Bijzonder prettig!

De ontvangst in de winkel, was zeer hartelijk, rustig en vriendelijk. De uitleg van de diverse driewielers, waren duidelijk en ook weer....rustig en vriendelijk. Voor mij was dit erg belangrijk, omdat ik me toch wat nerveus voelde. Nu heb ik de fiets in huis, maar ik had nog verschillende vragen. Deze kon ik mailen en binnen een dag kreeg ik een duidelijk antwoord. Met vriendelijke groeten, Mevr. den Held.

Dag Diaan, fijn dat het bezoek en advies in onze showroom als prettig is ervaren. We wensen ondanks het oefenen je veel veilige kilometers toe!

TOP!!

Heel blij met mijn witte Spirit!! Rijdt fantastisch. Mijn wereld is weer een heel stuk groter geworden!

Dag Tony, fijn dat je blij bent met de fiets, we wensen je veel veilige kilometers!

Naa enige oefening een geweldig vervoersmiddel

Op dinsdag 7 september werd de Torino driewielfiets bij mij afgeleverd. Ik kreeg een korte cursus en werd goed begeleid maar toen ik het 's middags zelf probeerde kwam er niets van terecht, ik was te bang om te vallen. Vrijdags probeerde ik het, na lezenvan het begeleidende boekje, opnieuw. Eerst ophet kerkplein in de buurt. Voortdurend remmen en de voeten op het pedaal houden. Toen dat ging de straat op en de wijk in en steeds, al wiebelde de fiets behoorlijk want de wegen in Gouda centrum zijn moeilijk gaanbaar, mezelf voorhouden: je kunt niet vallen. Wat een openbaring was dat. Ik heb daarna verschillende akties uitgevoerd, boodschappen gedaan en zelfs op zondag de kerk bezocht en dat was best een aardige trip. Ik ben erg duizelig en loop met een stok die ik in de houder meeneem maar ik ben erg blij met mijn fiets.

Beste A.C.W. Bunnik, fijn dat na het oefenen de zelfstandigheid weer toeneemt. We wensen u veel veilige kilometers!

Geweldige ervaring met aanschaf driewielfiets

Toen na 3 valpartijen en breuken duidelijk werd dat ik niet meer op een tweewiel fiets durfde te rijden moest ik besluiten om uit te kijken naar een driewiel fiets. Wat ik een hele stap vond. Maar met de afspraak voor een proefrit werd ik snel op mijn gemak gesteld. Ook met de aflevering van de fiets ging het zo soepel. Hele geduldige mensen die snappen dat je niet zomaar weg fietst. Mee lopen de straat door en aanwijzingen geven. De angst na de valpartijen zat er nog goed in. Maar 3 wielen rijdt zo stabiel. Ik zeg niet dat ik mijn angst al helemaal kwijt ben maar ik ben verbaasd dat ik me nu zo makkelijk in het verkeer beweeg. Nu moest er wat versteld worden aan de fiets en met het zelfde geduld legde de monteur van alles uit. Waardoor ik nu uit kijk naar mijn volgende fietstocht.

Beste Erica, fijn om deze woorden te lezen, ook dat na de aflevering de snelle service als prettig is ervaren! Op naar nog meer veilige kilometers!

Door een val met haar E-bike durfde mijn vrouw niet meer te fietsen, wij fietsten 5000 km binnen een jaar. Overal gekeken uiteindelijk bij SenZup uitgekomen, afspraak van anderhalf uur!! De fiets wordt uitstekend uitgelegd, we hebben er vier geprobeerd, eerst binnen en dan naar buiten, uiteindelijk gekozen voor de Torino,die voelde gelijk al vertrouwd aan,binnen een week geleverd en nu dus oefenen. Je kan de fiets goedkoper kopen, máár, deze uitleg was ons wel iets waard, perfect, door Alexander Vree. Kortom, wij fietsen weer,je moet oefenen, oefenen oefenen máár je kan blijven zitten bij ieder stoplicht, de trapondersteuning, vijf!!is ruim voldoende, fiets voelt zeer stabiel aan. Ga niet aan de gang met losse zijwielen of elektrische fiets ombouwen, hebben we allemaal naar gekeken, werkt niet is gevaarlijk, instabiel. Dit is een uitgave, máár je krijgt je vrijheid ervoor terug en dat is onbetaalbaar!!

Dag Dick van Dijk, fijn dat u de service in onze showroom als zeer prettig heeft ervaren. We wensen jullie heel veel veilige kilometers!

N GEWELDIG driewielfiets de MOVE.

Begin Juni 21, kwam ik na wat omzwervingen uit eindelijk bij SENZUP in Barendrecht uit. Na een nare ervaring in dec. 20, waarbij ik beide polsen brak met gecompliceerde breuken kreeg ik val angst en zat vol stress op n fiets. Bij elke kruising, rotonde stapte ik af als ik naar links of rechts keek ging mijn fiets ook die kant op, mijn man stond soms angst en beven uit. De reclame van Senzup van Ria uit Zwolle, maakte mij nieuwsgierig. Ook de fabriek van van RAAM in Varsseveld deden wij aan om wat fietsen te proberen maar nee dat werd niets. Afspraak gemaakt bij Senzup in Barendrecht, de eerste fietsen waar ik op zat waren het ook niet voor mij. Tegen de verkoper zij ik stop maar want dit wordt niets. Nee dat doen we niet Ik heb nog iets anders voor u. De Senzup Move werd binnen gereden en ik nam plaats op het riante zadel met ruggensteun, het voelde gelijk goed en vertrouwd. 'n Rondje binnen en even naar buiten de weg op en ik was verkocht. 'n Maand later werd de fiets geleverd, wat ging gebeuren op de parkeerplaats van FC Emmen, daar had ik even de ruimte om rustig te wennen aan de fiets. Dat heb ik ook 'n week lang in mijn woonomgeving gedaan, de straten verkennen hoe het voelde en waar de kuilen en putten zitten. Daar werden het langere tochten en we dromen alweer van fietsvakanties door Nederland langs knooppunten en LF routes. Op veel plekken waar ik kom zijn er mensen die de mooie fiets komen bewonderen en dan vertel ik 100 uit. Het is niet ach ze rijdt op n driewielfiets. Maar het is fantastisch, ik heb mijn vrijheid weer terug en geniet samen met m'n partner weer van de natuur, het fietsen enz, enz, Ik kan niet anders zeggen dat ik er gelukkiger van ben geworden.

Beste Sylvia Wesdorp, wat leuk om deze woorden te lezen. Dat je de vrijheid weer terug heb, en weer heerlijk samen kan genieten van de natuur. We wensen jullie heel veel veilige kilometers toe!

Prima fiets

Ik heb al 4950km zonder problemen in 14 maand tijd.

Beste Jean Vandewinkel, fijn dat er al zoveel veilige kilometers gemaakt zijn! Op naar de volgende 5000!

Over het algemeen goed

Mooie stabiele fiets , maar iets waar ik bij aflevering al over klaagde is de achterrem , die doet weinig tot niets , je kan de rem inknijpen , maar de fiets rijdt gewoon door en dat vind ik geen prettig / veilig idee Als er tijdens een rit iets met de voorrem gebeurd ben je remloos Een monteur is een week na aflevering langs geweest om diverse dingen na / bij testellen maar vertelde dat hij aan de achterrem niets kon doen . Jammer , maar een groot minpunt !! Als dat beter zou zijn wordt mijn totaalscore een 9

Beste Dirk, bedankt voor je feedback over de fiets en de remmen. Mochten we hier een verbetering in krijgen, om nog meer te remmen op de achterrem nemen we direct contact met je op.

Geweldig , geniet volop ,super ,heerlijk .

Ik heb zo ontzettend veel plezier van de fiets , had dit niet durven hopen Moest eerst wel even wennen, maar nu geweldig. Als het half kan , stappen we op de fiets en dat is genieten . Heb jaren niet goed meer kunnen fietsen altijd spanning , nu zo heerlijk rustig . Weet niet wat me overkomt . Ik heb ook type 2 , nou dat helpt als je een rondje gaat doen . Een aanrader , gewoon doen . Er gaat een wereld voor je open !!!

Dag Rina, fijn om lezen dat na het oefenen je veel meer plezier krijgt in het fietsen. We wensen je veel veilige kilometers toe!

GEWELDIG !! Heb weer een stuk vrijheid terug.

Via een kennis die ook een driewielfiets heeft van Senzup ben ik met mijn vrouw bij hen op de koffie geweest. Na de koffie heb ik een proefritje op zijn driewielfiets gemaakt en het fietsen ging prima. Het adres gekregen en op internet gekeken naar de diverse modellen. Bezoek gebracht in Barendrecht en verschillende fietsen uitgeprobeerd. Besloten het type Combo aan te schaffen in de showroom met Joost van Breugel gesproken over mijn problemen met een normale fiets. Er werden diverse oplossingen aan gedragen en deze werden ook getoond. Zodat we gelijk konden zien wat de extra hulpmiddelen op/aan de fiets inhielden. Tijdens dit gesprek werd aangegeven dat er voor de driewielfiets een jaarlijks onderhoud kon worden afgesloten. Ook vermelden wij in het gesprek dat we regelmatig op vakantie wilden. Ook hiervoor hebben ze een prima oplossing, aanhangwagen voor de driewielfiets en normale fiets. Zins mei 2019 ben ik de gelukkige bezitter van de Combo. Enkele weken geleden zei een mevrouw "Kerel wat heb jij een leuk karretje" als ik jonger was zou ik er ook een kopen. Mensen spreken mij regelmatig aan over mijn driewielfiets. En vragen wat er extra op/aan mijn driewielfiets zit. Ik heb rollatorhouder, voetkommen met klittenband en zadel met rugleuning. Ook wil men soms weten of er trapondersteuning op de driewielfiets zit raken. We raken dan in gesprek over hoever je er mee kan en ik vertel 70 tot 80 km maar ik heb wel een zwaardere accu. Tijdens een 14 daagse vakantie in Nederland, in 10 dagen fietsen wij 600 á 650 km. Wel moet je goed opletten op bospaden deze zijn niet zo ruim als gewone fietspaden. Ook als je een andere driewielfiets gebruiker tegenkom is het snelheid en stuurmanskunst aanpassen. Omdat het wat rustiger gaat groeten wij elkaar als blijde en gelukkige driewielfietsers.

Beste Piet, wat leuk om het stuk te lezen wat je heb geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, en dat het advies en gesprek in de showroom als fijn is ervaren. Je weet dat als er weer een aanhangwagen nodig is voor de driewielfiets je welkom bent. Ik wens je nog veel veilige kilometers. ^Joost

Heel erg positief

Waar moet ik beginnen om te vertellen hoe blij ik ben met mijn driewieler? Ik heb 'm nu ruim een jaar en heb er meer dan 2000 km op gereden, ondanks het feit dat ik 'm na een aanrijding ongeveer twee maanden heb moeten missen. Van oudsher fietsen mijn man en ik heel graag, waarbij hij de doorzetter is en ik de mooi-weer-fietser ben. Behalve de toertochtjes die we maken speelt mijn driewieler een belangrijke rol in mijn bewegingsvrijheid. Ik ben niet afhankelijk van een ander om de boodschappen te gaan doen of om me weg te brengen als ik bij iemand op bezoek wil. De aanschaf van de driewieler was trouwens niet moeilijk. Een vriendin van mij viel een aantal jaren geleden van haar 'gewone' fiets en schafte een driewieler aan. Ik had dus al gezien hoe blij zij ermee was. Veel mensen noemen me stoer en willen zelf niet op een driewieler gezien worden. Volgens mij doe je jezelf dan tekort. Voorlopig ga ik nog een poosje door met het genieten van en met deze fiets.

Beste Marion, fijn en leuk om te lezen dat de onafhankelijkheid groter is geworden na aanschaf van de driewielfiets. We wensen je nog heel veel veilige kilometers!

Kan niet meer fietsen

Ik heb hem nooit gebruikt staat in de schuur Ben 4 keer gevallen Bedankt voor jullie hulp Familie Stienstra Hertog Albrecht straat 308 c 1613GW Grootboek

Beste familie Stienstra, dit is vervelend om te lezen en niet de bedoeling. Ik zal contact met u opnemen om te kijken of wij hierin kunnen bemiddelen voor de fiets.

Geweldig om weer redelijk normaal te kunnen fietsen

Mijn ervaringen zijn goed met mijn driewieler. Wel is het nodig bij de keuze goed op te letten waar je gaat fietsen. In het Limburgse gebied waar ik woon is het heuvelachtig en moeten de remmen beter zijn dan de voorwielrem en een matige trommel remnaaf op beide achterwielen. Hier moet je aanwennen, dus zijn andere remmen (schijven voor en achter) aan te bevelen. Het heuvelachtige vraagt ook wat meer van de accu. ik heb de middelste qua capaciteit, dus ik zou nu de sterkste nemen. Service en onderhoud zijn uitstekend

Beste Erik, bedankt voor de beoordeling. Ook m.b.t. de feedback van de remmen, dit gaan we zeker meenemen om klanten hierover te informeren voor het Limburgse gebied!

mijn wereld is weer vergroot

door bepaalde beperkingen durfde ik niet meer op een gewone fiets te stappen, na veel nagedacht te hebben ben ik naar Senzup gegaan en heb een fantastische 3 wielfiets gekocht, de mercedes onder de 3 wielfietsen de scootertrike scoobo deep bosch active-line met middenmotor. In een woord een geweldige fiets,het was even wennen maar dan geeft hij zoveel fietsplezier echt geweldig!!

Beter dan verwacht, een goede keuze geweest.

Heb een drive gekocht, wegens ziekte kan ik niet meer op een gewone fiets. Service en begeleiding is perfect, wordt geduldig en heel vriendelijk uitgelegd. De fiets is van hoge kwaliteit en iedereen is er enthousiast over, ik dus ook natuurlijk. Dit bedrijf levert kwaliteit.

Beste Tonny, wat fijn dat de keuze goed is geweest, en zelfs beter dan verwacht. Altijd leuk om dit terug te lezen. Ook dat de service als prettig wordt ervaren.

geweldig

Ik heb mijn levenslang gefietst toen dat niet meer kon dacht ik misschien is een driewieler iets voor mij. Ik had al snel een geweldige fiets gevonden maar toen hij thuis bezorgd werd brak het zweet mij uit. Ik durfde haast niet op de fiets en vond het veel moeilijker dan ik dacht. Na een goed potje brullen boos zijn op mijzelf de Nederlandse fietsbond gebeld die mij het adres gaf van een fietsleraar. Zo ongelukkig als ik eerst was zo blij ben ik nu, 5 fietslessen en de wereld ligt weer voor mij open. Ik fiets elke dag met heel veel plezier. Ik ben niet meer afhankelijk van andere mensen, ik kan overal naar toe, kan mijn vrijwillegerswerk weer doen enz. Ik zou tegen een ieder willen zeggen die zich afvraagt of zo'n fiets iets voor hun is DOEN!!! De mensen bij Senzup zijn geweldig helpen je goed en hebben heel veel verschillende modellen. Een leuke bijkomstigheid vind ik, dat iedereen zo vriendelijk is in het verkeer als ze je zien aankomen. Als ik het op mijn 75e nog kan leren dan moet het jou ook lukken!

Beste Thea, hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie woorden!

fijne driewieler

vanwege mijn evenwicht met het op en afstappen was ik bang om te vallen. dat is nu verleden tijd ga ik met plezier weer fietsen. in een jaar tijd heb ik al meer dan 3200 km gefietst zonder te vallen iemand die bang is om te vallen raad ik deze fiets aan en hoop er nog met veel plezier veel km, mee te fietsen.

Beste Helena Tax, voor het evenwicht is een driewielfiets de perfect uitkomst, geen zorgen meer te hoeven maken om het op en afstappen. Veel veilige kilometers gewenst!

Ik ben best nog wel wat bang voor om te fietsen ik heb zelf 4 jaar niet gefietst ik doe het in stapp

Ik doe het in stappen ik kan het nog niet zo goed maar dat komt wel best wel wat bang maar dat kont goed echt waar

Beste Annet Eppink, elk begin is vaak een overwinning voor jezelf, rustig in stapjes opbouwen en dan komt het inderdaad goed. Veel fietsplezier!

De ontvangst en de koffie ,en het advies was zeer goed. Vertrouwelijk.

Onze fiets is nog niet geleverd . Vandaar kunnen wij daar weinig over vertellen.

Beste A.J.M.M. van Mierlo, fijn dat u het ontvangst en ons advies als prettig heb ervaren!

Ik heb weer bewegingsvrijheid en daar ben ik zo blij mee! Niet meer bang hoeven te zijn om te vallen. Voor mij en voor mijn vrouw een uitkomst! Kunnen nu weer samen fietsen!

Beste Jos, goed om te horen dat jullie beide tevreden en blij zijn met de driewielfiets!

Ik heb mijn 'Combo' nu anderhalf jaar en het is nog elke keer 'n plezier er mee te rijden

Toen ik eind tachtig begon te worden en nog steeds fietste, begon ik -juist in het stadsverkeer- bang te worden om te vallen. De driewieler bleek 'n uitkomst. Ik woon niet ver van 't centrum van Den Haag en de stad ingaan is met de auto geen doen. Lopen begint (op mijn 91-ste) wat moeizaam te worden maar deze 'E-tricycle' heeft mij weer mobiel gemaakt. En nog iets: Ik word op die driewieler in het verkeer voorkomend behandeld! Fietsers, automobilisten en (zelfs) tram- en buschauffeurs geven me voorrang, ook als ik daar verkeerstechnisch 'geen recht' op heb. Bij 'n stoplicht word ik soms aangesproken door jonge vrouwen (dertigers) die naar m'n ervaringen vragen en dan zeggen dat ze hun vader of moeder ook zo'n fiets gaan aanraden.

Beste Bram, fijn om te horen dat veel mede weggebruikers rekening houden met de driewielfietsen. Uiteraard goed om te horen dat u weer mobiel bent, toch weer zelfstandig er even uit kunnen.

Fietsen zonder problemen.

Ik heb mijn fiets nu van juni 2020 en heb toch al 3120km gefietst zonder problemen. Ik heb wel wat veranderingen aangebracht een verende zadelpen en nieuwe zadel. Ook heb ik het de bediening van de Bosch moter vervangen door Actief Line plus dit is veel beter geeft meer informatie.

Beste Jean Vandewinkel, dat zijn al aardig wat kilometers op de fiets, fijn dat deze als prettig wordt ervaren. Als er in de toekomst nog vragen zijn horen wij dit graag!

Geweldig, zonder pijn op en afstappen.

Het was even wennen, maar nu lekker ontspannen fietsen, heel blij mee

Beste Nel, fijn dat u blij bent om weer heerlijk ontspannen te fietsen! Bedankt voor de beoordeling.

Goed werk afgeleverd , communicatie prima met goed personeel

Na een bezoek bij ons thuis en een gesprek in de showroom besloten een douche te laten plaatsen. Uiteindelijk is in januari badkamer voorzien van een instap douche en vloer. Behalve de iets te hoge prijs zijn er weinig minpunten te benoemen. Van het begin tot aan het eind is er goede communicatie geweest. Juiste en nette afwerking en zeer net personeel. Ga zo door

Beste Erik, bedankt voor je beoordeling!

Top zaak vooral goede service

Na problemen gehad met de display. Is dit snel en goed opgelost. Zodat mijn vrouw weer veilig kan fietsen.

Dag Marcel, fijn om te horen dat de service na aanschaf als positief is ervaren. ^Joost.