Heel blij met Downstairs Traprenovatie keus

Wij hebben met Downstairs een hele goede keuze gemaakt. "Jan" is een vakman en heeft 2 super mooie trappen gemaakt. De prijs is heel acceptabel. Hij levert vakwerk, komt afspraken na en laat geen sporen van rommel achter. Wij raden iedereen aan bij traprenovatie voor Downstairs te kiezen.

Top vakman

Goede service, top kwaliteit, netjes achterlaten. Fantastisch resultaat door geweldig vakman

Zeer tevreden met het eindresultaat.

Het gehele traject met Downstairs verliep goed. Van offerte tot oplevering. Een aanrader voor iedere traprenovatie.

Geweldige mooie trap met led verlichting!

Hele goede vakman en alles netjes afgewerkt! Wij zijn heel blij met onze nieuwe trap!

Onze trap is erg netjes gerenoveerd. Zeer blij met het eindresultaat, erg strakke afwerking. Alle betrokken medewerkers erg vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Goede service. De prijzen zijn in vergelijking met anderen prima.

top resultaat, zeer deskundig gemaakt

Downstairs heeft met grote deskundigheid en vakmanschap onze trap gerenoveerd. We zijn niet anders zeer tevreden met de wijze van werken en het resultaat is volledig naar verwachting. Top job.

Schitterend

Onze trap is voorzien van een rvs trapleuning. Heel mooi. Vanaf het eerste contact is alles zeer netjes verlopen. Een bedrijf die zich houdt aan de afspraken en ook nog eens heel goed verricht. Onze complimenten.

Prachtig resultaat!

In twee dagen tijd twee nieuwe trappen, ontzettend mooi geworden :) Jan is een echte vakman!

Top werk geleverd door Jan

Prachtig werk geleverd door Downstairs

Zeer tevreden met onze trap!

Wij zijn heel blij met onze trap. Duidelijke intake, goed afgewerkt, alles netjes alles achtergelaten, goed bereikbaar. Niks op aan te merken!

Vijf sterren als ik meer sterren had kunnen geven waren het er meer geweest.

Zie het voorgaande.

Top vakman

Afgelopen week 2 trappen laten renoveren door Downstairs incl. led verlichting. Het resultaat is geweldig, wat een vakman. Vroege start, hard werken en keurige afwerking. Een perfectionist met dito resultaat. Bedankt Jan en Monique.

In perfectie afgewerkt

een perfectionist aan het werk. De trap duurt een dag (nieuwbouw met 16 treden) maar dan ook zeer netjes en vakkundig afgewerkt. Dikke duim omhoog en zeer tevreden. Prijs kwaliteit is dan ook netjes in orde. Dikke doei aan upstairs.

Tevreden over de tijd die genomen wordt bij het maken van kleurkeuze van de trap. Trap is goed en vakkundig in één dag gelegd.

Erg tevreden met het resultaat en een zeer professioneel en vakkundig bedrijf

Wij hebben twee trappen laten renoveren inclusief wanten en een balustrade. Voor het maken van de materiaal keuzes en het opmeten van de traptreden kwam Monique bij ons langs en heeft ons dan ook zeer kundig advies gegeven en meegedacht waarop wij eventueel wat kosten zouden kunnen besparen. Zo een maand later was het dan zo ver en kwam Jan langs om onze trap te renoveren in 4 dagen. Na elke dag is alles erg netjes achtergelaten en zelfs de voortuin waarin de werkzaamheden plaatsvonden is voor ons geveegd! De overzettreden waren ook zeer netjes op maat gezaagd en alles is netjes afgewerkt met kit. Ik zou iedereen die een traprenovatie wilt laten doen downstairs aanraden. De prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening erg goed!

Perfect eindresultaat

Oude versleten trap is weer een lust voor het oog. Keurig gerenoveerd. Mooi product, vakkundig hemobteerd en zeer netjes afgewerkt.

Puur vakwerk !! 👍🏼

Zeer net bedrijf dat zijn afspraken na komt met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Resultaat is super, echt vakwerk !! Ik vul eerlijk gezegd nooit reviews in maar wilde dit nu, gezien het vakwerk, toch echt doen.

Heel mooi tot in de puntjes afgewerkte trappen renovatie.

Heel goede vakman Jan Rijkers , hij verstaat zijn vak wel . Vriendelijke man met een berg aan vakkennis . Het resultaat is er dan ook naar . Ik zal zeker iedereen die onze trappen ziet en ook een trap renovatie wil het adres van Downstairs door geven en aanbevelen .

Werkelijk super.

Van begin tot het einde alles super verlopen,zowel monique als jan zijn zeer gepassioneerd met hun vak bezig en dat zie je aan het eind resultaat,alles word netjes achter gelaten en in de avond weer gewoon naar boven, echt een mooi bedrijf nogmaals bedankt jan en monique.

Vakmanschap en zeer goed!

Onze ervaring met downstairs is hoog. Netjes, optijd ,ruimt alles op. Daarnaast een betrouwbaar persoon. Je kan best een kop koffie gaan drinken bij de buren. Carin en Erik.

Super tevreden met twee 'nieuwe' trappen.

Prettig contact zowel bij de eerste afspraak als tijdens de uitvoering. Heel netjes en vakkundig uitgevoerd. Zorgt dat alles schoon is na het werk. Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. De trap naar boven en de zoldertrap rond om laten bekleden. Heel tevreden, ziet er weer uit als nieuw.

Prachtig gemaakt en echt héél blij met nieuwe trap!

Hele prettige samenwerking, alles volgens afspraak en trap keurig netjes gemaakt. Helemaal tevreden!

Mijn trappen zijn weer als nieuw!! Goede prijs /kwaliteit verhouding en erg vriendelijke monteur.

Geweldige trap!! Maakt je huis af.

Alles klopt!

Het eerste telefoongesprek met Monique voelde al vertrouwd. To the point, eerlijk en heel vriendelijk. Erg fijn om te weten waar je aan toe bent, zeker bij een investering als deze. Ook het bezoek hier thuis hebben wij als prettig ervaren. Niet téveel keus zodat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar voor ieder wat wils. Prachtige kleuren en goed, stevig materiaal. Dat was meteen duidelijk. Een aantal weken later stond Jan op de stoep om de renovatie uit te voeren. Hele vriendelijke man die erg goed is in zijn vak. Werkt erg netjes en secuur, wat resulteerde in 2 prachtige 'nieuwe' trappen. Wij hebben de zoldertrap rondom laten bekleden en de trap richting 1e verdieping met verlichting in elke trede. Prachtig! Wat een sfeer geeft dit 's avonds! Al met al zijn wij ontzettend tevreden en zullen wij Downstairs dan ook bij iedereen aanraden! (Dit hebben wij ook stiekem al gedaan! ;-) )

Geheel naar afspraak professioneel en heel vakkundig uitgevoerd👍

Na 31 jaar heeft de trap een geweldige mooie opknapper gehad! En kan zo weer jaren mee. Ook de verlichting in de traptreden is voor de veiligheid een enorme verbetering!