Wij komen hier al tientallen jaren, erg tevreden!

Vriendelijke artsen en assistentes. Vakkundig, altijd denken in oplossingen, geen wachttijden voor spreekuur enz. Ik raad deze dierenarts aan.

Superfijne dierenartsen en medewerkers

Kom hier al jaren met al onze honden en katten

Excelent

Prima vertrouwd weer naar huis helemaal gerustgesteld

Dokter Niels is geweldig

Wordt altijd goed geholpen

Altijd duidelijk en netjes en meedenkend

Altijd duidelijk goede uitleg over het hoe en wat. Zeer tevreden.

Fijne praktijk waarin iedereen mee denkt in het belang van het dier

Ik vind het prettig dat het geen enkel probleem is om 1 vaste dierenarts te hebben voor mijn dieren en dat de assistentes mee denken in oplossingen. Een kleine praktijk maar vrijwel alles in huis.

Super goed

Altijd vriendelijk, en erg hulpzaam

vriendelijk meedenkend en kundig

Niels is echt een super arts. een echte dierenarts met hart voor dieren. ook zijn collega's en zeker ook de assistenentes zijn geweldig

Wat een lieve en gedreven mensen.

Zo blij met deze dieren vrienden. Echte dokters die dieren en hun baasjes willen helpen en steunen In goede maar zeker ook slechte tijden.

Een hele fijne dierenarts eentje met een luisterend oor. Wij komen altijd bij Niels. Ze krijgen een dikke 10 van ons en van Prince. Die huppelt zo naar binnen.

Wordt altijd erg goed geholpen

Mijn ervaring met Dierenkliniek de Perzikgaard is erg goed. Wolf onze duitse herder vind het ook niet erg om daar te komen en hij wordt altijd goed geholpen, er wordt goed geluisterd en mee gedacht in het belang van Wolf.

Fantastisch, meedenkend en het dier staat op nummer 1!

Met al onze katten een fijne behandeling, jong en oud! Dierenartsen met ervaring en compassie...

Dierenarts met empathie

Een dierenarts die geeft om de beestjes, kundig, concreet en menselijk naar beestje en eigenaar.

Zoals altijd aandacht en meedenken wat het beste is voor je beestje. Kom er al bijna 40 jaar.

Professionele vriendelijke service

Best of the Best

Wordt altijd goed geholpen met mijn hond

Denken altijd mee en zijn er vriendelijk

De artsen en assistenten zijn zo zorgzaam en lief voor je dieren. Denken mee als je hond oud word en wat gaat mankeren. En stellen een goed plan op om de duur van je dier te verlengen, maar wel zo dat je dier onnodig pijn heeft. Ik ben hier al klant vanaf 1989 met mijn eerste kat 1989. We hebben net in 3 maanden tijd 2 honden verloren aan ouderdom, en echt wat zijn het toch fantastische mensen die daar werken. Ze geven je de tijd om afscheid te nemen. We hebben nu nog 1 hond en die blijft hier ook onder behandeling en evt toekomstige dieren ook. Een dikke pluim

Fijne mensen goed personeel

Geweldig erg goed geholpen altijd staan ze klaar

Geen mails

Krijg nooit een mail wanneer ik de vlooienpipets kan ophalen.

Alleen maar lof voor de medewerkers

Ik ben weer zoals altijd super goed geholpen! Helaas was één van de katten aangereden en ik kon direct terecht. Hij is goed nagekeken en heeft alle zorg gekregen die hij nodig had. Alleen maar lof voor alle medewerkers in de praktijk. Ze staan voor je klaar en altijd vriendelijk.

Goede informatie en verzorging van mijn katje

Fijne doktoren en begaan met je dier......fijne ervaringen

Snel en goed geholpen

Hond tess maagkanteling

Mijn berner kwam met maagkanteling en in ahock binnen. Ze werd direct geholpen en het is goed afgelopen door doortastend inzien van de DA

Hele fijne kliniek!

Mijn beesten zijn al 12 jaar bij de perzikgaard. Hele lieve kundige mensen!

Super goed

Heel vriendelijk, klantgericht, altijd beleefd en super fijne praktijk.