Over het algemeen goed

Mooie stabiele fiets , maar iets waar ik bij aflevering al over klaagde is de achterrem , die doet weinig tot niets , je kan de rem inknijpen , maar de fiets rijdt gewoon door en dat vind ik geen prettig / veilig idee Als er tijdens een rit iets met de voorrem gebeurd ben je remloos Een monteur is een week na aflevering langs geweest om diverse dingen na / bij testellen maar vertelde dat hij aan de achterrem niets kon doen . Jammer , maar een groot minpunt !! Als dat beter zou zijn wordt mijn totaalscore een 9

Beste Dirk, bedankt voor je feedback over de fiets en de remmen. Mochten we hier een verbetering in krijgen, om nog meer te remmen op de achterrem nemen we direct contact met je op.

Geweldig , geniet volop ,super ,heerlijk .

Ik heb zo ontzettend veel plezier van de fiets , had dit niet durven hopen Moest eerst wel even wennen, maar nu geweldig. Als het half kan , stappen we op de fiets en dat is genieten . Heb jaren niet goed meer kunnen fietsen altijd spanning , nu zo heerlijk rustig . Weet niet wat me overkomt . Ik heb ook type 2 , nou dat helpt als je een rondje gaat doen . Een aanrader , gewoon doen . Er gaat een wereld voor je open !!!

Dag Rina, fijn om lezen dat na het oefenen je veel meer plezier krijgt in het fietsen. We wensen je veel veilige kilometers toe!

GEWELDIG !! Heb weer een stuk vrijheid terug.

Via een kennis die ook een driewielfiets heeft van Senzup ben ik met mijn vrouw bij hen op de koffie geweest. Na de koffie heb ik een proefritje op zijn driewielfiets gemaakt en het fietsen ging prima. Het adres gekregen en op internet gekeken naar de diverse modellen. Bezoek gebracht in Barendrecht en verschillende fietsen uitgeprobeerd. Besloten het type Combo aan te schaffen in de showroom met Joost van Breugel gesproken over mijn problemen met een normale fiets. Er werden diverse oplossingen aan gedragen en deze werden ook getoond. Zodat we gelijk konden zien wat de extra hulpmiddelen op/aan de fiets inhielden. Tijdens dit gesprek werd aangegeven dat er voor de driewielfiets een jaarlijks onderhoud kon worden afgesloten. Ook vermelden wij in het gesprek dat we regelmatig op vakantie wilden. Ook hiervoor hebben ze een prima oplossing, aanhangwagen voor de driewielfiets en normale fiets. Zins mei 2019 ben ik de gelukkige bezitter van de Combo. Enkele weken geleden zei een mevrouw "Kerel wat heb jij een leuk karretje" als ik jonger was zou ik er ook een kopen. Mensen spreken mij regelmatig aan over mijn driewielfiets. En vragen wat er extra op/aan mijn driewielfiets zit. Ik heb rollatorhouder, voetkommen met klittenband en zadel met rugleuning. Ook wil men soms weten of er trapondersteuning op de driewielfiets zit raken. We raken dan in gesprek over hoever je er mee kan en ik vertel 70 tot 80 km maar ik heb wel een zwaardere accu. Tijdens een 14 daagse vakantie in Nederland, in 10 dagen fietsen wij 600 á 650 km. Wel moet je goed opletten op bospaden deze zijn niet zo ruim als gewone fietspaden. Ook als je een andere driewielfiets gebruiker tegenkom is het snelheid en stuurmanskunst aanpassen. Omdat het wat rustiger gaat groeten wij elkaar als blijde en gelukkige driewielfietsers.

Beste Piet, wat leuk om het stuk te lezen wat je heb geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, en dat het advies en gesprek in de showroom als fijn is ervaren. Je weet dat als er weer een aanhangwagen nodig is voor de driewielfiets je welkom bent. Ik wens je nog veel veilige kilometers. ^Joost

Heel erg positief

Waar moet ik beginnen om te vertellen hoe blij ik ben met mijn driewieler? Ik heb 'm nu ruim een jaar en heb er meer dan 2000 km op gereden, ondanks het feit dat ik 'm na een aanrijding ongeveer twee maanden heb moeten missen. Van oudsher fietsen mijn man en ik heel graag, waarbij hij de doorzetter is en ik de mooi-weer-fietser ben. Behalve de toertochtjes die we maken speelt mijn driewieler een belangrijke rol in mijn bewegingsvrijheid. Ik ben niet afhankelijk van een ander om de boodschappen te gaan doen of om me weg te brengen als ik bij iemand op bezoek wil. De aanschaf van de driewieler was trouwens niet moeilijk. Een vriendin van mij viel een aantal jaren geleden van haar 'gewone' fiets en schafte een driewieler aan. Ik had dus al gezien hoe blij zij ermee was. Veel mensen noemen me stoer en willen zelf niet op een driewieler gezien worden. Volgens mij doe je jezelf dan tekort. Voorlopig ga ik nog een poosje door met het genieten van en met deze fiets.

Beste Marion, fijn en leuk om te lezen dat de onafhankelijkheid groter is geworden na aanschaf van de driewielfiets. We wensen je nog heel veel veilige kilometers!

Kan niet meer fietsen

Ik heb hem nooit gebruikt staat in de schuur Ben 4 keer gevallen Bedankt voor jullie hulp Familie Stienstra Hertog Albrecht straat 308 c 1613GW Grootboek

Beste familie Stienstra, dit is vervelend om te lezen en niet de bedoeling. Ik zal contact met u opnemen om te kijken of wij hierin kunnen bemiddelen voor de fiets.

Geweldig om weer redelijk normaal te kunnen fietsen

Mijn ervaringen zijn goed met mijn driewieler. Wel is het nodig bij de keuze goed op te letten waar je gaat fietsen. In het Limburgse gebied waar ik woon is het heuvelachtig en moeten de remmen beter zijn dan de voorwielrem en een matige trommel remnaaf op beide achterwielen. Hier moet je aanwennen, dus zijn andere remmen (schijven voor en achter) aan te bevelen. Het heuvelachtige vraagt ook wat meer van de accu. ik heb de middelste qua capaciteit, dus ik zou nu de sterkste nemen. Service en onderhoud zijn uitstekend

Beste Erik, bedankt voor de beoordeling. Ook m.b.t. de feedback van de remmen, dit gaan we zeker meenemen om klanten hierover te informeren voor het Limburgse gebied!

mijn wereld is weer vergroot

door bepaalde beperkingen durfde ik niet meer op een gewone fiets te stappen, na veel nagedacht te hebben ben ik naar Senzup gegaan en heb een fantastische 3 wielfiets gekocht, de mercedes onder de 3 wielfietsen de scootertrike scoobo deep bosch active-line met middenmotor. In een woord een geweldige fiets,het was even wennen maar dan geeft hij zoveel fietsplezier echt geweldig!!

Beter dan verwacht, een goede keuze geweest.

Heb een drive gekocht, wegens ziekte kan ik niet meer op een gewone fiets. Service en begeleiding is perfect, wordt geduldig en heel vriendelijk uitgelegd. De fiets is van hoge kwaliteit en iedereen is er enthousiast over, ik dus ook natuurlijk. Dit bedrijf levert kwaliteit.

Beste Tonny, wat fijn dat de keuze goed is geweest, en zelfs beter dan verwacht. Altijd leuk om dit terug te lezen. Ook dat de service als prettig wordt ervaren.

geweldig

Ik heb mijn levenslang gefietst toen dat niet meer kon dacht ik misschien is een driewieler iets voor mij. Ik had al snel een geweldige fiets gevonden maar toen hij thuis bezorgd werd brak het zweet mij uit. Ik durfde haast niet op de fiets en vond het veel moeilijker dan ik dacht. Na een goed potje brullen boos zijn op mijzelf de Nederlandse fietsbond gebeld die mij het adres gaf van een fietsleraar. Zo ongelukkig als ik eerst was zo blij ben ik nu, 5 fietslessen en de wereld ligt weer voor mij open. Ik fiets elke dag met heel veel plezier. Ik ben niet meer afhankelijk van andere mensen, ik kan overal naar toe, kan mijn vrijwillegerswerk weer doen enz. Ik zou tegen een ieder willen zeggen die zich afvraagt of zo'n fiets iets voor hun is DOEN!!! De mensen bij Senzup zijn geweldig helpen je goed en hebben heel veel verschillende modellen. Een leuke bijkomstigheid vind ik, dat iedereen zo vriendelijk is in het verkeer als ze je zien aankomen. Als ik het op mijn 75e nog kan leren dan moet het jou ook lukken!

Beste Thea, hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie woorden!

fijne driewieler

vanwege mijn evenwicht met het op en afstappen was ik bang om te vallen. dat is nu verleden tijd ga ik met plezier weer fietsen. in een jaar tijd heb ik al meer dan 3200 km gefietst zonder te vallen iemand die bang is om te vallen raad ik deze fiets aan en hoop er nog met veel plezier veel km, mee te fietsen.

Beste Helena Tax, voor het evenwicht is een driewielfiets de perfect uitkomst, geen zorgen meer te hoeven maken om het op en afstappen. Veel veilige kilometers gewenst!

Ik ben best nog wel wat bang voor om te fietsen ik heb zelf 4 jaar niet gefietst ik doe het in stapp

Ik doe het in stappen ik kan het nog niet zo goed maar dat komt wel best wel wat bang maar dat kont goed echt waar

Beste Annet Eppink, elk begin is vaak een overwinning voor jezelf, rustig in stapjes opbouwen en dan komt het inderdaad goed. Veel fietsplezier!

De ontvangst en de koffie ,en het advies was zeer goed. Vertrouwelijk.

Onze fiets is nog niet geleverd . Vandaar kunnen wij daar weinig over vertellen.

Beste A.J.M.M. van Mierlo, fijn dat u het ontvangst en ons advies als prettig heb ervaren!

Ik heb weer bewegingsvrijheid en daar ben ik zo blij mee! Niet meer bang hoeven te zijn om te vallen. Voor mij en voor mijn vrouw een uitkomst! Kunnen nu weer samen fietsen!

Beste Jos, goed om te horen dat jullie beide tevreden en blij zijn met de driewielfiets!

Ik heb mijn 'Combo' nu anderhalf jaar en het is nog elke keer 'n plezier er mee te rijden

Toen ik eind tachtig begon te worden en nog steeds fietste, begon ik -juist in het stadsverkeer- bang te worden om te vallen. De driewieler bleek 'n uitkomst. Ik woon niet ver van 't centrum van Den Haag en de stad ingaan is met de auto geen doen. Lopen begint (op mijn 91-ste) wat moeizaam te worden maar deze 'E-tricycle' heeft mij weer mobiel gemaakt. En nog iets: Ik word op die driewieler in het verkeer voorkomend behandeld! Fietsers, automobilisten en (zelfs) tram- en buschauffeurs geven me voorrang, ook als ik daar verkeerstechnisch 'geen recht' op heb. Bij 'n stoplicht word ik soms aangesproken door jonge vrouwen (dertigers) die naar m'n ervaringen vragen en dan zeggen dat ze hun vader of moeder ook zo'n fiets gaan aanraden.

Beste Bram, fijn om te horen dat veel mede weggebruikers rekening houden met de driewielfietsen. Uiteraard goed om te horen dat u weer mobiel bent, toch weer zelfstandig er even uit kunnen.

Fietsen zonder problemen.

Ik heb mijn fiets nu van juni 2020 en heb toch al 3120km gefietst zonder problemen. Ik heb wel wat veranderingen aangebracht een verende zadelpen en nieuwe zadel. Ook heb ik het de bediening van de Bosch moter vervangen door Actief Line plus dit is veel beter geeft meer informatie.

Beste Jean Vandewinkel, dat zijn al aardig wat kilometers op de fiets, fijn dat deze als prettig wordt ervaren. Als er in de toekomst nog vragen zijn horen wij dit graag!

Geweldig, zonder pijn op en afstappen.

Het was even wennen, maar nu lekker ontspannen fietsen, heel blij mee

Beste Nel, fijn dat u blij bent om weer heerlijk ontspannen te fietsen! Bedankt voor de beoordeling.

Goed werk afgeleverd , communicatie prima met goed personeel

Na een bezoek bij ons thuis en een gesprek in de showroom besloten een douche te laten plaatsen. Uiteindelijk is in januari badkamer voorzien van een instap douche en vloer. Behalve de iets te hoge prijs zijn er weinig minpunten te benoemen. Van het begin tot aan het eind is er goede communicatie geweest. Juiste en nette afwerking en zeer net personeel. Ga zo door

Beste Erik, bedankt voor je beoordeling!

Top zaak vooral goede service

Na problemen gehad met de display. Is dit snel en goed opgelost. Zodat mijn vrouw weer veilig kan fietsen.

Dag Marcel, fijn om te horen dat de service na aanschaf als positief is ervaren. ^Joost.

Top advies van Joost Breugel

Ik ben iemand met een stabiliteitprobleem en heb ca 3 weken terug mijn Spirit ontvangen. Het is echt verbazingwekkend hoe fijn dit is. Dit had ik dus echt 10 jaar eerder moeten doen.

Dag Erwin, leuk dat je het advies in de showroom als positief hebt ervaren. Veel veilige kilometers toegewenst! ^Joost.

Een super team ( Koen en maatje)

Inderdaad in één dag bad eruit en inloopdouche erin. Topservice en vlotte werkwijze. Koen en zijn maatje zijn een aanbeveling.

Dag J.M. van Houten, leuk om uw review te lezen. Fijn dat onze service en werkwijze als prettig wordt ervaren!

Ongelooflijk

Eind augustus haar zenzup move ontvangen. In het begin erg moeten wennen, maar met behulp van een ergotherapeut is de angst helemaal weg. Nu sinds 3 weken fietsen we weer als vroeger, héérlijke tochten al wezen maken. Ook voor de goede service die we hebben ontvangen De beste keus door de omstandigheden die we hebben kunnen maken. Fam. Van den Berg Leiderdorp

Dag familie van den Berg, fietsen als vroeger voelt dan toch wel weer snel vertrouwd. We wensen jullie weer veel veilige kilometers toe. En als er weer vragen zijn, gewoon bellen.

Bewegingsvrijheid

Ik heb sinds 2maanden mijn driewieler. Dankzij deze fiets heb ik een groot deel van mijn vrijheid terug! Al bijna 400 km gefietst, langs de mooiste plekjes in Zeeuws-Vlaanderen en in de buurt. Gebruik bijna de auto niet meer. Super gelukkig met de fiets.

Dag Meta uit Terneuzen, als u gelukkig bent met de fiets zijn wij dat ook. Geniet van de vele veilige kilometers!

Fantastische service en goede aflevering kapotte fiets

Op vrijdagmiddag ging de 3 wiel fiets van mijn man kapot. We zouden op maandag een week op vakantie gaan met fiets. Het was na 17 uur en ben toen zo brutaal geweest om het noodnummer te bellen, om te vragen om een fiets te kunnen huren. Ik kreeg toen te horen dat Senzup de fiets ook kon maken. Twee lieve vrienden van ons hebben de fiets maandag opgehaald en naar Barendrecht gebracht, waar ze vriendelijk ontvangen werden en de fiets gelijk gerepareerd werd! De fiets doet het beter dan voorheen, en wij willen de heren Joost en Koen erg bedanken voor de fantastische hulp. We hebben een heerlijke vakantie week gehad! Ronald en Annelies Frankfoorder

Dag Annelies, leuk om dit positieve bericht te lezen, dat na de reparatie in Barendrecht de vakantie super was en dat de fiets nog beter fietst dan voorheen! Bedankt voor het vertrouwen.

Aardig en netjes werkende medewerkers.

Vakkundige uitvoerders die netjes werken en na de klus hun rommel keurig opruimen.

Fijn dat de uitvoering naar wens is verlopen, veel plezier met de badkamer!

Perfecte, veilige douche!

Op de afgesproken tijd begonnen en halverwege de middag al klaar! Netjes afgewerkt, alles opgeruimd. De douche is precies wat we nodig hadden. Enige minpuntje: de levertijd. In de offerte stond 6 tot 8 weken; het heeft uiteindelijk 15 weken geduurd.

Beste Frans, bedankt voor het positieve bericht, en uiteraard de feedback. We gaan hier zeker mee aan de slag!