Fantastisch

Hele goede service! Op maandag een barbecue besteld voor vrijdag. Alles zat er bij en was compleet. De gasten van het feest waren allemaal erg verrast door het lekkere eten. Voor een volgend feestje kijk ik weer!

Super geregeld en heerlijk gegeten

Wij hebben de Mobiele Kok ingehuurd voor onze bbq op ons verlaat 12,5 jarig huwelijlk. Het was heel goed verzorgd en heerlijk vlees en vis met daarbij meer dan voldoende brood, salades en sauzen. Onze gasten hebben genoten van alles mede dankzij Reier onze kok die alles verzorgde.

Top geregeld!

Heerlijk dat je zelf niks hoeft te doen, ging lekker rap achter elkaar door! In 1 woord super! Het vlees was heerlijk

Een groot succes

Ik heb gekozen voor het buffet du chef menu, ze kwamen op tijd en de mensen die het bezorgd hebben waren vriendelijk en alles werd duidelijk uitgelegd. Vervolgens heb ik van de mensen om mij heen gehoord hoe lekker ze het buffet vonden. Dus mijn complimenten naar de mensen die dit verzorgd hebben. Als je een catering zoekt in de buurt van Utrecht dan is de Mobiele Kok zeker een aanrader!

wat een leuke recensie, goed te horen dat het smakelijk ontvangen werd;-) we horen het graag als er weer een catering need is op locatie voor nu fijn weekend gr bas

Heerlijke goed georganiseerde BBQ

Gisteren 13/06 een leuke avond gehad met onze zakelijke relaties. Roy heeft ons goed verzorgd met een heerlijke BBQ! Iedereen heeft genoten! Dank je wel!!

"het vlees, vis, salades, sausen waren voortreffelijk" afspraken perfect!

Absoluut aan te bevelen.

Drie problemen

Het eten was 45 minuten te laat klaar. Er waren duidelijke afspraken hoe laat het eten klaar zou zijn. Er waren namelijk vervolgactiviteiten gepland. Het tijdsschema liep daardoor ook uit. Er waren te weinig borden, en de kok had geen kartonnen bordjes mee, dus vijftien gasten moesten vuile, gebruikte borden gebruiken. Schandalig. En hiervoor is geen compensatie aangeboden. Er was ook vegetarisch eten besteld. Dit was niet te vinden / niet aangeduid.

erg jmmr dat je mr x bent.. gelukkig kunnen we voor ons zelf achterhalen wie jij dan bent (tommer). spijtig te horen dat je niet tevreden was, toen mijn collega klaar was was je dit immers wel!! mijn collega was daar om 1715u terwijl hij daar om 1730u moest zijn dat ten eerste.. ten 2e vergeet je te vertellen dat het hek naar de BBQ plek pas veel later open ging (dan heb je al een afstand mbt tijd) kwa borden zijn er meer gebruikt , klopt ,wel heeft mn collega op locatie deze nog staan te wassen onder de kraan die daar was, dat ben je vergeten te melden in je klacht (vervelend true , maar wel opgelost), kan altijd gebeuren. je hebt idd 1 HEEL persoon vega besteld, deze is netjes naar de juiste persoon gegaan. dus ja dan was die je voor als je het had willen bekijken. al met al had je ipv hier in mijn ogen iets neer te zetten gewoon mij kunnen bellen/appe (want je hebt mijn prive mobiel nummer )of tegen mijn collega vertellen wat je er van vond, dan waren we zeker in gesprek gegaan wens je een fijn weekend mr x

Heerlijk eten

Heerlijk eten, stipte bezorging en vriendelijke mensen.

Fijne en heldere communicatie vooraf, levering perfect op tijd, heel vriendelijk en behulpzaam en zéér lekkere lunch!

Lekker eten en goed bereikbaar

- Eten was goed koel voor dat de BBQ begon - Alle gerechten waren lekker - BBQ deed het goed maar was wat niet brandschoon

Mooi gevarieerd bbq pakket, ruime hoeveelheid

Voor een verjaardagsfeest is dit de ideale catering: lekker gevarieerd pakket met vlees, salades, stokbrood en sauzen. Alles van een goede kwaliteit. Inclusief borden, opscheplepels en bestek dat je naderhand gewoon vuil mag teruggeven. Geen grote afwas na het feest dus. Alles werd keurig op tijd geleverd door vriendelijke mensen.

gm pouline goed te horen dat onze BBQ catering bevallen is.. zal het doorgeven aan mijn collegas in de keuken tot een volgende keer gr team de mobiele kok

Uitstekend geregeld allemaal

Voor een verjaardag hadden wij diverse hapjes besteld bij de Mobiele Kok. Alles verliep heel soepel, vanaf het het contact, de offerte tot aan de levering van de bestelling. Daarnaast waren de hapjes ook heerlijk, dus zeker een aanrader om nog een in te schakelen.

goedemorgen Helga, fijn te horen dat je gesmuld hebt van onze hapjes catering. we maken deze dan ook met liefde;-) tot een volgend feestje greets de mobiele kok

Helemaal ontzorgd

Was een super ervaring met aardige braafmeesters, heerlijk eten en goede service!

hoi Linde, dank voor je recensie goed te horen dat jullie super tevreden waren daar doen we het voor tot een volgende catering klus;-) gr bas

ML & S

Super geregeld, alles was top en netjes op tijd geleverd. Onze dag was helemaal compleet mede door de mobiele kok!

Uitstekende service, en zeer goede kwaliteit menu's.

Zeker aanbevolen!

Prima levering en heerlijke hapjes

Zoals onze eerste ervaring ook nu weer zeer tevreden met de hapjes en borrelplanken van 24 mei jl. Ze zagen er niet alleen heerlijk uit, goed verzorgd en verpakt in de dozen, maar waren ook verrukkelijk! De gasten hadden er totaal geen moeite mee om alles op te peuzelen. Dus graag tot een volgende keer!! Jacqueline Milad Vakvereniging HZC

Uitstekend!

Heerlijk gegeten en super fijne service.

super ontzorgd

heerlijk gegeten leuke kok en ruim voldoende eten totaal ontzorgd tot een volgende catering klus

Heerlijk ontzorgd

Bbq laten bezorgen met kok erbij was goed geregeld en kreeg veel complimenten van mijn gasten

Goede service en lekker eten

BBQ door de mobiele kok laten verzorgen met 2 braadmeesters , goed en lekker eten( vlees heerlijk mals),vriendelijke braadmeesters , erg fijn om ontzorgd te worden

Top bedrijf!

Netjes volgens afspraak bezorgd, lekker eten en vers. Onze gasten waren zeer tevreden.

Super verzorgde lunch!

Lunch wordt keurig verzorgd, goed verpakt bezorgd door een vriendelijke chauffeur. Op al onze adressen door heel Nederland. Zeker voor herhaling vatbaar.

goed geregelde catering

heerlijke bbq gehad met ruime keus ook dieet wensen werden gevraagd netjes afgeleverd en de volgende dag weer opgehaald ze doen zelfs de afwas voor je helemaal top

Fantastisch

We hebben al enige tijd lunches besteld bij de Mobiele Kok. Het bevalt ons uitstekend, broodjes zien er mooi en leuk uit, ze smaken ook lekker, en ze worden op leuke (herbruikbare) schalen gelegd. Tevens worden alle geleverde producten netjes verpakt. Wij zijn erg blij met deze service.

Prima buffet Heel smakelijk.

Prima buffet . Heel smakelijk. Ook de gasten zeer tevreden .

dank voor de feedback goed te horen dat jullie tevreden waren.. tot een volgende keer groeten team de mobiele kok

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 42

3606 AS Maarssen

0346-580580

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.