Prima mensen die hun vak verstaan en daardoor goed advies geven

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde adviezen en uiteindelijk de zonnepanelen. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Dank aan Sinne Techniek!!

Vakkundig kwaliteits bedrijf met super (snelle) service

Perfect bedrijf voor het aankopen van zonnepanelen; *Goed advies met meedenkende persoonlijke service *Snelle installatie door professionele vakbekwame monteur *Nette en vriendelijke nazorg

Nette kundige harde werkers met humor

Mannen stelden zich netjes voor. In dit geval grappig dat twee van de drie dezelfde namen hebben als ikzelf Meteen werden materialen op plek gelegd en actie ondernomen. Werkplek werd netjes gehouden. Mannen hebben alles keurig netjes en werkend opgeleverd. Hadden lol in hun vak zo te zien. Offertetraject ook netjes trouwens incl advies en keuzes.

Geweldig en op en top service!

Super snelle levering en plaatsing van onze zonnepanelen. Na ondertekening van offerte binnen 1,5 maand voorzien van 10 top kwaliteit 435w panelen met enphase micro omvormers in oost-west opstelling. Vanaf advies tot aan oplevering biedt dit bedrijf hoogwaardige service. Daarnaast zijn het ook gewoon hele leuke mensen zowel op afstand als de monteurs die bij je over de vloer komen. Wij zouden zeker graag weer zaken doen met Sinne techniek. Complimenten!

Een mooi bedrijf met correct, kennis van zaken, meedenkend, hardwerkend, flexibel en klantgericht personeel. Top!

Goed produkt geleverd.

Op de dag van levering is alles snel geplaatst en netjes afgewerkt. Nadeel was de lange wachttijd.

Sinne Techniek heeft echt indruk op me gemaakt! De prijs was zeer redelijk en ze hebben echt met me meegedacht om de beste oplossing voor mijn behoeften te vinden. Bovendien verliep de installatie vlot en snel, en het eindresultaat was perfect. Ik ben ontzettend tevreden met hun service!

Deskundig

Monteur heeft omvormer en kabel naar de meterkast uitstekend aangelegd en tevens schakelaar in de meterkast geplaatst. Bij het plaatsen van de zonnepanelen op het schuine dak maakten ze gebruik van een steiger. Wij zijn zeer tevreden over Sinne Techniek.

Top bedrijf!

Vorige week heeft Sinne Techniek 15 zonnepanelen op ons dak gelegd. Wij zijn over het hele proces heel erg tevreden. Toen wij de offerte aanvroegen waren de energieprijzen torenhoog en kregen wij van menig bedrijf geen gehoor. Van Sinne Techniek kregen wij na prettig overleg een nette offerte. Naast het noemen van de prijs bevatte de offerte ook informatie over wat je moet doen nadat je panelen zijn geïnstalleerd zoals je aanmelden als energieopwekker en mogelijke verandering in je opstal verzekering. Heel handig als je hier niet in thuis bent. De installatie zou een aantal maanden laten al kunnen. Nu is het dak waarop onze panelen liggen niet alledaags; het is een ligt hellend dak van staal. Hierover werd voortijdig overlegd met het installatieteam hoe de zonnepanelen bevestigd konden worden zodat de installatie op de dag zelf soepel zou verlopen. Van andere partijen kregen wij te horen dat installatie op een dergelijk dak niet mogelijk is. De installatie moest uitgesteld worden en hierover kregen wij vroegtijdig bericht. De nieuwe datum was gepland en het team was op de afgesproken tijd bij ons thuis. Ontzettend vriendelijk en vakkundige mannen die netjes werk hebben geleverd. Onze panelen liggen super strak op het dak. Tijdens installatie werd er goed meegedacht en geadviseerd over de kabel naar de meterkast. En werd de app waarmee je de opbrengst kan zien uitgelegd. Wij kunnen alleen maar positief zijn over het hele proces. Zowel over de communicatie, het meedenken in niet gebruikelijke situaties en de installatie. Top bedrijf!

Technische personeel.prima, planning, service, bereikbaarheid en klantvriendelijkheid op kantoor waa

De monteurs doen hun werk netjes en goed. (Alleen niet via de veiligheidseisen) noteren een steiger op de offerte en lopen zo met een ladder het dak op. De planning, bereikbaarheid van kantoor en planning, de service, de communicatie en nakomen van afspraken is waardeloos!

Beloftes en afspraken worden niet nagekomen

Er wordt nooit teruggebeld, de planning is slecht. Alles wat fout kon gaan ging fout. Vooral het niet nakomen van beloftes is frustrerend.

Goede communicatie, medewerkers denken echt met je mee voor het beste rendement

Goede communicatie, ze kwamen met goede legplannen, en konden goed onderbouwen welk plan het beste voor ons was. ze hebben ook op snelle termijn kunnen plaatsen, en de mannen die kwamen te plaatsen waren normale heren, en kwamen eerst even uitleggen hoe ze te werk zouden gaan en hadden de panelen snel en professioneel geplaatst. Dikke klasse!

Panelen snel gelegd

Jongens waren mooi op tijd, vriendelijk en er werd snel en nauwkeurig gewerkt. De panelen liggen mooi strak op het dak.

Klantvriendelijk, deskundig en komen afspraken na.

Deze week door Sinne een mooi setje van 8 pv panelen op het dak geinstalleerd. Vriendelijke en deskundige monteurs die goed meedenken, prima. Natuurlijk spannend en nieuwsgierig naar het resultaat cq. opbrengst. Omdat het daglichtpanelen zijn direct bij een toch bewolkte lucht al een goede opbrengst. Nu in juli begint de omvormer of MPP tracker om 5.30 uur al te werken. Een eerste stap om gasloos te worden. Dank Sinne !

Prima monteurs,

Slechte communicatie vooraf, monteurs uitstekend, en de door de planner beloofde diner bon nog niet ontvangen.

Ze leveren gewoon goed werk

Het zijn GEEN cowboys die willen profiteren van de zonnepanelen hype, maar het is een ervaren en serieus bedrijf dat kwaliteit levert.

Vakkundig, zeer tevreden

Heel tevreden over de duidelijke offerte, informatie en begeleiding. Montage ging super, vakkundig voor zover wij daar verstand van hebben en gelijk aan het werk bij aankomst. Alles netjes achtergelaten, ook heel fijn. Vertraging door uitstel plaatsing is goed opgepakt en naar tevredenheid opgelost en je merkt heel duidelijk dat er iets gedaan wordt met opmerkingen. Als wij gaan uitbreiden met zonnepanelen, komen we zeker terug!

Vakkundige mensen.

Goede service. Vakkundige mensen die prima werk geleverd hebben. Zeer tevreden!

Prijs is goed, communicatie OK en uitvoering verliep wat rommelig

Via een lokale installateur, die zelf geen zonnepanelen plaatst, verwezen naar SinneTechniek. Eerste contact is snel opgepakt en uitgebreide offerte was snel binnen. De vragen die we hier nog over hadden zijn duidelijk, snel en telefonisch beantwoord. Vooral dat laatste is wel erg prettig. Bij geven van de opdracht (feb 2023) was verwachting dat er medio augustus 2023 geplaatst zou kunnen worden, dat is uiteindelijk eerder geworden; apr/mei 2023. Voor de plaasting werden we, keurig na werktijd = rond 18u, gebeld om keuze te maken uit beschikbare datum en tijden, dat was fijn. De eerste ploeg, van recent begonnen monteurs, kwam er met de plaatsing niet helemaal uit waardoor er een tweede ploeg het werk 2 weken later af heeft moeten maken. Nog 1 klein opleverpuntje tav de internetverbinding is ook snel en kundig opgelost. Resume; een ruime voldoende voor Sinne techniek en ik heb niet de illusie dat een andere partij het beter gekunt had.

Klantvriendelijk

Gedurende het traject van kennismaking tot en met plaatsing van de zonnepanelen groeide ons vertrouwen in Sinne Techniek. Wij zijn heel tevreden over de aanpak en de flexibiliteit van de medewerkers van dit bedrijf. Zij hebben zich van de goede kant laten zien wat betreft de communicatie en het leveren van kwaliteit.

Erg tevreden met het hele proces, dankbaar voor de goede service!

Vandaag onze panelen op het dak gekregen. Na een foutje in de planning (kan gebeuren in deze drukke tijd) is er snel geschakeld! Ik had met de verkoper afgesproken dat de zonnepanelen op het dak zouden komen voor de echte zonnestralen liggen ze nu echt wel! Dus kan alleen maar dankbaar zijn. Ben goed te woord gestaan in het aankoopproces en de monteurs zijn nette jongens! Wij bevelen Sinne Techniek aan!

Slechte communicatie

Zeer slechte communicatie. Bellen niet terug. Valt geen afspraak mee te maken Rondom belabberd. En dat tot twee keer toe bij verschillende klussen. Werk is uiteindelijk wel keurig uitgevoerd.

Sinne Techniek: prima bedrijf.

Sinne Techniek is communicatief, reageert snel en transparant op evt vragen en komt afspraken na. Montage van de panelen verliep ook vlekkeloos en werd uitgevoerd door Yellow Solution. Niets dan lof over de monteurs, ze dachten mee, waren informatief, snel en vriendelijk. Al met al een heel goede ervaring.

Zeer tevreden!

Het bedrijf heeft zich prima aan de afspraken gehouden. Met name complimenten voor de monteurs die de panelen hebben geplaatst, zeer vakkundige mannen!

Gehele plaatsing was van zeer hoge kwaliteit en zeer klantvriendelijk personeel

De plaatsing van 30 zonnepanelen verliep vlekkeloos, keurig geplaatst en aangelegd. Omvormer en kabels werden keurig weggewerkt voor zover mogelijk. Woning werd keurig achtergelaten, afval werd meegenomen en waar nodig werd even gestofzuigd. Dit bedrijf is een aanrader voor een ieder die panelen wil gaan plaatsen

Over Sinne Techniek

Sinds 2012 levert, monteert en installeert Sinne Techniek in heel Noord-Nederland. Door jarenlange ervaring weten wij welke merken het hoogste rendement geven in combinatie met de beste omvormer. Wij zien een belangrijke toekomst voor zonne-energie en willen iedereen hiervan laten profiteren door een persoonlijk en eerlijk advies te geven.