de fiets is comfortabel en gemakkelijk te bedienen

de fiets is comfortabel en gemakkelijk te bedienen

Beste Frans, fijn om te horen dat de fiets comfortabel en makkelijk te bedienen is. Veel veilige kilometers!

ik ben erg tevreden

het bad ziet er geweldig uit met het deurtje ik ben heel blij dat het in mijn eigen bad kon zonder veel breek werk na het werk werd alles keurig en schoon achter gelaten. en met de lift erbij kan ik rustig ouder worden.

Beste P. van Gils, bedankt voor de mooie woorden, en dat alles naar tevredenheid is geleverd.

fantastisch

Van het begin tot het eind geweldig er is keurig werk geleverd ben heel blij met het deurtje in mijn bad het ziet er prachtig uit, krijg hierover allen maar lof, ik zal jullie dan ook zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Bedankt voor deze lovende woorden!

Bedrijf komt afspraken niet na

Wij zijn enorm teleurgesteld in dit bedrijf. Mooie woorden maar ze maken ze niet waar. De nieuwe electrische driewieler Move bleek al kort na de aankoop niet geschikt ivm gezondheidsklachten. Ze wilden de fiets niet terugnemen maar wel tegen 20% korting. We werden maanden aan het lijntje gehouden. Toen werd het 30% voor een gloednieuwe fiets die slechts 16 km had gelopen! En hun weer verkopen voor de nieuw prijs, Dan verdienen ze 2x aan ons! Dit bedrijf komt afspraken niet na en wij kunnen dit bedrijf niet aanbevelen.

Beste familie Kuijsters, vervelend dat u bovenstaand gevoel heeft over de aanschaf van de driewielfiets. Dit is niet waar wij ons als bedrijf in herkennen en hebben dit ook telefonisch toegelicht. Mochten er nog meer vragen of opmerkingen zijn kunt u altijd contact met op opnemen.

Zeer goede service

Mijn moeder en ik zijn in Uddel geweest om te kijken voor een fiets. Eerlijk advies gehad, super goed geholpen. Na 3 verschillende fietsen geprobeerd te hebben zijn we uitgekomen op de senzup move. Ik had helaas het verkeerd het e-mailadres gebruikt waardoor er geen bestelling was plaats gevonden. Na 4 weken gebeld en gemaild te hebben kon de fiets toch op de afgesproken tijd op gehaald worden in Barendrecht. Bedankt allemaal voor de snelle service. Zaterdag opgehaald en de eerste 9 km zitten er op.

Fijn dat ondanks de miscommunicatie het toch goed is opgelost. We wensen uw moeder veel veilige kilometers toe!

Netjes, snel, accuraat en óók vriendelijk en kennis van zaken!

Goed op tijd, hard werken. Álles netjes opgeruimd erna, zelfs alles met doekje afgenomen. Aardige mensen. Een verademing in de aannemers wereld! En een prachtig resultaat ook nog!

Bedankt voor deze mooie woorden!

Fantastisch

Zowel bij aanschaf van fiets als ook onderhoud en service. Top!

Bedankt voor deze positieve beoordeling!

Bij contact en service zeer tevreden,

Bij het contact aan huis en in Barendrecht werden wij fijn geholpen,top De driewieler spirit is een fijn fiets waar ik fijn mee uit de voeten kan, Maar nu ik meer ga fietsen en langere afstanden maak ,ben ik er achter Gekomen dart de achterrem niet naar behoren werkt ,kontact opgenomen en daar werd mij verteld dat de achterrem maar een bij rem is , ik ga er van uit dat rem op een driewieler moet remmen. Bijrem staat niet in de folders,mijn advies verkoop de driewieler met echte remmen.

Beste Cor Frenken, vervelend om te lezen dat voor u de achterrem niet voldoende werkt. We hebben de optie aangeboden om hydraulische schijfremmen te monteren, dit was voor u niet mogelijk. Mocht dit in de toekomst toch wijzigen voor u, dan horen we dit uiteraard graag.

Een tegenvaller

In september 2021 heeft onze tante een Driewieler gekocht. In de showroom zijn wij netjes geholpen. Onze tante besloot na een klein proefritje (achteraf gezien te snel) de driewieler direct te kopen. Na een paar weken werd de fiets thuis afgeleverd. Helaas heeft ze maar 9 kilometer op de fiets gefietst om te oefenen maar het lukt haar niet om veilig op de driewieler de weg op te gaan. Dit komt omdat dit toch niet de juiste Driewieler voor haar is en omdat haar gezondheid ook achteruit is gegaan. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of zij de fiets terug zouden willen nemen maar dit was niet mogelijk. De fiets daarom zelf maar op verschillende social media aangeboden maar helaas staat de fiets nog altijd als nieuw in de schuur. Het is een hele mooie fiets maar voor onze tante helaas een dure miskoop.

Beste Rene, vervelend om te lezen dat het fietsen helaas niet lukt. Ik ontvang graag via onze mail wat meer gegevens om te kijken wat we hierin kunnen betekenen voor jullie.

Een uitstekende installatie van een prachtige inloopdouche

Heb dit reeds op zeer positieve wijze medegedeeld.

Beste L.G., bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling. Fijn dat jullie de installatie en de inloopdouche als erg fijn ervaren!

Geweldig, klantvriendelijk

Wij zochten een driewieler fiets, mijn vrouw heeft in één arm een beperking. Véél op internet gezocht, swinging wheels, begin er nóóit aan evenals tworby, ze bouwen je elektrische fiets om heel even mee gefietst, die krijg je gewoon mee,je gaat alle kanten op. Dan naar Senzup, een uitleg van anderhalf uur! Proef fietsen met vijf! verschillende fietsen, dan naar buiten, het wordt heel rustig en goed uitgelegd,gekozen voor de Torino, nu al 500 km mee gefietst, je moet oefenen, echt,maar wij kunnen weer samen fietsen, veilig. Dus als u een driewieler fiets zoekt ,ga naar Senzup, Barendrecht, je wordt perfect geholpen, geen druk!!!!

Beste Dick van Dijk, fijn dat u onze service en uitleg als prettig heeft ervaren. Als er nog vragen zijn in de toekomst schroom dan zeker niet om hierover contact op te nemen!

Zeer zker aan te raden

Op 31 september werd mijn fiets geleverd, een Senzup Move met alles erop en eraan. Mijn ervaring na 1 maand is alleen maar positief, prima fiets, goede midden motor, prima accu, goed zitcomfort. Voor mensen met op- en afstapproblemen zeker een aanrader, je hoeft nl. niet meer bij iedere kruispunt op- en af te stappen, dat geldt ook voor de stoplichten. Vrij ruime actieradius en snelle oplaad. Het is zeker even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, wil je niet anders meer. Tot op hoge leeftijd te gebruiken, handelbaar en solide. Het kost wat maar dan heb je ook echt wat voor de langere termijn. Prima service van vader en zonen en ander personeel, zeer benaderbare firma.

Beste Gonny Burgers, bedankt voor de feedback. Fijn dat de driewielfiets en onze service als zeer prettig zijn ervaren. We wensen je veel veilige kilometers toe!

Bijzonder prettig!

De ontvangst in de winkel, was zeer hartelijk, rustig en vriendelijk. De uitleg van de diverse driewielers, waren duidelijk en ook weer....rustig en vriendelijk. Voor mij was dit erg belangrijk, omdat ik me toch wat nerveus voelde. Nu heb ik de fiets in huis, maar ik had nog verschillende vragen. Deze kon ik mailen en binnen een dag kreeg ik een duidelijk antwoord. Met vriendelijke groeten, Mevr. den Held.

Dag Diaan, fijn dat het bezoek en advies in onze showroom als prettig is ervaren. We wensen ondanks het oefenen je veel veilige kilometers toe!

TOP!!

Heel blij met mijn witte Spirit!! Rijdt fantastisch. Mijn wereld is weer een heel stuk groter geworden!

Dag Tony, fijn dat je blij bent met de fiets, we wensen je veel veilige kilometers!

Naa enige oefening een geweldig vervoersmiddel

Op dinsdag 7 september werd de Torino driewielfiets bij mij afgeleverd. Ik kreeg een korte cursus en werd goed begeleid maar toen ik het 's middags zelf probeerde kwam er niets van terecht, ik was te bang om te vallen. Vrijdags probeerde ik het, na lezenvan het begeleidende boekje, opnieuw. Eerst ophet kerkplein in de buurt. Voortdurend remmen en de voeten op het pedaal houden. Toen dat ging de straat op en de wijk in en steeds, al wiebelde de fiets behoorlijk want de wegen in Gouda centrum zijn moeilijk gaanbaar, mezelf voorhouden: je kunt niet vallen. Wat een openbaring was dat. Ik heb daarna verschillende akties uitgevoerd, boodschappen gedaan en zelfs op zondag de kerk bezocht en dat was best een aardige trip. Ik ben erg duizelig en loop met een stok die ik in de houder meeneem maar ik ben erg blij met mijn fiets.

Beste A.C.W. Bunnik, fijn dat na het oefenen de zelfstandigheid weer toeneemt. We wensen u veel veilige kilometers!

Geweldige ervaring met aanschaf driewielfiets

Toen na 3 valpartijen en breuken duidelijk werd dat ik niet meer op een tweewiel fiets durfde te rijden moest ik besluiten om uit te kijken naar een driewiel fiets. Wat ik een hele stap vond. Maar met de afspraak voor een proefrit werd ik snel op mijn gemak gesteld. Ook met de aflevering van de fiets ging het zo soepel. Hele geduldige mensen die snappen dat je niet zomaar weg fietst. Mee lopen de straat door en aanwijzingen geven. De angst na de valpartijen zat er nog goed in. Maar 3 wielen rijdt zo stabiel. Ik zeg niet dat ik mijn angst al helemaal kwijt ben maar ik ben verbaasd dat ik me nu zo makkelijk in het verkeer beweeg. Nu moest er wat versteld worden aan de fiets en met het zelfde geduld legde de monteur van alles uit. Waardoor ik nu uit kijk naar mijn volgende fietstocht.

Beste Erica, fijn om deze woorden te lezen, ook dat na de aflevering de snelle service als prettig is ervaren! Op naar nog meer veilige kilometers!

Door een val met haar E-bike durfde mijn vrouw niet meer te fietsen, wij fietsten 5000 km binnen een jaar. Overal gekeken uiteindelijk bij SenZup uitgekomen, afspraak van anderhalf uur!! De fiets wordt uitstekend uitgelegd, we hebben er vier geprobeerd, eerst binnen en dan naar buiten, uiteindelijk gekozen voor de Torino,die voelde gelijk al vertrouwd aan,binnen een week geleverd en nu dus oefenen. Je kan de fiets goedkoper kopen, máár, deze uitleg was ons wel iets waard, perfect, door Alexander Vree. Kortom, wij fietsen weer,je moet oefenen, oefenen oefenen máár je kan blijven zitten bij ieder stoplicht, de trapondersteuning, vijf!!is ruim voldoende, fiets voelt zeer stabiel aan. Ga niet aan de gang met losse zijwielen of elektrische fiets ombouwen, hebben we allemaal naar gekeken, werkt niet is gevaarlijk, instabiel. Dit is een uitgave, máár je krijgt je vrijheid ervoor terug en dat is onbetaalbaar!!

Dag Dick van Dijk, fijn dat u de service in onze showroom als zeer prettig heeft ervaren. We wensen jullie heel veel veilige kilometers!

N GEWELDIG driewielfiets de MOVE.

Begin Juni 21, kwam ik na wat omzwervingen uit eindelijk bij SENZUP in Barendrecht uit. Na een nare ervaring in dec. 20, waarbij ik beide polsen brak met gecompliceerde breuken kreeg ik val angst en zat vol stress op n fiets. Bij elke kruising, rotonde stapte ik af als ik naar links of rechts keek ging mijn fiets ook die kant op, mijn man stond soms angst en beven uit. De reclame van Senzup van Ria uit Zwolle, maakte mij nieuwsgierig. Ook de fabriek van van RAAM in Varsseveld deden wij aan om wat fietsen te proberen maar nee dat werd niets. Afspraak gemaakt bij Senzup in Barendrecht, de eerste fietsen waar ik op zat waren het ook niet voor mij. Tegen de verkoper zij ik stop maar want dit wordt niets. Nee dat doen we niet Ik heb nog iets anders voor u. De Senzup Move werd binnen gereden en ik nam plaats op het riante zadel met ruggensteun, het voelde gelijk goed en vertrouwd. 'n Rondje binnen en even naar buiten de weg op en ik was verkocht. 'n Maand later werd de fiets geleverd, wat ging gebeuren op de parkeerplaats van FC Emmen, daar had ik even de ruimte om rustig te wennen aan de fiets. Dat heb ik ook 'n week lang in mijn woonomgeving gedaan, de straten verkennen hoe het voelde en waar de kuilen en putten zitten. Daar werden het langere tochten en we dromen alweer van fietsvakanties door Nederland langs knooppunten en LF routes. Op veel plekken waar ik kom zijn er mensen die de mooie fiets komen bewonderen en dan vertel ik 100 uit. Het is niet ach ze rijdt op n driewielfiets. Maar het is fantastisch, ik heb mijn vrijheid weer terug en geniet samen met m'n partner weer van de natuur, het fietsen enz, enz, Ik kan niet anders zeggen dat ik er gelukkiger van ben geworden.

Beste Sylvia Wesdorp, wat leuk om deze woorden te lezen. Dat je de vrijheid weer terug heb, en weer heerlijk samen kan genieten van de natuur. We wensen jullie heel veel veilige kilometers toe!

Prima fiets

Ik heb al 4950km zonder problemen in 14 maand tijd.

Beste Jean Vandewinkel, fijn dat er al zoveel veilige kilometers gemaakt zijn! Op naar de volgende 5000!

Over het algemeen goed

Mooie stabiele fiets , maar iets waar ik bij aflevering al over klaagde is de achterrem , die doet weinig tot niets , je kan de rem inknijpen , maar de fiets rijdt gewoon door en dat vind ik geen prettig / veilig idee Als er tijdens een rit iets met de voorrem gebeurd ben je remloos Een monteur is een week na aflevering langs geweest om diverse dingen na / bij testellen maar vertelde dat hij aan de achterrem niets kon doen . Jammer , maar een groot minpunt !! Als dat beter zou zijn wordt mijn totaalscore een 9

Beste Dirk, bedankt voor je feedback over de fiets en de remmen. Mochten we hier een verbetering in krijgen, om nog meer te remmen op de achterrem nemen we direct contact met je op.

Geweldig , geniet volop ,super ,heerlijk .

Ik heb zo ontzettend veel plezier van de fiets , had dit niet durven hopen Moest eerst wel even wennen, maar nu geweldig. Als het half kan , stappen we op de fiets en dat is genieten . Heb jaren niet goed meer kunnen fietsen altijd spanning , nu zo heerlijk rustig . Weet niet wat me overkomt . Ik heb ook type 2 , nou dat helpt als je een rondje gaat doen . Een aanrader , gewoon doen . Er gaat een wereld voor je open !!!

Dag Rina, fijn om lezen dat na het oefenen je veel meer plezier krijgt in het fietsen. We wensen je veel veilige kilometers toe!

GEWELDIG !! Heb weer een stuk vrijheid terug.

Via een kennis die ook een driewielfiets heeft van Senzup ben ik met mijn vrouw bij hen op de koffie geweest. Na de koffie heb ik een proefritje op zijn driewielfiets gemaakt en het fietsen ging prima. Het adres gekregen en op internet gekeken naar de diverse modellen. Bezoek gebracht in Barendrecht en verschillende fietsen uitgeprobeerd. Besloten het type Combo aan te schaffen in de showroom met Joost van Breugel gesproken over mijn problemen met een normale fiets. Er werden diverse oplossingen aan gedragen en deze werden ook getoond. Zodat we gelijk konden zien wat de extra hulpmiddelen op/aan de fiets inhielden. Tijdens dit gesprek werd aangegeven dat er voor de driewielfiets een jaarlijks onderhoud kon worden afgesloten. Ook vermelden wij in het gesprek dat we regelmatig op vakantie wilden. Ook hiervoor hebben ze een prima oplossing, aanhangwagen voor de driewielfiets en normale fiets. Zins mei 2019 ben ik de gelukkige bezitter van de Combo. Enkele weken geleden zei een mevrouw "Kerel wat heb jij een leuk karretje" als ik jonger was zou ik er ook een kopen. Mensen spreken mij regelmatig aan over mijn driewielfiets. En vragen wat er extra op/aan mijn driewielfiets zit. Ik heb rollatorhouder, voetkommen met klittenband en zadel met rugleuning. Ook wil men soms weten of er trapondersteuning op de driewielfiets zit raken. We raken dan in gesprek over hoever je er mee kan en ik vertel 70 tot 80 km maar ik heb wel een zwaardere accu. Tijdens een 14 daagse vakantie in Nederland, in 10 dagen fietsen wij 600 á 650 km. Wel moet je goed opletten op bospaden deze zijn niet zo ruim als gewone fietspaden. Ook als je een andere driewielfiets gebruiker tegenkom is het snelheid en stuurmanskunst aanpassen. Omdat het wat rustiger gaat groeten wij elkaar als blijde en gelukkige driewielfietsers.

Beste Piet, wat leuk om het stuk te lezen wat je heb geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, en dat het advies en gesprek in de showroom als fijn is ervaren. Je weet dat als er weer een aanhangwagen nodig is voor de driewielfiets je welkom bent. Ik wens je nog veel veilige kilometers. ^Joost

Heel erg positief

Waar moet ik beginnen om te vertellen hoe blij ik ben met mijn driewieler? Ik heb 'm nu ruim een jaar en heb er meer dan 2000 km op gereden, ondanks het feit dat ik 'm na een aanrijding ongeveer twee maanden heb moeten missen. Van oudsher fietsen mijn man en ik heel graag, waarbij hij de doorzetter is en ik de mooi-weer-fietser ben. Behalve de toertochtjes die we maken speelt mijn driewieler een belangrijke rol in mijn bewegingsvrijheid. Ik ben niet afhankelijk van een ander om de boodschappen te gaan doen of om me weg te brengen als ik bij iemand op bezoek wil. De aanschaf van de driewieler was trouwens niet moeilijk. Een vriendin van mij viel een aantal jaren geleden van haar 'gewone' fiets en schafte een driewieler aan. Ik had dus al gezien hoe blij zij ermee was. Veel mensen noemen me stoer en willen zelf niet op een driewieler gezien worden. Volgens mij doe je jezelf dan tekort. Voorlopig ga ik nog een poosje door met het genieten van en met deze fiets.

Beste Marion, fijn en leuk om te lezen dat de onafhankelijkheid groter is geworden na aanschaf van de driewielfiets. We wensen je nog heel veel veilige kilometers!

Kan niet meer fietsen

Ik heb hem nooit gebruikt staat in de schuur Ben 4 keer gevallen Bedankt voor jullie hulp Familie Stienstra Hertog Albrecht straat 308 c 1613GW Grootboek

Beste familie Stienstra, dit is vervelend om te lezen en niet de bedoeling. Ik zal contact met u opnemen om te kijken of wij hierin kunnen bemiddelen voor de fiets.

Geweldig om weer redelijk normaal te kunnen fietsen

Mijn ervaringen zijn goed met mijn driewieler. Wel is het nodig bij de keuze goed op te letten waar je gaat fietsen. In het Limburgse gebied waar ik woon is het heuvelachtig en moeten de remmen beter zijn dan de voorwielrem en een matige trommel remnaaf op beide achterwielen. Hier moet je aanwennen, dus zijn andere remmen (schijven voor en achter) aan te bevelen. Het heuvelachtige vraagt ook wat meer van de accu. ik heb de middelste qua capaciteit, dus ik zou nu de sterkste nemen. Service en onderhoud zijn uitstekend

Beste Erik, bedankt voor de beoordeling. Ook m.b.t. de feedback van de remmen, dit gaan we zeker meenemen om klanten hierover te informeren voor het Limburgse gebied!