We hebben al enige tijd lunches besteld bij de Mobiele Kok. Het bevalt ons uitstekend, broodjes zien er mooi en leuk uit, ze smaken ook lekker, en ze worden op leuke (herbruikbare) schalen gelegd. Tevens worden alle geleverde producten netjes verpakt. Wij zijn erg blij met deze service.

Prima buffet Heel smakelijk.

Prima buffet . Heel smakelijk. Ook de gasten zeer tevreden .

dank voor de feedback goed te horen dat jullie tevreden waren.. tot een volgende keer groeten team de mobiele kok

We hebben verrukkelijk gegeten!

De afstemming over de dieetwensen verliep heel soepel en de gerechten waren verrukkelijk. De catering kwam een uur te vroeg, dus dat was even schakelen. Maar uiteindelijk kwam dat ook weer goed en hebben we mede door de catering een fantastisch feest gehad. Heerlijk om zo ontzorgd te worden.

Goede ervaring met high tea

Heerlijke high tea, ruim voldoende en genoeg keuze voor ieders smaak. Fijn dat het geheel verzorgd is incl. servies e.d. Afspraken worden nagekomen.

dank voor je reactie fijn dat alles naar wens was. tot een volgend feestje groeten team de mobiele kok

heerlijk gegeten

super geregeld.. bbq bezorgd met goede kok , ruime keus en smakelijk. geleverd volgens afspraak en opgehaald .. heerlijk ontzorgd

De Mobiele kok heeft ons kerstdiner top geregeld!

Hartstikke goed!

Keurig afgeleverd, hapjes waren lekker!

Geweldig bedrijf!

Voor de trouwerij van mijn zusje had ik een goede cateraar nodig. Deze cateraar is zeer professioneel en denkt heel fijn met je mee!

Klantvriendelijk, snel en lekker.

Ik heb een aantal keer wat moeten wijzigen in de bestelling, dat was geen probleem en werd snel opgepakt. Service!

super goede lunch

heerlijk met team gegeten, goed verzorgd en absoluut vers

Toppers

Op tijd geleverd, zeer goede kwaliteit en vriendelijk personeel zowel kantoor als bezorger

Heerlijke lunch

Verse broodjes wraps en sapjes goed belegt en volgens wens bezorgd

Aanrader

Veel keuze, lekker eten en goede service. Netjes op tijd.

super service

last minute een lunch besteld en werd super snel geleverd, fijn dat jullie zo flexibel waren, volgende keer ben ik eerder;-)

gewoon prima!

al een jaar of 10 verzorgd "De Mobile Kok" in ons 24X7 bedrijf tijdens de kerstdagen op diverse momenten een mooie / goede maaltijd. Dit alles ook volgens afspraak. Daar waar het voor andere bedrijven te lastig, te klein of niet het juiste moment is bijft De Mobiel Kok gewoon al die jaren service leveren op top niveau

Lekker eten en ontspannen contact

In de voorbereiding had ik nogal wat vragen en wisselde van "gerecht". Heel fijn hoe dit werd opgepakt. Het eten werd ik tijd gebracht en was lekker! Ook het ophalen van de spullen verliep relaxed. Ik zou zo weet bij jullie bestellen

Lekker eten en goede service altijd bij de mobiele kok.

TOP!!!!!!

Eerlijk en heerlijk eten!

Betrouwbaar en kwaliteit

Zelfs in de vakantietijd werden wij nog geholpen met een bestelling. Communicatie was fijn! Waren altijd goed bereikbaar. Duidelijke afspraken werden nagekomen. Op tijd geleverd en de hapjes waren heerlijk! Voor herhaling vatbaar!!

Heerlijk goed verzorgde lunch

Onverwacht een lunch moeten bestellen Kon nog bij de mobiele kok en dat gaan we vaker doen! Super behulpzaam en ze hebben geregeld wat ik nodig had! Toppers

Hier bestellen we nog!

Zeer tevreden over deze cateraar. Alles volgens afspraak geleverd en onze gasten waren enthousiast over het lekkere eten. Top!

Heerlijk

Goed verzorgd volgens afspraak en ruim voldoende

Behulpzaam, meedenkend en kwaliteit.

Goede service!

Via de mobiele kok een luxe lunch laten verzorgen voor 25 personen , broodjes waren erg smaakvol en het geheel zag er aantrekkelijk uit. Ook het contact met met Anita werd als prettig ervaren, denken met je mee. Voor herhaling vatbaar!

goed verzorgd

heerlijk kerst buffet besteld , duidelijke uitleg en communicatie buffet was heerlijk en ruim voldoende

dank en graag tot een volgende keer