Deskundig, netjes, klantvriendelijk

Bad verwijderd en douche geplaatst. Zeer netjes en deskundig gedaan. Personeel was zeer klantvriendelijk en betrok mij steeds bij de uitvoering.

Fijn dat alles perfect is uitgevoerd naar wens!

Optimale uitvoering aanpassing bad

Service is perfect en de uitvoering is prima. Komt de afspraken stipt na!!!

Fijn om deze woorden te lezen! Bedankt voor de moeite om ons te onderschrijven.

Een man een man, een woord een woord? Niet dus.

Het besluit per 1/1/2020 geen fietsen meer terug te nemen is ook een oplossing om niet een afspraak na te hoeven komen. Jammer voor mijn vrouw (68), die met een klein pensioen de fiets bij elkaar had gespaard , al een prestatie op zich. Nu ze na een ongeval niet meer in staat is te fietsen en er slechts 15 km op de teller staat, hadden we van een bedrijf in regio Rotterdam meer verwacht van "een man een man, een woord een woord". We zitten nu niet met één maar twee katers. We hadden onze oude dag iets minder problematisch voorgesteld.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Graag ontvangen wij een e-mail met uw persoonlijke gegevens via info@senzup.nl, zodat wij telefonisch contact met u kunnen opnemen. Alvast hartelijk dank!

Wat ze beloven komen ze na.

Ik heb eind oktober een eclectische driewiel fiets gekocht merk Torino. Er waren een paar dingen niet goed gegaan maar na telefonisch overleg is het allemaal goed gekomen. Ze zijn zelfs 2 keer langs geweest. Ik heb nu mijn vrijheid terug en kan gaan fietsen met de hond achter in de mand.

mooie folder ontvangen en ruime keuze,

snelle levering van een mooie folder,het is voor ons te ver , we zij 89 jaar,

Fietsen lukte niet, we voelen ons belazerd

Moeder heeft voor ruim 4000 euro een fiets gekocht. Het fietsen bleek lastig bij de proefrit. Beloofd was dat het beter ging met oefenen. We hebben afgesproken dat als het niet ging, de fiets zou worden teruggenomen, of er een oplossing zou worden gezocht. Helaas bleek het niet te lukken met fietsen. Vanuit Senzup krijgen we nu geen enkele hulp bij de terugname van de fiets. Er worden eenvoudig geen fietsen meer terug genomen is de mededeling. Onze fiets is spiksplinter nieuw, en er zou iemand met een veel minder budget gewoon blij mee gemaakt worden. We vragen dan ook een hele schappelijke terugname prijs. Maar tot onze grote spijt laat Senzup ons volkomen in de steek. Wat een slechte service!

👍-zo-n bedrijf

Inloop douche geplaatst en wij zijn zo superblij met de hele badkamer inclusief de tweede wc boven. Veel werk geweest alles in twee dagen.

Beste familie Geitz, fijn dat u zo tevreden bent!

Geweldig!

Een uiterst vriendelijk en bekwame monteur, die alles ook super netjes achterliet.

Beste Nicole, fijn dat alles naar tevredenheid, en schoon is uitgevoerd!

Vanaf ons eerste bezoek t/m de plaatsing van de inloopdouche werd ons vertrouwen volledig beantwoord

In Barendrecht een prima en plezierige uitleg van de mogelijkheden gehad waarna de plaatsing werd verricht door twee vakkundige en bijzonder vriendelijke medewerkers.

Dag Sjaak uit Dordrecht, fijn dat alles is uitgevoerd zoals van ons verwacht mag worden!

Fantastisch !!

Beste, Ik heb een zeer leuke zomer gehad in de laatste 20 jaar . Ja en dat dankzij de driewieler van Van Raam. Heel veel gaan rijden ik denk deze zomer 1000km. Je kan terug alleen weg. Voor jullie heel veel geluk in 2020 en doe zo verder. En van mij nog eens hartelijk dank voor die prachtige driewieler het beste ooit. Debruyn Hilde

goed advies goed uitgevoerd en goed resultaat

Ben goed geadviseerd werkzaamheden perfect uitgevoerd met een geweldig resultaat.

Fijn dat alles perfect is uitgevoerd Frans!

Een prima begeleiding bij de aanschaf van driewieler met trapondersteuning

Het personeel is vriendelijk, vakbekwaam met open oog voor de mogelijkheden en de beperkingen van de klant. Het wel bevinden van de klant gaat voor een hoge omzet. Een warme douche in deze tijd. Anneke Hollestein

Dag Anneke, bedankt voor deze warme douche! Prettig om te lezen dat onze werkwijze zeer gewaardeerd wordt in deze tijd.

erg vriendelijk en behulpzaam, goede serivce

Ze helpen mij erg goed, erg vriendelijk. Fijn bedrijf.

Fijn dat alles bij ons als prettig wordt ervaren!

Wij hebben een deurtje in het bestaande bad laten maken, en een nieuwe douchewand laten plaatsen. Perfecte oplossing indien je badkamer nog goed is maar je het bad en douche in één wilt combineren. Goed contact van vertegenwoordiger tot monteur en directie.

Beste Frank, fijn dat alles als goed is ervaren. Mochten er in de toekomst nog meer vragen zijn horen we dit uiteraard graag!

Prima product geen eigen service dienst.

De geleverde inloopdouche is op een m.i. klein, eenvoudig te verhelpen manco een uitstekende aankoop. De plaatsing en eerste nazorg was top en geschiede door uitstekende, door Senzup ingehuurde vakmensen. Het geconstateerde manco is de niet optimale bevestiging van de stabilisator. Advies: Bij hulpvraag na de garantieperiode duidelijk een afspraak maken over de hoogte van eventueel te betalen voorrij- en arbeidskosten.

Beste Herman, fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost. Dat wij geen eigen servicedienst hebben klopt niet. Wij hebben op uw verzoek, iemand extern moeten inhuren, daar u niet op de route van onze eigen servicedienst wenste te wachten.

Omdat ik een cva heb gehad heb ik moeite met op- en afstappen van de fiets en ben dus menigmaal gevallen. Toen kwam ik via internet dit bedrijf tegen en ik heb een afspraak gemaakt. Alexander kwam bij mij thuis zodat ik rustig de Mobile kon proberen. Hij gaf rustig en zeer duidelijk uitleg over de fiets. Ook had ik een probleem met het inparkeren bij de box maar Alexander ging rustig mee om de situatie te bekijken en kwam met de oplossing. Dus ik besloot de fiets te kopen en toen begon het wachten. Vandaag was het zover. De fiets werd keurig voor de deur gezet en de monteur gaf heel duidelijk en rustig uitleg. Hierna mocht ik proeffietsen en dat ging direct prima. Ook hij ging mee de box in om te kijken hoe het stallen daar ging en gaf nog wat aanvullende tips. Hierna zelf geoefend en al lekker een stukje gefietst. Ik ben zeer tevreden over Senzup en over de fiets. Ik ga het bij iedereen aanbevelen. Jullie zijn een topbedrijf!

Dag Yvonne, na een aantal telefoontjes over de verzekering ook nog via hier hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Mochten er in de toekomst nog meer vragen zijn staan we voor je klaar.

Fantastisch !

Super, wat een goede aankoop mijn driewielfiets! Alweer 3jaar in gebruik en nog geen problemen gehad. In de grote metalen mand achterop heb ik een mand geplaatst Voor onze hond Tonja. We trekken heel veel bekijks, en beantwoord vele vragen. Ik beveel deze fiets dan ook echt aan! Een foto van ons fietsend in de duinen heb ik opgestuurd . Ans

Leuk dat er al 3 jaar zonder problemen gefietst wordt. Fijn! Ook dat er een mand achterop is geplaatst dat de hond mee kan! Geniet van het fietsen, en de duinen :-)

Met senzup plezier en deskundigheid werd ik aan mijn super driewieler geholpen

Senzupmedewerkers, plezier, kwaliteit, betrouwbaarheid waren mijn ervaringen in mijn contacten met dit bedrijf. En de driewieler is behalve van een prachtige blauwe kleur een heel solide en soepel rijdende fiets -voor een boodschapje of de bibliotheek rijd ik met veel genoegen nog even de halve stad rond, heimelijk ook een beetje trots...……… sinds mijn eerste driewielertje als peuter heb ik veel fietsen versleten maar fietste nog nooit zo fijn als op de blauwe Proven van Senzup!

Beste Mieke, super leuk om deze ervaring te lezen. Fijn dat alles exact naar wens is uitgevoerd!

zo blij met de inloop douche

Via internet zijn we bij Senzup terecht gekomen, omdat wij in de buurt van Barendrecht wonen zijn we eerst naar de showroom gegaan om ons te laten informeren en te bekijken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Wij zijn zeer vriendelijk en met de nodige professionaliteit ontvangen en hebben de nodige informatie gekregen, zodat wij gelijk een afspraak hebben gemaakt voor het bezoek van een vertegenwoordiger. Tijdens zijn bezoek hebben wij besloten om een offerte te laten maken. Uiteraard hebben wij ook andere offertes aangevraagd maar bij ons gaf de klantvriendelijke houding en de keuzes die wij konden maken de doorslag om voor Senzup te kiezen. Nu hebben wij een vrij kleine badkamer, in een ouder appartementen gebouw met wat onlogisch leidingwerk, wat vervangen van het bad door een inloopdouche best een puzzel werd. De monteurs Patrick en Coen hebben er alles aan gedaan om zo veel mogelijk ruimte voor ons te creëren, wat een vakmannen zijn dat, heren bedankt voor jullie positieve instelling en meedenken. Toen de douche geplaatst was en Patrick en Coen gingen opruimen werd er zelfs om een stofzuiger gevraagd om de laatste rommeltjes nog weg te werken. Je merkt aan alles dat Senzup klantvriendelijkheid en professionaliteit heel hoog in het vaandel heeft staan. Wij zijn dolblij met onze inloopdouche en kunnen dan ook niets anders dan Senzup van harte aanbevelen.

Fijn om de beleving op deze manier te ontvangen. Super bedankt voor het delen hiervan.

Een prachtig resultaat, het deurtje in ons bad. De man die het geplaatst heeft werkte uiterst zoggvuldig en plezierig. Alles baar volle tevredenheid dus!

Fijn om de tevredenheid te lezen! Hartelijk dank voor deze mooie woorden./

zeer goede en vriendelijke ontvangst en geduldig personeel

Helaas is mijn vrouw bang gebleven en hebben wij besloten om er mee te stoppen,dit lag zeker niet aan de fiets maar aan de bijverschijnselen van de beroerte die mijn vrouw heeft gehad,de fiets zou door senzup weer verkocht worden en ik zou dan 2850,00 terug ontvangen de fiets was dus 8 dagen oud en 40 km op de teller,de fiets was nieuw 4250.00 Senzup zou de fiets in de showroom plaatsen en ik zou mijn geld vrij snel ontvangen Tot zover prima en redelijk opgelost door Senzup maar helaas komt er dus niets van terecht en voel ik mij genaait door dit bedrijf. Mijn fiets komt daar op zolder terecht en ik weet niet aan wie en voor hoeveel en wanneer verkocht gaat worden Ik ben dus zeeeer teleur gesteld door de afwikkeling van dit verhaal

Beste J.H.L.L. Bakker, vervelend om te lezen dat we niet waar kunnen maken wat u wel van ons verwacht had.

Deskundig en vriendelijk.

Goede service en deskundig.

Fijn dat u onze service en deskundigheid als goed heeft ervaren.

Goed werk afgeleverd

De 2 mannen hebben secuur het werk gedaan en schoon opgeleverd.

Beste Mevr. Riet uit Dordrecht, fijn dat alles naar tevredenheid is gemonteerd!

Hartelijk dank voor deze aanbeveling!

Geduldige uitleg en steun en vriendelijke medewerkers als je belt.

Vorig jaar ben ik een paar keer nogal gevallen op de fiets. Op- en afstappen was al langer een probleem, maar een driewieler......Ik was tenslotte "pas" 71. In augustus kwam bij mij Alexander Vree met een paar driewielers. Het werd de Trizon/Scooboo. Hij kwam in november. Zes weken lang dacht ik: nou ben ik 71 en beland ik alsnog in de goot. Alexander Vree verzekerde mij dat het echt goed zou komen. En inmiddels ben ik er dolblij mee. Ik had het jaren eerder mieten doen. En qua service: als ik bel met een "probleem" wordt het opgelost.

Beste José, fijn dat alles als goed wordt ervaren!