Goed eten en duidelijke afspraken.

Goed gegeten. Alles is duidelijk en de gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen.

Heerlijke broodjes!!! Vriendelijke bediening en redder in nood.

goede service

Netjes en op tijd geleverd

Goed geregeld

Lekker en vers

smakelijk buffet

online gevonden en toen met dit weer gegaan voor stamppotten deze waren absoluut vers daarbij heerlijke rookworst, spek en kleine gehakt balletjes in de jus. hoeveelheid was ruim voldoende.

geen zorgen, dat is heel fijn

Normaal gesproken vraag ik mij af, heb ik wel genoeg? Wat moet ik inkopen? Nu werd dit heerlijk geregeld, heel fijn.

Fantastisch lekker

Heel goed verzorgde bbq met echt alles erop en eraan. Sauzen, salades, brood, fruit. En heerlijk vlees. Kreeg erg veel complimenten over de kwaliteit van alles. Top!!!

Goede kwantiteit, kwaliteit en flexibiliteit

Wat een keuze heb je online zeg! En de hoeveelheid bijgerechten vond ik echt top. Op tijd geleverd, alles erop en eraan, en net zo weer opgehaald. Zelfs halal was geen probleem en goede communicatie over allergieën. Van mij mag alle vlees wel biologisch zijn, maar daar staat niet iedereen hetzelfde in, begrijp ik ook.

Wij hadden de mobiele kok inclusief diverse BBQ pakketten besteld. Alles wat tot in de nopjes geregeld, was helemaal super. Daarnaast hebben we ook nog eens heerlijk gegeten!

Goede service, lekker vlees

Heerlijke BBQ gegeten. Goede service en overleg, Alle wensen zijn mogelijk. Eten werd keurig volgens afspraak bezorgd.

Uitmuntend!

Geweldige service, zeer vriendelijk personeel en zalig eten. We hadden 's middags al een heerlijk koud buffet gehad voor de eerste snaaitrek (elders al geregeld), maar desondanks werd er door velen 3 keer opgeschept 's avonds van het zalige warme Italiaanse buffet. Omdat ze het zo lekker vonden. De complimenten bleven binnenkomen. Mjammie! Absoluut een aanrader! Geen commentaar... Gewoon uitmuntend!

Lekker broodjes

Zoals altijd op tijd bezorgd en weer goed verzorgd.

Prima geregeld, goed contact

Prettig contact vooraf

Hoeveelheid voldoende en lekker

Goed verzorgd, prima belegde verschillende soorten broodjes, incl. melk en karnemelk

Fantastisch geregeld!

Wat heerlijk dat je zowel de ruime hoeveelheid ingrediënten (keuze vlees vis of vega), inclusief alle salades en sauzen, brood en kruidenboter, èn servies en de BBQ thuis afgeleverd krijgt en het wordt nog opgehaald ook!

Héérlijk en meer dan zat

Een aanrader. We hadden meer dan zat en alles was super lekker.

Prima verzorgde BBQ op locatie, heerlijk gegeten met team!

Mobiele Kok: een aanrader! Goed bereikbaar vooraf om afspraken te maken, strak op tijd bij locatie en prima eten. Ideaal om een grillmeester de BBQ te laten verzorgen, je hoeft alleen te genieten!

GM Sander, fijn te horen dat de BBQ op locatie goed ontvangen werd. wens je een fijn weekend en tot een volgende keer. gr bas

UItstekend

Goede kwaliteit en vriendelijke bediening. Het enige nadeel was dat het tempo erg hoog lag

GM John, fijn dat het naar wens was, tempo kun je altijd zelf aangeven heb dit even overlegd met collega voor een volgende keer. wens je in ieder geval fijn weekend toe gr bas

Correcte levering en lekker!

Na de order is alles vlot en naar wens verlopen. Zowel de medewerkers als de kwaliteit zijn zeker naar volle tevredenheid!

Super!

Fijne communicatie en lekker eten. Alles was dik in orde!

Top geregeld!

Vriendelijk personeel

Top!!

In een notendop: FANTASTISCH. Op tijd, goede service, vriendelijke kok, vers eten, flexibel. Mensenkennis, dus past zich goed uit.

Mooi, lekker en gezellig

Een high tea met 16 vrouwen. We hebben de klassieke high tea van De Mobiele Kok als basis besteld, tweedehands servies en een stuk laken van de markt. Aangevuld met nog wat eigen gemaakte hapjes hebben we heerlijk gegeten. De gerechten van de mobiele kok kwamen perfect op tijd aan.

Keurige afhandeling

Snelle en correcte afhandeling van bestelling!

Uitmuntend

Onze ervaring is altijd prima geweest en is nu nog steeds top. Door de perfecte combi tussen goed eten en de juiste service bevelen wij de Mobiele Kok zeker aan.

goed te horen dat we al 3 jaar samen werken en dat jullie super tevreden zijn. op naar een sportief nieuw seizoen zonder corona;-) gr bas