Goed eten, goede levering, waar voor geld.

"Voor 12 u besteld, morgen in huis!" Niet dus!

Op de website staat met grote letters: "Voor 12 u besteld, morgen in huis!". Ik heb besteld om half twaalf. Een paar uur later wordt ik gebeld dat ze het niet kunnen regelen omdat het wel een beetje kort dag is! Ik had eerder moeten bestellen! Achteraf blijkt dat ze het al erg druk hebben, maar de dame aan de telefoon deed voorkomen dat het mijn schuld was. Zet het dan niet op je website?!!!

goedemorgen, dank voor de beoordeling, betreur uw heftige reactie. het kan voorkomen dat alle materialen onderweg zijn en we volgeboekt zijn. dit was het geval. (iedereen wil graag iets op locatie verzorgd hebben in weken na versoepelingen) dan rest ons niks anders dan u te bellen en te vertellen dat we dit niet kunnen verzorgen. dan heeft u nog alle tijd om iets anders te boeken/regelen. en dan vind ik uw beoordeling ook niet passend vriendelijke groet bas

Geweldige service, goeie producten!

Mega aanrader!

Goede kwaliteit snack en top service!!

Keurig volgens afspraak op korte termijn een snackwagen voor ons geregeld!!

Lekker hoor!

Was heerlijk en zoals altijd goed verzorgd.

Top service, prima prijs-kwaliteit, helemaal goed!

Konden op korte termijn nog een BBQ regelen bij de Mobiele Kok. Kwamen mooi op tijd, eten was echt meer dan genoeg en prima van kwaliteit. Inclusief huur BBQ, bestek en servies. Ideaal!

Top geregeld!

Het is zo relaxed om een (bbq)feestje te geven waarbij je niet alle boodschappen hoeft te doen met het risico te veel of te weinig te kopen. En nog fijner is geen keuken vol vaat te hebben staan en achteraf alle afwas nog te moeten doen... Heerlijk was dat!! Alles was heel goed verzorgd, tot en met salades, brood, de sausjes en satésaus erbij! Een leuk braadmeester erbij die alles komt bbq-en dus ook geen omkijken naar. Gasten tevreden en ik dus ook!!

Uitgebreid buffet Verzorgd Smakelijk

Good experience

Excellent meat general food quality, well organized packaging and delivery.

Prima verzorgde hapjes

Voor een bedrijfsborrel - de collega's waren tevreden!

Top geregeld en heerlijk gegeten!

De BBQ werd in een fijne opstelling neergezet en de chef was erg vriendelijk en heeft heerlijk eten klaargemaakt. Iedereen was er zeer positief over te spreken.

Heerlijk eten top kwaliteit uiterst verzorgd

Deze keer de luxe BBQ met een braadmeester! Prachtig verzorgd super kwaliteit, mooi opgediend ,hele vriendelijke mensen grote variatie in keuzes. Echt een aanrader!!

Top echt een aanrader goed product en goed concept top geregeld

weer een ervaring rijker, koop lokaal een echte aanrader

Heerlijke lunchbroodjes

Heerlijke broodjes en goede service!

Ontzorgen met kwaliteit

Prima kwaliteit in vlees en salades. Ook vega menu divers. Ruim voldoende. En ontzorgen door de vuile vaat en BBQ gewoon weer mee te nemen. Voor herhaling vatbaar.

Zeer gezellige en geslaagde bbq

We hadden een vrijgezellenfeestje met een super gezellige bbq in de tuin. Ondanks de regen was het een zomers feestje met braadmeester Danny. Hij heeft alles super verzorgd en hij had zelfs zijn eigen muziek meegenomen! Danny, nogmaals super bedankt voor de gezellige avond. We hebben er allemaal van genoten! De volgende keer vragen we zeker weer naar jou!!

Top service

Top service! Het eten was super lekker en verzorgd! Met een vrolijke kok erbij! Wat wil je nog meer

Het was grandioos!!!

Was keurig op tijd. Gezellige ook!!! Salades en de barbeque overtrof alle verwachtingen. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Prima geregeld en goede kwaliteit BBQ

Prima kwaliteit en komt de afspraken na!

De Mobiele Kok organiseerde de barbecue tijdens onze personeelsbijeenkomst (40 personen). Het contact vooraf was prettig en de afspraken helder. Deze werden ook keurig nagekomen en het vlees was ruim voldoende en van prima kwaliteit. Kortom: niets op aan te merken en wij zijn een blije klant. Een aanrader dus!

Echt kwaliteit

Super lekker vooral de varkenshaas saté , veel keus en hadden nog best wat over

Goede service, lekker eten, vriendelijke brader!

Tevreden!

Hele goeie ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar!

Voor 20 personen een BBQ georganiseerd. Wat fijn dat alles uit handen genomen wordt. Tot en met de afwas toe! Super service! Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Aardige mensen, heerlijk eten

Alles was netjes en op tijd geregeld. Ik kom zeker nog een keertje terug.

geweldig

heel makkelijk online besteld, goede afstemming mbt bezorgen en later ophalen. eten was van erg goede kwaliteit en ruime porties.