Ongelooflijk

Eind augustus haar zenzup move ontvangen. In het begin erg moeten wennen, maar met behulp van een ergotherapeut is de angst helemaal weg. Nu sinds 3 weken fietsen we weer als vroeger, héérlijke tochten al wezen maken. Ook voor de goede service die we hebben ontvangen De beste keus door de omstandigheden die we hebben kunnen maken. Fam. Van den Berg Leiderdorp

Dag familie van den Berg, fietsen als vroeger voelt dan toch wel weer snel vertrouwd. We wensen jullie weer veel veilige kilometers toe. En als er weer vragen zijn, gewoon bellen.

Bewegingsvrijheid

Ik heb sinds 2maanden mijn driewieler. Dankzij deze fiets heb ik een groot deel van mijn vrijheid terug! Al bijna 400 km gefietst, langs de mooiste plekjes in Zeeuws-Vlaanderen en in de buurt. Gebruik bijna de auto niet meer. Super gelukkig met de fiets.

Dag Meta uit Terneuzen, als u gelukkig bent met de fiets zijn wij dat ook. Geniet van de vele veilige kilometers!

Fantastische service en goede aflevering kapotte fiets

Op vrijdagmiddag ging de 3 wiel fiets van mijn man kapot. We zouden op maandag een week op vakantie gaan met fiets. Het was na 17 uur en ben toen zo brutaal geweest om het noodnummer te bellen, om te vragen om een fiets te kunnen huren. Ik kreeg toen te horen dat Senzup de fiets ook kon maken. Twee lieve vrienden van ons hebben de fiets maandag opgehaald en naar Barendrecht gebracht, waar ze vriendelijk ontvangen werden en de fiets gelijk gerepareerd werd! De fiets doet het beter dan voorheen, en wij willen de heren Joost en Koen erg bedanken voor de fantastische hulp. We hebben een heerlijke vakantie week gehad! Ronald en Annelies Frankfoorder

Dag Annelies, leuk om dit positieve bericht te lezen, dat na de reparatie in Barendrecht de vakantie super was en dat de fiets nog beter fietst dan voorheen! Bedankt voor het vertrouwen.

Aardig en netjes werkende medewerkers.

Vakkundige uitvoerders die netjes werken en na de klus hun rommel keurig opruimen.

Fijn dat de uitvoering naar wens is verlopen, veel plezier met de badkamer!

Perfecte, veilige douche!

Op de afgesproken tijd begonnen en halverwege de middag al klaar! Netjes afgewerkt, alles opgeruimd. De douche is precies wat we nodig hadden. Enige minpuntje: de levertijd. In de offerte stond 6 tot 8 weken; het heeft uiteindelijk 15 weken geduurd.

Beste Frans, bedankt voor het positieve bericht, en uiteraard de feedback. We gaan hier zeker mee aan de slag!

Wij zijn blij dat we voor Senzup hebben gekozen.

En dat is geen leugen. Wij zijn oprecht en echt blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen. In mijn blog staan de foto's van voor, tijdens en na. Ik hoop dat mijn review twijfelaars over de streep helpt. Ze pakten de klus voortvarend aan. Natuurlijk waren er wat vragen, maar zeker geen problemen. Het bleef voor ons spannend of het ze ging lukken. Maar halverwege de middag wisten we het al zeker dat het ging lukken. En aan het einde van de middag was de badkamerrenovatie klaar. We kregen nog een uitvoerige instructie over de werking van de kranen, de douchekoppen, het afvoerputje en het onderhoud. https://www.elisabethsmagazine.nl/senzup-review

Beste E. van der Ark, super leuk om dit te lezen, fijn dat de renovatie perfect is uitgevoerd naar jullie wensen. Leuk om ook op uw blog de foto's te zien van de werkwijze. Nogmaals bedankt!

Voortreffelijk

Zowel het verkoop gesprek als installatie waren ,in deze tijd geheel naar wens.Ook de snelle levertijd ruim binnen de prognose was een hulp.

Beste H.E. Zuring, fijn dat heel het traject als prettig is ervaren!

Uitstekende ervaring!

Vanaf vertegenwoordiger tot en met de montage van de inloopdouche in een woord samengevat.....Top!!!!!! De monteurs hebben de inloopdouche in 1 dag geplaatst en alles daarna weer schoon opgeleverd! Echte werkers die jongens...niet lullen maar poetsen om het zo maar eens te zeggen. kortom een zeer tevreden klant.

Fijn dat u zeer tevreden bent over onze werkwijze! Goed om te horen!

Prima👍

Zowel het voortraject als de plaatsing van de badkamer vlekkeloos verlopen.

Dag Marcel, bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling!

VANAF HET EERSTE BEZOEK TOT EN MET DE PLAATSING VAN HET DEUR SYSTEEM IN EEN WOORD GEWELDIG.

Ik heb er eigenlijk niets aan toe te voegen behalve dat de plaatsings monteur uit Zierikzee zeer sympathiek was en alles zeer netjes heeft opgeleverd en achter gelaten.

Leuk om te horen dat u de hele rit als geweldig heeft ervaren!

super bedrijf met super personeel

goede advisering en zeer goede en vriendelijke monteur ik kan de firma senzup dan ook voor honderd procent aanbevelen

Beste Willemse, fijn dat u ons bedrijf als super beoordeelt!

Alle lof

Ik kan zeggen dat het gehele proces van aankoop, levering, installatie tot afwerking prima is verlopen. Correcte mannen die het hebben uitgevoerd. prima prijs/kwaliteitverhouding

Fijn dat we van begin tot het einde alles naar wens hebben kunnen realiseren!

Heel erg tevreden

Goed vakwerk ,en aardig personeel.

Fijn dat u heel erg tevreden bent!

prachtige inloopdouche

Top: Fijn bedrijf. Uitstekende perfecte montage in één dag en alles netjes achtergelaten. Tip: kosten specificeren en levertijd verkorten

Dag Els, bedankt voor de feedback en de tip. Gaan we zeker mee aan de slag!

Goed en betrouwbaar bedrijf

Uitstekend. Mooie catalogus. Afspraak snel gemaakt, goed gesprek met de vertegenwoordiger van Senzup Plaatsing van een deur in mijn bad is met efficiëntie en zorgvuldig gedaan door de monteur die een kritisch oog voor details heeft.

Fijn om deze woorden te lezen!

Waardeloos

In eerste instantie lijkt het een zeer net vriendelijk bedrijf. Helaas is het tegenovergestelde gebleken. Voor mijn moeder een driewielfiets besteld t.w.v. €2.172,00. Ze kwamen thuis met verschillende fietsen om te testen. Mijn moeder lukte het niet echt om er goed om te fietsen. De verkoper verzekerde mij dat het wel goed komt met oefenen. Na een lange levertijd werd deze eindelijk geleverd. Weer een ronde gemaakt met de medewerker. Deze keer ging het nog slechter. Met goede moed elke dag geoefend, ook met haar therapeut maar ze kreeg het maar niet onder de knie. Toen ze op een gegeven moment begon te huilen toen ik weer met haar wilde oefenen gaf ze aan dat ze de fiets echt niet meer wilde. Binnen de 2 weken gebeld en dit aangegeven dat we graag de fiets terug wilden geven. De adviseur was op vakantie en zou ons terugbellen. Dat ging al niet van een leien dakje. Uiteindelijk kreeg ik hem aan de lijn. Om een lang verhaal kort te maken: ze namen de fiets niet terug en beroepen zich op de algemene voorwaarden. Daar staat in dat als ze bij je thuis komen je de koop niet kan ontbinden. Juridisch loket gebeld en deze gaf aan dat dit niet zo maar mag. We konden een procedure opstarten bij de kantonrechter. Hier had mijn moeder helaas niet de puf voor. MENSEN GA NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE!!! Nog nooit zoiets meegemaakt.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Graag ontvangen wij een e-mail met uw persoonlijke gegevens via info@senzup.nl, zodat wij contact met u kunnen opnemen. Alvast hartelijk dank!

uitermate tevreden

Onlangs een inloopdouche geplaatst, Duidelijke afspraken en geen woord teveel gezegd over de uitmuntende dienstverlening. Ook de nazorg was perfect en er werd duidelijk over gecommuniceerd. De afspraken werden heel goed nagekomen.

zeer slecht

dat ik niet goed ben voorgelicht ben niet tevreden maar er word niets aan gedaan is raar een inloop douch waar je maar weinig water mag gebruiken nog nooit van gehoord dit is alleen bij senzup iedere keer als ik douch heb ik er de pest in en spijt dat ik het door senzup heb laten doen

Deskundig, netjes, klantvriendelijk

Bad verwijderd en douche geplaatst. Zeer netjes en deskundig gedaan. Personeel was zeer klantvriendelijk en betrok mij steeds bij de uitvoering.

Fijn dat alles perfect is uitgevoerd naar wens!

Optimale uitvoering aanpassing bad

Service is perfect en de uitvoering is prima. Komt de afspraken stipt na!!!

Fijn om deze woorden te lezen! Bedankt voor de moeite om ons te onderschrijven.

Een man een man, een woord een woord? Niet dus.

Het besluit per 1/1/2020 geen fietsen meer terug te nemen is ook een oplossing om niet een afspraak na te hoeven komen. Jammer voor mijn vrouw (68), die met een klein pensioen de fiets bij elkaar had gespaard , al een prestatie op zich. Nu ze na een ongeval niet meer in staat is te fietsen en er slechts 15 km op de teller staat, hadden we van een bedrijf in regio Rotterdam meer verwacht van "een man een man, een woord een woord". We zitten nu niet met één maar twee katers. We hadden onze oude dag iets minder problematisch voorgesteld.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Graag ontvangen wij een e-mail met uw persoonlijke gegevens via info@senzup.nl, zodat wij telefonisch contact met u kunnen opnemen. Alvast hartelijk dank!

Wat ze beloven komen ze na.

Ik heb eind oktober een eclectische driewiel fiets gekocht merk Torino. Er waren een paar dingen niet goed gegaan maar na telefonisch overleg is het allemaal goed gekomen. Ze zijn zelfs 2 keer langs geweest. Ik heb nu mijn vrijheid terug en kan gaan fietsen met de hond achter in de mand.

mooie folder ontvangen en ruime keuze,

snelle levering van een mooie folder,het is voor ons te ver , we zij 89 jaar,

Fietsen lukte niet, we voelen ons belazerd

Moeder heeft voor ruim 4000 euro een fiets gekocht. Het fietsen bleek lastig bij de proefrit. Beloofd was dat het beter ging met oefenen. We hebben afgesproken dat als het niet ging, de fiets zou worden teruggenomen, of er een oplossing zou worden gezocht. Helaas bleek het niet te lukken met fietsen. Vanuit Senzup krijgen we nu geen enkele hulp bij de terugname van de fiets. Er worden eenvoudig geen fietsen meer terug genomen is de mededeling. Onze fiets is spiksplinter nieuw, en er zou iemand met een veel minder budget gewoon blij mee gemaakt worden. We vragen dan ook een hele schappelijke terugname prijs. Maar tot onze grote spijt laat Senzup ons volkomen in de steek. Wat een slechte service!

👍-zo-n bedrijf

Inloop douche geplaatst en wij zijn zo superblij met de hele badkamer inclusief de tweede wc boven. Veel werk geweest alles in twee dagen.

Beste familie Geitz, fijn dat u zo tevreden bent!