smakelijk buffet

mijn gasten waren super blij, ik ook dus.. heerlijk gegeten , ruime porties en volgens afspraak geleverd . ook ophalen ging goed , tot een volgende keer

Slechte service en matig eten

Buffet besteld voor 35 personen. De gasten kwamen om 17:00 uur, eten werd vlak daarvoor geleverd maar alle glazen vergeten. Terwijl de eerste gasten al binnen waren werden glazen nageleverd en moesten we tussen de gasten alles nog klaarzetten en een pinbetaling doen. De bestelde bierglazen werden helemaal niet meer geleverd. Erg genante start van een werkborrel/ diner. Een van de gerechten was niet eetbaar op de borden die geleverd werden (plat bord voor een waterige saus met olijven en tongfilet - er zat geen rijst of iets bij), niemand heeft er überhaupt van gegeten terwijl dit 1 van de 4 grote gerechten was. Telefonisch aangegeven dat er vegetarische mensen zijn, vrijwel niets was vervolgens vegetarisch. De bezorger kon niet goed aangeven wat vegetarisch was. Gevraagd om een oplossing/ financiële tegemoetkoming, we kregen 11,40 euro (!!) euro korting vanwege het niet leveren van de bierglazen en geen enkele oplossing/ begrip voor wat er die middag gebeurde. Daarnaast een zeer onprettig antwoord via email, ik begrijp echt helemaal niets van de goede reviews hier.

Voor de 3e keer besteld en weer tevreden

Deze keer een stamppotten buffet laten komen. Wordt op afgesproken tijd gebracht. En door een speciale verpakking blijven de maaltijden goed op temperatuur. Wederom genoten met mijn gasten.

Goed en lekker eten

Wij zijn erg tevreden. Het eten (lunch en diner) is altijd goed. Ik krijg goede reacties, complimenten van onze deelnemers (opleidingen), managers en klanten. Het gaat soms wel mis met de bezorging, maar dat wordt altijd goed opgepakt en snel opgelost.

Alles prima geregeld

Prima broodjes, op tijd bezorgd, goeie kwaliteit-prijs-verhouding

Het eten was top en op tijd gebracht met alle benodigdheden

Het eten werd keurig op tijd gebracht met alle benodigdheden. Het eten was echt heel erg lekker! De volgende dag werd het weer netjes opgehaald. Oftewel het was super lekker met goede service!!

Prima eten en prettig contact

Mijn gasten waardeerden de maaltijd, de afstemming tevoren liep prettig en de afspraken werden goed nagekomen.

Erg lekker en ruim voldoende

Lekkere gerechten en ruim voldoende. De bezorging was goed op tijd en het afhalen is ook soepel gegaan. Vriendelijke service, al met al dus erg tevreden!

geweldig kerst buffet

heerlijk gegeten, ruime porties, gevarieerd en smakelijk ook het afleveren en de vuile vaat ophalen ging soepel ondanks de drukte wat ze vertelde. aanrader!

fijn dat alles naar wens was voor nu een gezond 2023 en tot een volgende keer gr bas

Ons vertrouwen in De Mobiele Kok werd wederom niet beschaamd!

Al zo'n 10 jaar bestellen we voor ons dienstdoende personeel met de kerst ontbijt, dineer en een nachtsnack bij De Mobiele Kok. na twee lastige Corona jaren, waarin je ook je uiterste best deed, was het weer een feest van kwaliteit en gevarieerdheid. dank weer Bas!

goed te horen na al de jaren , gelukkig dit jaar weer een normale kerst catering;-) tot een volgende keer fijne jaarwisseling namens het team

Heerlijk Kerstdiner en perfect op tijd bezorgt

Bestelling gedaan voor 25 bewoners van Reinaerde. Van alle bewoners alleen maar lof en complimenten gehad duss Bas je bent een topper! Het Kerstdiner was in overleg samengesteld, mooi opgemaakt en smaakte top. Hoewel er 3 afzeggingen waren is echt alles opgegaan! Het dessert buffet was uitgebreid, erg veel maar allemaal opgegeten. Op naar volgend jaar Thanks..... Mobiele kok

Super goed verzorgd en heerlijk eten.

De hoeveelheid was meer dan goed en alles was perfect verzorgd

goed en lekker buffet

zeer lekker buffet, alles was goed verzorgd.

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld, heerlijk eten, goed gebakken en tevreden gasten.

goeie communicatie

1 mail en alles is geregeld. Wordt altijd prima op tijd gebracht. Kwaliteit broodjes is prima.

Goede kwaliteit eten en geweldige service

Alle gemaakte afspraken zijn naadloos opgevolgd en de communicatie is perfect verlopen.

prima ervaring

Dank voor de catering, prima geregeld en lekker. We hebben zo veel mogelijk opgeruimd. Alle vieze borden en schalen staan in het kamertje naast de Expo zaal (tis het oude keukentje) en tegenover waar het buffet is opgesteld. Hopelijk zo in orde. Fijn weekend!

De lunch is in een woord TOP geregeld

Alles is perfect geregeld en op tijd bezorgd. De groep waarvoor de lunch was geregeld waren zeer positief over de lunch. Verschillende kakelverse broodjes en zoveel keuze ... echt in 1 woord: TOP

Heerlijk

Wij hadden ivm een fotoshoot 70 broodjes laten komen. Bestelling was makkelijk geplaatst en de broodjes waren goed belegd en netjes ingepakt per schaal. Levering was ook op tijd. Zeker een aanrader als je een meeting heb.

Bijzonder goed geregeld en ook nog lekker!

Bijzonder snel kunnen schakelen, alles keurig volgens afspraak. Ruim voldoende, zag er ook keurig verzorgd uit. Niet onbelangrijk: lekker gegeten.

Prima!

Heerlijk gegeten en netjes op tijd geleverd. Behandeling aan telefoon ook uiterst correct

Super geregeld

Onze ervaring 28 .10 BBQ Het was helemaal geslaagd . Erg lekker vriendelijke BBQ master en echt zo netjes geregeld . Eten was goed en voor de organisator geen omkijken naar de voeding of afwas. Wat voor de organisator ook een relaxed avondje was. Wij komen zeker vaker van jullie diensten gebruik maken .

Uitstekende service en goede kwaliteit catering

Fijne samenwerking en erg flexibel Prijs kwaliteit is uitstekend Hygiënisch

Goede communicatie en mooie producten

Er werd goed met ons meegedacht toen we een aanvraag deden. Dit was erg prettig. De geleverde hapjes waren mooi en smakelijk

goed verzorgde, verse lunch tijdens onze OR training

zoals afgesproken en ruim op tijd geleverd.