Uw service is kwaliteit,

Ben tevreden met nieuwe driewieler. Heb bijna iedere dag gefietst. Lekker.

Vertrouwd van begin tot eind.

Via Google zijn we uitgekomen bij Senzup, dit is een van de bedrijven dit het in 1 dag kon realiseren. Nadat we contact hadden opgenomen met Senzup werd er al snel een afspraak gemaakt voor een adviesgesprek. Dit gesprek verliep heel fijn, alles werd duidelijk uitgelegd en alle opties werden doorlopen. Uiteindelijk werd er een offerte gemaakt voor een op maat gemaakte douchecabine. De offerte viel ons heel erg mee, deze was rond de 40% lager dan andere bedrijven. Wat ons opviel was dat bij andere bedrijven de prijs omhoog ging doordat we een andere maat douchecabine wilde dan de standaard maten. De offerte werd goedgekeurd en dan begint het wachten, het glas moest speciaal op onze gewenste maat gemaakt worden. En dan is het zover, vandaag komen ze de nieuwe douchecabine plaatsen. Ook dat liep van begin tot eind perfect, de medewerkers werken heel netjes en zijn erg beleefd. Voor je het weet staat er zomaar een prachtige nieuwe douchecabine. Onze instap ging van 23cm naar7 cm, dat is zo ontzettend fijn. Senzup, bedankt voor deze fijne samenwerking en voor onze prachtige nieuwe douchecabine.

buutengewoon!

Afspraak goed geregeld ,deur in bad goed uitgelegd,vriendelijke afspraak met manager uit barendrecht, Daarna in November installateur in een dag deur geplaatst en alles k m.v.geurig opgeruimd!

Een zeer positieve ervaring.

Het was fijn dat de verkoper op de hoogte was wat de ziekte van Parkinson zoal inhoudt. Hij kon daardoor gerichter advies geven. Je hebt de keuze uit meerdere modellen en prijzen. Ook de mogelijkheid om b.v. een voorziening op de fiets te krijgen, waardoor je een rollator meekan nemen. Géén lange levertijd. Ze kunnen/willen de afhandeling van een fietsverzekering voor je regelen. Ze nemen alle tijd om je vertrouwd te maken met de fiets, als ze de fiets komen brengen Heb je een vraag, krijg je héél snel antwoord.

fantastisch

uitstekend product, zeer goede ervaring met plaatsing.

deskundig, accuraat personeel

zie boven

A true professional in all aspects

A pleasure to have bought from this shop

Superfijne monteurs , netjes gewerkt ik zou ze iedereen aanbevelen!! BEN HEEL ERG BLIJ MET MIJN INLOOPDOUCHE!!GENIET ER ELKE DAG VAN!!

Vriendelijk en vakkundig

Kennis Vriendelijk Meedenken Geruststellend

Een serieus en professioneel team dat je héél goed begeleidt!

Senzup verkoopt uiterst degelijke en betrouwbare driewielers en neemt geduldig de tijd voor 'fietsles' en uitleg over de bediening en techniek. Dat gebeurt nogmaals bij de aflevering en 'op maat maken' van de driewieler.

Prima ervaring met personeel!

Hebben hier netjes gewerkt.

Beste keuze.

Hebben een aanhanger voor mijn van Raam driewieler gekocht. Kon binnen 2 weken geleverd worden maar wij wilden hem pas een maand later ophalen. Was geen probleem, namen alle tijd voor de uitleg hoe alles werkte en hielpen bij het koppelen aan de auto ( hadden namelijk nog nooit met iets achter de auto gereden ).

Goed en duidelijk. Zeer klant gericht.

Zeker een merk om te vergelijken bij het zoeken naar een driewieler.

Afwerking is niet geweldig.

Mijn Presto S heeft positieve maar ook negatieve kanten. Eerst de positieve: sjouwt bijna overal doorheen, stabiel, neemt stoepen, hellingen takken en nat bladerdek moeiteloos. Handige kleine draaicirkel. Negatieve: bij oneffenheden zoals scheve stoeptegel of randje bij afrit, kan de beschermkap onder de stoel los schieten met als gevolg dat hij in de werkplaats-stand schiet en gaat piepen. Ook zijn de spiegels niet goed vast te draaien zodat steeds versteld moet worden. De actieradius is een stuk minder als omschreven, de te bereiken snelheid ook. Dat is allemaal wel jammer omdat het verder een goede scooter is.

Uitstekend!

Wij hadden verzuimd een afspraak te maken, maar werden desondanks op een uitermate sympathieke manier geholpen. Ik werd zelfs gewaarschuwd dat als ik een bepaalde — behoorlijk prijzige — fiets zou uitproberen, ik “verkocht” zou zijn! En zo is het ook inderdaad gegaan! Bedankt voor een heel prettige koop ervaring.

Goede service, uitstekende vakbekwame mensen

Ik ben een trapper verloren door een fabrieksfout binnen 2 dagen stond er een monteur om het te repareren Goede service

goede service, ze nemen alle tijd

Zowel tijdens het bezoek aan de showroom als bij de aflevering van de driewieler nam men alle tijd voor ons. De bezorger wilde zeker weten of ik het goed deed en jogde zelfs een blokje om mee.

Top ervaring!

Alle fietsen uit te proberen die het beste bij je past. Goede begeleiding en uitleg. Echt een aanrader!

Prima fiets

Fijne fiets, prettige zithouding, zadel veert heel fijn, stuurt makkelijk. Ik voel mij veel veiliger op de weg. Ook de electrische ondersteuning doet het heel goed. Het lukt mij niet om op de computer de info te tonen over : actuele snelheid, gemiddelde snelheid, ritafstand. Om dit in te zien moet de knop volgens de gebruikshandleidng respectievelijk kort ofwel middellang ofwel lang worden ingedrukt, maar dat lukt mij niet. Bosch zou er goed aan doen om hiervoor een computer te gebruiken met een MENU-knop.

Great

Alles op de afgesproken tijd, medewerker super behulpzaam en meedenkend (hij wilde niet eens koffie voor ie wat gedaan had). Nog steeds super

Snel gewend aan het rijden op de Senzup

Het zadel staat iets te ver weg om comfortabel te kunnen trappen. Hoe verstel ik dat? De ondersteuning in de stand "WALK" is samen met de laagste versnelling is onvoldoende om zonder extra hulp over de steile uitrit uit de parkeergarage te komen. Hebt u een suggestie hoe dat wel zou kunnen?

Super goed

Ik ben blij dat ik bij Senzup terecht bent gekomen. Goede service. Werd netjes geholpen en namen de tijd voor mij.

Ben over de fiets en kwaliteit zeer tevreden

De fiets is duidelijk verbeterd. De zithouding maakt dat ik onbelast kan fietsen. de wegligging is goed verbeterd,je hoeft weinig tegen te sturen op paden die naar de berm aflopen. De bediening is goed en soepel. Een beurt na een paar maanden om alles na te lopen wat los loopt van schroeven mis ik wel. Dat probeer ik dan zelf Marwans ik weet door de kwaliteit van de fietspaden die aangetast word n omdat ze op zand liggen en verzakken is dat in NH nofdig Ben echt blij de aankoop van de fiets gedaan te hebben

Het is een fijne fiets

Ik heb er nog niet zoveel op gereden maar wat ik gedaan heb is prima gegaan .Wel even doorzetten .ivm mijn ogen moet ik nog even wachten maar ik ben er blij mee .

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.