Kundige, snelle service door servicegerichte professionals!

Tien dagen voor evenement aanvraag voor catering op locatie ingediend. Alles is zorgvuldig verlopen, incl een paar last minute wijzigingen. Ik zou De Mobiele Kok aanraden aan iedereen.

Goed verzorgd

In het algemeen goed verzorgde barbecue. Vlees van goede kwaliteit. De salades kunnen worden verbeterd door deze vers te maken en te leveren. Deze komen overduidelijk uit een bak van de makro o.i.d. en dat is niet zo smakelijk. Dat geldt ook voor de fruitsalade, die moet vers zijn en niet uit een blik.

BBQ met een gouden rand!

Wat hebben wij weer genoten met z'n allen!! Kok Danny en je team, jullie waren fantastisch! Snelle en goede service. Boy o boy, wat hebben wij weer heerlijk gesmuld van het lekkere eten. Chapeau Mobiele Kok!!

Goede service!

Op maandag besteld en woensdag in huis, de service was flexibel en goed! Eten was super lekker en we hebben genoten.

Goed en lekker eten, gezellige kok

Het eten was erg lekker en goed verzorgd. Kok Danny was professioneel en hield fijn rekening met mijn zwangerschap.

Lekker en goed verzorgd.

Fijne samenwerking!

Smakelijk, snel en gemakkelijk!

Voor onze Spaanse thema avond heerlijk tapas besteld. Binnen mum van tijd antwoord op onze aangevraagde offerte en aanpassingen waren snel gedaan. Al met al in een aantal uur geregeld, super snel contact! Eten werd ruim op tijd en heet geleverd. Zeer smakelijk en ook genoeg voor iedereen, hadden zelfs veel over. Top service ook dat het gewoon weer wordt opgehaald. 100% een aanrader!

Goede service en heerlijke hapjes

De hapjes waren echt heerlijk. Verder waren we een bak en vleestang vergeten erbij te leggen. Daarom gevraagd of ze ons een factuur hiervoor wilden sturen. Ze waren zo vriendelijk om ons te bellen en te vragen om het op te sturen, omdat dit goedkoper was.

Heel goede service

Men denkt mee over de mogelijkheden. Wij hadden een tapas. Was zeer goed en erg smakelijk. Keurige presentatie van de verschillende gerechten. Goede prijs en de kwaliteit van de getrechten erg goed. Kortom gewoon echt goed! Dank je wel!

Uitstekende service

Uitstekende service, geen omkijken neer gehad en het eten viel in de smaak

Goede kwaliteit, snelle service

Alles liep soepel. Het bestellen, levering en ophalen! Kwaliteit was ook prima.

Goede service, vriendelijk personeel en heerlijk eten

Zaterdags zou ik een feest geven voor mijn 50e verjaardag, maar we hadden nog geen catering gevonden. 's Maandags ervoor de Mobiele Kok gebeld of het allemaal nog geregeld kon worden, en dat was, gelukkig, nog mogelijk. Voor ons de eerste keer dat we een cateraar regelden, dus we hadden niet echt een idee wat ons te wachten stond en nodig hadden. Daar heeft Bas ons prima bij geholpen door het een en ander aan te raden. Ook Bob, de kok, was prima geregeld! Nogmaals hartelijk dank, en wie weet...tot een volgende keer!

Heerlijke Communicatie

Ik ben filmregisseur en voor mijn 2e film ben ik naar de geweldige teamleden van De Mobiele Kok gestapt. We hebben twee weken hard gefilmd en hadden dankzij De Mobiele Kok elke avond op set een warme, volledige maaltijd. Met name de rijst met kip kerrie was een persoonlijke favoriet! Snelle communicatie, een fijn gesprek op kantoor en boven alles natuurlijk een goede mobiele hap. Wij werken ondertussen hard aan deze en andere producties door, en mocht er een toekomstige noodzaak zijn voor een lekkere maaltijd, afterparty catering of rijke lunch ga ik absoluut weer contact opnemen met deze helden! Top!

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van alles en zeker ook over het personeel.

Nadat zeer vriendelijke mensen onze barbecue-spullen afgeleverd hadden, hebben we heerlijk genoten van kwalitatief bijzonder goed vlees en heerlijke salades!!!

geweldige catering

heerlijk genoten van een BBQ op locatie. ruime keus uit pakketten, vers en meer dan voldoende, totaal ontzorgt door de braadmeester, aanrader deze club

ruime keus, smakelijk en vers doen wat ze beloven mede door het eten een fantastisch feest gehad!
  • Ervaring met: Tapa’s

Goede ervaring voor herhaling vatbaar
  • Ervaring met: Feestdagen catering

gewoon top! ruim vlees, kwaliteit verse salades, bezorgd volgens afspraak
  • Ervaring met: Barbeque

We hadden te veel vlees besteld maar verder was het een prima bbq. Leuk persoonlijk contact met Bas en qua versheid was het ook prima geregeld.
  • Ervaring met: Barbeque

Leuke en goed verzorgde bedrijfsborrel/bbq gehad met een heerlijke BBQ en lekkere koude biertjes van de tap. Ook de kok die voor ons kwam BBQen was vrolijk en had er zin in. Ga zo door mannen!
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest

De stamppotten waren heerlijk en voldoende per persoon. Ook de glutenvrije salade viel erg in de smaak
  • Smaak en versheid
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Ervaring met: Bedrijfscatering

prima service , verse producten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Top broodjes voor een goeie prijs en heerlijk vers.
  • Ervaring met: Broodjes bestellen

Prima , snelle actie. Dank je wel. De broodjes waren lekker
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Catering was erg goed. Wij hadden buffet du chef waarbij de gasten erg tevreden waren over de kwaliteit, versheid van alle producten en de zeer goede smaakverhoudingen. Stipt op tijd werd de catering afgeleverd en de buffettafel werd netjes in gereedheid gebracht. Dhr. Van rooijen gaf een duidelijke uitleg wat alles was.
  • Ervaring met: Catering

Over De Mobiele Kok