voor ons was het perfect

Ondanks een kleine strubbeling is voor ons alles perfect opgelost en Sinne Techniek houd zich ook aan mondelinge afspraken mijn compliment daarvoor, de installateurs die bij mij aanwezig waren deden het werk ook perfect en dachten mee aan oplossingen aangezien het bij ons niet wilde met 10 zonnepanelen en wel met 8. Al met al keurig werk geleverd.

Advies vooraf prima, afhandeling na plaatsen voor verbetering vatbaar

* Snelle reactie op offerte aanvraag * Goed advies vooraf * Communicatie over plaatsingsdatum, voorschot etc. prima * Monteurs van plaatsing goed * Legplan onjuist, daarna niet af kunnen maken. Kan gebeuren, maar daarna duurde het erg lang voor ik weer iets gehoord heb. Ik moest er steeds zelf achteraan wanneer het werk afgemaakt zou worden. Ook de responstijd was veel langer dan eerder. Niet klantvriendelijk. * Communicatie slordig & nalatig bij afhandeling. Onjuiste factuur, daarna geen reactie op 2 mails &.2 terugbelverzoeken. Ook hier er weer vaak zelf achteraan gemoeten.

Slechte service

Aangemoedigd door vele goede reviews, ben ik in zee gegaan met Sinnetechniek. Vlak voor de aangegeven installatiedatum werd meegedeeld dat vanwege corona deze verzet moest worden. Kan gebeuren nietwaar. De nieuwe afspraak enkele weken later werd gepland op 2 achtereenvolgende dagen. Echter werd een x aantal dagen voor deze nieuwe afspraak meegedeeld dat er geen omvormers waren ! Zeer opmerkelijk want feitelijk zou de installatie al werkend zijn geweest op deze datum, mits corona geen roet in het eten had gegooid ! Op de 1e dag moesten de monteurs halverwege de dag alweer vertrekken om nog iets op te halen in Zwolle voor 17 u. De volgende dag zouden ze niet komen omdat ze in R'dam een klus hadden ?! De monteurs vertelden dan ook dat dit al tijdenlang 'op kantoor' bekend was. Na anderhalve week hebben ze de klus afgemaakt en over deze monteurs niets dan lof ! Mark, Brian en Floris zijn keiharde werkers. en hebben feitelijk alles wat fout ging nog enigszins goed gemaakt. Na betaling zou er zsm een opleverdocument opgestuurd worden, maar hier heb ik zelf achteraan moeten mailen en toen was het er binnen een uur ? De 'uitnodiging' van Sinnetechniek om nieuwe klanten aan te brengen met als beloning een cadeaubon heb ik links laten liggen omdat ik dit bedrijf liever niet aanbeveel. Communicatie heb ik als slecht ervaren en ook het feit dat de omvormers 'ineens' niet meer aanwezig zouden zijn is niet echt betrouwbaar te noemen.

uitstekende service

Van eerste contact tot aan de oplevering prima service. Snelle opvolging van de lead, goede en duidelijke informatie tijdens verkoopgesprek, plaatsing volgens planning door vakbekwame installateur. Ook de vragen tijdens en na de plaatsing werden snel en vakkundig beantwoord.

De wet van Murphy

In eerste instantie was ik enthousiast, ik kreeg snel een offerte en vlot daarna werd de situatie geschouwd door een medewerker van Sinne. De eerste plaatsingsafspraak was daarna ook snel. De reviews op de site gaven mij ook een goed gevoel, allemaal super enthousiast. Maar helaas daarna ging er veel mis. Wij hebben een dak met kunststof leien shingles. Hier bleek Sinne Technyk geen ervaring mee te hebben, en dat heb ik geweten. Dit soort daken vereist ander bevestigingsmateriaal dan een dak met gewone pannen. Er werd eerst verkeerd materiaal gemonteerd dat later weer weggehaald werd. Uiteindelijk heeft het bijna 5 maanden geduurd voordat de zonnepanelen eindelijk geplaatst waren. Tussen door werd de plaatsing nog een aantal keren op het laatste moment afgezegd, en werden beloftes niet altijd nagekomen. Men heeft voor de hele gang van zaken wel excuses aangeboden, voorzien van een mooie bos bloemen. Maar ondanks dat kan ik Sinne Technyk echt niet aanbevelen, zeker niet als je een afwijkende dakbedekking hebt.

Contact was zeer prettig, goed advies gekregen en de monteurs hebben alles zeer netjes gemonteerd.

Klantvriendelijk, kennis van zaken, ervaren en meedenkende monteurs

Van begin tot eind is alles prima verlopen. Er wordt met je meegedacht. Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Kortom: goede service, een aanrader!

Communicatie en planning niet op orde

Tevreden over zonnepanelen maar niet over plaatsing en communicatie daarover. 5 keer een nieuwe afspraak in moeten plannen voor de plaatsing. Ging op diverse vlakken mis; leveringsproblemen (uiteindelijk duurdere panelen moeten nemen) planningproblemen (voor niets zitten wachten), veiligheidsproblemen (pas bij poging 3 erachter komen dat werksituatie niet veilig was) en helaas geen communicatie daarover. Tevens niet duidelijk over techniek rondom zonnepanelen (bv aansluiting in meterkast). Voortraject was prima, tot de plaatsing zelf.

Sinne Techniek heeft prima geholpen met zonnepanelen van A tot Z De monteurs deden prima werk

Goed contact en snel geleverd

Goed geïnformeerd door Sebastiaan Westerhof, daarna snel een offerte. Bij akkoord offerte snelle levering en plaatsing van de zonnepanelen door goede, vriendelijke monteurs.

Goed service

Vriendelijke monteurs en in 1 dag alles geïnstalleerd.

Klantvriendelijk bedrijf

De ervaring met Sinne Techniek is goed. Vriendelijk personeel, met een luisterend oor. Men komt de afspraken na. Servicegericht! Sinne Techniek levert zonnepanelen van hoge kwaliteit.

Installatie van zonnepanelen op dak en nieuwe meterkast. De stroomkabel in de meterkast was een uitdaging. Goed overleg met de medewerkers en het resultaat is perfect. Uitbreiding van panelen komt eraan en Sinnetechniek kies ik vanzelfsprekend als leverancier.

Duidelijk en degelijk

Gekozen voor Sinne Technyk vanwege het lokale aspect. Zeer duidelijke offerte ontvangen. De plaatsing verliep professioneel en snel. Installateurs ter zake deskundig en vriendelijk.

Prima en betrouwbaar bedrijf

Het contact met de medewerkers van het bedrijf was meer dan prettig. Er werd goede uitleg gegeven over alles wat ik maar wilde weten. Ze houden zich goed aan de afspraken en leveren prima materiaal. Ook de monteurs zijn heel fijn in de omgang en hun kennis van zaken gaf een goed gevoel. Zeer betrouwbaar.

Zeer tevreden met de verrichte werkzaamheden

De monteurs werken in goed overleg,ze kiezen niet voor de gemakkelijkste weg maar willen netjes werk afleveren. Dat is bij ons zeer geslaagd.

Vloeiend en duidelijk alles goed geregeld

Duidelijke afspraken en klantvriendelijk ook Het plaatsen ging super de mannen waren heel beleefd, goede uitleg, alles netjes achtergelaten en zeer klantvriendelijk.

snel, goed werk geleverd

Mooi op tijd, snel begonnen, goed en netjes opgeleverd

Zeer accuraat bedrijf

15-02-2022 Groningen. Ruud Brands. Na offerte aanvragen bij verschillende bedrijven, voor zonnepanelen, bij Sinne Techniek te Drachten uit gekomen. Door dat zij direct reageerden, en bij huisbezoek goede door Eddy Ferbeek uitleg betreffende de zonnepanelen gaven. Ik had specifieke vragen met het plaatsen op een half rond zinken dak, hier kon Niels de ervaren installateur niet voor de 100% achterstaan, maar kwam met een ander goed alternatief. Niels en zijn team werken accuraat, ben dan ook blij dat ik met Sinne techniek in zee ben gegaan.

Fijn en eerlijk bedrijf om mee te werken!

Vanaf de eerste offerte is het duidelijk dat je met vakmensen te maken hebt. Duidelijk in de communicatie en keurige monteurs. Ook met het terugvragen van de BTW wordt je goed geholpen, dus een dikke pluim voor Sinne Techniek.

Klantvriendelijk, prima werk, goede prijs.

Vlotte aflevering en plaatsen van de zonnepanelen

Snel en correctte afhandeling. Goede werklui díe jongens

Over Sinne Techniek

Sinds 2012 levert, monteert en installeert Sinne Techniek in heel Noord-Nederland. Door jarenlange ervaring weten wij welke merken het hoogste rendement geven in combinatie met de beste omvormer. Wij zien een belangrijke toekomst voor zonne-energie en willen iedereen hiervan laten profiteren door een persoonlijk en eerlijk advies te geven.