Wij zijn blij dat we voor Senzup hebben gekozen.

En dat is geen leugen. Wij zijn oprecht en echt blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen. In mijn blog staan de foto's van voor, tijdens en na. Ik hoop dat mijn review twijfelaars over de streep helpt. Ze pakten de klus voortvarend aan. Natuurlijk waren er wat vragen, maar zeker geen problemen. Het bleef voor ons spannend of het ze ging lukken. Maar halverwege de middag wisten we het al zeker dat het ging lukken. En aan het einde van de middag was de badkamerrenovatie klaar. We kregen nog een uitvoerige instructie over de werking van de kranen, de douchekoppen, het afvoerputje en het onderhoud. https://www.elisabethsmagazine.nl/senzup-review

Voortreffelijk

Zowel het verkoop gesprek als installatie waren ,in deze tijd geheel naar wens.Ook de snelle levertijd ruim binnen de prognose was een hulp.

Beste H.E. Zuring, fijn dat heel het traject als prettig is ervaren!

Uitstekende ervaring!

Vanaf vertegenwoordiger tot en met de montage van de inloopdouche in een woord samengevat.....Top!!!!!! De monteurs hebben de inloopdouche in 1 dag geplaatst en alles daarna weer schoon opgeleverd! Echte werkers die jongens...niet lullen maar poetsen om het zo maar eens te zeggen. kortom een zeer tevreden klant.

Fijn dat u zeer tevreden bent over onze werkwijze! Goed om te horen!

Prima👍

Zowel het voortraject als de plaatsing van de badkamer vlekkeloos verlopen.

Dag Marcel, bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling!

VANAF HET EERSTE BEZOEK TOT EN MET DE PLAATSING VAN HET DEUR SYSTEEM IN EEN WOORD GEWELDIG.

Ik heb er eigenlijk niets aan toe te voegen behalve dat de plaatsings monteur uit Zierikzee zeer sympathiek was en alles zeer netjes heeft opgeleverd en achter gelaten.

Leuk om te horen dat u de hele rit als geweldig heeft ervaren!

super bedrijf met super personeel

goede advisering en zeer goede en vriendelijke monteur ik kan de firma senzup dan ook voor honderd procent aanbevelen

Beste Willemse, fijn dat u ons bedrijf als super beoordeelt!

Alle lof

Ik kan zeggen dat het gehele proces van aankoop, levering, installatie tot afwerking prima is verlopen. Correcte mannen die het hebben uitgevoerd. prima prijs/kwaliteitverhouding

Fijn dat we van begin tot het einde alles naar wens hebben kunnen realiseren!

Heel erg tevreden

Goed vakwerk ,en aardig personeel.

Fijn dat u heel erg tevreden bent!

prachtige inloopdouche

Top: Fijn bedrijf. Uitstekende perfecte montage in één dag en alles netjes achtergelaten. Tip: kosten specificeren en levertijd verkorten

Dag Els, bedankt voor de feedback en de tip. Gaan we zeker mee aan de slag!

Goed en betrouwbaar bedrijf

Uitstekend. Mooie catalogus. Afspraak snel gemaakt, goed gesprek met de vertegenwoordiger van Senzup Plaatsing van een deur in mijn bad is met efficiëntie en zorgvuldig gedaan door de monteur die een kritisch oog voor details heeft.

Fijn om deze woorden te lezen!

Waardeloos

In eerste instantie lijkt het een zeer net vriendelijk bedrijf. Helaas is het tegenovergestelde gebleken. Voor mijn moeder een driewielfiets besteld t.w.v. €2.172,00. Ze kwamen thuis met verschillende fietsen om te testen. Mijn moeder lukte het niet echt om er goed om te fietsen. De verkoper verzekerde mij dat het wel goed komt met oefenen. Na een lange levertijd werd deze eindelijk geleverd. Weer een ronde gemaakt met de medewerker. Deze keer ging het nog slechter. Met goede moed elke dag geoefend, ook met haar therapeut maar ze kreeg het maar niet onder de knie. Toen ze op een gegeven moment begon te huilen toen ik weer met haar wilde oefenen gaf ze aan dat ze de fiets echt niet meer wilde. Binnen de 2 weken gebeld en dit aangegeven dat we graag de fiets terug wilden geven. De adviseur was op vakantie en zou ons terugbellen. Dat ging al niet van een leien dakje. Uiteindelijk kreeg ik hem aan de lijn. Om een lang verhaal kort te maken: ze namen de fiets niet terug en beroepen zich op de algemene voorwaarden. Daar staat in dat als ze bij je thuis komen je de koop niet kan ontbinden. Juridisch loket gebeld en deze gaf aan dat dit niet zo maar mag. We konden een procedure opstarten bij de kantonrechter. Hier had mijn moeder helaas niet de puf voor. MENSEN GA NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE!!! Nog nooit zoiets meegemaakt.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Graag ontvangen wij een e-mail met uw persoonlijke gegevens via info@senzup.nl, zodat wij contact met u kunnen opnemen. Alvast hartelijk dank!

uitermate tevreden

Onlangs een inloopdouche geplaatst, Duidelijke afspraken en geen woord teveel gezegd over de uitmuntende dienstverlening. Ook de nazorg was perfect en er werd duidelijk over gecommuniceerd. De afspraken werden heel goed nagekomen.

zeer slecht

dat ik niet goed ben voorgelicht ben niet tevreden maar er word niets aan gedaan is raar een inloop douch waar je maar weinig water mag gebruiken nog nooit van gehoord dit is alleen bij senzup iedere keer als ik douch heb ik er de pest in en spijt dat ik het door senzup heb laten doen

Deskundig, netjes, klantvriendelijk

Bad verwijderd en douche geplaatst. Zeer netjes en deskundig gedaan. Personeel was zeer klantvriendelijk en betrok mij steeds bij de uitvoering.

Fijn dat alles perfect is uitgevoerd naar wens!

Optimale uitvoering aanpassing bad

Service is perfect en de uitvoering is prima. Komt de afspraken stipt na!!!

Fijn om deze woorden te lezen! Bedankt voor de moeite om ons te onderschrijven.

Een man een man, een woord een woord? Niet dus.

Het besluit per 1/1/2020 geen fietsen meer terug te nemen is ook een oplossing om niet een afspraak na te hoeven komen. Jammer voor mijn vrouw (68), die met een klein pensioen de fiets bij elkaar had gespaard , al een prestatie op zich. Nu ze na een ongeval niet meer in staat is te fietsen en er slechts 15 km op de teller staat, hadden we van een bedrijf in regio Rotterdam meer verwacht van "een man een man, een woord een woord". We zitten nu niet met één maar twee katers. We hadden onze oude dag iets minder problematisch voorgesteld.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Graag ontvangen wij een e-mail met uw persoonlijke gegevens via info@senzup.nl, zodat wij telefonisch contact met u kunnen opnemen. Alvast hartelijk dank!

Wat ze beloven komen ze na.

Ik heb eind oktober een eclectische driewiel fiets gekocht merk Torino. Er waren een paar dingen niet goed gegaan maar na telefonisch overleg is het allemaal goed gekomen. Ze zijn zelfs 2 keer langs geweest. Ik heb nu mijn vrijheid terug en kan gaan fietsen met de hond achter in de mand.

mooie folder ontvangen en ruime keuze,

snelle levering van een mooie folder,het is voor ons te ver , we zij 89 jaar,

Fietsen lukte niet, we voelen ons belazerd

Moeder heeft voor ruim 4000 euro een fiets gekocht. Het fietsen bleek lastig bij de proefrit. Beloofd was dat het beter ging met oefenen. We hebben afgesproken dat als het niet ging, de fiets zou worden teruggenomen, of er een oplossing zou worden gezocht. Helaas bleek het niet te lukken met fietsen. Vanuit Senzup krijgen we nu geen enkele hulp bij de terugname van de fiets. Er worden eenvoudig geen fietsen meer terug genomen is de mededeling. Onze fiets is spiksplinter nieuw, en er zou iemand met een veel minder budget gewoon blij mee gemaakt worden. We vragen dan ook een hele schappelijke terugname prijs. Maar tot onze grote spijt laat Senzup ons volkomen in de steek. Wat een slechte service!

👍-zo-n bedrijf

Inloop douche geplaatst en wij zijn zo superblij met de hele badkamer inclusief de tweede wc boven. Veel werk geweest alles in twee dagen.

Beste familie Geitz, fijn dat u zo tevreden bent!

Geweldig!

Een uiterst vriendelijk en bekwame monteur, die alles ook super netjes achterliet.

Beste Nicole, fijn dat alles naar tevredenheid, en schoon is uitgevoerd!

Vanaf ons eerste bezoek t/m de plaatsing van de inloopdouche werd ons vertrouwen volledig beantwoord

In Barendrecht een prima en plezierige uitleg van de mogelijkheden gehad waarna de plaatsing werd verricht door twee vakkundige en bijzonder vriendelijke medewerkers.

Dag Sjaak uit Dordrecht, fijn dat alles is uitgevoerd zoals van ons verwacht mag worden!

Fantastisch !!

Beste, Ik heb een zeer leuke zomer gehad in de laatste 20 jaar . Ja en dat dankzij de driewieler van Van Raam. Heel veel gaan rijden ik denk deze zomer 1000km. Je kan terug alleen weg. Voor jullie heel veel geluk in 2020 en doe zo verder. En van mij nog eens hartelijk dank voor die prachtige driewieler het beste ooit. Debruyn Hilde

goed advies goed uitgevoerd en goed resultaat

Ben goed geadviseerd werkzaamheden perfect uitgevoerd met een geweldig resultaat.

Fijn dat alles perfect is uitgevoerd Frans!

Een prima begeleiding bij de aanschaf van driewieler met trapondersteuning

Het personeel is vriendelijk, vakbekwaam met open oog voor de mogelijkheden en de beperkingen van de klant. Het wel bevinden van de klant gaat voor een hoge omzet. Een warme douche in deze tijd. Anneke Hollestein

Dag Anneke, bedankt voor deze warme douche! Prettig om te lezen dat onze werkwijze zeer gewaardeerd wordt in deze tijd.