Gaan we vaker doen.

Top levering,ook op zondag! Al het eten keurig in afzonderlijke bakken in grote koelboxen, blijft wel een halve dag goed dan. Mooie grote gas bbq, super makkelijk aan te sluiten op de gasfles. Echt lekker vlees, prima salades en sausjes, vers stokbrood. Echte borden, echt bestek, dus niet zitten emmeren met plastic troep. Je hoeft het ook nog eens niet schoon te maken, hoe fijn is dat? Omdat de mobiele kok te veel lamskoteletjes had ingeslagen die ze niet meer kwijt konden, kregen wij ze, gratis. Yummie. En dat allemaal voor €15.- per persoon (wij dan) en we hadden meer dan genoeg. Absolute aanrader als je met een grotere groep zonder gedoe wilt bbq'en.

geweldig

heerlijk ontzorgd met een super BBQ, combinatie van vis / vlees en er was ook keus voor de vegetarische gasten. leuke kok die wist wat hij deed.

voortreffelijk Italiaans buffet XXL gegeten

Voor een feestje voor 25 personen een Italiaan buffet XXL besproken. Werd netjes afgeleverd. Het eten werd door iedereen als voortreffelijk omschreven. Zal de volgende keer zeker weer aan de Mobiele Kok denken als ik eten nodig heb. Ben benieuwd naar de andere buffetten.

heerlijk!!

heb een buffet bij jullie besteld en het was zeer goed verzorgd. bij het bestellen ben ik zeer vriendelijk geholpen, jullie waren meedenkend en flexibel! het eten was echt heerlijk en netjes op tijd geleverd met alles erop en dr aan. dit gaan we zeker vaker doen!

Super geregeld!

Laatst heb ik voor een zakelijke lunch een assortiment aan broodjes besteld bij de Mobiele Kok. Het was een veelzijdig assortiment en erg representatief opgemaakt op een mooie schaal. Ook was het netjes dicht geseald, zodat de broodjes goed vers bleven. Voor herhaling vatbaar!

fantastisch !

Heerlijk gegeten van de kerstschotels. 1 x vlees en 1 x vis. Mooi opgemaakt en lekker veel. Bas het was weer fantastisch en zoals we gewend zijn ! Gr. Peter Marita Maarssen

hoi Peter en marita, na een eerste BBQ ervaring nu een goede 2e catering ervaring.. leuk dat jullie weer aan ons gedacht hebben, dank voor de recensie;-) tot een volgende keer culinaire groet Bas

Top en ruim voldoende!

Altijd spannend! Ik had besteld via hapjesaanhuis.nl. Zij hebben het doorgezet naar de mobiele kok. Die kende ik toevallig, dus al minder spannend. Maar zeer tevreden!!!

dank voor je review. op naar een volgend feestje;-) gr bas

Goede communicatie en eten

Goede communicatie en eten

dank je wel Arno. goed te horen dat je tevreden was. tot een volgend feestje groeten bas

Geweldig Kerst buffet !

Prima service, duidelijke en snelle communicatie, goede uitleg bij aflevering en unaniem heerlijk gegeten.

hoi Peter, dank voor je review. goed te horen dat jullie tevreden waren unaniem;-) tot een volgende keer fijne dag team de mobiele kok

Absolute aanrader als je lekker en geheel ontzorgd wil eten!

De Mobiele Kok verzorgde ons kerstdiner. Niet eerder gebruik gemaakt van kerstcatering maar dit was een hele gemakkelijke en vooral lekker ervaring! De aflevering was op tijd en professioneel: de gerechten goed verpakt in kratjes en compleet met chafingdishes en advies hoe de warme gerechten goed op te warmen. Was prima te doen! De salades waren heel rijk opgemaakt en erg lekker. Vers stokbrood met kruidenboter en tapanade was ook ruim meegegeven. we hadden groenten, aardappel gratin en zalm en omwikkelde kippedij als hoofdgerecht en dat was eten in overvloed. Zelf vond ik de zalm het lekkerst maar mijn vrouw weer de gevulde kippedij: kortom fijn dat men zelf kon kiezen waar men het meest zin in had en dat was ook precies de bedoeling! De toetjes waren lekker en divers: vers fruit, slagroom, chocolade mousse en mini taartjes (o.a. tiramisu), van alles een beetje. Misschien de volgende keer wat meer fruit ipv de taartjes ivm de kinderen die fruit-fans zijn. De bonbons gingen met de koffie en likeurtje op waarmee de koffie een luxe laatste 'gang' werd. De griekse salade bij het hoofdgerecht was lekker fris maar met de andere salades voor een volgende keer eigenlijk 'too much', maar deze eten we vanavond gewoon alsnog op, samen met het eten dat over is: nog een dag gemak :-)

dank voor de uitgebreide feedback. beter te veel dan te weinig toch;-) fijn te horen dat het een geslaagd kerst diner was mocht er weer catering behoefte zijn weet je ons te vinden fijne dag groeten de mobiele kok catering

Heerlijke complete en goedverzorgde brunch

Wij hebben genoten van een lekkere complete en goedverzorgde brunch van De Mobiele Kok. De schalen waren mooi opgemaakt. Er was ruim voldoende keus en hoeveelheid voor iedereen. Ook een prettige communicatie en snelle beantwoording van vragen. Voor ons voor herhaling vatbaar.

dank voor de review goed te horen dat alles naar wens geweest is. voor nu fijne dag en tot een volgende keer team de mobiele kok

Prima, goede service en fijne communicatie

Fijn dat we konden overleggen over de invulling. Het drinken vond ik iets summier, evenals de fruitsalade. De rest prima!

hallo Heleen, dank voor je reactie. dat kan kloppen aangezien je wat uitgebreider assortiment had met je quiche erbij dan worden de gewichten wat aangepast. fijne dag groeten bas

kerst buffet

heerlijk gegeten, ruime keus op tijd en volgens afspraak ook weer de afwas opgehaald

goed te horen dat alles naar wens was. tot een volgende keer groeten team de mobiele kok

uitmuntend

prima geregeld,uitstekend kwaliteit goede service klasse. wij zijn zeer tevreden en is voor herhaling vatbaar. en kan een andere zeker aan bevelen.

Lekker

Prima gegeten, voor herhaling vatbaar

dank voor de leuke reactie zal het doorgeven aan de collegas. graag tot een volgende keer. team de mobiele kok catering

Top eten en zeker voor herhaling vatbaar

Deze bbq was met een klein gezelschap, eten was heerlijk en aan alles was gedacht. Salades stokbrood vlees vis sausen compleet met borden en bestek. De kok heeft staan te bakken zodat ik gewoon met het gezelschap kon blijven zitten. Al met al top geregeld en zeker voor herhaling vatbaar.

Top service

Een snelle en goede service, de broodjes waren heerlijk!

Perfecte hapjes

Hele fijne verse hapjes. Prima service! Aan te bevelen.

het was allemaal even lekker!

Prima service, ook van te voren al. als ik een vraag had stelde ik hem per mail en kreeg direct antwoord. Op de dag zelf kwam de bestelling op de afgesproken tijd, alles werd netjes neergezet, we kregen goede instructies. Het buffet dat we hadden besteld en de hapjes van te voren waren allemaal even lekker. Zeer goede kwaliteit en ruim voldoende voor iedereen. Kortom een aanrader!

dank voor de super recensie goed te horen dat alles naar wens was. tot een volgend feestje;-) gr bas de mobiele kok

Helemaal volgens afspraak!

Wij hebben de Mobiele Kok ingehuurd voor een teamuitje met 50 personen. De communicatie loopt erg prettig en gemakkelijk. Ze hebben een uitgebreide kaart met veel verschillende mogelijkheden en keuze-opties. Ze zijn super goed bereikbaar telefonisch en erg bereid mee te denken. Ze kunnen goed rekening houden met dieetwensen. Ik heb bijvoorbeeld de ochtend van het teamuitje zelf nog een aantal broodjes bijbesteld, en dat was geen probleem. Ook de levering verliep prima. Je merkt dat ze veel ervaring hebben, dus alles wat zo klaargezet. Wij hadden een Oosters buffet. Ik geeft het eten zelf een 7,5, want de kwaliteit was prima en het was lekker. Sommige gerechten wel een beetje pittig

dank voor de recensie fijn te horen dat het naar wens was graag tot een volgende keer. gr team de mobiele kok

Bezorging was zeer correct Het buffet zeer ruim en heel verzorgd en lekker.

Super, van af het moment van het bestellen tot het afhalen van de vaat!

Echt een aanrader! Uitmuntende kwaliteit van de procducten van het stokbrood, salades en het vlees. Net personeel bij de bezorging, het buffet keurig uitgestalt met bijbehorende uitleg!.. Zo ongemerkt dat ze erwaren hebben ze het ook weer keurig opgehaald volgens afspraak...

Mooi en kwalitatief all in pakket!

BBQ georganiseerd voor 9 vrienden. We hebben allemaal lekker gegeten door het goed verzorgde bbq pakket van de mobiele kok. Kwalitatief vlees, veel eten en goede service. Zeker een aanrader!!

Geweldig!

Zeer goed verzorgde en lekkere BBQ voor onze 60 gasten. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers!

altijd leuk te horen dat het weer naar wens geweest is. op naar een volgend feestje hans;-) fijne dag en tot snel gr bas

Voor herhaling vatbaar

Het heeft heerlijk gesmaakt, goede kwaliteit Het was, inclusief de salades en sausen, voldoende. Het paste precies voor het aantal gasten.