super geregeld

heerlijke BBQ , op tijd, makkelijk online bestellen en ruim voldoende!

Goed geregeld ter plaatse, maar slechte communicatie

De communicatie ging over de mail, waarbij er laat, of helemaal niet, gereageerd werd op mail. Dit behoeft zeker verbetering. De braadmeester heeft echter wel prima werk verzet; alles klaargezet (incl tafels), prima vlees gebraden en alles weer opgeruimd/meegenomen. Het vlees, salades en sauzen zijn erg smakelijk bevonden!

Heel prettig!

De man die met de lunch kwam was aardig en welwillend. Iedereen was aanwezig. We hadden volop te eten en te drinken. Het was wat te veel voor 34 personen. Ook waren de mensen die kwamen tevreden over de lunch. Vriendelijke Groeten van , Fam. van de Bildt

Fantastisch verzorgd, goede kwaliteit vlees, aanrader!

Wat fijn dat jullie alles regelen! Een BBQ, échte borden en bestek en vlees van een prima kwaliteit. Ook de vegetarische variant was eg smakelijk. En wat een heerlijkheid dat alles vuil weer opgehaald wordt. Geen afwas...of nauwelijks ;-) Hartelijk dank!

Vriendelijk, meedenkend, uitstekend, gezellig.

Kon op zéér korte termijn nog vlees en toebehoren voor een BBQ verzorgen. Met zijn allen érg genoten. Tot de volgende!

Professionele, goede service

Vriendelijke medewerkers, heerlijke bbq. Allemaal top geregeld!

Prima service, lekker eten en gezonde keuzemogelijkheid.

De Mobiele Kok had de meeste salade-keuzemogelijkheden, daarom voor hen gekozen en geen spijt van gehad. Er kon rekening gehouden worden met dieetwensen en de spullen werden naderhand weer opgehaald, super! Alle gasten waren positief over het geleverde.

Heldere afstemming, vriendelijk personeel en heerlijk eten

Vooraf prettige afstemming over de mogelijkheden voor onze personeels BBQ met Bas. Week van te voren de puntjes op de "i" gezet. Dag zelf worden we keurig gebeld door de kok met aankondiging dat het erg druk is en dat ze mogelijk iets later zijn en wat de mogelijkheden zijn. Op moment dat ze onderweg zijn naar ons gebeld met de verwachte aankomst tijd. Kortom verwachting worden prima gemanaged. De koks waren twee vriendelijke mannen die snel alle benodigde zaken opbouwen en vervolgens voor ons een heerlijke BBQ hebben georganiseerd. Na het eten hebben ze alles weer meegenomen, zodat we niet met de afwas bleven zitten. Wij waren zeer tevreden! Dank!

lunch was keurig op tijd, zeer smakelijk en goed verzorgd.

Zeer positieve waardering

Een volledige verzorgde BBQ aan huis geleverd

Ik heb een BBQ georganiseerd voor 35 personen, deze was erg geslaagd. Alles met betrekking tot het eten was tot in de puntjes geregeld door De Mobiele Kok. De BBQ, borden en bestek werden schoon aangeleverd en vies meegenomen, uitstekende service.

alles prima in orde!

je hoort van te voren hoe laat ongeveer bezorgt gaat worden, vlak van te voren wordt je gebeld dat ze er aan komen, Het vlees was zeer smaakvol gekruid, de bijgerechten waren goed en ruim voldoende zoals ook de sauzen.

Kundige, snelle service door servicegerichte professionals!

Tien dagen voor evenement aanvraag voor catering op locatie ingediend. Alles is zorgvuldig verlopen, incl een paar last minute wijzigingen. Ik zou De Mobiele Kok aanraden aan iedereen.

Goed verzorgd

In het algemeen goed verzorgde barbecue. Vlees van goede kwaliteit. De salades kunnen worden verbeterd door deze vers te maken en te leveren. Deze komen overduidelijk uit een bak van de makro o.i.d. en dat is niet zo smakelijk. Dat geldt ook voor de fruitsalade, die moet vers zijn en niet uit een blik.

BBQ met een gouden rand!

Wat hebben wij weer genoten met z'n allen!! Kok Danny en je team, jullie waren fantastisch! Snelle en goede service. Boy o boy, wat hebben wij weer heerlijk gesmuld van het lekkere eten. Chapeau Mobiele Kok!!

Goede service!

Op maandag besteld en woensdag in huis, de service was flexibel en goed! Eten was super lekker en we hebben genoten.

Goed en lekker eten, gezellige kok

Het eten was erg lekker en goed verzorgd. Kok Danny was professioneel en hield fijn rekening met mijn zwangerschap.

Lekker en goed verzorgd.

Fijne samenwerking!

Smakelijk, snel en gemakkelijk!

Voor onze Spaanse thema avond heerlijk tapas besteld. Binnen mum van tijd antwoord op onze aangevraagde offerte en aanpassingen waren snel gedaan. Al met al in een aantal uur geregeld, super snel contact! Eten werd ruim op tijd en heet geleverd. Zeer smakelijk en ook genoeg voor iedereen, hadden zelfs veel over. Top service ook dat het gewoon weer wordt opgehaald. 100% een aanrader!

Goede service en heerlijke hapjes

De hapjes waren echt heerlijk. Verder waren we een bak en vleestang vergeten erbij te leggen. Daarom gevraagd of ze ons een factuur hiervoor wilden sturen. Ze waren zo vriendelijk om ons te bellen en te vragen om het op te sturen, omdat dit goedkoper was.

Heel goede service

Men denkt mee over de mogelijkheden. Wij hadden een tapas. Was zeer goed en erg smakelijk. Keurige presentatie van de verschillende gerechten. Goede prijs en de kwaliteit van de getrechten erg goed. Kortom gewoon echt goed! Dank je wel!

Uitstekende service

Uitstekende service, geen omkijken neer gehad en het eten viel in de smaak

Goede kwaliteit, snelle service

Alles liep soepel. Het bestellen, levering en ophalen! Kwaliteit was ook prima.

Goede service, vriendelijk personeel en heerlijk eten

Zaterdags zou ik een feest geven voor mijn 50e verjaardag, maar we hadden nog geen catering gevonden. 's Maandags ervoor de Mobiele Kok gebeld of het allemaal nog geregeld kon worden, en dat was, gelukkig, nog mogelijk. Voor ons de eerste keer dat we een cateraar regelden, dus we hadden niet echt een idee wat ons te wachten stond en nodig hadden. Daar heeft Bas ons prima bij geholpen door het een en ander aan te raden. Ook Bob, de kok, was prima geregeld! Nogmaals hartelijk dank, en wie weet...tot een volgende keer!

Heerlijke Communicatie

Ik ben filmregisseur en voor mijn 2e film ben ik naar de geweldige teamleden van De Mobiele Kok gestapt. We hebben twee weken hard gefilmd en hadden dankzij De Mobiele Kok elke avond op set een warme, volledige maaltijd. Met name de rijst met kip kerrie was een persoonlijke favoriet! Snelle communicatie, een fijn gesprek op kantoor en boven alles natuurlijk een goede mobiele hap. Wij werken ondertussen hard aan deze en andere producties door, en mocht er een toekomstige noodzaak zijn voor een lekkere maaltijd, afterparty catering of rijke lunch ga ik absoluut weer contact opnemen met deze helden! Top!

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van alles en zeker ook over het personeel.

Nadat zeer vriendelijke mensen onze barbecue-spullen afgeleverd hadden, hebben we heerlijk genoten van kwalitatief bijzonder goed vlees en heerlijke salades!!!

Over De Mobiele Kok