Prijs/kwaliteit zeer goed!

De Mobiele Kok levert ook buffetten voor kleinere groepen, daardoor kwam ik bij hen uit voor een buffet voor 15 personen. Het buffet werd goed warm geleverd, porties waren ruim voldoende en het belangrijkste: het smaakte goed! Er was een klein 'onhandigheidje' maar dat is goed opgelost. Ik zal hier met een gerust hart nog een keer bestellen!

Geweldig, alles voldeed geheel aan mijn verwachtingen

- op tijd geleverd - in handige kratten en schalen - veel variatie in smaak en uiterlijk van de hapjes - ruim voldoende voor mijn 20 gasten - de schalen zagen er uitnodigend uit - het was allemaal heel lekker en viel zeer in de smaak - al het materiaal werd zonder problemen weer opgehaald

Goed eten en goede service!

Voor een kleine groep van 20 personen een uitstekend verzorgde middag/avond qua eten en drinken en een erg plezierige goed verzorgde bediening.

smakelijk goed verzorgd

online een winter BBQ besteld. dag van te voren gebeld hoe laat ze ongeveer bezorgde, kwaliteit was super, ruime hoeveelheid dag daarna opgehaald volgens afspraak. volgende keer weer hier bestellen

Ik heb een bbq pakket afgenomen. Het kwam keurig in gekoelde boxen binnen. De producten vlees en salades zaten in mooie schalen. Uitstraling is chique, kan zo op tafel. Vlees was zeer mals en goed gekruid. Echt heel erg lekker en goed geregeld.

leuk dank voor je reactie. tot een volgende keer! gr bas

Goede variatie

Alle broodjes, wraps en quiche waren lekker vers en er was een goede variatie.

dank voor de reactie, goed te horen dat het alweer geslaagd was. fijne dag en tot een volgend event gr bas

Goed verzorgd, lekkere gerechten, uitstekende service

Alles was prima geregeld, van het bestellen tot en met het ophalen. We hadden een stamppotten-buffet en dit was heerlijk! Voldoende, ook de bijgerechten. Het dessert was verrukkelijk. De service was uitstekend, schone borden en bestek en keurig geleverd in schalen/chafing-dish.

hoi Ria, fijn dat je hebt genoten van de verse catering fijne dag en tot een volgend event gr bas

heerlijk gegeten

leuk samen gesteld buffet met onze wensen. was erg smakelijk en vers gekookt. de hoeveelheid was ruim voldoende, dag erna nog wat van gegeten bezorging was op tijd en netjes

Mijn indruk was niet geweldig goed

Dag, De hapjes zagen er redelijk uit maar smaakte prima. Ik vond dat er teveel uien op de zalmsalade lagen. Dit zag eruit of er van alles op gegooid was. Maar de smaak was ook goed. helaas zat er geen kruidenboter bij het stokbrood vergeten denk ik. Kortom de smaak was prima maar het totaal plaatje wat slordig alsof het een haastklus was geweest. En dan vind ik 412 euro veel geld. Dus kortom voor mij niet een aanrader voor de volgende keer.

Hoge kwaliteit voedsel tegen een betaalbare prijs. Goede service en prettig contact

Voor de tweede keer een kerstmenu bestelt bij de Mobiele Kok. Net als een aantal jaren geleden was het nu ook weer top. De contacten zijn prettig en het eten was echt heel lekker, super vers en van hoge kwaliteit. En dat alles voor een betaalbare prijs. Ook waren de porties ruim. Dus het is werderom voor herhaling vatbar en wij raden de Mobiele Kok aan iedereen aan.

Goede kwaliteit en service

Prima!

Goede kwaliteit, netjes verzorgd.

goed te horen dat alles wederom naar wens was.. fijn weekend alvast en tot een volgende keer! gr bas

Heerlijk en alles goed geregeld

Het eten was erg lekker en het zag er allemaal mooi uit. De afspraken waren helder en werden volledig nagekomen. Kortom: Prima

dank voor de review, tot een volgende keer. voor nu fijn weekend gr bas

Prima,

Goed geholpen, op tijd geleverd Gerechten waren heerlijk en goed verzorgd . Alleen te weinig brandgel en servetten Roseval aardappeltjes waren te lang gebakken

Helemaal top!

Goede service. Op tijd geleverd door een heel aardige man. En het eten was heerlijk!

Alles prima volgens afspraak geleverd en het was ook prima kwaliteit.

Prima!

goed te horen gerrit.. fijn dat het wederom naar wens geweest is! voor nu fijne jaar wisseling gr bas

Heerlijk

We hebben met de hele familie genoten van het kerstdiner. Het was ruimschoots voldoende, heerlijk klaar gemaakt en erg makkelijk om op te warmen. In 1 woord: geweldig.

dank voor de lovende woorden. zal het door geven aan de collegas, leuk! voor nu fijne jaar wisseling

Geweldig!!

Voor het derde jaar op rij mocht ik vandaag overgebleven gerechten ophalen bij De Mobiele Kok Catering, voor minima gezinnen in Maarssenbroek. Het was even vroeg opstaan maar dat had ik er weer graag voor over. Wat een geweldige donatie weer!! Via mijn hulpgroep op Facebook voor de minima, Het Hart van Maarssen, heb ik het aangeboden eten verdeeld. Er zal weer heerlijk gegeten worden vandaag ( en mss ook nog wel morgen ;) ) Dank voor de geweldige donatie!!!

helemaal goed! volgend jaar weer;-) goed uit einde en gezond 2020!

Hebben heel erg genoten van kerstdiner!

Voor het eerst ons traditioneel kerstavond etentje met kinderen, inmiddels kleinkinderen en goede kennissen uitbesteed aan de Mobiele Kok. Vond het spannend, maar.... het heeft heel goed uitgepakt! We hadden een heerlijk menu en zowel ikzelf als de rest hebben genoten. Iedereen was het er over eens: een toppertje! Complimenten voor de kok!

goed te horen!!! tot een volgend feestje;-) fijne jaarwisseling gr bas

Uitstekend eten en service

Zeer klantvriendelijk en heerlijk eten. Niets dan lof.

fijn! weer last minute geslaagd;-) tot een volgende keer

Lekker, verzorgd en alles volgens afspraak

Prima service , lekker eten en alles volgens afspraak.

Een goede lunch voor onverwachte gasten.

Last minute gasten over de vloer en De Mobiele kok had binnen no-time een tafel vol lekkere broodjes klaarstaan! top geregeld

Goede/snelle service

Goed ervaring met de Mobiele Kok, ze reageren super snel en leuk. Mochten er last minute dingen veranderen, maken de ook geen probleem van. Het eten is altijd goed, gevarieerd en lekker! Wij gaan in de toekomst hier zeker vaker bestellen! Top team!

heel leuk om te horen. tot een volgende keer. gr team de mobiele kok

Zag er prima verzorgd uit

Kort van te voren broodjes besteld. zag er prima uit

graag gedaan fijn dat alles naar wens was. tot een volgend event gr bas

Vriendelijk en meedenkend

Wij werken al enige tijd samen met de Mobiele Kok. De service is uitstekend zijn meedenkend en flexibel.

fijn te horen, wij ook blij met jullie altijd super goed georganiseerd, mooi op tijd . gr bas