lekkere lunch

Heerlijk belegde broodjes en frisse en verse fruitsalade met een lekker 'toetje'.

goede communicatie, levering op tijd en heerlijke broodjes

Een ruime keuze aan broodjes, eenvoudig te bestellen en op tijd geleverd, zeer smakelijk

Top!!

Super lekker en voedzaam eten, goed verzorgd. Contact met het bedrijf (heer van Rooijen) verliep super goed, gaf meteen al vertrouwen. Ook kok Danny die bezorgde was naast zijn kookkunsten een leuke enthousiaste man die met liefde uitlegde wat hij gemaakt had. Aanrader!!

fijn te horen dat alles naar wens was. tot een volgende keer. gr bas

Fantastich!!

Heerlijke verse broodjes en vlees waren. Ook de ragout was heel er lekker!! De Mobiele Kok is echt een aanrader!!

heerlijke paas brunch

prima ervaring met de mobiele kok, hadden heerlijke uitgebreide paas brunch besteld. dit werd mooi op tijd geleverd, was ruim en gevarieerd

dank voor je reactie, goed te horen dat alles naar wens was. voor nu fijne dag en tot een volgende keer gr bas

Lekker, afwisselend en voor herhaling vatbaar.

Met kerst/ Oud&nieuw broodjes besteld en buffet. Fijne communicatie, ook rondom corona regels. Eten is op tijd bezorgd. Buffet warm geleverd en bleef lang warm. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede ervaring met de kok, op verzoek heeft hij alles glutenvrij gemaakt. De levering en ophalen waren op tijd en de contacten per mail, telefoon en in persoon waren plezierig. Absoluut een aanrader.

Perfecte service en doen wat ze beloven.

Zeer tevreden. Bellen dat ze onderweg zijn. Vervolgens aflevering tot op het aanrecht en duidelijke instructie. En dan is het eten zeer smaakvol en genoeg voor iedereen. Kortom; gewoon top.

Goed geregeld

In deze lastige tijd toch prima service en goed verzorgde maaltijden per persoon geleverd i.p.v. buffet .

Alles Prima verzorgt!

Zoals elk jaar weer het kersteten laten verzorgen door Bas. uitstekend gedaan weer. in de continue dienst van ons bedrijf wordt het zeer op prijs gesteld als er iets wordt verzorgd tijdens de feestdagen en Bas heeft dat weer zeer goed met zijn team gedaan.

Super!

We hebben heerlijk gegeten met kerst. Bedankt daarvoor! Het was de eerste keer dat we gebruik hebben gemaakt van catering. Dit gaan we ook lekker ieder jaar doen. Niet meer op pad voor boodschappen en zeker niet meer de hele dag in de keuken staan.

Ze doen wat ze beloven en we hebben heerlijk gegeten

zie boven

Voor eerst hier ons eten besteld. In één woord fantastisch

Via Hapjes aan Huis bij deze cateraar terecht gekomen. Het eten en de opmaak was top. Dus een aanrader om meer keer hiervan gebruik te maken.

heerlijk gegeten

klein buffetje uit de kerst brochure geleverd gekregen. dit was ruim, smakelijk en volgens afspraak geleverd. kreeg veel complimenten van de collega's , dank voor de goede zorg

fantastische lunch

Wij hebben een heerlijke lunch ontvangen, we hadden 3 verschillende boxen met diverse broodjes en lekkernijen. Het was echt goed geregeld.

Snel geleverd en heerlijk gegeten!

Ik bestelde heel laat maar er werd ruim op tijd bezorg. Ik bestelde voor de eerste keer maar heb er een hele goed ervaring mee en zal zeker vaker bestellen!

winter BBQ

goed geregeld de kleine BBQ die we hadden voor afscheid van collega. ruime keus uit verschillende pakketten. eten was met zorg bereid, ruim voldoende en goed gegrilld

Geweldige BBQ lunch

Om toch een feestelijk tintje te geven aan onze twee jubilarissen (20 jaar in dienst) in deze tijden waarin het lastig is om iets leuks te organiseren hebben wij de Mobiele Kok laten komen voor een BBQ lunch. Chef Danny had heerlijk en divers gemarineerd vlees/vis/schaaldieren bij zich van topkwaliteit. De salades waren lekker, het brood vers, de sauzen goed op smaak en uiteraard werd er rekening gehouden met alle op dat moment geldende beperkingen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Goed geregeld

Heerlijk gegeten! Goed verzorgd!

Het eten was op tijd. Het was netjes in dozen geleverd, goed gekoeld en het vlees, salade en de sauzen waren heerlijk.

Lekker eten, er was voldoende en alles is netjes opgeruimd

De kok was op tijd, het eten was lekker en voldoende. Na afloop werd alles netjes opgeruimd. Dik tevreden!

Great service!

Even though we booked last minute, they arranged everything perfectly. Plenty of food, great set up, and very friendly!

Geweldige service en goed eten

Fijne afstemming en behulpzame medewerkers. BBQ werkte perfect en bovenal hoge kwaliteit vlees. De Spaanse BBQ is een aanrader. Dank en de volgende keer kom ik terug

smakelijke BBQ

heerlijk gegeten, gemak alles werd erbij geleverd. porties waren ruim en gasten blij.. goed geregeld!

Snel, heerlijk en goed georganiseerd

De mobiele kol heeft voor mij en mijn vriendengroep een perfecte barbecue verzorgt. Alles zat erop en eraan, werd netjes afgeleverd met instructies en ook weer opgehaald. Hier ga ik zeker vaker gebruik van maken.