoach op het gebied van de aansturing van de mensen zou kunnen ontlasten en running the business geruisloos zou continueren. Daarin had ik zelf geen tijd om met de teamcoach te communiceren en dit zou door andere teamcoaches worden gedaan. En de teamcoach heeft dit prima weten op te lossen en mij weten te ontlasten, dus job well done.

Hans is flexibel en wil graag helpen waar hij kan.

Top goede match en prima salesteammanager

Ja eigenlijk hoef ik hier geen aanvulling op te geven, Wij hebben Faraz aangenomen als Teammanager binnen Cendris, Dit hadden we niet gedaan als we geen vertrouwen zouden hebben. Lijne persoonlijkheid die staat voor zijn mensen.

Verwachting overtroffen!!!

Met Peter was afgesproken dat hij maar een korte periode zou komen. Tijdens deze korte periode was het belangrijk dat de dagelijkse aansturing van zijn team en de operationele aansturing op de vloer zonder onderbreking door zouden gaan. Dat heeft Peter binnen no time dan ook opgepakt. 3e Dag was Peter al up and running en heeft daarnaast nog een effectieve bijdrage in het supervisor team geleverd. Teamleiders.nu bedankt en Peter heel veel succes in je verdere loopbaan.