Goed bedrijf, prettig personeel.

De contacten met Senzup zijn prettig verlopen en de offerteprijs was heel redelijk. Er is goed meegedacht met onze wensen en in de gegeven vrij kleine badkamer is een prima inloopdouche geleverd. Na de verwijdering van het ligbad bleek dat er wat geïmproviseerd moest worden en dat de inloopopening wat aan de smalle kant zou zijn. Dit is opgelost door een iets kortere glaswand te bestellen. Dat leidde wel tot een aantal weken improviseren bij het douchen, maar uiteindelijk is dit prima opgelost en we zijn er zeer tevreden over.

Super betrokken familiebedrijf

Perfecte vakbekwame ombouw van bad naar douche. Alles snel uitgevoerd en schoon opgeleverd. Met een instelling en betrokkenheid alsof het beste nog niet goed genoeg was.

Geachte R. Hartelijk dank voor uw review! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Zeer prettige contact met het bedrijf. Zeer tevreden - op één ding na.

De inloopdouche is prachtig geworden. Het enige: de terugplaatsing van de kraan op de oude plek, maar nu een ongelukkig punt. Tja, hebben we zelf niet op gelet, maar had degene moeten zien die het ontwerp maakte. Hebben zelf de glijstang kunnen demonteren en verplaatsen, maar niet de kraan (daarvoor zou in de muur een gleuf uitgefreest moeten worden), zodat nu de slang in een vreemde boog hangt. Heb het aan de 'intaker' gemeld. Die bedankte me netjes voor de leeerzame feedback. Maar ja. Daarom geen vijf, maar vier sterren.

Geachte Frans Lammerts, hartelijk dank voor uw review! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Prima fiets

Na een periode van wennen nu helemaal prima. Alleen de fietsroutes moet je soms wel even uitzoeken.

Beste Mevr. A. ten Brinke, fijn dat het na de periode van wennen goed gaat. Veel veilige kilometers!

Deskundig en klantvriendelijk

Deskundig en klantvriendelijk.

Prima sales, aflevering kan beter

Zeer goede service in de showroom, voldoende tijd, aandacht en geduld en ruimte ingepland en veel keuze aan driewielers om uit te proberen. Een verkoper die ruime ervaring heeft met senioren. Voor de aflevering was een uur ingepland. Dit is veel te kort om alle informatie over te dragen (o.a. schakelsysteem, rem om fiets vast te zetten, fietsmotor, diverse ANWB slotensystemen) en moet worden verwerkt door een senior. Een stukje heen en weer rijden in de straat is niet genoeg om comfortabel te geraken op de driewieler. In de showroom hadden we begrepen dat er een dagdeel ingepland zou worden voor de aflevering.

Beste Mevr. S. Hamstra, dank voor uw feedback, na aanleiding van het contact hebben we dit besproken dat er een andere verwachting was m.b.t. het afleveren. Zoals aangegeven zullen we dit meenemen.

fietst prettig

fiets prettig

Ze is er super blij mee. En een hele goede en snelle service. Helemaal toppie

Blij dat ik weer kan fiertsen

Door de driewieler kan ik zelfstandig op pad en ook door de aanschaf van een aanhanger kan ik met de fiets op vakantie.

Hartstikke goede service

De rugsteun van mijn driewieler was uit balans geraakt en de servicemonteur was vrij snel ter plaatse om hem weer goed vast te zetten. Buiten dat: mijn driewieler is helemaal top!

Veilig vervoer middel

Goede fiets en ook Goede service vervoer

Vriendelijk, professioneel

Doen wat ze beloven

goede communicatie en vakwerk geleverd

Dit is de tweede reviews die ik gestuurd heb , ik ben zeer tevreden met het deurtje in het bad.

Zeer professioneel

Heel tevreden met de wijze waarop wij geholpen zijn. Erg blij met mijn 3 wielfiets !

Voortreffelijk

. Goede communicatie. . Levering volgens afspraak . Vakkundige en schone uitvoering . Zeer prettig personeel

goed ontvangen met duidelijke uitleg en niets opgedrongen

Er wordt direct en correct ge gereageerd op telefonische benadering prima fiets

Prettig bedrijf

In de showroom alle tijd voor je, fijne begeleiding en op vragen wordt snel gereageerd.

Top bedrijf!!

Fijne mensen die altijd geïnteresseerd en paraat staan!! Echt een aanrader voor een Senzup driewieler!

Prima service, nette afwerking, coulante houding inzake meerkosten!

Placering douchestang had bij nader inzien beter gekund. Maar daar zijn we zelf mee akkoord gegaan.

top

Ben nu ruim een jaar een Senzupper en dat bevalt meer dan goed! Ik rijd op een ROMA en die voorziet in alles wat mijn beperkingen nodig hebben. Het is in NL ook de enige driewieler die al die praktische / technische pluspunten heeft, die positief zijn voor mijn fysieke lijf om te kunnen beewegen. Heb 23 jaar niet kunnen fietsen, maar dit lange wachten is het driedubbel waard. Nu kan ik fietsen en heb heel wat kwaliteit van leven er 'gratis' bij gekregen.

Goed, best tevreden met nieuwe douche. Schone oplevering ! Prettig contact medewerkers

Wat teleurstellen dat de pluggen van oude schroefbevestigingen niet verwijderd zijn voordat afgewerkt werd. Blijven nu zichtbaar Tevredenheidsnavraag misschien we=at eerder na oplevering ?

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Het begon al bij het gesprek in de showroom in Uddel. Eerlijken goed advies. Wordt goed geluisterd naar mijn wensen. Bij de aflevering aan huis ook perfecte service. Fiets werd nog even gepoets em goede uitleg en instructie gekregen. Aansluitend een proefritje met wat oefening met eventule obstakels.

Mijn 3 wieler voldoet prima; Het voorwiel eenvoudig te bedienen.

Enig nadeel is de grote afstand voor onderhoud

Zelfstandigheid

Ik durfde niet meer op mijn electrische fiets,maar kwam op die manier ook nergens meer,had andere mensen nodig.nu doe ik zelf weer alles e n fie ts heel wat af,bijna 1800 km per jaar

Vriendelijke deskundigheid.

Goed voorgelicht , echte aandacht. Echt persoonlijk. Ik ben super blij met de fiets.

Oosteinde 6

2991 LG Barendrecht