heerlijk gegeten

super leuk buffet besteld, smaakt erg lekker, vers . de jongeman die kwam bezorgen heeft het netjes neer gezet en de volgende dag weer opgehaald volgens afspraak. ze doen ook de afwas;-)

Prima!

Lekkere verse broodjes, Goed verzorgd!

Voortreffelijk

Alles perfect en op tijd geleverd. We hebben ervan genoten. Alle gasten waren zeer tevreden.

Erg goede service

Wij hebben De Mobiele Kok ingeschakeld voor een congres van ongeveer 50/60 man in Amsterdam. De cateraar was op tijd aanwezig, zeer behulpzaam en vriendelijk. De broodjes en salades vielen goed in de smaak. Wij schakelen De Mobiele Kok in de toekomst zeker nog een keer in!

De organisatie online verliep soepel. De BBQ was goed verzorgd. We hebben genoten...

Uitstekende service, lekkere BBQ georganiseerd

Heerlijk eten, goede kok en service

Prima verzorgd

Prima verzorgd, met lekker vlees en salades! Alles vers dat kon je zien en proeven.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Voor mij de eerste keer, dat ik via internet een bestelling heb gedaan om een gezellige BBQ te houden. Reeds bij het eerste telefonische contact met Bas klikte het meteen en werd de BBQ met alle toebehoren en ingrediënten precies volgens afspraak bezorgd. En wat voor BBQ ! Fantastisch gerangschikt. De reacties van de genodigden waar allemaal vol lof. Geweldig wat een verzorging van een superieure kwaliteit. De volgende morgen werd alles weer opgehaald en hadden wij geen omkijken naar de schoonmaak. Een volgende keer ga ik absoluut weer naar de Mobiele BBQ .

Totaal geen omkijken naar en iedereen enthousiast

Heerlijk om een feestje te geven en nergens naar om te hoeven kijken. Alles werd geregeld en wij konden dus heerlijk van ons eigen feestje genieten. Heerlijk vlees en super goede salades. Onze gasten waren allemaal erg enthousiast ! Zeker voor herhaling vatbaar !!

Fantastisch!!!

Geweldige kok, die een gezellig sfeertje met zich mee bracht...kwaliteit van het eten ook super! Lekker mals vlees en heerlijke salades. Meer dan genoeg van alles! 1 tip nog; van te voren de klant laten weten dat er een buffet tafel klaar moet staan!

Aan te bevelen.

Heerlijk gegeten, allemaal verse producten en keurig op tijd afgeleverd. Ruime voldoende eten en de communicatie verliep vlot over de mail. Wij zijn dik tevreden. J.H.

super geregeld

heerlijke BBQ , op tijd, makkelijk online bestellen en ruim voldoende!

Goed geregeld ter plaatse, maar slechte communicatie

De communicatie ging over de mail, waarbij er laat, of helemaal niet, gereageerd werd op mail. Dit behoeft zeker verbetering. De braadmeester heeft echter wel prima werk verzet; alles klaargezet (incl tafels), prima vlees gebraden en alles weer opgeruimd/meegenomen. Het vlees, salades en sauzen zijn erg smakelijk bevonden!

Heel prettig!

De man die met de lunch kwam was aardig en welwillend. Iedereen was aanwezig. We hadden volop te eten en te drinken. Het was wat te veel voor 34 personen. Ook waren de mensen die kwamen tevreden over de lunch. Vriendelijke Groeten van , Fam. van de Bildt

Fantastisch verzorgd, goede kwaliteit vlees, aanrader!

Wat fijn dat jullie alles regelen! Een BBQ, échte borden en bestek en vlees van een prima kwaliteit. Ook de vegetarische variant was eg smakelijk. En wat een heerlijkheid dat alles vuil weer opgehaald wordt. Geen afwas...of nauwelijks ;-) Hartelijk dank!

Vriendelijk, meedenkend, uitstekend, gezellig.

Kon op zéér korte termijn nog vlees en toebehoren voor een BBQ verzorgen. Met zijn allen érg genoten. Tot de volgende!

Professionele, goede service

Vriendelijke medewerkers, heerlijke bbq. Allemaal top geregeld!

Prima service, lekker eten en gezonde keuzemogelijkheid.

De Mobiele Kok had de meeste salade-keuzemogelijkheden, daarom voor hen gekozen en geen spijt van gehad. Er kon rekening gehouden worden met dieetwensen en de spullen werden naderhand weer opgehaald, super! Alle gasten waren positief over het geleverde.

Heldere afstemming, vriendelijk personeel en heerlijk eten

Vooraf prettige afstemming over de mogelijkheden voor onze personeels BBQ met Bas. Week van te voren de puntjes op de "i" gezet. Dag zelf worden we keurig gebeld door de kok met aankondiging dat het erg druk is en dat ze mogelijk iets later zijn en wat de mogelijkheden zijn. Op moment dat ze onderweg zijn naar ons gebeld met de verwachte aankomst tijd. Kortom verwachting worden prima gemanaged. De koks waren twee vriendelijke mannen die snel alle benodigde zaken opbouwen en vervolgens voor ons een heerlijke BBQ hebben georganiseerd. Na het eten hebben ze alles weer meegenomen, zodat we niet met de afwas bleven zitten. Wij waren zeer tevreden! Dank!

lunch was keurig op tijd, zeer smakelijk en goed verzorgd.

Zeer positieve waardering

Een volledige verzorgde BBQ aan huis geleverd

Ik heb een BBQ georganiseerd voor 35 personen, deze was erg geslaagd. Alles met betrekking tot het eten was tot in de puntjes geregeld door De Mobiele Kok. De BBQ, borden en bestek werden schoon aangeleverd en vies meegenomen, uitstekende service.

alles prima in orde!

je hoort van te voren hoe laat ongeveer bezorgt gaat worden, vlak van te voren wordt je gebeld dat ze er aan komen, Het vlees was zeer smaakvol gekruid, de bijgerechten waren goed en ruim voldoende zoals ook de sauzen.

Kundige, snelle service door servicegerichte professionals!

Tien dagen voor evenement aanvraag voor catering op locatie ingediend. Alles is zorgvuldig verlopen, incl een paar last minute wijzigingen. Ik zou De Mobiele Kok aanraden aan iedereen.

Goed verzorgd

In het algemeen goed verzorgde barbecue. Vlees van goede kwaliteit. De salades kunnen worden verbeterd door deze vers te maken en te leveren. Deze komen overduidelijk uit een bak van de makro o.i.d. en dat is niet zo smakelijk. Dat geldt ook voor de fruitsalade, die moet vers zijn en niet uit een blik.